Data: 2011-07-12 23:37:22 | |
Autor: Hipcio | |
Słabszy ręczny po wymianie tarcz/klocków | |
Użytkownik "Stachu Gdansk" <stachu.gda@gmail.com> napisał w wiadomości news:ivi4ue$soo$1news.onet.pl... Wybaczcie laickie pytanie, ale w mojej polówce wymieniłem z przodu tarcze i klocki (stare były już naprawdę cienkie), i mam wrażenie że po tej naprawie słabiej działa ręczny (z tyłu mam bębny). pojezdzij trochę aż się dotrą. W tej chwili prawdopodobnie cały układ się trochę rozregulował, a przód ma wpływ na tył i odwrotnie, bo to samo ciśnienie rozpycha przednie cylinderki jak i tylne. Wystarczy że samoregulator na bębnach nie działa dobrze ( co jest bardzo częste) i może być wpływ na ręczny |
|
Data: 2011-07-13 01:09:02 | |
Autor: Stachu Gdansk | |
Słabszy ręczny po wymianie tarcz/klocków | |
W dniu 2011-07-12 23:37, Hipcio pisze:
pojezdzij trochę aż się dotrą. W tej chwili prawdopodobnie cały układ się Pojeździłem już i musiały się dotrzeć. Dopatruję się przyczyny w tym, że albo: - wmawiam sobie (co jest bardzo prawdopodobne:) - albo jest jednak jakaś zależność między tym co opisałem, bo w końcu hamulce na przód i tył nie działają całkiem niezależnie; dlatego też jeśli taka zależność istnieje to szukam jej wyjaśnienia |
|
Data: 2011-07-13 09:02:55 | |
Autor: Javelin | |
Słabszy ręczny po wymianie tarcz/klocków | |
Witam!
W liście od "Hipcio" datowanym 12 lipca 2011 (23:37:22) napisano: pojezdzij trochę aż się dotrą. W tej chwili prawdopodobnie cały układ się A co ma linka hamulca postojowego do cylinderków i docierania przedniego zestawu hamulcowego? Przecież to są zupełnie oddzielne układy (hydrauliczny i mechaniczny) -- Javelin Kraków Citroen Xantia II Break TurboD |
|
Data: 2011-07-13 22:52:01 | |
Autor: Hipcio | |
Słabszy ręczny po wymianie tarcz/klocków | |
Użytkownik "Javelin" <sicorka@o2.pl> napisał w wiadomości news:1412744378.20110713090255o2.pl... A co ma linka hamulca postojowego do cylinderków i docierania napięcie linki hamulcowej wpływa na luz szczęk a zatem na ilość płynu hamulcowego w tylnych cylinderkach któr mogą być rozepchane lub skurczone. To z kolei może wpływać na to ile ciśnienia trafia na przednie hamulce. Ale rzeczywiscie to przypadek odwrotny niż opisuje autor. Duża ilość płynu idąca na przednie tarcze (niedotarte klocki) może powodować mniejsze dociskanie szczęk tylnych ( i ich słabsze napięcie) no i to moze się jakos wiązać z ręcznym |
|