Skoro mBank odpada, to co jest innego?

Data: 2011-06-04 14:02:15
Autor: Niki
Skoro mBank odpada, to co jest innego?
Skoro mBank wprowadza opłaty za karty, to czy jest jakiś inny bank oferujący BEZPŁATNIE pięć podstawowych opcji, czyli:

1. Prowadzenie konta.
2. Dostęp do konta przez internet.
3. Przelewy przez internet do banków w Polsce.
4. Wydanie, używanie i odnowienie karty bankomatowej BEZ KONIECZNOŚCI jej użytkownia (czyli idiotycznej konieczności dokonywania nią transakcji bezgotówkowych na jakąś tam kwotę, co jakiś tam czas).
5. Wypłata z wybranych bankomatów w Polsce.

Krótko mówiąc to, co do tej pory było w mBanku. Krótko mówiąc takie konto, które jest niekłopotliwe i nie wiąże się z żadnymi wydatkami.

DBnet, Eurobank, Getinbank i inne wynalazki tego nie oferują- sprawdziłam. Nie sprawdziłam jeszcze Idea Bank i Open Finance a słyszałam, że tam mogą mieć coś podobnego.

Jeśli ktoś zna taki bank, niech da znać, natychmiast wypisuję się z mBanku i zakładam konto w tym nowym.

Pozdrawiam,
Niki

Data: 2011-06-04 08:41:58
Autor: w l
Skoro mBank odpada, to co jest innego?
On 4 Cze, 16:02, "Niki" <niki.pilska.SKA...@gazeta.pl> wrote:

DBnet, Eurobank, Getinbank i inne wynalazki tego nie oferuj - sprawdzi am..
Klony Czarnieckiego to oferują(chyba, że weźmiesz jakiś bonus), a w
Deutsche Banku musisz raz w miesiącu wykonać jakąkolwiek transakcję
kartą(na przykład wyjąć pieniądze z bankomatu)

Data: 2011-06-04 19:04:09
Autor: Niki
w l <woltasa@gmail.com> napisał(a):
On 4 Cze, 16:02, "Niki" <niki.pilska.SKA...@gazeta.pl> wrote:

> DBnet, Eurobank, Getinbank i inne wynalazki tego nie oferuj - sprawdzi am=
..
Klony Czarnieckiego to oferuj=B1(chyba, =BFe we=BCmiesz jaki=B6 bonus),

A co to są "Klony Czarnieckiego"? Jak już odpowiadasz na pytanie, to nie mów żargonem bankowym, bo nie wszyscy to rozumieją, tylko zwyczajnie.

a w
Deutsche Banku musisz raz w miesi=B1cu wykona=E6 jak=B1kolwiek transakcj=EA
kart=B1(na przyk=B3ad wyj=B1=E6 pieni=B1dze z bankomatu)
 Nie wprowadzaj w błąd. Dzisiaj rozmawiałam z przedstawicielem DBanku na ich infolinii i powiedział mi, że transakcja musi być BEZGOTÓWKOWA, czyli odpada wyjęcie gotówki z bankomatu.

A w ogóle to ustaw sobie poprawne kodowanie znaków. Niki

Data: 2011-06-04 13:27:35
Autor: w l
On 4 Cze, 21:04, " Niki" <niki.pilska.WYT...@gazeta.pl> wrote:
w l <wolt...@gmail.com> napisał(a):

> On 4 Cze, 16:02, "Niki" <niki.pilska.SKA...@gazeta.pl> wrote:

A co to są "Klony Czarnieckiego"? Jak już odpowiadasz na pytanie, to nie mów
żargonem bankowym, bo nie wszyscy to rozumieją, tylko zwyczajnie.

Marki bankowe spółek należących do Leszka Czarneckiego: GetinNoble
Bank SA(GetinOnline + OpenOnline) oraz Idea Bank SA

Nie wprowadzaj w błąd. Dzisiaj rozmawiałam z przedstawicielem DBanku na ich
infolinii i powiedział mi, że transakcja musi być BEZGOTÓWKOWA, czyli odpada
wyjęcie gotówki z bankomatu.
Mam u nich konto, a kartą do niego płacę nieregularnie. Ich infolinia
do tej pory wydawała mi się jedną z lepszych merytorycznie, ale dawno
do nich nie dzwoniłem, a oni nic mi nie wciskają, może się pogorszyło?

A w ogóle to ustaw sobie poprawne kodowanie znaków.

Jestem laikiem w tym temacie, piszę z grup Googla, a na gazecie.pl
jest w porządku. Jest jakiś inny, sensowniejszy sposób na dostęp do
grup dyskusyjnych?

Data: 2011-06-04 20:53:40
Autor: Joossef
Skoro mBank odpada, to co jest innego?
2011-06-04, o 22:27:35 w l oznajmił co następuje:

Jestem laikiem w tym temacie, piszę z grup Googla, a na gazecie.pl
jest w porządku. Jest jakiś inny, sensowniejszy sposób na dostęp do
grup dyskusyjnych?

Masz dobrze ustawione kodowanie.
Identyczne jak Niki, więc nie przejmuj się.

--
Joossef

Data: 2011-06-05 12:21:29
Autor: Robert Kois
Dnia Sat, 4 Jun 2011 20:53:40 +0000 (UTC), Joossef napisał(a):

[...]

Problem ma Niki bo pewnie jego kulawy czytnik nie rozumie poprawnego

Kojer

Data: 2011-06-06 10:34:47
Autor: Q
Skoro mBank odpada, to co jest innego?
Ich infolinia do tej pory wydawała mi się jedną z lepszych merytorycznie

....no to wydawalo Ci sie, bo ich infolinia:
- czasami wprowadza w blad, mimo BANALNYCH pytan
- na trudniejesze pytania w ogole nie odpowiadaja :)

Ale jest tez plus - nie spotkalem jeszcze banku
gdzie na infolinii siedzieliby kompetentni ludzie.

Data: 2011-06-04 21:15:46
Autor: sunwick
[...]

skladaj skarge na tego przedstawiciela-wprowadził cie w błąd, mam konto od roku i wystarczy jedna WYPŁATA Z BANKOMATU w miesiacu -
nic nie place od roku za wyplaty ze wszystkich bankomatow w kraju z
konta dbnet.

Data: 2011-06-09 09:52:13
Autor: Rzetelny Solidny
On Jun 4, 9:15 pm, sunwick <sun...@WYMAZTO.op.pl> wrote:
> [...]

mam konto od roku i wystarczy jedna WYPŁATA Z BANKOMATU w miesiacu -
nic nie place od roku za wyplaty ze wszystkich bankomatow w kraju z

Oczywiscie! Ja nie rozumiem PO CO taka dezinformacja (BRUDNA gra
marketingu forumowego)... Przeciez wszystko jest napisane w
regulaminie i wystarczy z bankomatu.

Data: 2011-06-04 21:22:04
Autor: marcin
Użytkownik " Niki" <niki.pilska.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości

A co to są "Klony Czarnieckiego"? Jak już odpowiadasz na pytanie, to nie mów
żargonem bankowym, bo nie wszyscy to rozumieją, tylko zwyczajnie.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Leszek_Czarnecki

pozdr

Data: 2011-06-05 01:06:07
Autor: Piotr
W dniu 2011-06-04 21:04,  Niki pisze:

Nie wprowadzaj w błąd. Dzisiaj rozmawiałam z przedstawicielem DBanku na ich
infolinii i powiedział mi, że transakcja musi być BEZGOTÓWKOWA, czyli odpada
wyjęcie gotówki z bankomatu.

Jakiegoś niedouczonego przedstawiciela trafiłaś. Używam karty z DBnet TYLKO do wypłat z bankomatów i ani razu opłaty nie naliczyli.

pozdrawiam

Data: 2011-06-06 23:03:30
Autor: Grzexs
[...]

Ja dokładnie tak samo. Jedna wypłata na 10 PLN na miesiąc zupełnie wystarcza.
--
Grzexs

Data: 2011-06-05 11:28:15
Autor:
[...]

Ciekawy przypadek, żeby pracownik nie miał pojęcia o jednym z podstawowych walorów karty, jaką oferuje jego bank. Żeby tylko nie poszli w ślady mBanku z opłatami albo ze zmuszaniem do płatności bezgotówkowych. Teraz jest super, pomijając tę pożyczkę na budowę Auschwitz.

Data: 2011-06-06 10:30:49
Autor: Q
Skoro mBank odpada, to co jest innego?
A co to są "Klony Czarnieckiego"? Jak już odpowiadasz na pytanie, to nie mów
żargonem bankowym, bo nie wszyscy to rozumieją, tylko zwyczajnie.

Archiwum grupy przeczytaj, tak na szybko chociaz, leniu.

Nie wprowadzaj w błąd. Dzisiaj rozmawiałam z przedstawicielem DBanku na ich
infolinii i powiedział mi, że transakcja musi być BEZGOTÓWKOWA, czyli odpada
wyjęcie gotówki z bankomatu.

Ufasz im?
- Bo mnie juz raz infolinia db wprowadzila w blad,
tzn. dostalem 2 sprzeczne odpowiedzi.

Data: 2011-06-04 14:05:59
Autor: Jacek Politowski
Skoro mBank odpada, to co jest innego?
In article <isddt7$mrj$1@inews.gazeta.pl>
Niki <niki.pilska.SKASUJ@gazeta.pl> wrote:

Krótko mówiąc to, co do tej pory było w mBanku. Krótko mówiąc takie konto, które jest niekłopotliwe i nie wiąże się z żadnymi wydatkami.

DBnet, Eurobank, Getinbank i inne wynalazki tego nie oferują- sprawdziłam.

Chyba źle sprawdzałeś. Getin Online (Open Online to w zasadzie brat
bliźniak).

--
Jacek Politowski

Data: 2011-06-04 17:54:08
Autor: mierzvoj
Skoro mBank odpada, to co jest innego?
"Niki" <niki.pilska.SKASUJ@gazeta.pl> wrote in
Skoro mBank wprowadza opłaty za karty, to czy jest jakiś inny bank
oferujący BEZPŁATNIE pięć podstawowych opcji, czyli:

1. Prowadzenie konta.
2. Dostęp do konta przez internet.
jak 1500 co miesiac wlejesz to citi jest totalnie za free. pozdro

Data: 2011-06-04 19:09:12
Autor: Niki
mierzvoj <mierzvoj@fuckspam.gazeta.pl> napisał(a):
"Niki" <niki.pilska.SKASUJ@gazeta.pl> wrote in
news:isddt7$mrj$1inews.gazeta.pl: > Skoro mBank wprowadza opłaty za karty, to czy jest jakiś inny bank
> oferujący BEZPŁATNIE pięć podstawowych opcji, czyli:
> 2. Dostęp do konta przez internet.
jak 1500 co miesiac wlejesz to citi jest totalnie za free. pozdro

Kolejny idiotyczny pomysł. Dobre, proste konto, o które się pytam (i jakie do tej pory miał mBank) polega na tym, że może ci na nie wpływać co miesiąc 100 tysięcy a może przez rok ci nic nie wpływać, a i tak nie ponosisz za jego prowadzenie i obsługiwanie żadnych opłat. Citi może sobie w dupę wsadzić to swoje konto.

Niki

Data: 2011-06-04 22:08:12
Autor: Bogdan B.
W dniu 2011-06-04 21:09,  Niki pisze:

[...]

Czyli na konto nic nie wpływa i nie wypływa? I tak latami?

> Citi może sobie w dupę wsadzić to swoje konto.

Skoro juĹź tak anatomicznie gadamy: na chuj ci jakiekolwiek konto?

Data: 2011-06-04 22:18:27
Autor: gregor
W dniu 2011-06-04 22:08, Bogdan B. pisze:

Skoro juĹź tak anatomicznie gadamy: na chuj ci jakiekolwiek konto?

ja mysle, ze potrzebne mu dlatego by nie placic zydokomunistycznym bankom ani grosza ja mam taka maksyme i czasami sie dam nabrac ale skoro dostaja na konto np. wynagrodzenie i maja na rorze 0% to niech kombinuja jak zarobic na tym, a nie sciagac z jeleni po 2 zyle mBank ma pewnie 1 mln klientow to tak im z 2 banki miesiecznie wpadna ale jednak mam nadzieje, ze polamia na tym pomysle zeby

gregor

Data: 2011-06-04 22:43:12
Autor: Bogdan B.
W dniu 2011-06-04 22:18, gregor pisze:
[...]

Nie, to nie ten przypadek. Konto w Citi zostało uznane za do dupy, bo
wymaga wpłaty 1500 zł. Płaca minimalna jest niewiele mniejsza.
W dalszym ciągu nie wiemy, po co Niki jakiekolwiek konto?

Data: 2011-06-06 04:42:22
Autor: Krzysiek
On 4 Cze, 22:43, "Bogdan B." <goodb...@rocketmail.pl> wrote:

Konto w Citi zostało uznane za do dupy, bo
wymaga wpłaty 1500 zł. Płaca minimalna jest niewiele mniejsza.
To ok 2050zł brutto.
Płaca minimalna jest sporo niższa(1386 brutto?), a wiele osób ma
przychody (zwłaszcza w formie przelewów;)
niższe nawet od płacy minimalnej.
(choćby dlatego, że ktoś może pracować na pół etatu, umowę zlecenie
itd)

W dalszym ciągu nie wiemy, po co Niki jakiekolwiek konto?

Może dlatego, że pracodawca przelewa wynagrodzenie ostatniego dnia
miesiąca ale czasem spóźnia się o jeden dzień?
Jak wtedy działa zwolnienie z opłaty w Citi?
W BZWBK w takiej sytuacji płaci się za konto.

Data: 2011-06-06 08:28:49
Autor: Marx
On 04.06.2011 22:43, Bogdan B. wrote:
[...]

Ja mam konto mBanku wyłącznie do obsługi allegro. Wygodnie, często przelewy idą bezpośrednio, kasy na nim niewiele więc ryzyko włamu niewielkie. Mam pełną historię transakcji od początku (a nie ograniczoną do roku jak w niektórych bankach). Zaplanowany przelew można odwołać (nie każdy bank pozwala). Łatwo się zalogować (brak tokenów czy wpisywania hasła coktórąś literę). Czasem zasilam wpłatomatem. Tak więc konta używam sporadycznie, bywa że 2-3 miesiące jest na nim zero obrotów.
Do takiego użytku konto mBanku nadawało się idealnie, ale niestety musieli popsuć :(
Marx

Data: 2011-06-07 02:43:09
Autor: Mateusz Papiernik
W dniu 2011-06-06 08:28, Marx pisze:
konta używam sporadycznie, bywa że 2-3 miesiące jest na nim zero obrotów.
Do takiego użytku konto mBanku nadawało się idealnie, ale niestety
musieli popsuć :(

A czy do takiego uzytku potrzebujesz karty? Przeciez nikt nie zmusza,
zebys mial. Nie chesz, nie miej, nie plac, nie uzywaj.

--
Mateusz Papiernik
mati@maticomp.net, http://www.maticomp.net

Data: 2011-06-07 10:39:48
Autor: Marx
On 07.06.2011 02:43, Mateusz Papiernik wrote:
[...]

ok, wpłać kasę wpłatomatem bez karty to pogadamy
Marx

Data: 2011-06-08 13:02:56
Autor: Mateusz Papiernik
W dniu 2011-06-07 10:39, Marx pisze:
ok, wpłać kasę wpłatomatem bez karty to pogadamy

Od 9 lat uzywam mBanku i ani razu nie uzylem wplatomatu... ale fakt, to
jest argument. Chociaz nie pasuje mi to ani do strategii konta
podstawowego, ani backupowego. Dlaczego?

1) Jezeli uzywasz rachunku jako na tyle podstawowego, ze musisz na niego
wplacac pieniadze we wplatomacie, to nie wiem jakim cudem mozna nie
wyrobic 100zl obrotu na karcie.

2) Jezeli uzywasz rachunku jako backupu, ktory lezy odlogiem przez
wiekszosc czasu, to zasilalbym je przelewem z podstawowego rachunku, a
nie szukal po calym miescie wplatomatu tylko na te okazje.

Data: 2011-06-08 13:33:48
Autor: Marx
On 08.06.2011 13:02, Mateusz Papiernik wrote:
2) Jezeli uzywasz rachunku jako backupu, ktory lezy odlogiem przez
wiekszosc czasu, to zasilalbym je przelewem z podstawowego rachunku, a
nie szukal po calym miescie wplatomatu tylko na te okazje.

czasem zasilam przelewem, a czasem wpłatomatem (jak mam na allegro odbiór osobisty). Czasem zdarza mi się wypłacić kartą gdy kupuje coś w sklepie który kart nie akceptuje. A idea tego konta to po prostu wydzielone finanse na moje prywatne sporadyczne potrzeby. Taki sposób samodyscyplinowania się. Jak na nim kasy brak to po prostu koniec zbytków :) Pewnie że można sobie poradzić bez karty albo przeboleć te 2zł/miesiąc. Problem w tym że za chwilę ta opłata może się zmienić, mogą dojść jakieś inne i jak ten kurs zostanie zachowany to zdecydowanie będzie to nieopłacalne konto.
Marx

Data: 2011-06-08 13:54:55
Autor: Piotr Gałka

Użytkownik "Mateusz Papiernik" <mati@maticomp.net> napisał w wiadomości news:4def56e6$0$2455$65785112news.neostrada.pl...

1) Jezeli uzywasz rachunku jako na tyle podstawowego, ze musisz na niego
wplacac pieniadze we wplatomacie, to nie wiem jakim cudem mozna nie
wyrobic 100zl obrotu na karcie.

Lepiej korzystać z darmowego kredytu w karcie kredytowej (nie koniecznie mBanku) niż ze swoich pieniędzy.
P.G.

Data: 2011-06-09 08:38:30
Autor: Marx
On 08.06.2011 13:54, Piotr Gałka wrote:

[...]

nie lepiej, bo musisz pamiętać o spłacie, i możesz się zadłużyć
Marx

Data: 2011-06-13 23:02:17
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Thu, 09 Jun 2011 08:38:30 +0200, Marx napisał(a):

nie lepiej, bo musisz pamiętać o spłacie, i możesz się zadłużyć

Lepiej. Płacenie 2-3 tygodnioe po zakupie oznacza, że przez pozostały czas
mam odsetki. --
     ___________ (R)
 _______/ /_     GG: 3524356

Data: 2011-06-14 08:04:12
Autor: Marx
On 13.06.2011 23:02, Adam Płaszczyca wrote:
[...]

nie lepiej - musisz tracić czas na obsługę karty, pamiętać o spłatach, pilnować czy czasem nie doszła jakaś opłata itp. Mój czas jest więcej wart niż groszowe odsetki
Marx

Data: 2011-06-14 09:05:24
Autor: witrak()
Krezus (przepraszam: Marx) wrote:

Mój
czas jest więcej wart niż groszowe odsetki

Uważaj! Czy wiesz ile straciłeś pisząc swój ostatni post ?
Radzę przestać czytać, a najlepiej również pisać na p.b.b. :-)

witrak()

Data: 2011-06-10 17:05:26
Autor: Mateusz Papiernik
W dniu 2011-06-08 13:54, Piotr Gałka pisze:
[...]

Nie lepiej, inaczej. Ale to niczego nie zmienia - dopoki karta jest
mBanku, 100zl obrotu jest. Gorzej z obrotem karta innego banku.

Data: 2011-06-08 22:43:29
Autor: Kamil Jońca
Skoro mBank odpada, to co jest innego?
Mateusz Papiernik <mati@maticomp.net> writes:

[...]
2) Jezeli uzywasz rachunku jako backupu, ktory lezy odlogiem przez
wiekszosc czasu, to zasilalbym je przelewem z podstawowego rachunku, a
nie szukal po calym miescie wplatomatu tylko na te okazje.

Ale tu nie chodzi o "zasilenie" rachunku tylko "odsilenie" kieszeni z
gotówki.

KJ
--
http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swinki-w-new-jersey/
Zuzanka najwyraźniej pełni obowiązki Albina Siwaka w tej ekipie...

Data: 2011-06-10 17:07:00
Autor: Mateusz Papiernik
W dniu 2011-06-08 22:43, Kamil Jońca pisze:
Ale tu nie chodzi o "zasilenie" rachunku tylko "odsilenie" kieszeni z
gotówki.

No tak... ciagle zapominam, ze na tym swiecie sa jeszcze ludzie
operujacy gotowka wieksza niz paredziesiat zl. W tej kwestii cos sie
moze ruszy - pare MultiBankow juz obsluguje wplaty do m, ponoc ma byc
tego wiecej. Zobaczymy. Nigdy nie sledzilem, bo nie potrzebuje,
wplatomatu uzylem raz w zyciu ;)

Data: 2011-06-06 04:36:37
Autor: Krzysiek
On 4 Cze, 22:08, "Bogdan B." <goodb...@rocketmail.pl> wrote:

Czyli na konto nic nie wpływa i nie wypływa? I tak latami?

Po prostu ma nie być żadnych sztywnych warunków.
Ewentualnie limity roczne a nie miesięczne.
Wtedy nie ma problemu, że w maju spóźnił się przelew od pracodawcy
więc pobrali opłatę za konto.
Albo co zrobić jak ktoś ma nieregularne wpływy np. duże kwoty ale 2 -3
razy w roku (bo zrealizowaniu większego zlecenia itp) a nie chce się
bawić w oscylator.
Czy też - by mieć konto które będzie gratis nawet jak stracimy pracę
(a nie, że nagle pojawi się może i kilkanaście złotych dodatkowych
kosztów).

Data: 2011-06-04 18:49:50
Autor: JWW
Skoro mBank odpada, to co jest innego?
BEZPŁATNIE pięć podstawowych opcji, czyli:

pod tym wzglendem polecam VW bank

jk

Data: 2011-06-04 19:00:55
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "JWW" <janek_walicow@wpp.pl> napisał w wiadomości news:isdnrm$m4e$1news.onet.pl...
BEZPŁATNIE pięć podstawowych opcji, czyli:

pod tym wzglendem polecam VW bank

posrane, do zalogowania potrzebny token

Data: 2011-06-04 19:11:09
Autor: JWW
Skoro mBank odpada, to co jest innego?
posrane, do zalogowania potrzebny token

tockento elektroniczne urządzenie, które GWARANTUEJ NAJWYZSZE bezpieczeństwo (stosuja to szwajcarsk banki) więc o co chodzi?

jk

Data: 2011-06-04 19:19:31
Autor: Maruda
W dniu 2011-06-04 19:11, JWW pisze:
posrane, do zalogowania potrzebny token

tockento elektroniczne urządzenie, które GWARANTUEJ NAJWYZSZE bezpieczeństwo
(stosuja to szwajcarsk banki) więc o co chodzi?

jk

O to, że trzeba go fizycznie mieć przy sobie (a więc przy okazji i zgubić - a to kosztuje stówę), więc "mobilność" tego banku jest taka-sobie. :)

W mB możesz przynajmniej zalogować się i zrobić przelew zaufany (zdefiniowany) bez takich utrudnień.

--

Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

Data: 2011-06-06 03:05:13
Autor: Mateusz Papiernik
[...]

Tak, a potem srednio trzy razy w miesiacu ktos ze znajomych mnie prosi o
szybki przelew parudziesiecu zlotych, bo nie moga zrobic go od siebie,
bo zapomnieli tokena. Dziekuje, postoje.

Data: 2011-06-08 13:43:48
Autor: Otez
W dniu 2011-06-06 03:05, Mateusz Papiernik pisze:

Tak, a potem srednio trzy razy w miesiacu ktos ze znajomych mnie prosi o
szybki przelew parudziesiecu zlotych, bo nie moga zrobic go od siebie,
bo zapomnieli tokena. Dziekuje, postoje.

Całkiem poważnie polecam rozwiązanie które stosuję od początku przygody z Lukasem - token przypięty do kluczy od domu. Nigdy nie miałem problemu.

Pozdrawiam
O.

Data: 2011-06-06 23:05:38
Autor: Grzexs
Skoro mBank odpada, to co jest innego?
BEZPŁATNIE pięć podstawowych opcji, czyli:

pod tym wzglendem polecam VW bank

posrane, do zalogowania potrzebny token

i wypłaty z bankomatów dopiero od 400 PLN za free

--
Grzexs

Data: 2011-06-04 19:06:14
Autor: Niki
JWW <janek_walicow@wpp.pl> napisał(a):
> BEZPŁATNIE pięć podstawowych opcji, czyli:

pod tym wzglendem polecam VW bank

jk

Ciekawy pomysł. Czytałam o tym na sieci i w poniedziełak zadzwonię dowiedzieć się dokładnie co i jak. Taki niszowy bank, ale może mieć dobrą ofertę dla indywidualnych klientów.

Niki

Data: 2011-06-05 07:37:14
Autor: JWW
Skoro mBank odpada, to co jest innego?
Ciekawy pomysł. Czytałam o tym na sieci i w poniedziełak zadzwonię dowiedzieć

co ciekwae obsługakasowa jest za free

jk

Data: 2011-06-05 20:05:02
Autor: mx
Skoro mBank odpada, to co jest innego?
Ciekawy pomysł. Czytałam o tym na sieci i w poniedziełak zadzwonię dowiedzieć

co ciekwae obsługakasowa jest za free

A ty ciągle ślinisz się na widok VWBank? Jasne, obsługa kasowa za free w jednym, jedynym oddziale w Polsce. Więcej nie posiada. Bezpłatne bankomaty tylko > 400PLN i 2 zł za przelew wew. z Plus Konta na edirect. Za zew. 5 zł. (z edirect już bezpłatnie, % kiepski).

Data: 2011-06-05 20:58:56
Autor: JWW
Skoro mBank odpada, to co jest innego?
A ty ciągle ślinisz się na widok VWBank? Jasne, obsługa kasowa za free w

nie pisałam ile odzioałów, mnie kasa tam pasuje bo prancuje w tym budynku. BEZPŁATNE PRZELEWY DO WSZYTKICH banków a nie tylko do mbanku!!!

jk

Data: 2011-06-05 12:55:35
Autor: Akarm
Użytkownik "Niki" napisała:
Skoro mBank wprowadza opłaty za karty, to czy jest jakiś inny bank oferujący
BEZPŁATNIE pięć podstawowych opcji, czyli: [...]

DBnet, Eurobank, Getinbank i inne wynalazki tego nie oferują- sprawdziłam.

Nie kłam. Nie sprawdziłaś.

Jeśli ktoś zna taki bank, niech da znać, natychmiast wypisuję się z mBanku i
zakładam konto w tym nowym.

Korzystniej będzie samemu wybrać:
https://kontomierz.pl/porownywarka-kont-bankowych?user_account_id=-5&bank_id

--
              Akarm
http://www.bykom-stop.avx.pl

Data: 2011-06-05 19:22:19
Autor: JWW
Skoro mBank odpada, to co jest innego?
https://kontomierz.pl/porownywarka-kont-bankowych?user_account_id=-5&bank_id

po zadaniu pytania wychodz VW bank jako najb kjożystny

jk

Data: 2011-06-06 07:23:47
Autor: Włodziu

Użytkownik "JWW" <janek_walicow@wpp.pl> napisał w wiadomości news:isge4m$54e$1news.onet.pl...
https://kontomierz.pl/porownywarka-kont-bankowych?user_account_id=-5&bank_id

po zadaniu pytania wychodz VW bank jako najb kjożystny

Dziwne... przy moich kryteriach, ten Twój VW "do dupy" Bank plasuje się na miejscu 20 na 22 możliwych.

Z drugiej strony ciekawe ile VW Bank płaci swoim pracownikom za werbowanie klientów na grupach dyskusyjnych?

Pochwalisz się ile dostajesz?

P.S. A może to naginanie na grupie to forma włażenia w dupę przełożonemu?

Data: 2011-06-06 07:20:14
Autor: JWW
Skoro mBank odpada, to co jest innego?
P.S. A może to naginanie na grupie to forma włażenia w dupę przełożonemu?

NIE DYSKUTUJCIE Z TROLLEM!!!!!

jk

Data: 2011-06-06 07:38:37
Autor: Włodziu

Użytkownik "JWW" <janek_walicow@wpp.pl> napisał w wiadomości news:isho6p$hgs$1news.onet.pl...
P.S. A może to naginanie na grupie to forma włażenia w dupę przełożonemu?

NIE DYSKUTUJCIE Z TROLLEM!!!!!

....... z trollem ??

Poszukaj sobie w historii twoje wiadomości i porównaj ich merytoryczny sens. Myślisz, że jak zmieniasz nick to nikt się nie zorientuje że pisze jedna i ta sama osoba? Jak byś pomyślał to byś chociaż pisał z różnych IP.

Wiesz, w dzisiejszych czasach nawet dziecko potrafi sprawdzić IP nadawcy. Ale tego pewnie w VW Banku nie uczą na szkoleniach!!

Data: 2011-06-06 08:25:35
Autor: JWW
Skoro mBank odpada, to co jest innego?
Ale tego pewnie w VW Banku nie uczą na szkoleniach!!

lol. Tracing twoich postów prowadzi do serwera milenum wieć kto tu muwi o konkurencji. Naucz się czytac po Polsku

jk

Data: 2011-06-06 09:35:13
Autor: Włodziu

Użytkownik "JWW" <janek_walicow@wpp.pl> napisał w wiadomości news:ishs1b$una$1news.onet.pl...
Ale tego pewnie w VW Banku nie uczą na szkoleniach!!

lol. Tracing twoich postów prowadzi do serwera milenum wieć kto tu muwi o
                                                                                                            ^^^^^
konkurencji. Naucz się czytac po Polsku

Kolego naucz się pisać po polsku, bo tam u was w VW banku to chyba analfabetów i idiotów w zatrudniają.

Jak byś rzeczywiście umiał sprawdzić adres IP to byś wiedział, że piszę z firmy informatycznej niemającej nic wspólnego ani z Millenium ani z innym bankiem.
Poza tym pokaz mi jednego mojego posta w którym zachwalam Millenium. A teraz przejrzyj swoje (choćby pod nickiem JWW, choćby z ostatnich 3 dni) i pokaż mi chociaż jeden w którym nie piszesz czegoś o VW !!

P.S. Jak chcesz to podaj mi na PW kontakt do siebie to umówię Cię moim synkiem (ma 7 lat) i on Cię nauczy jak się sprawdza IP!!

Data: 2011-06-06 10:48:49
Autor: Q
Skoro mBank odpada, to co jest innego?
Kolego naucz się pisać po polsku, bo tam u was w VW banku to chyba analfabetów i idiotów w zatrudniają.

Wlodziu, przestan prosze - przeciez widzisz (jak kazdy),
ze JWW to od dawna znany tej grupie idiota zarowno pod wzgledem
merytorycznym, stylistycznym, jak i ortograficznym.
Grochem nie przebijesz betonowej sciany :).

Data: 2011-06-06 11:53:25
Autor: Tomek \"Grych\" Gryszkiewicz
W dniu 11-06-06 10:48, Q pisze:
[...]

Przecież to kolejne wcielenie Koliny. Przewala się przez wszystkie grupy. Najlepiej nie karmić, ignorować, to zejdzie z głodu (trolle żywią się odpowiedziami) albo przeniesie się do innego paśnika. Chyba jeszcze kilka nieskolinowanych grup zostało ;)

--
Grych

Data: 2011-06-06 14:58:07
Autor: JWW
Skoro mBank odpada, to co jest innego?
Przecież to kolejne wcielenie Koliny. Przewala się przez wszystkie

o czym, ty muwiosz czlowieku?

jk

Skoro mBank odpada, to co jest innego?