Skoro mBank odpada, to co jest innego?

Data: 2011-06-04 17:54:08
Autor: mierzvoj
Skoro mBank odpada, to co jest innego?
"Niki" <niki.pilska.SKASUJ@gazeta.pl> wrote in
news:isddt7$mrj$1inews.gazeta.pl:
Skoro mBank wprowadza opłaty za karty, to czy jest jakiś inny bank
oferujący BEZPŁATNIE pięć podstawowych opcji, czyli:

1. Prowadzenie konta.
2. Dostęp do konta przez internet.
jak 1500 co miesiac wlejesz to citi jest totalnie za free. pozdro

Data: 2011-06-04 19:09:12
Autor: Niki
mierzvoj <mierzvoj@fuckspam.gazeta.pl> napisał(a):
> [...]
> 2. Dostęp do konta przez internet.
jak 1500 co miesiac wlejesz to citi jest totalnie za free. pozdro

Kolejny idiotyczny pomysł. Dobre, proste konto, o które się pytam (i jakie do tej pory miał mBank) polega na tym, że może ci na nie wpływać co miesiąc 100 tysięcy a może przez rok ci nic nie wpływać, a i tak nie ponosisz za jego prowadzenie i obsługiwanie żadnych opłat. Citi może sobie w dupę wsadzić to swoje konto.

Niki

Data: 2011-06-04 22:08:12
Autor: Bogdan B.
W dniu 2011-06-04 21:09,  Niki pisze:

[...]

Czyli na konto nic nie wpływa i nie wypływa? I tak latami?

> Citi może sobie w dupę wsadzić to swoje konto.

Skoro juĹź tak anatomicznie gadamy: na chuj ci jakiekolwiek konto?

Data: 2011-06-04 22:18:27
Autor: gregor
W dniu 2011-06-04 22:08, Bogdan B. pisze:

Skoro juĹź tak anatomicznie gadamy: na chuj ci jakiekolwiek konto?

ja mysle, ze potrzebne mu dlatego by nie placic zydokomunistycznym bankom ani grosza ja mam taka maksyme i czasami sie dam nabrac ale skoro dostaja na konto np. wynagrodzenie i maja na rorze 0% to niech kombinuja jak zarobic na tym, a nie sciagac z jeleni po 2 zyle mBank ma pewnie 1 mln klientow to tak im z 2 banki miesiecznie wpadna ale jednak mam nadzieje, ze polamia na tym pomysle zeby

gregor

Data: 2011-06-04 22:43:12
Autor: Bogdan B.
W dniu 2011-06-04 22:18, gregor pisze:
[...]

Nie, to nie ten przypadek. Konto w Citi zostało uznane za do dupy, bo
wymaga wpłaty 1500 zł. Płaca minimalna jest niewiele mniejsza.
W dalszym ciągu nie wiemy, po co Niki jakiekolwiek konto?

Data: 2011-06-06 04:42:22
Autor: Krzysiek
On 4 Cze, 22:43, "Bogdan B." <goodb...@rocketmail.pl> wrote:

Konto w Citi zostało uznane za do dupy, bo
wymaga wpłaty 1500 zł. Płaca minimalna jest niewiele mniejsza.
To ok 2050zł brutto.
Płaca minimalna jest sporo niższa(1386 brutto?), a wiele osób ma
przychody (zwłaszcza w formie przelewów;)
niższe nawet od płacy minimalnej.
(choćby dlatego, że ktoś może pracować na pół etatu, umowę zlecenie
itd)

W dalszym ciągu nie wiemy, po co Niki jakiekolwiek konto?

Może dlatego, że pracodawca przelewa wynagrodzenie ostatniego dnia
miesiąca ale czasem spóźnia się o jeden dzień?
Jak wtedy działa zwolnienie z opłaty w Citi?
W BZWBK w takiej sytuacji płaci się za konto.

Data: 2011-06-06 08:28:49
Autor: Marx
On 04.06.2011 22:43, Bogdan B. wrote:
[...]

Ja mam konto mBanku wyłącznie do obsługi allegro. Wygodnie, często przelewy idą bezpośrednio, kasy na nim niewiele więc ryzyko włamu niewielkie. Mam pełną historię transakcji od początku (a nie ograniczoną do roku jak w niektórych bankach). Zaplanowany przelew można odwołać (nie każdy bank pozwala). Łatwo się zalogować (brak tokenów czy wpisywania hasła coktórąś literę). Czasem zasilam wpłatomatem. Tak więc konta używam sporadycznie, bywa że 2-3 miesiące jest na nim zero obrotów.
Do takiego użytku konto mBanku nadawało się idealnie, ale niestety musieli popsuć :(
Marx

Data: 2011-06-07 02:43:09
Autor: Mateusz Papiernik
W dniu 2011-06-06 08:28, Marx pisze:
konta używam sporadycznie, bywa że 2-3 miesiące jest na nim zero obrotów.
Do takiego użytku konto mBanku nadawało się idealnie, ale niestety
musieli popsuć :(

A czy do takiego uzytku potrzebujesz karty? Przeciez nikt nie zmusza,
zebys mial. Nie chesz, nie miej, nie plac, nie uzywaj.

--
Mateusz Papiernik
mati@maticomp.net, http://www.maticomp.net

Data: 2011-06-07 10:39:48
Autor: Marx
On 07.06.2011 02:43, Mateusz Papiernik wrote:
[...]

ok, wpłać kasę wpłatomatem bez karty to pogadamy
Marx

Data: 2011-06-08 13:02:56
Autor: Mateusz Papiernik
W dniu 2011-06-07 10:39, Marx pisze:
ok, wpłać kasę wpłatomatem bez karty to pogadamy

Od 9 lat uzywam mBanku i ani razu nie uzylem wplatomatu... ale fakt, to
jest argument. Chociaz nie pasuje mi to ani do strategii konta
podstawowego, ani backupowego. Dlaczego?

1) Jezeli uzywasz rachunku jako na tyle podstawowego, ze musisz na niego
wplacac pieniadze we wplatomacie, to nie wiem jakim cudem mozna nie
wyrobic 100zl obrotu na karcie.

2) Jezeli uzywasz rachunku jako backupu, ktory lezy odlogiem przez
wiekszosc czasu, to zasilalbym je przelewem z podstawowego rachunku, a
nie szukal po calym miescie wplatomatu tylko na te okazje.

Data: 2011-06-08 13:33:48
Autor: Marx
On 08.06.2011 13:02, Mateusz Papiernik wrote:
2) Jezeli uzywasz rachunku jako backupu, ktory lezy odlogiem przez
wiekszosc czasu, to zasilalbym je przelewem z podstawowego rachunku, a
nie szukal po calym miescie wplatomatu tylko na te okazje.

czasem zasilam przelewem, a czasem wpłatomatem (jak mam na allegro odbiór osobisty). Czasem zdarza mi się wypłacić kartą gdy kupuje coś w sklepie który kart nie akceptuje. A idea tego konta to po prostu wydzielone finanse na moje prywatne sporadyczne potrzeby. Taki sposób samodyscyplinowania się. Jak na nim kasy brak to po prostu koniec zbytków :) Pewnie że można sobie poradzić bez karty albo przeboleć te 2zł/miesiąc. Problem w tym że za chwilę ta opłata może się zmienić, mogą dojść jakieś inne i jak ten kurs zostanie zachowany to zdecydowanie będzie to nieopłacalne konto.
Marx

Data: 2011-06-08 13:54:55
Autor: Piotr Gałka

Użytkownik "Mateusz Papiernik" <mati@maticomp.net> napisał w wiadomości news:4def56e6$0$2455$65785112news.neostrada.pl...

1) Jezeli uzywasz rachunku jako na tyle podstawowego, ze musisz na niego
wplacac pieniadze we wplatomacie, to nie wiem jakim cudem mozna nie
wyrobic 100zl obrotu na karcie.

Lepiej korzystać z darmowego kredytu w karcie kredytowej (nie koniecznie mBanku) niż ze swoich pieniędzy.
P.G.

Data: 2011-06-09 08:38:30
Autor: Marx
On 08.06.2011 13:54, Piotr Gałka wrote:

[...]

nie lepiej, bo musisz pamiętać o spłacie, i możesz się zadłużyć
Marx

Data: 2011-06-13 23:02:17
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Thu, 09 Jun 2011 08:38:30 +0200, Marx napisał(a):

nie lepiej, bo musisz pamiętać o spłacie, i możesz się zadłużyć

Lepiej. Płacenie 2-3 tygodnioe po zakupie oznacza, że przez pozostały czas
mam odsetki. --
     ___________ (R)
 _______/ /_     GG: 3524356

Data: 2011-06-14 08:04:12
Autor: Marx
On 13.06.2011 23:02, Adam Płaszczyca wrote:
[...]

nie lepiej - musisz tracić czas na obsługę karty, pamiętać o spłatach, pilnować czy czasem nie doszła jakaś opłata itp. Mój czas jest więcej wart niż groszowe odsetki
Marx

Data: 2011-06-14 09:05:24
Autor: witrak()
Krezus (przepraszam: Marx) wrote:

Mój
czas jest więcej wart niż groszowe odsetki

Uważaj! Czy wiesz ile straciłeś pisząc swój ostatni post ?
Radzę przestać czytać, a najlepiej również pisać na p.b.b. :-)

witrak()

Data: 2011-06-10 17:05:26
Autor: Mateusz Papiernik
W dniu 2011-06-08 13:54, Piotr Gałka pisze:
[...]

Nie lepiej, inaczej. Ale to niczego nie zmienia - dopoki karta jest
mBanku, 100zl obrotu jest. Gorzej z obrotem karta innego banku.

Data: 2011-06-08 22:43:29
Autor: Kamil Jońca
Skoro mBank odpada, to co jest innego?
Mateusz Papiernik <mati@maticomp.net> writes:

[...]
2) Jezeli uzywasz rachunku jako backupu, ktory lezy odlogiem przez
wiekszosc czasu, to zasilalbym je przelewem z podstawowego rachunku, a
nie szukal po calym miescie wplatomatu tylko na te okazje.

Ale tu nie chodzi o "zasilenie" rachunku tylko "odsilenie" kieszeni z
gotówki.

KJ
--
http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swinki-w-new-jersey/
Zuzanka najwyraźniej pełni obowiązki Albina Siwaka w tej ekipie...

Data: 2011-06-10 17:07:00
Autor: Mateusz Papiernik
W dniu 2011-06-08 22:43, Kamil Jońca pisze:
Ale tu nie chodzi o "zasilenie" rachunku tylko "odsilenie" kieszeni z
gotówki.

No tak... ciagle zapominam, ze na tym swiecie sa jeszcze ludzie
operujacy gotowka wieksza niz paredziesiat zl. W tej kwestii cos sie
moze ruszy - pare MultiBankow juz obsluguje wplaty do m, ponoc ma byc
tego wiecej. Zobaczymy. Nigdy nie sledzilem, bo nie potrzebuje,
wplatomatu uzylem raz w zyciu ;)

Data: 2011-06-06 04:36:37
Autor: Krzysiek
On 4 Cze, 22:08, "Bogdan B." <goodb...@rocketmail.pl> wrote:

Czyli na konto nic nie wpływa i nie wypływa? I tak latami?

Po prostu ma nie być żadnych sztywnych warunków.
Ewentualnie limity roczne a nie miesięczne.
Wtedy nie ma problemu, że w maju spóźnił się przelew od pracodawcy
więc pobrali opłatę za konto.
Albo co zrobić jak ktoś ma nieregularne wpływy np. duże kwoty ale 2 -3
razy w roku (bo zrealizowaniu większego zlecenia itp) a nie chce się
bawić w oscylator.
Czy też - by mieć konto które będzie gratis nawet jak stracimy pracę
(a nie, że nagle pojawi się może i kilkanaście złotych dodatkowych
kosztów).

Skoro mBank odpada, to co jest innego?