Data: 2012-03-31 10:46:53 | |
Autor: Noweusz | |
Silnik 2.0 Diesel VAG | |
Witam, Rozważam zakup Audi A4 z silnikiem 2.0 tdi Rozmawiałem nie dawno ze znajomym i ten mówił że do 2007-8 [?] roku silnki te
miały poważne wady, skutkujące pękaniem głowicy czy innymi kosztownymi defektami. Wspomniał on że serie silników z trzyliterowym oznaczeniem [?] były bardzo awaryjne, a potem (właśnie niby od 2007 lub 2008) były już znacznie mniej awaryjne - i wyróżnia je czteroliterowe oznaczenie... Czy mógłby ktoś to potwierdzić/zaprzeczyć, albo coś dodać w tym temacie ? Dzięki, pozdrawiam N. -- |
|
Data: 2012-03-31 13:34:28 | |
Autor: =Marcos= | |
Silnik 2.0 Diesel VAG | |
Wspomniał on że serie silników z trzyliterowym oznaczeniem [?] były bardzo Na pewno lepsze opinie odnośnie bezawaryjności ma wersja 170KM (140KM awaryjna). -- Marcos marek [AT] microstock . pl http://www.microstock.pl <- sprzedaj swoje zdjęcia |
|
Data: 2012-03-31 14:49:14 | |
Autor: Lukasz | |
Silnik 2.0 Diesel VAG | |
W dniu 2012-03-31 13:34, =Marcos= pisze:
Wspomniał on że serie silników z trzyliterowym oznaczeniem [?] były ale tylko wiosną, ja kupowałem jesienią i mówili że mniej awaryjne to te 140KM. Mój jest z 2007r, przejechane 237000km, na razie głowica nie pękła... -- Pozdrawiam Lukasz |
|
Data: 2012-04-02 07:49:17 | |
Autor: omega_fan | |
Silnik 2.0 Diesel VAG | |
ale tylko wiosną, ja kupowałem jesienią i mówili że mniej awaryjne to te Ktoś kiedyś podesłał taką fajną listę: 2.0 TDI 8V bez wałków wyrównoważających (np. BMM, BGW) - zero problemów mechanicznych w układzie korobowo - tłokowym, czasem (bardzo sporadycznie) pękające głowice na mostku pomiędzy zaworami a końcówką pompowtrysku, wyrabiające się gniazda pompowtrysków, awaryjne turbiny i problemy wynikające z DPF, - 2.0 TDI 16V bez wałków wyrównoważajkących z popmpkami Bosch (np. BSY, BKD, AZV) - pękają głowice do 2007 r, siadają pompki z końcówką "B", awaryjne rumuńskie turbiny, kiwające się na boki pompowtryski, drgania na obrotach jałowych, - 2.0 TDI 8V z wałkami wyrównoważającymi (np. BKP) - problemy te same co z BMM + awarie napędu pompy oleju, - 2.0 TDI 16 V z wałkami wyrównoważającymi i pompkami Bosch (np. BLB, BRE) - problemy te same co z BKD + awarie napędu pompy oleju i wałków wyrównoważających, - 2.0 TDI 16 V z wałkami (BKP, BMR, BRD) lub bez wałków wyrównoważających (BMN) ale z pompkami piezo od Siemensa: analogiczne problemy jak dla tych z Boschem + problemy z pompkami (utrata mocy, zapychanie się dysz). |
|