Data: 2009-10-04 17:25:32 | |
Autor: Big Jack | |
SP-LBG Tadeusz Kościuszko | |
http://www.onet.tv/historia-najwiekszej-katastrofy-w-historii-polskiego-lotnictwa,5548213,5,klip.html
-- Big Jack ////// GG: 660675 ( o o) Wiadomość niesprawdzona przez ESET NOD32 Antivirus -- ooO-( )-Ooo- ani żaden inny antywirus :P |
|
Data: 2009-10-05 12:44:34 | |
Autor: FeliXd | |
SP-LBG Tadeusz Kościuszko | |
http://www.onet.tv/historia-najwiekszej-katastrofy-w-historii-polskiego-lotnictwa,5548213,5,klip.html toże powrót na Okęcie był błedem wiadomo nie od dziś jk |
|
Data: 2009-10-05 19:20:39 | |
Autor: Przemysław Bernat | |
SP-LBG Tadeusz Kościuszko | |
Dnia Mon, 5 Oct 2009 12:44:34 +0200, FeliXd napisał(a):
toże powrót na Okęcie był błedem wiadomo nie od dziś A co według Ciebie powinni zrobić mając przekroczoną lekko o 40% dopuszczalną masę do lądowania? -- Pozdrawiam, Przemek |
|
Data: 2009-10-05 20:17:15 | |
Autor: Janusz Pabłocki | |
SP-LBG Tadeusz Kościuszko | |
Przemysław Bernat pisze:
Dnia Mon, 5 Oct 2009 12:44:34 +0200, FeliXd napisał(a):Ogromna prośba, nie wyciągaj proszę koliny z KF -- Janusz |
|
Data: 2009-10-05 21:24:16 | |
Autor: FeliXd | |
SP-LBG Tadeusz Kościuszko | |
A co według Ciebie powinni zrobić mając przekroczoną lekko o 40% londować w Modlinie jk |
|
Data: 2009-10-05 19:31:33 | |
Autor: Jarosław Sokołowski | |
SP-LBG Tadeusz Kościuszko | |
FeliXd napisał:
A co według Ciebie powinni zrobić mając przekroczoną lekko o 40% I modlić się w Londynie. Jarek -- Nie ma takiego miasta Londyn. Jest Lądek, Lądek Zdrój. |
|
Data: 2009-10-05 21:44:07 | |
Autor: Delfino Delphis | |
SP-LBG Tadeusz Kościuszko | |
FeliXd wrote:
londować w ModlinieLepiej tak jak chciał Mikke, w Zatoce Gdańskiej... |
|
Data: 2009-10-05 23:02:54 | |
Autor: Arendt Djickmann | |
SP-LBG Tadeusz Kościuszko | |
FeliXd pisze:
Tak - wodowac na Zalewie Zegrzynskim, przepraszam tych co wlasnie walcza z KF.A co według Ciebie powinni zrobić mając przekroczoną lekko o 40% Ciekawe ile karetek, ile wozow strazy pozarnej i jak szybko dojechaloby do Modlina? Gdzie byl najblizszy specjalistyczny szpital? Jak spadl pierwszy samolot nad fortem IV Okecie, karetki ganialy po calej Wawie, juz widze natychmiastowa pomoc poza miastem. O stronie mechaniczno-lotniczej niech sie specjalisci wypowiadaja. IMO zakladajac ze wszystko odbylo sie tak jak w tej audycji popularno-naukowej, to popostu zabraklo szczescia, zabraklo kilku minut, ale strach pomyslec co by sie stalo gdyby wszystko rozpadlo sie kilka minut wczesniej (chociaz moze i nie, wtedy tam byly pola a nie osiedla), albo kilka minut pozniej nad pasem albo na pasie. Zreszta, o czym tu mozna spekulowac - to moglo sie wydarzyc w dowolnym momencie po awarii. Przy okazji, wlasnie pojezdzilem palcem po mapie googla. Czy ktos z szanownych grupowiczow pamieta jak wtedy wyladala sprawa dlugosci pasow? Obecnie ten z podejsciem na 330 jest dluzszy o jakies 0,8km, czy wtedy dysproporcje nie byly jeszcze wieksze? BTW: Slady katastrofy widac na zdjeciach satelitarnych do dzisiaj. -- QWE |
|
Data: 2009-10-05 23:15:20 | |
Autor: Dariusz K. Ładziak | |
SP-LBG Tadeusz Kościuszko | |
Użytkownik Przemysław Bernat napisał:
Dnia Mon, 5 Oct 2009 12:44:34 +0200, FeliXd napisał(a): Gdyby człowiek wiedział że się przewróci toby się położył. Teraz łatwo gdybać co by było... Gdyby wiedzieli że nie dolecą do Okęcia to siadali by na dowolnym lotnisku zapewniającym dostateczną ochronę przeciwpożarową i medyczną. Wiedzieliby również że płatowiec jest nie do uratowania - wówczas masa do lądowania przestaje być tak istotna bo będzie to i tak ostatnie lądowanie płatowca. Tyle że tego nie wiedzieli w momencie podejmowania decyzji a później nie było już wyboru (Modlin odpadł po informacji od wojska że dwoma jelczami to strażacy w Modlinie nawet nie maja po co do gaszenia IL-a wyjeżdżać). -- Darek |
|
Data: 2009-10-05 23:18:34 | |
Autor: Grzegorz S. | |
SP-LBG Tadeusz Kościuszko | |
odpadł po informacji od wojska że dwoma jelczami to strażacy w Modlinie a Ławica? jk |
|
Data: 2009-10-06 07:19:28 | |
Autor: Dariusz K. Ĺadziak | |
SP-LBG Tadeusz KoĹciuszko | |
UĹźytkownik Grzegorz S. napisaĹ:
odpadÂł po informacji od wojska Âże dwoma jelczami to straÂżacy w Modlinie Po drodze znad Tczewa do Warszawy??? ĹawicÄ odrzucili wstÄpnie wĹaĹnie ze wzglÄdu na nadmiar paliwa i przekroczonÄ masÄ do lÄ dowania. Gdyby byli jasnowidzami i wiedzieli Ĺźe do Warszawy nie dociÄ gnÄ to polecieliby na ĹawicÄ i rozwalili samolot na pasie - pewnie poodpadaĹoby to czy tamto, byĹby poĹźar ale byliby na miejscu straĹźacy, kadĹub miaĹ spore szanse przetrwaÄ twardsze niĹź zazwyczaj lÄ dowanie. Tyle ze jasnowidzami nie byli i zawrĂłcili do Warszawy... -- Darek |
|
Data: 2009-10-06 10:11:46 | |
Autor: coolina | |
SP-LBG Tadeusz Kościuszko | |
zazwyczaj lądowanie. Tyle ze jasnowidzami nie byli i zawrócili do No nie wiem, większość pilotów lotu na il62 prywatnie twierdzi że byl to błąd że nie wzieli poznańia albo gdańska. jk |
|
Data: 2009-10-06 10:53:16 | |
Autor: Roman | |
SP-LBG Tadeusz Kościuszko | |
Użytkownik "coolina" <coolina@wpp.ppl> napisał w wiadomości news:haeu4a$sfm$1news.onet.pl... >zazwyczaj lądowanie. Tyle ze jasnowidzami nie byli i zawrócili dowiększość pilotów lotu na il62 prywatnie twierdzi Tak się składa że znam pilotów z Ił 62 i nie mówi nikt o żadnym błędzie. Chcąc dyskutować na forum gdzie się pisze, to powinieneś nauczyć się pisać (il62, byl, wzieli, poznańia). Ułatwiono Ci zapewne skończyć szkołę. Tamte ułatwienia w życiu codziennym już nie mają znaczenia. Szczególnie na grupie lotniczej. Pozdrawiam grupowiczów Roman |
|
Data: 2009-10-06 11:09:53 | |
Autor: FD | |
SP-LBG Tadeusz Kościuszko | |
coolina pisze:
zazwyczaj lądowanie. Tyle ze jasnowidzami nie byli i zawrócili do przestan pieprzyc kolina! nie znasz zadnego pilota Lotu z tamtych czy obecnych czasach spierdalaj stąd |
|
Data: 2009-10-06 12:27:03 | |
Autor: coolina | |
SP-LBG Tadeusz Kościuszko | |
przestan pieprzyc Zobacz uwarznie film. Nawet jeden kapitan otwarcie mówi że w tej sytuacji należało siadać w modlinie (różnicva 14 minut lotu) Teraz pewnie wszyscy by żyli kolina |
|
Data: 2009-10-07 21:40:36 | |
Autor: pIOTER | |
SP-LBG Tadeusz Kościuszko | |
ale tak troche zbaczajac z tematu to mysle ze smierc tych ludzi nie bylla daremna. Po katastrofie nasilila sie krytyka sowieckiego sprzetu w PLL LOT, a takze i systemu ktory nie pozwalal kupowac lepszych samolotow na Zachodzie. Z jednej strony zaowocowalo to leasingiem DC8 i 767, z drugiej w jakims stopniu przyczynilo sie do tego co stalo sie 4 czerwca 1989 r
pIOTER |
|
Data: 2009-10-05 19:45:00 | |
Autor: saturn5 | |
SP-LBG Tadeusz Kościuszko | |
toże powrót na Okęcie był błedem wiadomo nie od dziś Moze tak bo my dzis wiemy ze wczesniejsze ladowanie moglo uratowac ich od stracenia kontroli nad trymerem wskutek pozaru. Ale oni WTEDY tego nie wiedzili. Nie wiedzili co sie dzieje z tylu samolotu i co naprawde ulega zniszczeniu. Nie wiedzieli co sie stanie za nastepne 5, 10 minut. Zaloga nie popelnila wiec zadnego bledu, podjeli racjonalne decyzje na podstawie tego co wiedzieli w danym momencie. -- |
|
Data: 2009-10-05 21:49:36 | |
Autor: FeliXd | |
SP-LBG Tadeusz Kościuszko | |
stracenia kontroli nad trymerem wskutek pozaru. Ale oni WTEDY tego nie wiedzieli że sytuacja jest nad wyraz poważna i trzeba siadać, nie dość że polecieli na Okencie to jeszcze zarządali przelotu na około jk |
|
Data: 2009-10-05 22:07:51 | |
Autor: saturn5 | |
SP-LBG Tadeusz Kościuszko | |
wiedzieli że sytuacja jest nad wyraz poważna i trzeba siadać, Wiedieli no i co z tego? Wiedzieli tez ze maja cala mase roznych ograniczen i nie bylo oczywistego wyboru. Ile ty masz godzin wylatane aby sie madrzyc? -- |
|
Data: 2009-10-05 23:43:34 | |
Autor: adarek07 | |
SP-LBG Tadeusz Kościuszko | |
saturn5 wrote:
Raczej trzeba bylo zapytac "ile Ty masz lat". Bledy typu "londowac" i "Okencie" raczej wskazuja na poczatkowe klasy szkoly podstawowej (a wtedy raczej godzin wylatanych sie nie ma).wiedzieli że sytuacja jest nad wyraz poważna i trzeba siadać, Mysle, ze madrzenie sie i ocenianie z wygodnego fotela osob, ktore siedzialy wewnatrz plonacej maszyny jest zwyczajnie niegodne i nieuczciwe. Pozdr, Darek. |
|
Data: 2009-10-06 11:50:51 | |
Autor: JasiekS | |
SP-LBG Tadeusz Kościuszko | |
Użytkownik "adarek07" <adarek07@gmail.com> napisał w wiadomości news:4ACA7696.7020703gmail.com... Raczej trzeba bylo zapytac "ile Ty masz lat". Bledy typu "londowac" i Wyrobiłem sobie nawyk patrzenia na sygnatury. Tobie też radzę. Omijaj szerokim łukiem NNTP-Posting-Host: 208-pra-8.acn.waw.pl (nazwa użytkownika zmienna). -- JasiekS |
|
Data: 2009-10-06 18:27:09 | |
Autor: chemik333 | |
SP-LBG Tadeusz Kościuszko | |
JasiekS wrote:
Wyrobiłem sobie nawyk patrzenia na sygnatury. Tobie też radzę. Omijaj Namierzcie dokladniej tego koline nieszczesnego to sie do niego wybiore i mu przekaze osobiscie prosby internautow aby zrezygnowal z pisania czegokolwiek w internecie. -- chemik333 |
|
Data: 2009-10-06 21:10:00 | |
Autor: Jacek Osiecki | |
SP-LBG Tadeusz Kościuszko | |
Dnia Tue, 6 Oct 2009 18:27:09 +0200, chemik333 napisał(a):
JasiekS wrote: Warto tak odpowiadać przed sądem za pobicie nieletniego? :) Pozdrawiam, -- Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944 I don't want something I need. I want something I want. |
|
Data: 2009-10-07 00:05:45 | |
Autor: chemik333 | |
SP-LBG Tadeusz Kościuszko | |
Jacek Osiecki wrote:
Namierzcie dokladniej tego koline nieszczesnego to sie do niego Ja tu ogolnie, a Wam tylko jedno rozwiazanie w glowie... hehehe :) -- chemik333 |
|
Data: 2009-10-05 23:17:51 | |
Autor: Dariusz K. Ĺadziak | |
SP-LBG Tadeusz KoĹciuszko | |
UĹźytkownik FeliXd napisaĹ:
stracenia kontroli nad trymerem wskutek pozaru. Ale oni WTEDY tego nie Nie oni zaĹźÄ dali a zostaĹo to im zasugerowane - a dwa bodajĹźe lata później w Amsterdamie moĹźna byĹo obejrzeÄ dlaczego pĂłjĹcie wokóŠmiasta i siadanie od poĹudnia byĹo sĹusznÄ decyzjÄ ... -- Darek |