Data: 2013-03-10 10:24:51 | |
Autor: marvin | |
Top Gear afryka kombi | |
Ogladal ktos ostatni odcinek Top Gear, jezdza kombikami po afryce. Pod koniec
sa migawki gdzie jada po drodze zbudowanej glownie z blota. Za bardzo sie nie znam na samochodach ale to co pokazuje Subaru robi wrazenie. Tak sie zastanawiam, to tylko zasluga napedu na 4 kola? marvin |
|
Data: 2013-03-10 09:43:48 | |
Autor: Jacek Politowski | |
Top Gear afryka kombi | |
In article <khhjr0$fl2$1@mx1.internetia.pl>
marvin <marcin.888@wp.pl> wrote: Ogladal ktos ostatni odcinek Top Gear, jezdza kombikami po afryce. Pod koniec W dużej mierze tak. W uproszczeniu - jeśli nie _zawiśniesz_ na podłodze, to przejedziesz (czyli jeśli _jedziesz_ szorując, to masz szansę się wygrzebać). Ostatnio (powoli i o własnych) siłach zagrzebałem się w zaspie śnieżnej tak, że Cherokee miał lekki problem mnie wyszarpać. ;-) (uznałem, że wyjadę do przodu, bo mam blisko do drogi, zamiast cofnąć się po śladach... i wyjechałem, niestety tylko jednym kołem :->) Ale mnie, prawdę mówiąc, w TG zaskoczyło (pozytywnie) zachowanie obu jednonapędówek. Przynajmniej w tym materiale, który zmontowali. Myślałem, że różnica między Subaru a pozostałymi będzie większa. -- Jacek Politowski |
|
Data: 2013-03-10 17:17:21 | |
Autor: Qlfon | |
Top Gear afryka kombi | |
W dniu 2013-03-10 10:43, Jacek Politowski pisze:
Ale mnie, prawdę mówiąc, w TG zaskoczyło (pozytywnie) zachowanie obuRóżnica jest ogromna - gdyby każdy z nich jechał sam to tylko Hammond jechałby dalej. May i Jeezza czekaliby aż ich komary pożrą żywcem:) -- Qlfon, Lublin Triumph Sprint ST 1050 |
|
Data: 2013-03-10 23:33:17 | |
Autor: Qlfon | |
Top Gear afryka kombi | |
Druga część już dostępna...
-- Qlfon, Lublin Triumph Sprint ST 1050 |