Data: 2011-09-11 10:29:46 | |
Autor: Paweł | |
Śmierć nie kończy tego, co dobre... | |
W dniu 11.09.2011 00:40, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
-- ALepper odbiera sobie życie w przededniu wyborów, kiedy okazuje się,bardzo, bardzo naciągane -- Paweł |
|
Data: 2011-09-11 14:30:48 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
Śmierć nie kończy tego, co dobre... | |
"Paweł" j4hrhk$c9i$2@node2.news.atman.pl -- ALepper odbiera sobie życie w przededniu wyborów, kiedy okazuje się, bardzo, bardzo naciągane Jedna z masy uniwersalnych odpowiedzi. Niestety te odpowiedzi są tak uniwersalne, że aż puste w swej wymowie, a nawet niepoprawne gramatycznie. :) Najwyraźniej TRydzyk nie kłamie, mówiąc o tym, że jego studenci nie potrafią budować pełnych wypowiedzi -- nie potrafią sklecić zdania!!! Wg TRydzyka studenci (studentki też?) bąkają coś, czerwienią się, mówią urywanymi zdaniami, pojedynczymi słowami lub zlepkami słów trudnymi do zrozumienia... Zatem TRydzyk nie jest kłamcą? :) Na to wygląda... :) Ale czy to naprawdę Wyższa Kultura Medialna? :) Panie Rydzyk -- nie wstyd panu tak kształcić?! Później taki ktoś chwali się swoim dyplomem -- choć nie potrafi mówić... Chce pracy na wysokim stanowisku, ale trudno mu nie tylko pracować, ale nawet uczyć się, bo jeśli nie umie składać słów w zdania by wypowiedzieć swoje myśli, zapewne tez nie potrafi czytać... Taki człowiek (absolwent tej Kultury!!) czegoś pragnie, być może usilnie modli się, ale nie umie nawet wypowiedzieć swoich pragnień... -=- Ja, płacąc pieniędzmi podatników, miałbym zatrudniać takich ,,magistrów''? :) Miałbym w swojej firmie -- narzuconej mi przez Ozorowskiego, wysłuchiwać pojękiwania ludzi, który zapamiętali uniwersalne wypowiedzi i generują je bezmyślnie w odpowiedzi na to, co ich spotyka? Przypominam -- rocznica śmierci Rycerstwa Koterii (zapewne tak właśnie przygotowanego do dorosłego życia jak mój przedmówca) jest niedaleko. :) -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |
|