Data: 2013-08-22 20:29:03 | |
Autor: Ivam | |
Silnik dławi się w ciepły dzień... | |
Od jakiegoś czasu doświadczam pewnego problemu, mianowicie gdy jadę rano do pracy (temperatury między 16 a dzisiaj nawet 8*) wszystko gra.
Gdy wracam (temperatury zwykle powyżej 25*) silnik dławi się przy 10krpm. Następuje to wyłącznie gdy jadę chwilę na wyższych, ale stałych obrotach (powiedzmy zredukuję do wyprzedzania i trzymam powyżej 7) i zbieram się do wyprzedzania. Obrotomierz idzie do 10, silnik kaszlnie, już jest 10,5 i idzie dalej do odcięcia. Problemu _nie_ stwierdzam w innym zakresie obrotów. Jak startuję od powiedzmy 3 czy 5 tyś od razu do końca to problemu nie ma. Na moje to jakby problem z dopływem paliwa, ale dziwi mnie brak problemu przy niższych temperaturach powietrza. Jakieś sugestie? Czego szukać? Co sprawdzać? -- pzdr: Ivam scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upośledzonych Umysłowo -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- - |
|
Data: 2013-08-22 20:55:19 | |
Autor: Grzybol | |
Silnik dławi się w ciepły dzień... | |
Użytkownik "Ivam" <filipz@WYTNIJTOpoczta.fm> napisał w wiadomości
news:kv5l9d$6ie$1adenine.netfront.net... Od jakiegoś czasu doświadczam pewnego problemu, mianowicie gdy jadę rano do pracy (temperatury między 16 a dzisiaj nawet 8*) wszystko gra. Hmm, nie napisales czym jezdzisz. Jesli konno, to za malo owsa. Zdecydowanie. -- Grzybol |
|
Data: 2013-08-22 21:00:12 | |
Autor: Ivam | |
Silnik dławi się w ciepły dzień... | |
W dniu 2013-08-22 20:55, Grzybol pisze:
Hmm, nie napisales czym jezdzisz. Jesli konno, to za malo owsa. Faktycznie nie napisałem. Ponoć skleroza nie boli. Małym fazerem FZS 600. -- pzdr: Ivam scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upośledzonych Umysłowo -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- - |
|
Data: 2013-08-22 21:12:50 | |
Autor: Grzybol | |
Silnik dławi się w ciepły dzień... | |
Użytkownik "Ivam" <filipz@WYTNIJTOpoczta.fm> napisał w wiadomości
news:kv5n3r$7lt$1adenine.netfront.net... W dniu 2013-08-22 20:55, Grzybol pisze: Hmm, nie napisales czym jezdzisz. Jesli konno, to za malo owsa.Faktycznie nie napisałem. Ponoć skleroza nie boli. Są mniejsze jeszcze. Miałem 400:-) Ale i FZS600 tez. Ja bym porządnie przejrzał króćce gaźnika. -- Grzybol |
|
Data: 2013-08-22 21:23:26 | |
Autor: Ivam | |
Silnik dławi się w ciepły dzień... | |
W dniu 2013-08-22 21:12, Grzybol pisze:
Ja bym porządnie przejrzał króćce gaźnika. Faktycznie o nich nie pomyślałem, a one lubią się zużyć w sposób nieprzewidywalny. Wiem, że były 400, ale myślałem, że tylko JDM. Tak z ciekawości to było mniejsze, czy po prostu sam silnik mniejszy, a reszta to samo co 600? -- pzdr: Ivam scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upośledzonych Umysłowo -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- - |
|
Data: 2013-08-22 22:14:07 | |
Autor: Grzybol | |
Silnik dławi się w ciepły dzień... | |
Użytkownik "Ivam" <filipz@WYTNIJTOpoczta.fm> napisał w wiadomości
news:kv5ofm$8th$1adenine.netfront.net... W dniu 2013-08-22 21:12, Grzybol pisze: Ja bym porządnie przejrzał króćce gaźnika.Faktycznie o nich nie pomyślałem, a one lubią się zużyć w sposób nieprzewidywalny. Wszystko identyczne, silnik identyczny - tylko mniejsze garnki. -- Grzybol |
|