Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.prawo   »   Totemy rowerowe w Warszawie

Totemy rowerowe w Warszawie

Data: 2020-03-14 12:09:21
Autor: rowerex
Totemy rowerowe w Warszawie
W dniu sobota, 14 marca 2020 17:04:42 UTC+1 użytkownik u2 napisał:

Przed wdrożeniem systemu na szeroką skalę pracownicy XXXXX XXXXXX oraz przedstawiciele Zarządu Dróg Miejskich monitorowali urządzenie i kalibrowali je w taki sposób, by jak najlepiej służyło rowerzystom.

A już poważniej - pewnie to już gdzieś działa po za Polską (np. gdzie?)

Pytanie, na ile algorytm jest "idiotoodporny", skąd to coś wie , że to ja mam przyspieszyć, a nie ktoś przede mną jadący zdecydowanie wolniej, kto i tak nie przyspieszy, albo odwrotnie. Albo co z pieszym który się zatoczył na DDR lub pieskiem na smyczy... - pewnie to przewidzieli, ciekawe na ile efektywnie - bym się nie dziwił, jeżeli to coś ma oprogramowanie w stylu "sztucznej inteligencji", może nawet samouczącej się...

No i co na to PoRD i rozporządzenia o znakach - bo czy to coś nie usiłuje sterować ruchem i robić jako "dynamiczny znak drogowy"? Nie można przecież postawić sobie obok wjazdu na własną posesję tabliczki "jedź wolniej" dotyczącej pojazdów na DDR, bo akurat mam problemy z wyjechaniem samochodem z powodu rowerzystów rozpędzających się z górki? No chyba, że wolno ale w porozumieniu z zarządcą drogi...

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2020-03-15 14:36:48
Autor: u2
Totemy rowerowe w Warszawie
W dniu 14.03.2020 o 20:09, rowerex@op.pl pisze:
W dniu sobota, 14 marca 2020 17:04:42 UTC+1 użytkownik u2 napisał:

Przed wdrożeniem systemu na szeroką skalę pracownicy
XXXXX XXXXXX oraz przedstawiciele Zarządu Dróg Miejskich
monitorowali urządzenie i kalibrowali je w taki sposób, by jak najlepiej
służyło rowerzystom.

A już poważniej - pewnie to już gdzieś działa po za Polską (np. gdzie?)

Mr.Google milczy, jakby pierwsze wdrożenie systemu Siemens Mobility



Pytanie, na ile algorytm jest "idiotoodporny", skąd to coś wie , że to ja mam
przyspieszyć, a nie ktoś przede mną jadący zdecydowanie wolniej, kto i tak nie
przyspieszy, albo odwrotnie. Albo co z pieszym który się zatoczył na DDR lub
pieskiem na smyczy... - pewnie to przewidzieli, ciekawe na ile efektywnie - bym
się nie dziwił, jeżeli to coś ma oprogramowanie w stylu "sztucznej
inteligencji", może nawet samouczącej się...

najpierw był testowany 1 totem :

https://www.transport-publiczny.pl/mobile/warszawa-pierwszy-totem-rowerowy-juz-stoi-i-dziala-62368.html

potem następne, po zdaniu egzaminu przez pierwszy totem

No i co na to PoRD i rozporządzenia o znakach - bo czy to coś nie usiłuje
sterować ruchem i robić jako "dynamiczny znak drogowy"? Nie można przecież
postawić sobie obok wjazdu na własną posesję tabliczki "jedź wolniej"
dotyczącej pojazdów na DDR, bo akurat mam problemy z wyjechaniem samochodem z
powodu rowerzystów rozpędzających się z górki? No chyba, że wolno ale w
porozumieniu z zarządcą drogi...


wiele banerów reklamowych, w tym dynamicznie zmieniających się, jest wzdłuż drogi i jest to tendencja wzrastająca, może powodować rozproszenie uwagi, zamiast pomagać

Totemy rowerowe w Warszawie

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona