Sk bank wczoraj kasa nie doszła...

Data: 2015-08-20 12:03:26
Autor: namikk
Sk bank wczoraj kasa nie doszła...
W dniu czwartek, 20 sierpnia 2015 06:55:47 UTC+2 użytkownik nam...@poczta..onet.pl napisał:

Straty liczę w PLN i moim dobrym zdrowiu i samopoczuciu.

Doszła kasa. Ale nie zarobiłem tego co miałem zarobić dzięki tej kasie.Interes poszedł bokiem. Mam stratę, dzięki Sk Bank. Zobaczę ile mi zaproponują za to opóźnienie. Liczę na wyrównanie z ich strony.

Pozdrawiam

p.s. skoro mają takie obsówy i brak płynności jak mówią w placówce to już po nich...

Data: 2015-08-20 13:37:56
Autor: Kris
Sk bank wczoraj kasa nie doszła...
W dniu czwartek, 20 sierpnia 2015 21:03:27 UTC+2 użytkownik nam...@poczta..onet.pl
Doszła kasa. Ale nie zarobiłem tego co miałem zarobić dzięki tej kasie.Interes poszedł bokiem. Mam stratę, dzięki Sk Bank. Zobaczę ile mi zaproponują za to opóźnienie. Liczę na wyrównanie z ich strony
Udowodnij ile straciłeś i jesteś wygrany;)

Data: 2015-08-21 08:18:06
Autor: witek
Kris wrote:
[...]

Ale ile stracil, a nie ile ewentualnie moglby zarobic.

Data: 2015-08-22 22:34:31
Autor: Arek
Użytkownik "Kris" <kszysztofc@gmail.com> napisał w wiadomości news:01271b86-2094-4171-8761-02192aee3a03googlegroups.com...
[...]

Ile czsu w Polsce przelew może iść? Chyba 2 dni (robocze?).
Powyżej to teoretycznie można żądać ustawowych odsetek. Nie wiem,
czy arbiter też te sprawy załatwia.
A co powyżej to sądownie. Jeżeli zabrakło na regularne opłaty to
łatwiej, jeżeli na sporadyczne to trudniej, za "utracone zyski"
wątpliwe.
Oczywiście można próbować się z bankiem dogadać ale czy masz zamiar
tam zostać? Jeżeli nie to bankowi nie będzie zależało.

Arek

Sk bank wczoraj kasa nie doszła...