Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Szarpie przy gaszeniu

Szarpie przy gaszeniu

Data: 2011-07-29 16:58:27
Autor: Karolek
Szarpie przy gaszeniu
W dniu 2011-07-29 16:48, Xiant pisze:
Witam

Pacjentka do Octavia z 2004 roku z silnikiem 1.9 TDI. Opisywalem objawy
tutaj, spadek mocy przy ok 140 KM/h i jakis 3 tys obr. Notlauf, mechanik
potwierdzal, wymienili jakies przewody od turbiny. Mialo byc lepiej,
pojechalem w trase i ... wiecej jak 170 nie pojechal, potem wracajac
depnolem pare razy w podloge, zapalil sie check engine i swiecil ale
auto jezdzilo normalnie, tylko nie poszlo ponad 150 km/h. Pojechalem
znowu, skasowali blad, sprawdzili uklad dolotowy, wszystko ok, i
faktycznie jedzi, odpala na styk, wkreca sie na obroty, zadnych spadkow
mocy ale przy wylaczaniu silnika jest szarpniecie, nie duze ale jednak
jest, wczesniej tego nie bylo.
W bledach byl problem z zaworem podcisnienia, mechanicy stwierdzili, ze
jednak nic wymieniac nie beda bo nie ma to sensu auto jezdzi ok i szkoda
sie pakowac w koszty. Troche mnie to dziwi bo zwykle jest w druga strone
raczej ...
Czym moze byc spowodowane to szarpniecie ? W Signum przy takim szarpaniu
mialem do wymiany kolektor dolotowy ale roznica miedzy DTI i TDI jest
pewnie spora wiec to nie musi byc to samo ... Mial ktos podobny objaw i
doradzi cos ?

Moze odlaczyli podcisnienie od klapy od gaszenia.
Co do notlaufa to ja bym obstawial zacinajaca sie zmienna geometrie w turbosprezarce.


--
Karolek

Szarpie przy gaszeniu

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona