Data: 2011-01-16 14:21:25 | |
Autor: Dezinformator | |
Test na inteligencję | |
Wyobraź sobie, że jesteś kapitanem-pilotem dużego samolotu pasażerskiego. Wylatujesz z miejsca A do miejsca B. A miejscu A jest słonecznie, w miejscu B jest gęstniejąca mgła, widoczność bliska zeru. Co robisz?
- startujesz i masz nadzieję, że mgła opadnie? - startujesz, dolatujesz i nie widząc lotniska w gęstej mgle odlatujesz na lotnisko zapasowe? - startujesz, dolatujesz i nie widząc lotniska w gęstej mgle lądujesz "na czuja" bo koleś z wiezy mówi ci, że jesteś gdzieś w poblizu i powinieneś trafić na pas? Które z tych działań uznasz za idiotyczne? |
|
Data: 2011-01-16 07:53:00 | |
Autor: Hans Kloss | |
Test na inteligencję | |
On 16 Sty, 14:21, "Dezinformator" <obserwa...@montreal.quebec.ca>
wrote: Kt re z tych dzia a uznasz za idiotyczne? Za najbardziej idiotyczne zdecydowanie uważam pierdolenie o tym jakoby w Smoleńsku odbywało się jakieś "lądowanie" Ktoś kto nie odróżnia LĄDOWANIA od PODEJŚCIA DO LĄDOWANIA to albo notoryczny matoł albo platfons. A prezydencki TU wyjebał w glebę w czasie PODEJŚCIA właśnie. "Tupolew wcale nie lądował. Robił podejście do lądowania i w jego trakcie doszło do katastrofy. Podejście wygląda tak, że samolot zniża się do swojej minimalnej wysokości i wykonuje lot w kierunku lotniska. Jeżeli na tej wysokości w odpowiedniej odległości od drogi startowej ma kontakt wzrokowy z ziemią, może się zniżyć i kontynuować, nawet gdyby wieża podała mu gorsze warunki[...]" Dlaczego pilot Tu-154 myślał, że jest wyżej, niż był? Od tego pytania powinno się zacząć dochodzenie przyczyn wypadku, o ile naprawdę prowadzone jest po to żeby prawdę UJAWNIĆ a nie zaplatfonsić. Niewielka jest na to nadzieja w obecnej sytuacji politycznej, najlepszym przykładem na to jest fakt że przyczyną wypadku usiłuje się zrobić 0.6 promila (TRZY PIWA!!!) alkoholu we krwi jednego z PASAŻERÓW(!!!!!) co już oznacza kompletne pokurwienie umysłowe i nieodwołalną kompromitację "śledczych". J-23 |
|
Data: 2011-01-16 16:58:32 | |
Autor: obserwator | |
Test na inteligencję | |
ponadto samolot Tu-154 mial konstrukcje bombowca *gniotsja nie lamiotsaj*, ktory jest do przystosowany do ladowania w skajnie niekorzystnych warunkach terenowych. Dlaczego wiec ten tak solidnie skonstruowany samolot, rozpirzyl sie przy probie ladowania w drobny MAK? Gdyby nawet spadl z wysokosci na ktorej sie znajdowal w momencie kiedy podejmowal probe ladowania (vide post bardziej szczegolowy, ktory zamiescil dzisiaj mkarwan na temat dokladniejszych informacji o ostatnich minutach i sekundach lotu), to tego typu tutki spadajac z wysokosci 80 m, jednak jako tako znosza tego typu upadek, a nie rozpieprzaja sie w *drabiazgi*. -- |
|
Data: 2011-01-16 19:07:58 | |
Autor: jedrus | |
Test na inteligencjÄ | |
W dniu 2011-01-16 16:53, Hans Kloss pisze:
Kt re z tych dzia a uznasz za idiotyczne? Oswiec nas czym jest podejscie do ladowania i ladowanie. -- jedrus http://mokotow.btx.pl/ http://automasa.pl/ http://dziadowskikraj.pl/ |
|
Data: 2011-01-16 12:21:26 | |
Autor: Hans Kloss | |
Test na inteligencję | |
On 16 Sty, 19:07, jedrus <jed...@nospam.btx.pl> wrote:
Oswiec nas czym jest podejscie do ladowania i ladowanie. Oświeciłem was cytując pilota Jaka który wylądował na smoleńskim lotnisku przed spodziewanym przybyciem prezydenta RP. Bardziej przystępnie chyba się nie da. J-23 |
|
Data: 2011-01-16 19:30:29 | |
Autor: the_foe | |
Test na inteligencję | |
W dniu 2011-01-16 16:53, Hans Kloss pisze:
Dlaczego pilot Tu-154 myślał, że jest wyżej, niż był? a myslal tak? W stenogramach jest napisane, ze nawigator powiedzial mu ze sa na 20 m. To co? Wtedy byli na 5? -- the_foe |
|
Data: 2011-01-16 20:48:55 | |
Autor: Marcin N | |
Test na inteligencję | |
Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:igvdg3$s17$2@news.dialog.net.pl... W dniu 2011-01-16 16:53, Hans Kloss pisze: Otóż to. Nawigator cały czas podawał aktualną wysokość. Wszyscy to słyszą na nagraniach. Te jego odczyty zgadzały się z rzeczywistością. |
|
Data: 2011-01-16 21:44:06 | |
Autor: A. Filip | |
Test na inteligencjÄ | |
"Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> pisze:
UĹźytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisaĹ w wiadomoĹci grup AFAIR w "wersji MAK" 1) podawaĹ wysokoĹÄ wedĹug *radio-wysokoĹciomierza* a przed pasem przy podchodzeniu z tego kierunku jest jar (kilkadziesiÄ t metrĂłw) 2) wieĹźa podaĹa prawidĹowo ciĹnienie na poziomie pĹyty lotniska dla ustawienie ciĹnienio-wysokoĹciomierza. Lepiej byÄ precyzyjnym by sobie oszczÄdziÄ nieporozumieĹ ktĂłrych i przy sporej starannoĹci wypowiedzi starczy z za duĹźym naddatiem. P.S. ZakĹadam Ĺźe "wersja Polska" paru spraw w raporcie MAK siÄ czepi "nawet caĹkiem wiarygodnie" dla odbiorcĂłw poza PolskÄ i RosjÄ . -- Andrzej Adam Filip : Ĺwiat jaki jest kaĹźdy widzi (inaczej). PrzyzwyczaiĹem siÄ do bycia Kaczorem. -- KaczyĹski, Lech (1949-2010) |
|
Data: 2011-01-16 21:25:39 | |
Autor: Bogdan Idzikowski | |
Test na inteligencję | |
Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:igvdg3$s17$2news.dialog.net.pl... W dniu 2011-01-16 16:53, Hans Kloss pisze: Na jednym wysokościomierzu było 5, na drugim 175, a na trzeciem 15 pod ziemią. -- J. Kaczyński - "musimy uzyskać właściwą odpowiedź" "Jak nie wyląduję(my), to mnie zabije(ją)" |
|
Data: 2011-01-16 21:23:20 | |
Autor: wasabi | |
Test na inteligencję | |
W dniu 16.01.2011 16:53, Hans Kloss pisze:
On 16 Sty, 14:21, "Dezinformator"<obserwa...@montreal.quebec.ca> Oblałeś Test, gdzie tam pisze ze test jest o locie do Smoleńska ? |
|
Data: 2011-01-16 13:27:17 | |
Autor: Hans Kloss | |
Test na inteligencję | |
On 16 Sty, 21:23, wasabi <vig...@windowslive.com> wrote:
Oblałeś Test, gdzie tam piszeJEST NAPISANE jeśli już. Między wierszami miernoto, sam nawet nie wiesz że to potrafisz.... J-23 |
|
Data: 2011-01-16 16:54:28 | |
Autor: jadrys | |
Test na inteligencję | |
W dniu 2011-01-16 14:21, Dezinformator pisze:
Wyobraź sobie, że jesteś kapitanem-pilotem dużego samolotu pasażerskiego. Wylatujesz z miejsca A do miejsca B. A miejscu A jest słonecznie, w miejscu B jest gęstniejąca mgła, widoczność bliska zeru. Co robisz? Nie wiem tego na 100%, ale wydaje mi się ze to nie kapitan decyduje kiedy samolot ma startować. -- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć.. Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku.. |
|
Data: 2011-01-16 17:26:40 | |
Autor: obserwator | |
I GDZIE JEST KOKPIT? | |
w tym miejscu znajduja sie przecież wszystkie urządzenia służące do sterowania samolotem.!!! -- |
|
Data: 2011-01-16 10:00:31 | |
Autor: Antenka | |
I GDZIE JEST KOKPIT? | |
On 16 Sty, 18:26, " obserwator" <darz_bor.WYT...@gazeta.pl> wrote:
w tym miejscu znajduja sie przecie wszystkie urz dzenia s u ce do sterowania samolotem.!!!< Nie wiem, czy sobie przypominacie pierwsze komentarze speców od lotnictwa ( jak znajdę ten artykuł, to wstawię link). Według jednego z nich, bardzo doświadczonego lotnika, który wypowiadał się zaledwie kilka dni po katastrofie, samolot wcale nie miał zamiaru lądować, ale zaczął raptownie spadać, co wskazywałoby na zablokowanie, czy uszkodzenie układu sterowniczego. Tak, on leciał, a raczej spadał pionowo w dół. :- / Antenka |
|
Data: 2011-01-16 19:37:26 | |
Autor: the_foe | |
I GDZIE JEST KOKPIT? | |
W dniu 2011-01-16 19:00, Antenka pisze:
On 16 Sty, 18:26, " obserwator"<darz_bor.WYT...@gazeta.pl> wrote: jest w tym duzo prawdy bo pilot idiota - inaczej tego nie mozna nazwac - chcial ladowac na autoamtycznym ciagu. W Tu154 objawia sie to tym, ze samolt, kiedy obniza pulap wpada w sprzezenie zwrotne - system mierzac zwiekszanie predkosci obniza ciag a to powoduje zwiekszenie predkosci katowej przez przyciaganie ziemskie wiec dodatkowo obniza sie ciag. Samolot zaczal tracic nagle pulap kilka sekund przed katastrofa kiedy poziom ciagu byl juz krytycznie niski. Tuz przed kastastrofa swiadkowie uslyszeli huk - to byl dzwiek kiedy pilot wlaczyl pelen ciag silnikow, ale juz bylo za pozno -- the_foe |
|
Data: 2011-01-16 11:29:03 | |
Autor: DJ MC Donald Musk | |
I GDZIE JEST KOKPIT? | |
On 16 Sty, 19:37, the_foe <the_...@wupe.pl> wrote:
W dniu 2011-01-16 19:00, Antenka pisze: dawno takich glupot nie czytalem Placa ci za to, ze sie tak osmieszasz? |
|
Data: 2011-01-16 22:43:03 | |
Autor: Tomy M. | |
I GDZIE JEST KOKPIT? | |
W dniu 2011-01-16 19:37, the_foe pisze:
jest w tym duzo prawdy bo pilot idiota - inaczej tego nie mozna nazwac - Co Ty pierdolisz? Automat sĹuĹźy do ODCHODZENIA, a nie lÄ dowania. -- Tomy M. "...trawiĹem lata by poznaÄ prostackie tryby historii monotonnÄ procesjÄ i nierĂłwnÄ walkÄ zbirĂłw na czele ogĹupiaĹych tĹumĂłw przeciw garstce prawych i rozumnych" â Zbigniew Herbert |
|
Data: 2011-01-16 22:39:26 | |
Autor: Tomy M. | |
Test na inteligencjÄ | |
W dniu 2011-01-16 14:21, Dezinformator pisze:
obraĹş sobie, Ĺźe jesteĹ kapitanem-pilotem duĹźego samolotu pasaĹźerskiego. W miejscu B pogoda byĹa dostateczna. - startujesz i masz nadziejÄ, Ĺźe mgĹa opadnie? Przy tego typu lotach, oczywiĹcie Ĺźe startujÄ, po to urzÄdnicy przygotowali mi lotniska zapasowe. Jest na nich BOR, zapasowe limuzyny itp. itd. - startujesz, dolatujesz i nie widzÄ c lotniska w gÄstej mgle odlatujesz Tak, robiÄ podejĹcie i na wysokoĹci 100m jeĹźeli nie widzÄ lotniska to "odchodzÄ".Kontrolerom rosyjskim za bardzo nie wierzÄ, ufam koledze pilotowi JAK-40 ktĂłry stoi juĹź na lotnisku, w jego opinii mogÄ bezpiecznie podejĹÄ do lÄ dowania, w razie czego mam 100m zapasu. - startujesz, dolatujesz i nie widzÄ c lotniska w gÄstej mgle lÄ dujesz ZakĹadam ze koleĹ z wieĹźy jest na tyle normalny Ĺźe nie poda mi iĹź jestem "na kursie i na ĹcieĹźce" gdy bÄdÄ juĹź zaledwie 20m nad ziemiÄ . KtĂłre z tych dziaĹaĹ uznasz za idiotyczne? Twoje pytania, jesteĹ klasycznym idiotÄ , wyciÄ gasz wnioski przy kompletnym braku dowodĂłw. CZARNYCH SKRZYNEK NIKT NIE WIDZIAĹ i nie zobaczy bo ich juĹź NIE MA. ZostaĹy zniszczone w wakacje 2010 roku. Podobnie jak zapis VIDEO z ekranu radaru pokazujÄ cego profil podejĹcia (rzekomo myszy kabel przegryzĹy... ALE RUSKIE MYSZY STEROWANE PRZEZ FSB) -- Tomy M. "...trawiĹem lata by poznaÄ prostackie tryby historii monotonnÄ procesjÄ i nierĂłwnÄ walkÄ zbirĂłw na czele ogĹupiaĹych tĹumĂłw przeciw garstce prawych i rozumnych" â Zbigniew Herbert |