Grupy dyskusyjne   »   pl.rec.lotnictwo   »   Ster kierunku - aerodynamika

Ster kierunku - aerodynamika

Data: 2010-01-09 23:17:41
Autor: saturn5
Ster kierunku - aerodynamika
Samolot to nie samochod, wszystkie osie sa ze soba w jakis sposob powiazane,
naprzyklad skret pociaga za soba natychmiastowe zmiany w wyskosci jesli nie
potrafisz tego kompensowac. Uczysz sie tego na pierwszych lekcjach pilotazu i
poznajesz ze latanie w 3-ch wymiarach jest wielokrotniue trudniejsze niz
prowadzenia samochodu w 2-ch wymiarach. --


Data: 2010-01-10 13:51:05
Autor: SP-MARIO
Ster kierunku - aerodynamika
On 10 Sty, 00:17, "saturn5 " <saturn5.WYT...@gazeta.pl> wrote:
latanie w 3-ch wymiarach jest wielokrotniue trudniejsze niz
prowadzenia samochodu w 2-ch wymiarach.

niezupełnie sie z tym zgadzam, owszem samodzielny lot samolotem wymaga
bardzo szerokiej wiedzy i indywidualnego przygotowania każdego lotu,
podczas którego niezbędna jest analiza wielu parametrów, jednakże sam
pilotaż jest stosunkowo prosty, powiedziłabym wręcz intuicyjny, znając
ogólne zasady i parametry statku powietrznego, już po kilkudziesięciu
minutach można wykonywać proste, podstawowe manewry,... w
ostateczności wystarczy SAMO..LOTOWI nieprzeszkadzać wtedy SAM..LATA

Data: 2010-01-11 21:52:50
Autor: saturn5
Ster kierunku - aerodynamika
Tak, juz po kikudziesieciu minutach latach po 'partacku' robisz skrety ale
przy tym sa niezle wachania w wysokosci, szybkosci, kierunku, brak
skoordynowania, itp. Sprobuj natomiast latac w standarcie wymganym do egzaminu
IFR (o ATP nawet nie wspomne) - z utrzymywaniem wysokosci i szybkosci w
waskich granicach i zobaczymy jak duzo czasu ci to zajmie ...


--


Data: 2010-01-12 00:59:03
Autor: SP-MARIO
Ster kierunku - aerodynamika
w myśl zasady: "uczy się wolno ale trwle"? :)

Data: 2010-01-12 13:47:42
Autor: --Kondor-->
Ster kierunku - aerodynamika
On 11 Sty, 22:52, "saturn5 " <saturn5.WYT...@gazeta.pl> wrote:
Tak, juz po kikudziesieciu minutach latach po 'partacku' robisz skrety ale
przy tym sa niezle wachania w wysokosci, szybkosci, kierunku, brak
skoordynowania, itp. Sprobuj natomiast latac w standarcie wymganym do egzaminu
IFR (o ATP nawet nie wspomne) - z utrzymywaniem wysokosci i szybkosci w
waskich granicach i zobaczymy jak duzo czasu ci to zajmie ...

Kurcze kolego, jakaś straszna frustracja jest w tobie. Latanie jest
trudne i wymaga wiele wiedzy i umiejętności, ale strasznie je
demonizujesz. Samolot głównie "sam lata" a w międzyczasie dodatkowo
trzeba go dopieszczać. Pamiętam jak kiedyś wylewałeś na mnie swą
mądrość i powtórzę - wyluzuj

Data: 2010-01-12 23:04:17
Autor: saturn5
Ster kierunku - aerodynamika

Kurcze kolego, jakas straszna frustracja jest w tobie.

O tak, niby gdzie i dlaczego?
jak tak latwo wszedzie widzisz frustracje to moze sam jestes frustrata?


--


Ster kierunku - aerodynamika

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona