Data: 2018-09-10 21:42:04 | |
Autor: Lewis | |
Systemy automatyki stop/start | |
W dniu 2018-09-10 o 04:37, Pszemol pisze:
Sądzę że największym problem będą tu zaniki ciśnienia oleju ;) Zatrzymanie silnika, brak ciśnienia, wał opada na dolną półpanewkę podpory wału, film olejowy jest wyciskany na boki i praktycznie nie zostaje go między panewką a wałem nic. Odpalamy 2 obroty wału "na sucho"... No zajebiście ;) Tak wiem powymyślali panewki sputerowe, cuda na kiju a i tak zanik ciśnienia, to śmierć dla silnika prędzej czy później. -- Pozdrawiam Lewis |
|
Data: 2018-09-11 19:21:29 | |
Autor: Pszemol | |
Systemy automatyki stop/start | |
"Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> wrote in message news:pn6hei$vqs$1node1.news.atman.pl...
Sądzę że największym problem będą tu zaniki ciśnienia oleju ;) E tam na sucho... jakich Ty olejów używasz??? Tak wiem powymyślali panewki sputerowe, cuda na kiju a i tak zanik ciśnienia, to śmierć dla silnika prędzej czy później. Strachy na lachy... Wygooglaj sobie ile trzeba silnik kręcić bez oleju (ze zdjętą miską olejową) aby się wreszcie zatarł... Cierpliwości nie starcza... |
|
Data: 2018-09-12 19:41:15 | |
Autor: Lewis | |
Systemy automatyki stop/start | |
W dniu 2018-09-12 o 02:21, Pszemol pisze:
"Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> wrote in message news:pn6hei$vqs$1node1.news.atman.pl... "sucho" taki tłusty nalot bez ciśnienia to już nie film olejowy :)
Pomnóż to przez 2h codziennych dojazdów do i z pracy średnio start stop co 5min, przez średnio 300dni w roku i przez 5lat ;) Tak wiem właściciel nowego sammochodu pozbędzie się go po 3 latach leasingu ale gdzie ta pierdolona ekologia która sprowadza całą sprawę do produkowania kolejnego pojazdu co 5 lat? -- Pozdrawiam Lewis |
|
Data: 2018-09-12 18:07:41 | |
Autor: Pszemol | |
Systemy automatyki stop/start | |
"Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> wrote in message news:pnbj3v$l7q$1node2.news.atman.pl...
W dniu 2018-09-12 o 02:21, Pszemol pisze: Strachy na lachy. Tak wiem powymyślali panewki sputerowe, cuda na kiju a i tak zanik ciśnienia, to śmierć dla silnika prędzej czy później. Jak pomnożysz zero przez tysiące codziennych dojazdów to i tak Ci wyjdzie zero... A te Twoje dwa obroty wału w silniku który 15 sekund temu był zalany olejem to jest w praktyce ZERO zużycia. Nie marudź. |
|
Data: 2018-09-13 08:39:43 | |
Autor: J.F. | |
Systemy automatyki stop/start | |
Dnia Wed, 12 Sep 2018 19:41:15 +0200, Lewis napisał(a):
W dniu 2018-09-12 o 02:21, Pszemol pisze: Cisnienie nie jest takie znow istotne - dawniej stosowalo sie rozne smarowniczki bezcisnieniowe - ale to w innych maszynach, nie w silnikach. J. |