Data: 2009-05-31 18:30:59 | |
Autor: Leszek Karlik | |
SV 650 | |
Jadę jutro obejrzeć motocykl, który mój brat chce sobie kupić,
o SV650 jakoś dużo nie czytałem, coś na co powinienem zwrócić uwagę? :-) http://allegro.pl/item648993715_suzuki_sv_650_n_rok_2007_przebieg_5_tys_pilne.html U 2-latka przebieg poniżej 6 kkm nie wygląda jakoś specjalnie nierealistycznie, w sumie, ale wie ktoś z jakimi oponami były sprzedawane SVki z 2007? :-) Leslie -- Leszek 'Leslie' Karlik |
|
Data: 2009-05-31 09:41:09 | |
Autor: AlF | |
SV 650 | |
Leszek Karlik wrote:
Jadę jutro obejrzeć motocykl, który mój brat chce sobie kupić, Powodzenia, IMHO jest to jeden z najlepszych sprzetow zbudowanych kiedykolwiek. |
|
Data: 2009-05-31 18:45:14 | |
Autor: Leszek Karlik | |
SV 650 | |
On Sun, 31 May 2009 18:41:09 +0200, AlF <spamgrinder.trylater@ggmail.com> wrote:
[...] U 2-latka przebieg poniżej 6 kkm nie wygląda jakoś specjalniePowodzenia, IMHO jest to jeden z najlepszych sprzetow zbudowanych kiedykolwiek. No, brat chciał sobie Ducati Monster kupić ale namówiłem go żeby sobie zobaczył i poczytał o SV650 i zmienił zdanie. :-)) Leslie -- Leszek 'Leslie' Karlik NTV 650 |
|
Data: 2009-05-31 18:47:59 | |
Autor: Kuczu | |
SV 650 | |
AlF pisze:
jest to jeden z najlepszych sprzetow zbudowanych kiedykolwiek. Ze w sensie ze niby co ? -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition /soon/ |
|
Data: 2009-05-31 09:59:35 | |
Autor: AlF | |
SV 650 | |
Kuczu wrote:
AlF pisze: ze w sensie ze w ogole ;-). czyli ze mi sie bardzo podobala jada na nim. polaczenie klasycznego wygladu, sportowych mozliwosci (u nas jest to bardzo popularny motocykl torowy - oczywiscie po pwwnych zmianach), ceny, wytrzymalosci, niskiej wagi, bardzo dobrego silnika ktory nie wibruje, ilosc dodatkow akcesoryjnych, etc gdybym jeszcze raz wybieral sprzet 4 lata temu to bym bral wlasnie SV-650. jak po zrobieniu 1400km na niej w ciagu dwoch dni przesiadlem sie na FZ-1 to myslalem ze cos sie zepsulo w Fazerze :-). ale niestety nikt mi nie zrwocil uwagi na SV-650 bo to byl za duzy sprzet na pierwsze moto - a w ogole za FZ-1 to dostalem taki opieprz tutaj ze hej. a to tylko takie IMHO refleksje po prawie 60kkm i czterech latach jazdy. |
|
Data: 2009-05-31 19:12:17 | |
Autor: Kuczu | |
SV 650 | |
AlF pisze:
ze w sensie ze w ogole ;-). czyli ze mi sie bardzo podobala jada na nim. Czyli powinienes napisac "wedlug mnie to najfajniejszy motocykl". Sugerowanie ze to najlepsy motocykl na swiecie jest be. Ja na ten przyklad na SV czulem sie zle i mialem wrazenie ze to nie jedzie. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition /soon/ |
|
Data: 2009-05-31 10:15:40 | |
Autor: AlF | |
SV 650 | |
Kuczu wrote:
AlF pisze: fuck - napisalem "IMHO jest to jeden z najlepszych sprzetow zbudowanych kiedykolwiek." jeden z najlepszych, jeden z najlepszych, jeden z najlepszych, jeden z najlepszych, jeden z najlepszych, jeden z najlepszych, jeden z najlepszych a teraz nacisnij ctrl-c i ctrl-v 100x |
|
Data: 2009-05-31 19:18:47 | |
Autor: Kuczu | |
SV 650 | |
AlF pisze:
fuck - napisalem "IMHO jest to jeden z najlepszych sprzetow zbudowanych kiedykolwiek." A jakie sa te pozostale ? No i ile ich jest ? -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition /soon/ |
|
Data: 2009-05-31 10:34:42 | |
Autor: AlF | |
SV 650 | |
Kuczu wrote:
AlF pisze: z mojego punktu subiektywnego widzenia to; KLR650, duzy GS, SV-650, (moze) FZ-1, DRZ-450, stara VFR (ta bez magicznego rozrzadu), StreetTriple, idea Ducati Monster (choc nie trawie ich 2-zaworowek), R1, jakis HD (choc na nich sie nie znam). Kolejnosc nie ma znaczenia. Jakos tak. Znalazlo by sie pewno kilka katagorii. problem jest taki ze jest duzo bardzo dobrego sprzetu ;-). ale tez byly sprzety niewypaly ktore sie nie przyjely, prawda? |
|
Data: 2009-05-31 19:49:40 | |
Autor: Kuczu | |
SV 650 | |
AlF pisze:
z mojego punktu subiektywnego widzenia to; KLR650, Tragiczny motocykl. Mialem duzy GS tzn ? (moze) FZ-1, brzydki DRZ-450, Jak dla mnie za maly. Ale ja jezdzilem DR-Z 400. Podejrzewam ze 450 nie jest wiekszy. stara VFR (ta bez magicznego rozrzadu), Jak widze V4 Hondy to uciekam :) StreetTriple 955 tak, inne niekoniecznie idea Ducati Monster (choc nie trawie ich 2-zaworowek), Jest i wersja S4 z silnikiem od 996 R1, w sumie RN09 ladne byly. Potem juz niekoniecznie. Ja tym jezdzic nie umiem bo sie nie moge ulozyc na tym maly zydelku. jakis HD Biorac pod uwage kilkadziesiat modeli to malo precyzyjne :) ale tez byly sprzety niewypaly ktore sie nie przyjely, prawda? Bo byly albo za dobre albo za drogie :) -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition /soon/ |
|
Data: 2009-05-31 10:54:40 | |
Autor: AlF | |
SV 650 | |
Kuczu wrote:
podzielam zdanie. plastiki z przodu sa ochydne. choc od tylnej i tylno-bocznej perspektywy wyglada bardzo fajnie. FZ-1 gen2 jest jeszcze gorsza. ale jezdzi sie bardzo fajnie. |
|
Data: 2009-05-31 10:55:56 | |
Autor: AlF | |
SV 650 | |
AlF wrote:
Kuczu wrote: podzielam zdanie. plastiki z przodu sa ochydne. choc od tylnej i tylno-bocznej perspektywy wyglada bardzo fajnie. http://picasaweb.google.com/spamgrinder.trylater/Slc#5329229808228319154 |
|
Data: 2009-06-05 08:07:50 | |
Autor: Don Pedro | |
SV 650 | |
AlF pisze:
AlF wrote: A poprawili już wypełnienie owiewki przy zegarach? Bo mnie odrzucał widok wszystkich bebechów pod zegarami. pozdr DP TL-S |
|
Data: 2009-05-31 22:27:09 | |
Autor: Sqeeb | |
SV 650 | |
On Sun, 31 May 2009 19:49:40 +0200
Kuczu wrote: > stara VFR (ta bez magicznego rozrzadu), Jak widze V4 Hondy to uciekam :) A mógłbyś to rozwinąć? -- Pozdrawiam, Sqeeb |
|
Data: 2009-05-31 22:32:16 | |
Autor: Kuczu | |
SV 650 | |
Sqeeb pisze:
A mógłbyś to rozwinąć? Mam wstret do Hond V4. Wystarczy ? Nabawilem sie go ujezdzajac VF1100C i VF750F. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition /soon/ |
|
Data: 2009-05-31 13:58:00 | |
Autor: AlF | |
SV 650 | |
Kuczu wrote:
Sqeeb pisze: chodzi o strone mechaniczna? |
|
Data: 2009-06-01 13:03:35 | |
Autor: Sqeeb | |
SV 650 | |
On Sun, 31 May 2009 13:58:00 -0700
AlF wrote: Kuczu wrote: Chciałem o to samo zapytać. Czy może o duży moment hamujący i Ci dupa odjechała na rondzie? -- Pozdrawiam, Sqeeb |
|
Data: 2009-06-01 12:42:42 | |
Autor: Magic | |
SV 650 | |
Kuczu pisze:
Sqeeb pisze: Aha, softczopery z miernymi podwoziami i silnikami z chorobami wieku dziecięcego. To tak jakby ktoś powiedział że V-Rod jest chujowy mając do dyspozycji doświadczenia z Knuckleheada. -- Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800. FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj |
|
Data: 2009-06-01 13:27:41 | |
Autor: Kuczu | |
SV 650 | |
Magic pisze:
Aha, softczopery z miernymi podwoziami i silnikami z chorobami wieku dziecięcego. To tak jakby ktoś powiedział że V-Rod jest chujowy mając do dyspozycji doświadczenia z Knuckleheada. Alez wujku !! VF750F byla w swoich czasach rasowa wyscigowka ! To jako jej nastepca powstal wlasnie VFR. A tak serio to wole albo R4 albo V2. V4 to jakies takie dziwne dla mnie jest. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition /soon/ |
|
Data: 2009-06-01 18:08:29 | |
Autor: Magic | |
SV 650 | |
Kuczu pisze:
Magic pisze: A, fakt. Zmyliłeś mnie tą 1100. -- Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800. FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj |
|
Data: 2009-06-01 11:19:03 | |
Autor: de Fresz | |
SV 650 | |
On 2009-05-31 19:49:40 +0200, Kuczu <p.kuczynski@jim-satnet.pl> said:
duzy GS Pewnie Buma. DRZ-450, Może raczej "będzie". Jeśli wogóle. Bo jak na razie, to nie widzę nigdzie w ofercie 450. StreetTriple 955 to "sPeed triple", "sTReet" to zdaje się tylko 675. -- Pozdrawiam Sebastian Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco |
|
Data: 2009-06-02 22:53:14 | |
Autor: AlF | |
SV 650 | |
de Fresz wrote:
On 2009-05-31 19:49:40 +0200, Kuczu <p.kuczynski@jim-satnet.pl> said: 1150/1200 GS DRZ-450, tak tak ;-)
mi sie wersja 675 bardzo podoba. |
|
Data: 2009-06-01 12:23:59 | |
Autor: juhass | |
SV 650 | |
Kuczu pisze:
AlF pisze:<ciach..> stara VFR (ta bez magicznego rozrzadu), Jak widze herleja to też uciekam. Boje się że nie wyhamuje. ;p -- Pozdrawiam: juhass (vfr800) gliwice/trzebinia |
|
Data: 2009-06-01 12:35:26 | |
Autor: Kuczu | |
SV 650 | |
juhass pisze:
Jak widze herleja to też uciekam. Boje się że nie wyhamuje. ;p No i prawidlowo -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition /soon/ |
|
Data: 2009-05-31 23:13:19 | |
Autor: Monster | |
SV 650 | |
AlF pisze:
Co sie okazuje dwózaworówki są lepsiejsze- wystarczy porównać ogłoszenia np w Niemczech, S4 i S4R łatwiej i taniej można kupić niż ich biedniejsze odpowiedniki, chociaż nowe kosztują sporo więcej Znalazlo by sie pewno kilka katagorii. problem jest taki ze jest duzo bardzo dobrego sprzetu ;-). ale tez byly sprzety niewypaly ktore sie nie przyjely, prawda? Wszystko jest dobre jak się podoba,dla mnie jest to najważniejsze "za" -- Tomek BMW R1100S Dniepr z wozem |
|
Data: 2009-05-31 19:21:12 | |
Autor: Leszek Karlik | |
SV 650 | |
On Sun, 31 May 2009 19:18:47 +0200, Kuczu <p.kuczynski@jim-satnet.pl> wrote:
[...] fuck - napisalem "IMHO jest to jeden z najlepszych sprzetow zbudowanych kiedykolwiek." Podejrzewam że FZ-1 się do nich zalicza. ;-) Anyway, nie wiem o co się czepiasz, napisał "IMHO". FYI. HTH. HAND. :-) Leslie -- Leszek 'Leslie' Karlik NTV 650 |
|
Data: 2009-05-31 19:29:11 | |
Autor: Kuczu | |
SV 650 | |
Leszek Karlik pisze:
Podejrzewam że FZ-1 się do nich zalicza. ;-) Na pewno :) Anyway, nie wiem o co się nie znam sie na tych nowoczesnych skrotach. Ja prosty trzydziestoparolatek jestem. A dla mnie 20 lat temu najlepszym motocyklem na swiecie byla Yamaha Tenere. Bo byl to pierwszy japonski motocykl jaki zobaczylem na zywo podczas pierwszej w zyciu wycieczki do Berlina Zachodniego :) -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition /soon/ |
|
Data: 2009-06-05 08:06:06 | |
Autor: Don Pedro | |
SV 650 | |
Kuczu pisze:
Leszek Karlik pisze: www.acronymfinder.com ;)
Paaanie, to ja się tak kiedyś zadurzyłem w Junaku... A potem się zaczęło jak zobaczyłem pierwsze sprowadzane japończyki - stare KZ-y i CB, ależ to były maszyny. pozdr DP TL-S |
|
Data: 2009-06-05 07:59:04 | |
Autor: Don Pedro | |
SV 650 | |
Kuczu pisze:
AlF pisze: Kuczu, doczytaj. Napisał IMHO. pozdr DP TL-S |
|
Data: 2009-05-31 18:57:48 | |
Autor: Tytus | |
SV 650 | |
Siemka
***Leszek Karlik wrote: Jadę jutro obejrzeć motocykl, który mój brat chce sobie kupić, o SV650 jakoś dużo nie czytałem, coś na co powinienem zwrócić uwagę? :-) Zapach spalonej oliwy...koles ma malego DL - 7 miesiecznego ok.10kkm przebiegu i zuzywa wiecej oliwy niz moja Yamka po 150kkm. Podobno tam jakas odma sie zatyka i powstaje nadcisnienie...(tlumaczenie serwisu) To ten sam silnik - chodza tez informacje o malej trwalosci tych silnikow. -- T. i żolte te naszypsze |
|
Data: 2009-06-01 10:54:05 | |
Autor: Kamil Nowak 'Amil' | |
SV 650 | |
AlF napisał(a):
Powodzenia, IMHO jest to jeden z najlepszych sprzetow zbudowanych kiedykolwiek. ze co kurwa? chyba jeden z tanszych, budzetowych moturow ktory ma zajebiste aspiracje, ale fabryka przyoszczedzila -- Kamil Nowak 'Amil' _motory_ pijadzio i susuki Krakuf |
|
Data: 2009-06-02 02:08:16 | |
Autor: piotr. wanat | |
SV 650 | |
On 1 Cze, 10:54, Kamil Nowak 'Amil' <k...@qumak.spaaaaam.pl> wrote:
ze co kurwa? chyba jeden z tanszych, budzetowych moturow ktory ma Tani, jak rozumiem to mankament? p. |
|
Data: 2009-06-02 11:40:22 | |
Autor: Kefir | |
SV 650 | |
Elou!
"piotr. wanat" <piotr.wanat@gmail.com> wrote in message news:2a098c3a-aa29-4d97-a731-74cbed43e1e4a36g2000yqc.googlegroups.com... On 1 Cze, 10:54, Kamil Nowak 'Amil' <k...@qumak.spaaaaam.pl> wrote: Pracyzujac: "tani" a "wytaniony" to spora roznica. Nie jest dobrze gdy ksiegowi przekrzycza inzynierow. -- Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & wierny Traktor XT660X Znajdowanie slabych punktow jest moja najmocniejsza strona FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj NETYKIETA: http://www.grush.one.pl/article.php?id=netykieta |
|
Data: 2009-06-02 22:53:59 | |
Autor: AlF | |
SV 650 | |
Kamil Nowak 'Amil' wrote:
AlF napisał(a): w swojej klasie nie do pokonania. |
|
Data: 2009-06-01 21:23:56 | |
Autor: de Fresz | |
SV 650 | |
On 2009-05-31 18:30:59 +0200, "Leszek Karlik" <leslie@hell.pl> said:
Jadę jutro obejrzeć motocykl, który mój brat chce sobie kupić, Na to ile brat ma wzrostu. Mi przy 185 cm na małej SV-ce nie było za wygodnie. No ale ja nie lubię mieć kolan pod brodą (znaczy letko zrypane mam). -- Pozdrawiam Sebastian Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco |
|
Data: 2009-06-02 16:51:49 | |
Autor: Leszek Karlik | |
SV 650 | |
On Mon, 01 Jun 2009 21:23:56 +0200, de Fresz <defresz@nospamo2.pl> wrote:
[...] Jadę jutro obejrzeć motocykl, który mój brat chce sobie kupić, No tyle, ile ja, czyli 180, obaj się całkiem wygodnie na SV czujemy. BTW, siadałeś na S czy N? Bo naked ma trochę bardziej wyprostowaną pozycję. :-) A tak w ogóle to kupił ten motocykl, bardzo fajny i w dobrym stanie był. Przejechałem się nim 50 km do Poznania i stwierdzam że dla zupełnego początkującego to może nie być najlepszy motocykl, dość nerwowo reaguje na manetkę momentami, ale tak w ogóle to przyjemnie się zbiera i bardzo ładnie jeździ. Leslie -- Leszek 'Leslie' Karlik NTV 650 |
|
Data: 2009-06-03 10:04:06 | |
Autor: de Fresz | |
SV 650 | |
On 2009-06-02 16:51:49 +0200, "Leszek Karlik" <leslie@hell.pl> said:
Na to ile brat ma wzrostu. Mi przy 185 cm na małej SV-ce nie było za wygodnie. No ale ja nie lubię mieć kolan pod brodą (znaczy letko zrypane mam). Ale na parkingu, czy po przejechaniu paru kaemów? ;-) BTW, siadałeś na S czy N? Bo naked ma trochę bardziej wyprostowaną Przeleciałem się S-ką, ale to bez znaczenia, bo najbardziej nie pasowało mi ułożenie nóg (czułem się jak na GS pińcet), a wersje SV-ki AFAIR różnią się kierownicą. A tak w ogóle to kupił ten motocykl, bardzo fajny i w dobrym stanie No to gratsy. Przejechałem się nim 50 km do Poznania i stwierdzam że dla zupełnego No ja bym zupełnemu świeżakowi SVki nie polecił, ale już i tak jest za późno ;-) Nawkładaj bratu do łba preclowych mądrości, jak posłucha to się mu szanse zwiększą na bezprzygodowy sezon. No i może jakichś gmoli poszukajcie ;-) -- Pozdrawiam Sebastian Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco |
|
Data: 2009-06-04 19:15:16 | |
Autor: Leszek Karlik | |
SV 650 | |
On Wed, 03 Jun 2009 10:04:06 +0200, de Fresz <defresz@nospam.o2.pl> wrote:
[...] No tyle, ile ja, czyli 180, obaj się całkiem wygodnie na SV czujemy.Ale na parkingu, czy po przejechaniu paru kaemów? ;-) Brat to tylko na parkingu, ja to się jakieś 60 km przeleciałem. Ale wiesz, ja na codzień jeżdże Revere, tam też kolana są dość mocno zgięte, więc może to kwestia przyzwyczajenia. [...] Przejechałem się nim 50 km do Poznania i stwierdzam że dla zupełnego Zupełnym świeżakiem nie jest, jakieś 2 kkm ma nakręcone, dlatego stwierdziłem że może być. :-) Aczkolwiek jakby można było gdzieś tanio dostać ECU dla wersji 33 KM to by bylo dobre na pół roku :-> Nawkładaj bratu do łba preclowych mądrości, jak posłucha to się mu szanse zwiększą na bezprzygodowy sezon. No i może jakichś gmoli poszukajcie ;-) Crashpady już zamontowane, a zaraz po przerejestrowaniu AC kupuje, wcześniej nie planuje nim jeździć. :->> Inne preclowych mądrości to już mu prawiłem od dawna, za kupowanie ciuchów to się wziął jeszcze przed kupnem motocykla, lektur też trochę podrzuciłem, i mam nadzieję że będzie się dobrze bawić. Leslie -- Leszek 'Leslie' Karlik NTV 650 |
|
Data: 2009-06-04 22:34:13 | |
Autor: AlF | |
SV 650 | |
Leszek Karlik wrote:
Nawk?adaj bratu do ?ba preclowych ma;dros'ci, jak pos?ucha to sie; mu szanse zwie;ksza; na bezprzygodowy sezon. No i moz.e jakichs' gmoli poszukajcie ;-) da rady 100 razy. pozdr, A. |
|
Data: 2009-06-05 08:12:50 | |
Autor: Don Pedro | |
SV 650 | |
de Fresz pisze:
On 2009-06-02 16:51:49 +0200, "Leszek Karlik" <leslie@hell.pl> said: Przed faceliftingiem różniły się również inaczej ustawionymi podnóżkami i biegami (N miała krótsze biegi). Po faceliftignu nie wiem. pozdr DP TL-S |