Data: 2010-07-19 13:05:42 | |
Autor: Waldek Godel | |
Sprzeglo niby nowe a po regeneracji ? | |
Dnia Mon, 19 Jul 2010 13:26:34 +0200, Waldek napisał(a):
Witam kupilem w sklepie mot. komplet sprzeglo luka do escorta (500zl) Jeżeli fabryczna regeneracja, to zostaje obudowa docisku i pierścień sprzęgła. Zakładają nowe sprężyny i nowe okładziny i malują. Sam kiedyś kupowałem takie i była to najtańsza opcja na rynku: oryginał w ASO - 1400 za kompletne zamienniki - 900-1600 zł, najtańszy firmowy zamiennik - ~1000 zł oryginał regenerowany w fabryce, w ASO - 750 zł Przy czym oryginał i regenerowany w zasadzie nie do odróżnienia, wszystko pomalowane porządnie, z wszystkimi nowymi oznaczeniami Valeo. PODOBNO (ale z dużym naciskiem na podobno) bieżnia docisku nie jest wymieniana, tylko toczona i wygładzana, co w zasadzie ma minimalne znaczenie, bo i tak zużywa się głównie okładzina sprzęgła a nie bieżnia docisku. Przy kosztach robocizny i tak nie opłaca się wymieniać tylko sprzęgła, bo jak pieprznie słoneczko, to będziesz w czarnej.... -- Pozdrowienia, Waldek Godel awago.maupa.orangegsm.info | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz" |
|