Data: 2020-03-14 12:09:21 | |
Autor: rowerex | |
Totemy rowerowe w Warszawie | |
W dniu sobota, 14 marca 2020 17:04:42 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
Przed wdrożeniem systemu na szeroką skalę pracownicy XXXXX XXXXXX oraz przedstawiciele Zarządu Dróg Miejskich monitorowali urządzenie i kalibrowali je w taki sposób, by jak najlepiej służyło rowerzystom. A już poważniej - pewnie to już gdzieś działa po za Polską (np. gdzie?) Pytanie, na ile algorytm jest "idiotoodporny", skąd to coś wie , że to ja mam przyspieszyć, a nie ktoś przede mną jadący zdecydowanie wolniej, kto i tak nie przyspieszy, albo odwrotnie. Albo co z pieszym który się zatoczył na DDR lub pieskiem na smyczy... - pewnie to przewidzieli, ciekawe na ile efektywnie - bym się nie dziwił, jeżeli to coś ma oprogramowanie w stylu "sztucznej inteligencji", może nawet samouczącej się... No i co na to PoRD i rozporządzenia o znakach - bo czy to coś nie usiłuje sterować ruchem i robić jako "dynamiczny znak drogowy"? Nie można przecież postawić sobie obok wjazdu na własną posesję tabliczki "jedź wolniej" dotyczącej pojazdów na DDR, bo akurat mam problemy z wyjechaniem samochodem z powodu rowerzystów rozpędzających się z górki? No chyba, że wolno ale w porozumieniu z zarządcą drogi... Pozdr- -Rowerex |
|
Data: 2020-03-15 14:36:48 | |
Autor: u2 | |
Totemy rowerowe w Warszawie | |
W dniu 14.03.2020 o 20:09, rowerex@op.pl pisze:
W dniu sobota, 14 marca 2020 17:04:42 UTC+1 użytkownik u2 napisał: Mr.Google milczy, jakby pierwsze wdrożenie systemu Siemens Mobility
najpierw był testowany 1 totem : https://www.transport-publiczny.pl/mobile/warszawa-pierwszy-totem-rowerowy-juz-stoi-i-dziala-62368.html potem następne, po zdaniu egzaminu przez pierwszy totem
wiele banerów reklamowych, w tym dynamicznie zmieniających się, jest wzdłuż drogi i jest to tendencja wzrastająca, może powodować rozproszenie uwagi, zamiast pomagać |
|