Grupy dyskusyjne   »   pl.comp.pecet   »   Skrypt zmieniajÄ…cy orientacjÄ™ ekranu

Skrypt zmieniajÄ…cy orientacjÄ™ ekranu

Data: 2010-04-29 16:31:20
Autor: Marek
Skrypt zmieniajÄ…cy orientacjÄ™ ekranu
Witam,

Czy ktoś z Was posiada skrypt dla Windows 7 zmieniający orientacje monitora 0 / 90 stopni (o ile to wykonalne za pomocą skryptów) lub zna składnię polecenie shellowego?

Ewentualnie chciałbym samodzielnie napisać sobie taki skrypt jednakże trudno w MSDNie odszukać obiekt WSH do sterowania ekranem. Może znacie przynajmniej właściwą grupę poruszającą taką tematykę? Pod systemami operacyjnymi rozwiązywane są problemy z driverami itp, w grupach dla programistów rozmowy dotyczą konkretnego języka programowania, nie ma nic pomiędzy.

Data: 2010-04-29 16:27:32
Autor: kamil
Skrypt zmieniajÄ…cy orientacj Ä™ ekranu


"Marek" <brak@email.com> wrote in message news:hrc59c$a19$1news.net.icm.edu.pl...
Witam,

Czy ktoś z Was posiada skrypt dla Windows 7 zmieniający orientacje monitora 0 / 90 stopni (o ile to wykonalne za pomocą skryptów) lub zna składnię polecenie shellowego?

Ewentualnie chciałbym samodzielnie napisać sobie taki skrypt jednakże trudno w MSDNie odszukać obiekt WSH do sterowania ekranem. Może znacie przynajmniej właściwą grupę poruszającą taką tematykę? Pod systemami operacyjnymi rozwiązywane są problemy z driverami itp, w grupach dla programistów rozmowy dotyczą konkretnego języka programowania, nie ma nic pomiędzy.

Problem malo sprzetowy, ale z tego co wiem nie zrobisz inaczej jak sendkey i kombinacja klawiszy obracajaca ekran (CTRL+ALT+strzalki).



Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-04-29 19:11:13
Autor: Marek
Skrypt zmieniajÄ…cy orientacjÄ™ ekranu
W dniu 2010-04-29 17:27, kamil pisze:


Problem malo sprzetowy, ale z tego co wiem nie zrobisz inaczej jak
sendkey i kombinacja klawiszy obracajaca ekran (CTRL+ALT+strzalki).

Wiem, że wcale nie sprzętowy lecz nie wiem w jakiej grupie pytać bo w grupie programistów powiedziano by mi, że problem mało programistyczny a na grupie Windows - że mam iść do programistów. Tak więc istnieją tematy, których nie powinno się poruszać - z tego wynika.

A co do strzałek to ctrl + alt + strzałki nie powodują żadnej akcji :-(

Data: 2010-04-30 10:36:37
Autor: kamil
Skrypt zmieniajÄ…cy orientacj Ä™ ekranu


"Marek" <brak@email.com> wrote in message news:hrcel4$t5i$1news.net.icm.edu.pl...
W dniu 2010-04-29 17:27, kamil pisze:


Problem malo sprzetowy, ale z tego co wiem nie zrobisz inaczej jak
sendkey i kombinacja klawiszy obracajaca ekran (CTRL+ALT+strzalki).

Wiem, że wcale nie sprzętowy lecz nie wiem w jakiej grupie pytać bo w grupie programistów powiedziano by mi, że problem mało programistyczny a na grupie Windows - że mam iść do programistów. Tak więc istnieją tematy, których nie powinno się poruszać - z tego wynika.

A co do strzałek to ctrl + alt + strzałki nie powodują żadnej akcji :-(

Bo to zdaje sie funkcja sterownikow karty graficznej, co masz wlozone? Pogrzeb w oprogramowaniu karty, praktycznie kazda ma taka opcje. Podpinasz pod to dowolny skrot klawiaturowy i tyle.


Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-05-02 01:49:08
Autor: Marek
Skrypt zmieniajÄ…cy orientacjÄ™ ekranu
W dniu 2010-04-30 11:36, kamil pisze:


Bo to zdaje sie funkcja sterownikow karty graficznej, co masz wlozone?

Pewnie, że to funkcja sterowników i tam jest ta opcja. Mam GT 9600. Chciałbym uniknąć przedzierania się przez ustawienia i mieć do tego skrót klawiaturowy.

Pogrzeb w oprogramowaniu karty, praktycznie kazda ma taka opcje.
Podpinasz pod to dowolny skrot klawiaturowy i tyle.

NVIDIA zaprzestaĹ‚a udostÄ™pniania skrĂłtĂłw klawiaturowych. ByĹ‚o to dostÄ™pne jakiĹ› rok temu jeszcze. Owszem, sÄ… pĹ‚atne programy, ktĂłre kupÄ™ rzeczy z ekranem robiÄ….  MĂłgĹ‚bym teoretycznie coĹ› takiego sobie sprawić jednakĹĽe to absolutna ostateczność. CzujÄ™, ĹĽe instalowanie kombajnu dla tylko jednej opcji to przegiÄ™cie.

Data: 2010-04-29 17:05:50
Autor: qwerty
Skrypt zmieniajÄ…cy orientacj Ä™ ekranu
Użytkownik "Marek" <brak@email.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hrc59c$a19$1@news.net.icm.edu.pl...
Witam,

Czy ktoś z Was posiada skrypt dla Windows 7 zmieniający orientacje monitora 0 / 90 stopni (o ile to wykonalne za pomocą skryptów) lub zna składnię polecenie shellowego?

Tak. Szukaj na google: NTG.

--
Petycja przeciw GMO: http://www.avaaz.org/en/eu_health_and_biodiversity

Data: 2010-04-29 19:04:40
Autor: Marek
Skrypt zmieniajÄ…cy orientacjÄ™ ekranu
W dniu 2010-04-29 17:05, qwerty pisze:

Tak. Szukaj na google: NTG.

Po pierwsze gdybym znalazł tam coś to nie byłoby mnie tu. A po drugie sam napisałem, że nie wiem jaka jest grupa właściwa i poprosiłem o wskazanie właściwej. Więc komentarz NTG jest pozbawiony sensu w tym świetle.

Data: 2010-05-01 00:29:58
Autor: MAR
Skrypt zmieniajÄ…cy orientacjÄ™ ekranu
W dniu 2010.04.29 19:04, Marek pisze:
W dniu 2010-04-29 17:05, qwerty pisze:

Tak. Szukaj na google: NTG.

Po pierwsze gdybym znalazł tam coś to nie byłoby mnie tu.

Gdybyś szukał, to byś napisał: szukałem na google ale nie znalazłem.

A po drugie
sam napisałem, że nie wiem jaka jest grupa właściwa i poprosiłem o
wskazanie właściwej.

Gdyby tak każdy wpadał i pytał gdzie ma szukać to jak by ta grupa wygladała ?
Dlaczego nie spytasz w sklepie koło domu ? Może sprzedawca akurat zna odpowiedź.

Więc komentarz NTG jest pozbawiony sensu w tym świetle.

Możesz sobie tak uważać. Ale to Cie nie przybliża do celu.


--
Mar

Data: 2010-05-01 09:37:37
Autor: Marek
Skrypt zmieniajÄ…cy orientacjÄ™ ekranu
W dniu 2010-05-01 00:29, MAR pisze:

Gdyby tak każdy wpadał i pytał gdzie ma szukać to jak by ta grupa
wygladała ? Dlaczego nie spytasz w sklepie koło domu ? Może
sprzedawca akurat zna odpowiedĹş.

Więc komentarz NTG jest pozbawiony sensu w tym świetle.

Możesz sobie tak uważać. Ale to Cie nie przybliża do celu.

Masz rację: są większe szanse uzyskania porady u sprzedawcy warzyw niż na tej grupie. Z pewnością będzie bardziej życzliwy choć rezultat będzie taki sam - problem pozostanie nierozwiązany.

Tak czy owak zauważ, że sam nie jesteś w stanie wskazać mi właściwej grupy i jedynie filozofujesz. Wnioskuję, że podobnie jak ja nie wiedziałbyś gdzie szukać.

Data: 2010-05-01 10:07:52
Autor: Tomasz Chmielewski
Skrypt zmieniajÄ…cy orientacjÄ™ ekranu
Am 01.05.2010 09:37, Marek wrote:
W dniu 2010-05-01 00:29, MAR pisze:

Gdyby tak każdy wpadał i pytał gdzie ma szukać to jak by ta grupa
wygladała ? Dlaczego nie spytasz w sklepie koło domu ? Może
sprzedawca akurat zna odpowiedĹş.

Więc komentarz NTG jest pozbawiony sensu w tym świetle.

Możesz sobie tak uważać. Ale to Cie nie przybliża do celu.

Masz rację: są większe szanse uzyskania porady u sprzedawcy warzyw niż
na tej grupie. Z pewnością będzie bardziej życzliwy choć rezultat będzie
taki sam - problem pozostanie nierozwiÄ…zany.

Tak czy owak zauważ, że sam nie jesteś w stanie wskazać mi właściwej
grupy i jedynie filozofujesz. WnioskujÄ™, ĹĽe podobnie jak ja nie
wiedziałbyś gdzie szukać.

Przykladowo - pod Linuksem twoje rozwiazanie byloby np:

$ xrandr -- output DVI-1 -- rotate left

$ xrandr -- output DVI-1 -- rotate right

$ xrandr -- output DVI-1 -- rotate normal


niezaleznie od posiadanej karty graficznej.

Dlaczego myslisz, ze jest to problem sprzetowy?


--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org

Data: 2010-05-01 12:56:37
Autor: Marek
Skrypt zmieniajÄ…cy orientacjÄ™ ekranu
W dniu 2010-05-01 10:07, Tomasz Chmielewski pisze:


Przykladowo - pod Linuksem twoje rozwiazanie byloby np:

$ xrandr -- output DVI-1 -- rotate left

$ xrandr -- output DVI-1 -- rotate right

$ xrandr -- output DVI-1 -- rotate normal

Tyle tylko, że ja wspomniałem o Windows 7.

niezaleznie od posiadanej karty graficznej.

Dlaczego myslisz, ze jest to problem sprzetowy?

Nie, tego nie sugerowałem, grupa nie ma w nazwie hardware. Z nazwy grupy wywnioskowałem, że jest ona dedykowana pc-towi w najbardziej ogólnym sensie więc jest to najbardziej adekwatne miejsce do zadania pytania o inne miejsce, w którym można rozwinąć mój konkretny temat. W zamian za to dostaję NTG. Pisząc na grupę z systemem operacyjnym Windows w nazwie też NTG bo temat dotyczy ponoć PROGRAMOWANIA w Windows Script Host (JS lub VB). Nie ma grupy programowania w JS dla Windows. Więc pisząc w miejscach dla programistów też NTG. Mało tego, ja wcale nie wiem czy mój problem dotyczy programowania bo być może bez programowania da się rozwiązać mój problem. Więc sytuacja jeszcze bardziej się komplikuje.

Generalnie mój pozornie błahy problem to NTG niezależnie od tego gdzie napiszę.

Data: 2010-05-01 14:23:43
Autor: Tomasz Chmielewski
Skrypt zmieniajÄ…cy orientacjÄ™ ekranu
Am 01.05.2010 12:56, Marek wrote:
W dniu 2010-05-01 10:07, Tomasz Chmielewski pisze:


Przykladowo - pod Linuksem twoje rozwiazanie byloby np:

$ xrandr -- output DVI-1 -- rotate left

$ xrandr -- output DVI-1 -- rotate right

$ xrandr -- output DVI-1 -- rotate normal

Tyle tylko, że ja wspomniałem o Windows 7.

niezaleznie od posiadanej karty graficznej.

Dlaczego myslisz, ze jest to problem sprzetowy?

Nie, tego nie sugerowałem, grupa nie ma w nazwie hardware. Z nazwy grupy
wywnioskowałem, że jest ona dedykowana pc-towi w najbardziej ogólnym
sensie więc jest to najbardziej adekwatne miejsce do zadania pytania o
inne miejsce, w którym można rozwinąć mój konkretny temat. W zamian za
to dostajÄ™ NTG. PiszÄ…c na grupÄ™ z systemem operacyjnym Windows w nazwie
też NTG bo temat dotyczy ponoć PROGRAMOWANIA w Windows Script Host (JS
lub VB). Nie ma grupy programowania w JS dla Windows. Więc pisząc w
miejscach dla programistów też NTG. Mało tego, ja wcale nie wiem czy mój
problem dotyczy programowania bo być może bez programowania da się
rozwiązać mój problem. Więc sytuacja jeszcze bardziej się komplikuje.

Tzn. na jakie grupy napisales juz to pytanie, i z ktorych dostale NTG?


Generalnie mój pozornie błahy problem to NTG niezależnie od tego gdzie
napiszÄ™.

Nawet nie widze, abys napisal na pl.comp.os.ms-windows.winnt, gdzie powinienes skierowac swoje pytanie.


--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org

Data: 2010-05-02 01:39:38
Autor: Marek
Skrypt zmieniajÄ…cy orientacjÄ™ ekranu
W dniu 2010-05-01 14:23, Tomasz Chmielewski pisze:

Nawet nie widze, abys napisal na pl.comp.os.ms-windows.winnt, gdzie
powinienes skierowac swoje pytanie.


Nie, na ms-windows.xp. Nie chce przenosić się na NT aby nie dublować wątku. Na w/w grupie otrzymałem bardziej dyplomatyczne NTG w postaci sugestii udania się do Googli z konkretnym zapytaniem. Udałem się, przejrzałem 50 wyników i nie znalazłem odpowiedzi. Od Googli zaczynałem ale dla formalności - poszedłem za głosem porady zakładając, że może ciut inne, zasugerowane pytanie da odpowiedź.

Data: 2010-05-02 09:17:20
Autor: MarcinCz
Skrypt zmieniajÄ…cy orientacjÄ™ ekranu
Dnia Sun, 02 May 2010 01:39:38 +0200, Marek napisał(a):

Nie, na ms-windows.xp. Nie chce przenosić się na NT aby nie dublować

Windows 7 podobnie jak XP, Vista  to systemy klasy Windows NT i to jest
najwła¶ciwsza grupa do zadania tego pytania. --
Marcin

Data: 2010-05-02 10:49:46
Autor: Marek
Skrypt zmieniaj±cy orientację ekranu
W dniu 2010-05-02 09:17, MarcinCz pisze:
Dnia Sun, 02 May 2010 01:39:38 +0200, Marek napisał(a):

Nie, na ms-windows.xp. Nie chce przenosić się na NT aby nie dublować

Windows 7 podobnie jak XP, Vista  to systemy klasy Windows NT i to jest
najwła¶ciwsza grupa do zadania tego pytania.

Tak, już tam uderzyłem wła¶nie choć, zgodnie z przypuszczeniami,  z marnym póki co efektem. Ale chyba masz rację - spo¶ród wszystkich grup chyba będzie to najbardziej zbliżona tematycznie.

Data: 2010-04-29 20:05:45
Autor: Jacek Maciejewski
Skrypt zmieniajÄ…cy orientacjÄ™ ekranu
Dnia Thu, 29 Apr 2010 16:31:20 +0200, Marek napisał(a):

zmieniaj±cy orientacje monitora 0 / 90 stopn

 A nie masz niczego takiego w sterach od grafiki?
--
Jacek

Data: 2010-05-01 09:44:13
Autor: Marek
Skrypt zmieniaj±cy orientację ekranu
W dniu 2010-04-29 20:05, Jacek Maciejewski pisze:
Dnia Thu, 29 Apr 2010 16:31:20 +0200, Marek napisał(a):

zmieniaj±cy orientacje
monitora 0 / 90 stopn

  A nie masz niczego takiego w sterach od grafiki?

Wła¶nie mam. Sęk w tym, że Nvidia wycofała się z nakładki Nview, która pozwalała na zdefiniowanie skrótów klawiaturowych. Pod XP stosowałem bardzo stary driver, który jeszcze to potrafił. Pod Windows 7 już nie da rady. Przeł±czanie orientacji bez tego jest uci±żliwe szczególnie, że co chwilę trzeba to robić. Chciałem usprawnić sobie pracę.

Data: 2010-05-01 09:58:13
Autor: MarcinCz
Skrypt zmieniaj±cy orientację ekranu
Dnia Sat, 01 May 2010 09:44:13 +0200, Marek napisał(a):

Wła¶nie mam. Sęk w tym, że Nvidia wycofała się z nakładki Nview, która pozwalała na zdefiniowanie skrótów klawiaturowych. Pod XP stosowałem bardzo stary driver, który jeszcze to potrafił. Pod Windows 7 już nie da rady. Przeł±czanie orientacji bez tego jest uci±żliwe szczególnie, że co chwilę trzeba to robić. Chciałem usprawnić sobie pracę.

Noż ku..rde...
Czy wy nie potraficie korzystać z googla przed zadawaniem tych pytań w
stylu:
"Wiem, że NTG, ale nikt mi nie chce powiedzieć a mamusia prosiła żebym
pomógł bo jestem "ynformatykiem":
http://www.google.pl/search?q=Nview+windows+7&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:pl:official&client=firefox-a
Pierwszy link.
http://www.sevenforums.com/graphic-cards/6327-nvidia-nview-desktop-manager.html

--
Marcin

Data: 2010-05-01 13:13:03
Autor: Marek
Skrypt zmieniaj±cy orientację ekranu
W dniu 2010-05-01 09:58, MarcinCz pisze:

Noż ku..rde...
Czy wy nie potraficie korzystać z googla przed zadawaniem tych pytań w
stylu:
"Wiem, że NTG, ale nikt mi nie chce powiedzieć a mamusia prosiła żebym
pomógł bo jestem "ynformatykiem":

Poczytaj co odpisałem Tomkowi Chmielewskiemu na temat NTG. Moim zdaniem nadużywane jest to okre¶lenie w tym konkretnym przypadku.

http://www.google.pl/search?q=Nview+windows+7&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:pl:official&client=firefox-a
Pierwszy link.
http://www.sevenforums.com/graphic-cards/6327-nvidia-nview-desktop-manager.html

Ok. Nie chciałem rozwijać tematu w obrębie grupy więc nie przedstawiłem konkretów lecz tylko ogóln± ideę. Skoro jednak ci±gniesz za język to wyja¶nię, że chciałbym unikn±ć instalowania wypasionego oprogramowania, często płatnego do osi±gnięcia drobnego efektu, który być może wymaga tylko skryptu o wielko¶ci kilkudziesięciu bajtów, wywołuj±cego polecenie systemowe. Nie potrzebuję desktop managerów bo korekcje barw i wszystko inne z wyj±tkiem 1 funkcji obsługuje standardowy driver. Wspomniane nView dawało mi skrót klawiaturowy i tylko w tym sensie go przytaczałem - chciałbym podobny efekt odzyskać na W7 jak kiedy¶ na XP było to możliwe.

Data: 2010-05-01 13:56:01
Autor: MarcinCz
Skrypt zmieniaj±cy orientację ekranu
Dnia Sat, 01 May 2010 13:13:03 +0200, Marek napisał(a):


Poczytaj co odpisałem Tomkowi Chmielewskiemu na temat NTG. Moim zdaniem nadużywane jest to okre¶lenie w tym konkretnym przypadku.

"Informacje o grupie
Opis Pecety, czyli sprzet komputerowy klasy PC."

Ok. Nie chciałem rozwijać tematu w obrębie grupy więc nie przedstawiłem konkretów lecz tylko ogóln± ideę. Skoro jednak ci±gniesz za język to wyja¶nię, że chciałbym unikn±ć instalowania wypasionego oprogramowania, często płatnego do osi±gnięcia drobnego efektu, który być może wymaga
Być może tak a być może nie. Jeżeli jest soft, który to robi to dlaczego go
nie zainstalujesz? Jeżeli chcesz zrobić to inaczej to sam napisz
oprogramowanie/skrypt/cokolwiek, które co¶ takiego zrobi a nie wymagasz
podania rozwi±zania w sposób jaki tylko Tobie odpowiada... --
Marcin

Data: 2010-05-02 02:01:07
Autor: Marek
Skrypt zmieniaj±cy orientację ekranu
W dniu 2010-05-01 13:56, MarcinCz pisze:


"Informacje o grupie
Opis Pecety, czyli sprzet komputerowy klasy PC."

No i piszę tu wła¶nie sprzęcie komputerowym klasy PC :-) Nie mam Maca tylko PCta.


Ok. Nie chciałem rozwijać tematu w obrębie grupy więc nie przedstawiłem
konkretów lecz tylko ogóln± ideę. Skoro jednak ci±gniesz za język to
wyja¶nię, że chciałbym unikn±ć instalowania wypasionego oprogramowania,
często płatnego do osi±gnięcia drobnego efektu, który być może wymaga

Być może tak a być może nie. Jeżeli jest soft, który to robi to dlaczego go
nie zainstalujesz?

Powiedz mi czy kupiłby¶ pakiet Office po to aby móc napisać linijkę tekstu?  Ja osobi¶cie nie chcę kupować jakiego¶ softu potrafi±cego cuda z desktopem zdziałać i być może obci±żaj±cego bez sensownie komputer, tylko po to aby zrobić w nim skrót klawiaturowy do obracania ekranu. Byłoby to porywaniem się z armat± na wróble.

Jeżeli chcesz zrobić to inaczej to sam napisz
oprogramowanie/skrypt/cokolwiek, które co¶ takiego zrobi a nie wymagasz
podania rozwi±zania w sposób jaki tylko Tobie odpowiada...


No chwila, chyba nie doczytałe¶ czego¶ ... przecież o tym wła¶nie mówię. Przytoczę moje własne słowa z pierwszego postu:

"Ewentualnie chciałbym samodzielnie napisać sobie taki skrypt jednakże trudno w MSDNie odszukać obiekt WSH do sterowania ekranem. Może znacie przynajmniej wła¶ciw± grupę poruszaj±c± tak± tematykę? Pod systemami operacyjnymi rozwi±zywane s± problemy z driverami itp, w grupach dla programistów rozmowy dotycz± konkretnego języka programowania, nie ma nic pomiędzy."

Data: 2010-05-02 09:13:54
Autor: MarcinCz
Skrypt zmieniaj±cy orientację ekranu
Dnia Sun, 02 May 2010 02:01:07 +0200, Marek napisał(a):

W dniu 2010-05-01 13:56, MarcinCz pisze:


"Informacje o grupie
Opis Pecety, czyli sprzet komputerowy klasy PC."

No i piszę tu wła¶nie sprzęcie komputerowym klasy PC :-) Nie mam Maca tylko PCta.

Napiszę to bardziej dosłownie.
pl.comp.pecet to grupa sprzętowa (hardware) zajmuj±ca się tylko i wył±cznie
sprzętem (hardware) i z reguły nie poruszaj±ca problemów zwi±zanych z
oprogramowaniem (software) i wszelakimi systemami operacyjnymi. Jeżeli tego
nie potrafiz zrozumieć to jeste¶ trollem lub... współczuję Twoim bliskim.

"Ewentualnie chciałbym samodzielnie napisać sobie taki skrypt jednakże trudno w MSDNie odszukać obiekt WSH do sterowania ekranem. Może znacie przynajmniej wła¶ciw± grupę poruszaj±c± tak± tematykę? Pod systemami operacyjnymi rozwi±zywane s± problemy z driverami itp, w grupach dla programistów rozmowy dotycz± konkretnego języka programowania, nie ma nic pomiędzy."
j.w.

--
Marcin

Data: 2010-05-02 11:01:33
Autor: Marek
Skrypt zmieniajÄ…cy orientacjÄ™ ekranu
W dniu 2010-05-02 09:13, MarcinCz pisze:

nie potrafiz zrozumieć to jesteś trollem lub... współczuję Twoim bliskim.

Teraz tu już przegiąłeś. Twoje chamstwo naraża na większy szwank Twoich bliskich niż moja nieznajomość tematyki grupy - moich bliskich. Do tego posługujesz się sformułowaniami, których nie rozumiesz. Zgodnie z definicją trollowania Ty jesteś jego przedstawicielem. Zadbam o Twoją edukację i przytoczę definicję:

"Trollowanie (trolling) – antyspołeczne zachowanie charakterystyczne dla forów dyskusyjnych i innych miejsc w Internecie, w których prowadzi się dyskusje.

Trollowanie polega na zamierzonym wpływaniu na innych użytkowników w celu ich ośmieszenia lub obrażenia (czego następstwem jest wywołanie kłótni) poprzez wysyłanie napastliwych, kontrowersyjnych, często nieprawdziwych przekazów czy też poprzez stosowanie różnego typu zabiegów erystycznych."

Ja nie próbowałem ośmieszania lub obrażania Ciebie trollu jeden.

PLONK
(sam sobie poszukaj co to oznacza)

Data: 2010-05-02 11:27:24
Autor: MarcinCz
Skrypt zmieniajÄ…cy orientacjÄ™ ekranu
Dnia Sun, 02 May 2010 11:01:33 +0200, Marek napisał(a):

Ja nie próbowałem o¶mieszania lub obrażania Ciebie trollu jeden.
Niezbadane s± scieżki jakimi pod±żaj± my¶li Twe...
PLONK
(sam sobie poszukaj co to oznacza)
Też znam parę pasuj±cych do tej sytuacji:
ROTFL i
EOT

--
Marcin

Data: 2010-05-01 10:09:38
Autor: DooMiniK
Skrypt zmieniajÄ…cy orientacjÄ™ ekranu
On 2010-04-29 15:31, Marek wrote:
Witam,

Czy ktoĹ› z Was posiada skrypt dla Windows 7 zmieniajÄ…cy orientacje
monitora 0 / 90 stopni (o ile to wykonalne za pomocÄ… skryptĂłw) lub zna
składnię polecenie shellowego?

Z orientacją to trzeba się urodzić - chociaż przy 'odchyleniach'
o 90-180 stopni niektĂłrzy twierdzÄ…, ze to choroba...

--
Dominik Siedlak (bachus)

Skrypt zmieniajÄ…cy orientacjÄ™ ekranu

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona