[OT]Toksyczne koszulki

Data: 2012-06-06 14:54:41
Autor: Michoo
[OT]Toksyczne koszulki
On 06.06.2012 14:41, BoDro wrote:
"Członkowie Europejskiej Organizacji Konsumentów (BEUC) przeprowadzili
badanie, z którego wynika, że w koszulkach, w jakich reprezentacje
narodowe wystąpią na Euro 2012, znajdują się szkodliwe i toksyczne
substancje."
Brakuje trochę wartości - jak bardzo przekroczone. Bo jak czytam, że:

"W koszulkach Hiszpanii i Niemiec zawartość ołowiu przekraczała dopuszczalny poziom dla produktów dla dzieci."

To nie wiem, czy to żart, czy robienie sensacji z niczego.

Michoo

Data: 2012-06-06 15:24:28
Autor: BoDro
[OT]Toksyczne koszulki
Dnia 06-06-2012 o 14:54:41 Michoo <michoo_news@vp.pl> napisał(a):

"W koszulkach Hiszpanii i Niemiec zawartość ołowiu przekraczała  dopuszczalny poziom dla produktów dla dzieci."

To nie wiem, czy to żart, czy robienie sensacji z niczego.

bo duzi pasjonaci sportu/rekreacji są jak dzieci - dać im tylko "zabawki"  w postaci sprzętu, akcesoriów czy ciuchów  :-)

--
Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Data: 2012-06-07 08:31:59
Autor: whitey
[OT]Toksyczne koszulki
On 06/06/12 14:24, BoDro wrote:
[...]

pilkarze to jak dzieci. widziales jak sie smiesznie tarzaja po trawie?
nic im nie jest (na powtorce widac ze nic nie bylo), koles sie tarza a
reszta patrzy. smiesznie. pamietam jak bylem maly to sie z gorki takie
obrosnietej trawa taczalismy do dolu.
Swoja droga ja nie moge sie doczekac euro, znowu puste drogi, sam miod!

--
whitey

[OT]Toksyczne koszulki