Skoro mBank odpada, to co jest innego?

Data: 2011-06-04 18:49:50
Autor: JWW
Skoro mBank odpada, to co jest innego?
BEZPŁATNIE pięć podstawowych opcji, czyli:

pod tym wzglendem polecam VW bank

jk

Data: 2011-06-04 19:00:55
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "JWW" <janek_walicow@wpp.pl> napisał w wiadomości news:isdnrm$m4e$1news.onet.pl...
BEZPŁATNIE pięć podstawowych opcji, czyli:

pod tym wzglendem polecam VW bank

posrane, do zalogowania potrzebny token

Data: 2011-06-04 19:11:09
Autor: JWW
Skoro mBank odpada, to co jest innego?
posrane, do zalogowania potrzebny token

tockento elektroniczne urządzenie, które GWARANTUEJ NAJWYZSZE bezpieczeństwo (stosuja to szwajcarsk banki) więc o co chodzi?

jk

Data: 2011-06-04 19:19:31
Autor: Maruda
W dniu 2011-06-04 19:11, JWW pisze:
posrane, do zalogowania potrzebny token

tockento elektroniczne urządzenie, które GWARANTUEJ NAJWYZSZE bezpieczeństwo
(stosuja to szwajcarsk banki) więc o co chodzi?

jk

O to, że trzeba go fizycznie mieć przy sobie (a więc przy okazji i zgubić - a to kosztuje stówę), więc "mobilność" tego banku jest taka-sobie. :)

W mB możesz przynajmniej zalogować się i zrobić przelew zaufany (zdefiniowany) bez takich utrudnień.

--

Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

Data: 2011-06-06 03:05:13
Autor: Mateusz Papiernik
[...]

Tak, a potem srednio trzy razy w miesiacu ktos ze znajomych mnie prosi o
szybki przelew parudziesiecu zlotych, bo nie moga zrobic go od siebie,
bo zapomnieli tokena. Dziekuje, postoje.

--
Mateusz Papiernik
mati@maticomp.net, http://www.maticomp.net

Data: 2011-06-08 13:43:48
Autor: Otez
W dniu 2011-06-06 03:05, Mateusz Papiernik pisze:

Tak, a potem srednio trzy razy w miesiacu ktos ze znajomych mnie prosi o
szybki przelew parudziesiecu zlotych, bo nie moga zrobic go od siebie,
bo zapomnieli tokena. Dziekuje, postoje.

Całkiem poważnie polecam rozwiązanie które stosuję od początku przygody z Lukasem - token przypięty do kluczy od domu. Nigdy nie miałem problemu.

Pozdrawiam
O.

Data: 2011-06-06 23:05:38
Autor: Grzexs
Skoro mBank odpada, to co jest innego?
BEZPŁATNIE pięć podstawowych opcji, czyli:

pod tym wzglendem polecam VW bank

posrane, do zalogowania potrzebny token

i wypłaty z bankomatów dopiero od 400 PLN za free

--
Grzexs

Data: 2011-06-04 19:06:14
Autor: Niki
JWW <janek_walicow@wpp.pl> napisał(a):
> BEZPŁATNIE pięć podstawowych opcji, czyli:

pod tym wzglendem polecam VW bank

jk

Ciekawy pomysł. Czytałam o tym na sieci i w poniedziełak zadzwonię dowiedzieć się dokładnie co i jak. Taki niszowy bank, ale może mieć dobrą ofertę dla indywidualnych klientów.

Niki

Data: 2011-06-05 07:37:14
Autor: JWW
Skoro mBank odpada, to co jest innego?
Ciekawy pomysł. Czytałam o tym na sieci i w poniedziełak zadzwonię dowiedzieć

co ciekwae obsługakasowa jest za free

jk

Data: 2011-06-05 20:05:02
Autor: mx
Skoro mBank odpada, to co jest innego?
Ciekawy pomysł. Czytałam o tym na sieci i w poniedziełak zadzwonię dowiedzieć

co ciekwae obsługakasowa jest za free

A ty ciągle ślinisz się na widok VWBank? Jasne, obsługa kasowa za free w jednym, jedynym oddziale w Polsce. Więcej nie posiada. Bezpłatne bankomaty tylko > 400PLN i 2 zł za przelew wew. z Plus Konta na edirect. Za zew. 5 zł. (z edirect już bezpłatnie, % kiepski).

Data: 2011-06-05 20:58:56
Autor: JWW
Skoro mBank odpada, to co jest innego?
A ty ciągle ślinisz się na widok VWBank? Jasne, obsługa kasowa za free w

nie pisałam ile odzioałów, mnie kasa tam pasuje bo prancuje w tym budynku. BEZPŁATNE PRZELEWY DO WSZYTKICH banków a nie tylko do mbanku!!!

jk

Skoro mBank odpada, to co jest innego?