Data: 2014-05-05 10:25:56 | |
Autor: radekp@konto.pl | |
Silniki grupy VW, który wybrać? | |
Thu, 1 May 2014 07:03:14 -0700 (PDT), w
<077c5462-db99-4097-9a61-71f8890ace60@googlegroups.com>, swirek75@gmail.com napisał(-a): Dzień Dobry, Do Yeti montowano chyba tylko 2.0TDI, więc bezawaryjność raczej odpada. |
|
Data: 2014-05-05 03:16:43 | |
Autor: swirek75 | |
Silniki grupy VW, który wybrać? | |
W dniu poniedziałek, 5 maja 2014 10:25:56 UTC+2 użytkownik rad...@konto..pl napisał:
Thu, 1 May 2014 07:03:14 -0700 (PDT), w Można też kupić Yeti 1,6 TDI DSG, ale różnice pomiędzy poszczególnymi wersjami silnikowymi sa bardzo małe; więc jeśli już brac pod uwagę, to w moim przypadku każda wchodziła by w grę. Jednak słyszę i znajduje tak dużo negatywnych opinii o tych dieslach, że aż strach się przymierzać do tego auta. Rozumiem, że usterki zdarzają się w autach po przejechaniu 50/100/150tyś, czyli w samochodach, które już jeżdżą. Czy to nie powoduje, że producent wyciąga wnioski i coś poprawia w nowo produkowanych egzemplarzach? |
|
Data: 2014-05-05 15:05:04 | |
Autor: radekp@konto.pl | |
Silniki grupy VW, który wybrać? | |
Mon, 5 May 2014 03:16:43 -0700 (PDT), w
<3a7071c4-0c73-4f89-8323-89c396fdbd0e@googlegroups.com>, swirek75@gmail.com napisał(-a): Rozumiem, że usterki zdarzają się w autach po przejechaniu 50/100/150tyś, czyli w samochodach, które już jeżdżą. Czy to nie powoduje, że producent wyciąga wnioski i coś poprawia w nowo produkowanych egzemplarzach? Producent (i nie tylko ten) już dawno temu doszedł do wniosku, że klepanie takich bubli jak 2.0TDI to po prostu świetny biznes na lata. Kupują ludzie 2.0? Kupują. To po co ma zmieniać? Możesz zagłosować nogami albo rozważyć jakiś silnik TSI. |
|
Data: 2014-05-05 06:23:16 | |
Autor: Dman666 | |
Silniki grupy VW, który wybrać? | |
W dniu poniedziałek, 5 maja 2014 15:05:04 UTC+2 użytkownik rad...@konto..pl napisał:
Producent (i nie tylko ten) już dawno temu doszedł do wniosku, że klepanie A masz jakies dane potwierdzajace, ze 2.0TDI nadal jest bublem? -- Dman-666 |
|
Data: 2014-05-05 15:54:06 | |
Autor: RadoslawF | |
Silniki grupy VW, ktĂłry wybraÄ? | |
Dnia 2014-05-05 15:23, UĹźytkownik Dman666 napisaĹ:
W dniu poniedziaĹek, 5 maja 2014 15:05:04 UTC+2 uĹźytkownik rad...@konto.pl napisaĹ:A musi mieÄ ? Skoro juĹź nie jest to chyba sÄ jakieĹ dane to potwierdzajÄ ce. Bo jak nie ma to jest nadal bublem i po dyskusji. Pozdrawiam |
|
Data: 2014-05-06 01:51:20 | |
Autor: Dman666 | |
Silniki grupy VW, który wybrać? | |
W dniu poniedziałek, 5 maja 2014 15:54:06 UTC+2 użytkownik RadoslawF napisał:
Ludzie pisza o problemach wtedy gdy je maja. Jesli nic sie nie psuje to nie ma potrzeby wylewac zalu nad felernym silnikiem. Ale ludzie dalej beda opowiadac pierdoly o 2.0TDI. Proponuje poczytac troche nt tych silnikow a nie przeklepywac opinie sprzed dekady niemalze. Tyle w temacie. -- Dman-666 |
|
Data: 2014-05-06 13:56:40 | |
Autor: RadoslawF | |
Silniki grupy VW, ktĂłry wybraÄ? | |
Dnia 2014-05-06 10:51, UĹźytkownik Dman666 napisaĹ:
A musi mieÄ ? PoczytaĹem. I wyczytaĹem Ĺźe jednak sprawiajÄ problemy. A tak poza tematem to masz jakiĹ problem z ustalaniem dĹugoĹci wiersza w mailu ? Pozdrawiam |
|
Data: 2014-05-06 05:25:55 | |
Autor: Dman666 | |
Silniki grupy VW, który wybrać? | |
W dniu wtorek, 6 maja 2014 13:56:40 UTC+2 użytkownik RadoslawF napisał:
Poczytałem. Chyba cos nowego sie pojawilo...podeslij prosze zrodlo. IMO nie sa bardziej awaryjne od innych silnikow dostepnych na rynku. Sprawiaja problemy jak kazdy inny. A tak poza tematem to masz jakiś problem z ustalaniem długości wiersza Problemow nie mam. Bo pisze przez gugle grups. Niestety nie znam zadnej bramki niusowej do ktorej moglbym sie podpiac. -- Dman-666 |
|
Data: 2014-05-06 14:45:03 | |
Autor: RoMan Mandziejewicz | |
Silniki grupy VW, który wybrać? | |
Hello Dman666,
Tuesday, May 6, 2014, 2:25:55 PM, you wrote: [...] Problemow nie mam. Bo pisze przez gugle grups. Niestety nie znam news.neostrada.pl nie wystarcza? -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) |
|
Data: 2014-05-06 15:07:13 | |
Autor: BartekK | |
Silniki grupy VW, ktĂłry wybraÄ? | |
W dniu 2014-05-06 14:45, RoMan Mandziejewicz pisze:
Hello Dman666,news.neostrada niestety nie wpuszcza Ĺźadnych IP spoza swojej puli, a nie wszyscy w uĹźywajÄ neozdrady.... -- | BartĹomiej KuĹşniewski | sibi@drut.org GG:23319 tel +48 696455098 http://drut.org/ | http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=338173 |
|
Data: 2014-05-06 15:47:44 | |
Autor: RoMan Mandziejewicz | |
Silniki grupy VW, który wybrać? | |
Hello BartekK,
Tuesday, May 6, 2014, 3:07:13 PM, you wrote: news.neostrada niestety nie wpuszcza żadnych IP spoza swojej puli, a nieProblemow nie mam. Bo pisze przez gugle grups. Niestety nie znamnews.neostrada.pl nie wystarcza? Wpuszcza wszystkie IP z poprawnym revDNS z Polski. Dman666 pisze z domeny internetdsl.tpnet.pl, która ZAWSZE była obsługiwana przez news.neostrada.pl. -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) |
|
Data: 2014-05-07 06:50:40 | |
Autor: Dman666 | |
Silniki grupy VW, który wybrać? | |
W dniu wtorek, 6 maja 2014 15:47:44 UTC+2 użytkownik RoMan Mandziejewicz napisał:
>>> Problemow nie mam. Bo pisze przez gugle grups. Niestety nie znam Dzieki. Sprawdze sobie w wolnej chwili z mojego starego xnews'a. Pytanie tylko kiedy i tutaj wylacza... ;-) -- Dman-666 |
|
Data: 2014-05-06 19:38:19 | |
Autor: Cavallino | |
Silniki grupy VW, ktĂłry wybraÄ? | |
UĹźytkownik "BartekK" <sibi@drut.org> napisaĹ w wiadomoĹci grup dyskusyjnych:lkamt0$2km$2@node2.news.atman.pl... W dniu 2014-05-06 14:45, RoMan Mandziejewicz pisze: Dawno nieprawda. |
|
Data: 2014-05-06 20:15:29 | |
Autor: z | |
Silniki grupy VW, który wybrać? | |
W dniu 2014-05-06 19:38, Cavallino pisze:
Dawno nieprawda. Potwierdzam. Jednak ostatnio na innej grupie zauważyłem brak postów jednej osoby. :-) z |
|
Data: 2014-05-06 19:37:29 | |
Autor: Cavallino | |
Silniki grupy VW, który wybrać? | |
Użytkownik "Dman666" <dm4n666@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:f063cb5e-331f-4599-aecd-6ede533ef6f8@googlegroups.com... W dniu poniedziałek, 5 maja 2014 15:54:06 UTC+2 użytkownik RadoslawF napisał: A gdzie poczytać? Jak coś wiesz to napisz, tak będzie bardziej merytorycznie niż gołosłowne pieklenie się. |
|
Data: 2014-05-07 06:43:06 | |
Autor: Dman666 | |
Silniki grupy VW, który wybrać? | |
W dniu wtorek, 6 maja 2014 19:37:29 UTC+2 użytkownik Cavallino napisał:
A gdzie poczytaďż˝? A co gugla zamkneli? Jak cos wiesz to napisz, tak bedzie bardziej merytorycznie niz goloslowne pieklenie sie. Problemy usterkowosci 2.0TDI rozwiazne zostaly od roku 2007/2008 (wersja CR). Bicie piany sie skonczylo bo awaryjnosc nie odbiega najwidoczniej od normy. -- Dman-666 |
|
Data: 2014-05-07 17:13:32 | |
Autor: Cavallino | |
Silniki grupy VW, który wybrać? | |
Użytkownik "Dman666" <dm4n666@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:3403642b-0c49-41ec-b1f5-95ca272f3747@googlegroups.com... W dniu wtorek, 6 maja 2014 19:37:29 UTC+2 użytkownik Cavallino napisał: Ta grupa to dobre miejsce na takie wpisy, lepsze niż googiel. A taki wpis i googlowi pomoże.
Pękające głowice też? |
|
Data: 2014-05-07 11:48:45 | |
Autor: Dman666 | |
Silniki grupy VW, który wybrać? | |
W dniu środa, 7 maja 2014 17:13:32 UTC+2 użytkownik Cavallino napisał:
U�ytkownik "Dman666" <dm4n666@gmail.com> napisa� w wiadomo�ci grup dyskusyjnych:3403642b-0c49-41ec-b1f5-95ca272f3747@googlegroups.com... Eeee...no nie wiem co Ci Koniu odpisac...Nie rozumiesz powyzszej notatki? Jedna z flagowych usterek byly pekajace glowice noszkurwa. ;-) -- Dman-666 |
|
Data: 2014-05-07 23:11:16 | |
Autor: Cavallino | |
Silniki grupy VW, który wybrać? | |
Użytkownik "Dman666" <dm4n666@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych: > Problemy usterkowosci 2.0TDI rozwiazne zostaly od roku 2007/2008 > (wersja Najlepiej przekaz zawierający jakieś konkretne informacje, zamiast półsłówek. Nie rozumiesz powyzszej notatki? Rozumiem, po prostu pytam co wyeliminowali, a co zostało. Pytam bo nie wiem. Jedna z flagowych usterek byly pekajace glowice noszkurwa. Ok, rozumiem że przestały pękać. A inne usterki? Bo to chyba nie była jedyna nagminna? |
|
Data: 2014-05-08 07:50:05 | |
Autor: Marek | |
Silniki grupy VW, który wybrać? | |
Ok, rozumiem że przestały pękać.Wpisz w googla userki tdi 2.0 to dostaniesz kilka stron z opisem usterek i poprawkami wraz z numerami. -- Marek echo qavio.dsbvycom@kqamp.csq | tr a-di-rs-ze-h a-z |
|
Data: 2014-05-07 06:45:52 | |
Autor: dddddddd | |
Silniki grupy VW, ktĂłry wybraÄ? | |
W dniu 2014-05-05 15:54, RadoslawF pisze:
A masz jakies dane potwierdzajace, ze 2.0TDI nadal jest bublem?A musi mieÄ ? to ja napiszÄ Ĺźe nie jest bublem dziÄki temu masz juĹź informacjÄ Ĺźe to zajebisty silnik. MiaĹem 2.0TDI z 2007r., sprzedaĹem jak miaĹ >260kkm i nie miaĹ powaĹźniejszej naprawy. Z caĹÄ pewnoĹciÄ stwierdzam Ĺźe 2.0TDI to dobry silnik, a psujÄ siÄ te 'od dziadka z niemiec' - bo z tego samego rocznika auto w PL (od pierwszego wĹaĹciciela) ma 140-180tys. km, a z DE 70-120 tys. km... (ale tam tylko do koĹcioĹa jeĹźdĹźÄ ...) -- Pozdrawiam Ĺukasz |
|
Data: 2014-05-07 09:21:13 | |
Autor: radekp@konto.pl | |
Silniki grupy VW, który wybrać? | |
Wed, 07 May 2014 06:45:52 +0200, w <lkcdq3$3qb$1@dont-email.me>, dddddddd
<fejk@email.com> napisał(-a): W dniu 2014-05-05 15:54, RadoslawF pisze: Taaaa, twoja próbka jest reprezentatywna dla całości... |
|
Data: 2014-05-07 19:10:18 | |
Autor: dddddddd | |
Silniki grupy VW, który wybrać? | |
W dniu 2014-05-07 09:21, radekp@konto.pl pisze:
Wed, 07 May 2014 06:45:52 +0200, w <lkcdq3$3qb$1@dont-email.me>, dddddddd tak samo reprezentatywna jak 10 negatywnych wypowiedzi na forach... -- Pozdrawiam Łukasz |
|
Data: 2014-05-07 19:12:08 | |
Autor: Cavallino | |
Silniki grupy VW, który wybrać? | |
Użytkownik "dddddddd" <fejk@email.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych: to ja napiszę że nie jest bublem dzięki temu masz już informację że to A czemu niby 1=10? |
|
Data: 2014-05-08 07:22:01 | |
Autor: dddddddd | |
Silniki grupy VW, który wybrać? | |
W dniu 2014-05-07 19:12, Cavallino pisze:
Przypuszczałbym nawet, że 1>10 - bo o pozytywnych rzeczach się nie pisze- bo nie ma o czym. Ludzie tylko napiszą o problemach z tym, z tamtym, a później ktoś podsumuje i wyjdzie na to, że to do dupy auto. Na kilkadziesiąt (?) tysięcy użytkowników tego auta mających dostęp do internetu i umiejących wrzucić jakiś nowy wątek na dowolne forum, jest kilkadziesiąt (?) negatywnych opinii.. A jak zaraz po zakupie auta skręconego do 140.000km padnie coś za 6000zł to się ludziom wydaje że to złom... -- Pozdrawiam Łukasz |
|
Data: 2014-05-07 21:59:22 | |
Autor: anacron | |
Silniki grupy VW, który wybrać? | |
W dniu 05.05.2014 15:23, Dman666 pisze:
W dniu poniedziałek, 5 maja 2014 15:05:04 UTC+2 użytkownik rad...@konto.pl napisał: 2l TDI szmecwagena ma problem z łuszczeniem się pompy przed upływem 100kkm wymieniasz wtryski, pompę, zbiornik, przewody paliwowe i płacisz (jak nie masz gwarancji) około 20 tys. zł. Akurat dziś dowiedziałem się o tym od kierownika serwisu auto-turbiak. Aby nie było identyczny problem mają 2l od BMW, Mazdy i Hyundai/KIA, z tym, że w tych ostatnich 1.4 mają ten sam problem. -- anacron Przeczytaj http://damskomesko.pl/2013/08/ja-nie-bede-gotowana-zaba/ Poprzyj https://www.fb.com/NielegalneRadaryDoKosza |
|
Data: 2014-05-07 23:12:38 | |
Autor: Cavallino | |
Silniki grupy VW, który wybrać? | |
Użytkownik "anacron" <anacron@anacron.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:536a909a$0$2362$65785112@news.neostrada.pl... W dniu 05.05.2014 15:23, Dman666 pisze: A co mają wspólnego te silniki? Producenta pompy? Bo jeśli to wspomniany Bosch, to chyba więcej silników może mieć te same problemy. Czy to może tylko jakiś konkretny typ pompy tak ma? |
|
Data: 2014-05-08 00:04:14 | |
Autor: anacron | |
Silniki grupy VW, który wybrać? | |
W dniu 07.05.2014 23:12, Cavallino pisze:
A masz jakies dane potwierdzajace, ze 2.0TDI nadal jest bublem? A nie wiem co, ale wczoraj wchodzę na serwis i słyszę, "A miał Pan już problem z pompą w tym aucie?" I szczęka mi opada, bo całkiem niedawno właśnie było to wszystko zmieniane w ASO. Zaczynam się zastanawiać, czy to nie celowe postarzanie produktu. W końcu jaki procent aut dokręci na gwarancji 100kkm? -- anacron Przeczytaj http://damskomesko.pl/2013/08/ja-nie-bede-gotowana-zaba/ Poprzyj https://www.fb.com/NielegalneRadaryDoKosza |
|
Data: 2014-05-06 15:05:39 | |
Autor: BartekK | |
Silniki grupy VW, ktĂłry wybraÄ? | |
W dniu 2014-05-05 10:25, radekp@konto.pl pisze:
Do Yeti montowano chyba tylko 2.0TDI, wiÄc bezawaryjnoĹÄ raczej odpada.2.0 TDI byĹy dramatycznie awaryjne, ale te "starsze", nowsze z osprzÄtem boscha "ponoÄ" sÄ duĹźo lepsze. I nie porĂłwnujmy 2.0 tdi z czasĂłw "zaraz po 1.9", z nowymi comonrailowymi, bo teĹź jest zupeĹnie inaczej... -- | BartĹomiej KuĹşniewski | sibi@drut.org GG:23319 tel +48 696455098 http://drut.org/ | http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=338173 |
|
Data: 2014-05-06 20:19:52 | |
Autor: z | |
Silniki grupy VW, który wybrać? | |
W dniu 2014-05-06 15:05, BartekK pisze:
2.0 TDI były dramatycznie awaryjne, ale te "starsze", nowsze z osprzętem Mnie utkwiło w pamięci koło zębate rozrządu zespolone z wałem korbowym. Małe koło więc wiadomo że się będzie zużywało. Dalej tak jest? Za takie coś jako człowiek po technikum mechanicznym jaja bym pourywał :-) z |
|
Data: 2014-05-07 18:35:29 | |
Autor: ZIWK | |
Silniki grupy VW, który wybrać? | |
W dniu 2014-05-06 20:19, z pisze:
W dniu 2014-05-06 15:05, BartekK pisze:Ciekawe, że podobny w zarysie napęd - łańcuch na wale korbowym - u innych producentów jest bezobsługowy przez pierwszy milion kilometrów... A i koło zębate można wymienić bez wyrywania wału, i nie kosztuje jeszcze majątku (ASO = 80,- złotych) Oczywiście szanujemy opętanych wizją niemieckiej techniki motoryzacyjnej... Dalej tak jest? Za takie coś jako człowiek po technikum mechanicznym |
|