Grupy dyskusyjne   »   pl.comp.pecet   »   Serwis Lenovo

Serwis Lenovo

Data: 2009-09-07 13:28:46
Autor: Marcin
Serwis Lenovo
Witam

Użytkownik "Maciek" <maciek@nospam.pl> napisał w wiadomości news:h82m84$d7$1nemesis.news.neostrada.pl...

Czy z serwisem innych marek jest podobnie?

Z monitorem w Dellu calkiem inaczej. Zepsul sie, zadzwonilem
do serwisu - numer na stronie Della, zapytali o numer seryjny
i objawy. Nastepnego dnia przyjechal facet i przywiozl nowy
monitor, zepsuty zabral. Nikt nie chcial zadnych papierow.
Sytuacja wydarzyla sie oczywiscie w Polsce:)
Mimo, ze monitor sie zepsul to firme Dell polecam teraz kazdemu,
bo z takim serwisem chcialbym miec tylko do czynienia.


Pozdrawiam,
Marcin

Data: 2009-09-07 16:27:58
Autor: kamil
Serwis Lenovo

"Marcin" <unknow@unknown.eu> wrote in message news:h82qpi$998$1inews.gazeta.pl...
Witam

Użytkownik "Maciek" <maciek@nospam.pl> napisał w wiadomości news:h82m84$d7$1nemesis.news.neostrada.pl...

Czy z serwisem innych marek jest podobnie?

Z monitorem w Dellu calkiem inaczej. Zepsul sie, zadzwonilem
do serwisu - numer na stronie Della, zapytali o numer seryjny
i objawy. Nastepnego dnia przyjechal facet i przywiozl nowy
monitor, zepsuty zabral. Nikt nie chcial zadnych papierow.
Sytuacja wydarzyla sie oczywiscie w Polsce:)
Mimo, ze monitor sie zepsul to firme Dell polecam teraz kazdemu,
bo z takim serwisem chcialbym miec tylko do czynienia.

Nie tylko monitory tak traktuja, serwis DELLa (szczegolnie dla klientow biznesowych) to czysta przyjemnosc. Na wszystko wykupujemy rozszerzona 3-letnia gwarancje, jeszcze nie zdazylo sie, zeby nastepnego dnia roboczego sprzet nie byl naprawiony badz wymieniony.

Prywatne komputery tez sa ladnie traktowane, nikt nie pyta o zadne paragony. Czesto pracuja u nas doktoranci czy studenci z calego swiata i z Dellami nigdy problemow nie bylo.






Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-09-07 17:55:53
Autor: Tomasz Chmielewski
Serwis Lenovo
kamil wrote:
"Marcin" <unknow@unknown.eu> wrote in message news:h82qpi$998$1inews.gazeta.pl...
Witam

U�ytkownik "Maciek" <maciek@nospam.pl> napisa� w wiadomo�ci news:h82m84$d7$1nemesis.news.neostrada.pl...

Czy z serwisem innych marek jest podobnie?
Z monitorem w Dellu calkiem inaczej. Zepsul sie, zadzwonilem
do serwisu - numer na stronie Della, zapytali o numer seryjny
i objawy. Nastepnego dnia przyjechal facet i przywiozl nowy
monitor, zepsuty zabral. Nikt nie chcial zadnych papierow.
Sytuacja wydarzyla sie oczywiscie w Polsce:)
Mimo, ze monitor sie zepsul to firme Dell polecam teraz kazdemu,
bo z takim serwisem chcialbym miec tylko do czynienia.

Nie tylko monitory tak traktuja, serwis DELLa (szczegolnie dla klientow biznesowych) to czysta przyjemnosc. Na wszystko wykupujemy rozszerzona 3-letnia gwarancje, jeszcze nie zdazylo sie, zeby nastepnego dnia roboczego sprzet nie byl naprawiony badz wymieniony.

Prywatne komputery tez sa ladnie traktowane, nikt nie pyta o zadne paragony. Czesto pracuja u nas doktoranci czy studenci z calego swiata i z Dellami nigdy problemow nie bylo.

No ja mialem troche odmienne doswiadczenia z Dellem (w Niemczech).

Laptop zepsul sie po jakichs dwoch tygodniach od zakupu - system ani BIOS nie widzialy dysku.


Przyjechal kurier, zabral laptopa, po ponad tygodniu laptop wrocil.

Na kartce z serwisu napisali, ze wsadzili dysk o wiekszej pojemnosci, niz fabrycznie - fajnie. Ale w rzeczywistosci wsadzili dysk mniejszy niz fabrycznie.


Dell nie przewiduje np. ze zwroci roznice w cenie dyskow (chocby to byla minimalna roznica). Wiec sprzet z powrotem do naprawy... i nie ma go przez nastepne ok. 2 tygodnie ("serwis czeka na czesci"). Najbardziej doskwiera brak laptopa, gdy jest on potrzebny, i gdy po raz kolejny tracisz dane z dysku (i czas zmarnowany na kopiowanie danych i konfigurowanie wszystkiego od nowa).


Sprzet wrocil po raz kolejny, na opakowaniu byly slady butow (ktos stal na kartonie!) - ekran laptopa pekniety.


Wiec sprzet kolejny raz z powrotem. I przez chyba miesiac brak odzewu ze strony Della - trzeba samemu chwycic za sluchawke. Zaczyna sie typowe odbijanie pileczki: serwisu nie realizuje Dell, tylko inna firma (outsourcing), wiec to nie nasza wina - prosze sie tam dowiedziec. W serwisie mowia, zeby pytac firme spedycyjna. I tak mijaja kolejne tygodnie i telefony z i do roznych firm. Az sprzet wrocil do mnie z tym samym peknietym ekranem ;)

Tym razem po rozmowie z Dellem zazadalem odebrania ode mnie sprzetu i zwrotu gotowki - co nastapilo po ok. 2 tygodniach.


--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org

Serwis Lenovo

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona