W dniu wtorek, 10 marca 2015 18:40:45 UTC+1 użytkownik azot napisał:
Zanim zacznę to powiem , że ODRADZAM!
Zjechały wszystkie banki z odsetkami za lokaty, więc "z braku laku" wrzuciłem kase na smart lokatę. Pieniądze poszły wczoraj rano, ale do dzisiejszego popołudnia ani widu ani słychu.
Dzwonię więc na ich infolinię. Pytam gdzie w ogóle mam miec założone lokaty. W Smart banku, w BIZ banku czy w FM banku, bo nie za bardzo wiem. Tym bardziej,że nie mogę się doczekać żadnego potwierdzenia. Pan poklikał i stwierdził, że u niego lokaty widać jako założone wczoraj, ale nie mogę dostac PDFa bo mają trudności techniczne.
Czy ten "bank na korbkę " ma tak zawsze? Czy po prostu zwolnił się facet od tworzenia PDF-ów, bo za 1200 robił nie będzie.
P.S. Oczywiście oczekiwanie na konsultanta 10 minut i śmieszna powtarzana ciągle formułka: "Obecnie na wszystkich liniach trwają konsultacje". Wnioskując po tempie posuwania się w kolejce to mają tam zapewne jednego konsultanta.
Z tego wszystkie zapomniałem dopytać w jakim tworze mają być te lokaty. FM, Smart czy BIZ.
Eh, czyli niejestem jedyny. Lokata założona tydzień temu. Do chwili obecnej brak potwierdzenia. Dzwoniłem dwa razy. Za pierwszym razem dowiedziałem sie, że lokata została założona i potwierdzenie dostanę o 20. Za drugim razem (trzy dni po poprzednim telefonie) usłyszałem ,że nie wiadomo kiedy otrzymam potwierdzenie bo trwa awaria. Na maile w ogóle brak odpowiedzi.
|