Samodzielne pozyskanie CHF

Data: 2009-07-01 13:29:42
Autor: RobertS
Samodzielne pozyskanie CHF

B) Oferta DB, o której rozpisują się gazety i tvn biznes. Konto w DB PLN i
CHF. Przy zakupie franków DB daje 4% premii, czyli np. kupując franki po
wczorajszym kursie 3,06 wychodzi jakieś 2,94. To dobry kurs. Ale trzeba mieć
wpływ miesięczny 3KPLN na konto i opłacić co najmniej 2 rachunki miesięcznie
(prąd, gaz, woda - ciekawe co wchodzi jeszcze)
Wady: 1) powyższe warunki, ciekawe czy np. rachunek za C+ czy N wchodzi w to.
2) Koszty odbioru przelewu zagranicznego w banku w którym mamy kredyt (DB daje
jeden przelew ze swojej strony za darmo). Infolinia Mille twierdzi, że nie ma
kosztów odbioru, ale coś im nie dowierzam.

nie mogę tego znaleźć na stronie DB, może masz jakiś link?

RobertS

Data: 2009-07-01 13:11:08
Autor: Tolek
RobertS <bob75@xpostx.pl> napisał(a):

> [...]
> kosztów odbioru, ale coś im nie dowierzam.

nie mogę tego znaleźć na stronie DB, może masz jakiś link?

Nie ma nic na stronie DB. O tym rozpisują się tylko serwisy. Np. tutaj
http://www.inwestycje.pl/kredyty/kredyty_mieszkaniowe/deutsche_bank_wprowadza_program___8222_premiujemy_franka__8221_%3B61900%3B0.html

Ale dzwoniłem do DB i potwierdziłem, że jest taka oferta, a może jeszcze nie
zdążyli ją na stronę wstawić. W.

Data: 2009-07-01 19:50:31
Autor: RobertS
[...]

dzieki za link, mam kredyt w DB...ale za umozliwienie splaty w CHF bank chcial mi podwyzszyc marze!

RobertS

Samodzielne pozyskanie CHF