Skoro mBank odpada, to co jest innego?

Data: 2011-06-04 08:41:58
Autor: w l
Skoro mBank odpada, to co jest innego?
On 4 Cze, 16:02, "Niki" <niki.pilska.SKA...@gazeta.pl> wrote:

DBnet, Eurobank, Getinbank i inne wynalazki tego nie oferuj - sprawdzi am..
Klony Czarnieckiego to oferują(chyba, że weźmiesz jakiś bonus), a w
Deutsche Banku musisz raz w miesiącu wykonać jakąkolwiek transakcję
kartą(na przykład wyjąć pieniądze z bankomatu)

Data: 2011-06-04 19:04:09
Autor: Niki
w l <woltasa@gmail.com> napisał(a):
On 4 Cze, 16:02, "Niki" <niki.pilska.SKA...@gazeta.pl> wrote:

> DBnet, Eurobank, Getinbank i inne wynalazki tego nie oferuj - sprawdzi am=
..
Klony Czarnieckiego to oferuj=B1(chyba, =BFe we=BCmiesz jaki=B6 bonus),

A co to są "Klony Czarnieckiego"? Jak już odpowiadasz na pytanie, to nie mów żargonem bankowym, bo nie wszyscy to rozumieją, tylko zwyczajnie.

a w
Deutsche Banku musisz raz w miesi=B1cu wykona=E6 jak=B1kolwiek transakcj=EA
kart=B1(na przyk=B3ad wyj=B1=E6 pieni=B1dze z bankomatu)
 Nie wprowadzaj w błąd. Dzisiaj rozmawiałam z przedstawicielem DBanku na ich infolinii i powiedział mi, że transakcja musi być BEZGOTÓWKOWA, czyli odpada wyjęcie gotówki z bankomatu.

A w ogóle to ustaw sobie poprawne kodowanie znaków. Niki

Data: 2011-06-04 13:27:35
Autor: w l
On 4 Cze, 21:04, " Niki" <niki.pilska.WYT...@gazeta.pl> wrote:
w l <wolt...@gmail.com> napisał(a):

> On 4 Cze, 16:02, "Niki" <niki.pilska.SKA...@gazeta.pl> wrote:

A co to są "Klony Czarnieckiego"? Jak już odpowiadasz na pytanie, to nie mów
żargonem bankowym, bo nie wszyscy to rozumieją, tylko zwyczajnie.

Marki bankowe spółek należących do Leszka Czarneckiego: GetinNoble
Bank SA(GetinOnline + OpenOnline) oraz Idea Bank SA

Nie wprowadzaj w błąd. Dzisiaj rozmawiałam z przedstawicielem DBanku na ich
infolinii i powiedział mi, że transakcja musi być BEZGOTÓWKOWA, czyli odpada
wyjęcie gotówki z bankomatu.
Mam u nich konto, a kartą do niego płacę nieregularnie. Ich infolinia
do tej pory wydawała mi się jedną z lepszych merytorycznie, ale dawno
do nich nie dzwoniłem, a oni nic mi nie wciskają, może się pogorszyło?

A w ogóle to ustaw sobie poprawne kodowanie znaków.

Jestem laikiem w tym temacie, piszę z grup Googla, a na gazecie.pl
jest w porządku. Jest jakiś inny, sensowniejszy sposób na dostęp do
grup dyskusyjnych?

Data: 2011-06-04 20:53:40
Autor: Joossef
Skoro mBank odpada, to co jest innego?
2011-06-04, o 22:27:35 w l oznajmił co następuje:

Jestem laikiem w tym temacie, piszę z grup Googla, a na gazecie.pl
jest w porządku. Jest jakiś inny, sensowniejszy sposób na dostęp do
grup dyskusyjnych?

Masz dobrze ustawione kodowanie.
Identyczne jak Niki, więc nie przejmuj się.

--
Joossef

Data: 2011-06-05 12:21:29
Autor: Robert Kois
Dnia Sat, 4 Jun 2011 20:53:40 +0000 (UTC), Joossef napisał(a):

[...]

Problem ma Niki bo pewnie jego kulawy czytnik nie rozumie poprawnego

Kojer

Data: 2011-06-06 10:34:47
Autor: Q
Skoro mBank odpada, to co jest innego?
Ich infolinia do tej pory wydawała mi się jedną z lepszych merytorycznie

....no to wydawalo Ci sie, bo ich infolinia:
- czasami wprowadza w blad, mimo BANALNYCH pytan
- na trudniejesze pytania w ogole nie odpowiadaja :)

Ale jest tez plus - nie spotkalem jeszcze banku
gdzie na infolinii siedzieliby kompetentni ludzie.

Data: 2011-06-04 21:15:46
Autor: sunwick
[...]

skladaj skarge na tego przedstawiciela-wprowadził cie w błąd, mam konto od roku i wystarczy jedna WYPŁATA Z BANKOMATU w miesiacu -
nic nie place od roku za wyplaty ze wszystkich bankomatow w kraju z
konta dbnet.

Data: 2011-06-09 09:52:13
Autor: Rzetelny Solidny
On Jun 4, 9:15 pm, sunwick <sun...@WYMAZTO.op.pl> wrote:
> [...]

mam konto od roku i wystarczy jedna WYPŁATA Z BANKOMATU w miesiacu -
nic nie place od roku za wyplaty ze wszystkich bankomatow w kraju z

Oczywiscie! Ja nie rozumiem PO CO taka dezinformacja (BRUDNA gra
marketingu forumowego)... Przeciez wszystko jest napisane w
regulaminie i wystarczy z bankomatu.

Data: 2011-06-04 21:22:04
Autor: marcin
Użytkownik " Niki" <niki.pilska.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości

A co to są "Klony Czarnieckiego"? Jak już odpowiadasz na pytanie, to nie mów
żargonem bankowym, bo nie wszyscy to rozumieją, tylko zwyczajnie.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Leszek_Czarnecki

pozdr

Data: 2011-06-05 01:06:07
Autor: Piotr
W dniu 2011-06-04 21:04,  Niki pisze:

Nie wprowadzaj w błąd. Dzisiaj rozmawiałam z przedstawicielem DBanku na ich
infolinii i powiedział mi, że transakcja musi być BEZGOTÓWKOWA, czyli odpada
wyjęcie gotówki z bankomatu.

Jakiegoś niedouczonego przedstawiciela trafiłaś. Używam karty z DBnet TYLKO do wypłat z bankomatów i ani razu opłaty nie naliczyli.

pozdrawiam

Data: 2011-06-06 23:03:30
Autor: Grzexs
[...]

Ja dokładnie tak samo. Jedna wypłata na 10 PLN na miesiąc zupełnie wystarcza.
--
Grzexs

Data: 2011-06-05 11:28:15
Autor:
[...]

Ciekawy przypadek, żeby pracownik nie miał pojęcia o jednym z podstawowych walorów karty, jaką oferuje jego bank. Żeby tylko nie poszli w ślady mBanku z opłatami albo ze zmuszaniem do płatności bezgotówkowych. Teraz jest super, pomijając tę pożyczkę na budowę Auschwitz.

Data: 2011-06-06 10:30:49
Autor: Q
Skoro mBank odpada, to co jest innego?
A co to są "Klony Czarnieckiego"? Jak już odpowiadasz na pytanie, to nie mów
żargonem bankowym, bo nie wszyscy to rozumieją, tylko zwyczajnie.

Archiwum grupy przeczytaj, tak na szybko chociaz, leniu.

Nie wprowadzaj w błąd. Dzisiaj rozmawiałam z przedstawicielem DBanku na ich
infolinii i powiedział mi, że transakcja musi być BEZGOTÓWKOWA, czyli odpada
wyjęcie gotówki z bankomatu.

Ufasz im?
- Bo mnie juz raz infolinia db wprowadzila w blad,
tzn. dostalem 2 sprzeczne odpowiedzi.

Skoro mBank odpada, to co jest innego?