Data: 2016-03-20 14:09:25 | |
Autor: neelix | |
SGS5-komunikat. | |
Kończy się gwarancja. Kilka razy po włączeniu pojawił się komunikat:
BOOT RECOVERY MODE: CHECK BOOT PARTITIONS sbl1 partition doesn't exist ODIN MODE PRODUCT NAME: SM-6900F CURRENT BINARY:Samsung Official SYSTEM STATUS: Custom REACTIVATION LOCK(KK): OFF KNOX WARRANTY VOID: 0X0 QUALCOMM SECURE BOOT: ENABLE(CSB) RP SWREV: S1, T1, R1, A1, P1 SECURE DOWNOLOAD: ENABLE UDC START Psuje się i padnie po gwarancji a potem koszty? neelix |
|
Data: 2016-03-20 15:53:08 | |
Autor: atm | |
SGS5-komunikat. | |
On 2016-03-20 14:09, neelix wrote:
Kończy się gwarancja. Kilka razy po włączeniu pojawił się komunikat: KNOXa masz nieruszonego, sugerowalbym Ci skorzystac z gwarancji. Pierwszy raz spotykam sie z tego typu usterka, zakladam, ze nie probowales instalacji nowego bootloadera, ROMow itd? |
|
Data: 2016-03-20 17:03:18 | |
Autor: neelix | |
SGS5-komunikat. | |
Użytkownik "atm" <_@vp.pl> napisał w wiadomości news:56eeb95c$0$22844$65785112news.neostrada.pl... On 2016-03-20 14:09, neelix wrote: Telefon nie był ruszany. Oczywiście wcześniej odleciała klapka przy usb. -- Pozdrawiam neelix |
|
Data: 2016-03-20 17:11:12 | |
Autor: atm | |
SGS5-komunikat. | |
UDC STARTKNOXa masz nieruszonego, sugerowalbym Ci skorzystac z gwarancji. Byc moze wlaczenie telefonu w tryb fabrycznego bootloadera, podpiecie do Kiesa i proba aktualizacji rozwiaze problem, ale nie jestem tego pewny. Odin zapewne sprawe rozwiaze...ale przy okazji nabijesz flage KNOXa i serwis bede mogl sie wykrecic z uwzglednienia naprawy gwarancyjnej. Klapka zapewne mnie tez czeka za jakis czas, jest to jednak groszowa sprawa. Na Allegro jest ich zatrzesienie. |
|
Data: 2016-03-20 18:53:36 | |
Autor: Wiwo | |
SGS5-komunikat. | |
Użytkownik "atm" <_@vp.pl> napisał w wiadomości news:56eecba8$0$22842$65785112news.neostrada.pl... Byc moze wlaczenie telefonu w tryb fabrycznego bootloadera, podpiecie do Kiesa i proba aktualizacji rozwiaze problem, ale nie jestem tego pewny. Tylko jeśli będzie wrzucał kombinowany ROM. W przypadku oryginalnego nic nie nabije. Wiwo |
|
Data: 2016-03-20 19:35:50 | |
Autor: neelix | |
SGS5-komunikat. | |
Użytkownik "atm" <_@vp.pl> napisał w wiadomości news:56eecba8$0$22842$65785112news.neostrada.pl...
Gdzie zgłosić problem? Do sklepu? -- Pozdrawiam neelix |
|
Data: 2016-03-21 09:48:59 | |
Autor: J.F. | |
SGS5-komunikat. | |
Użytkownik "neelix" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:56eea108$0$702$65785112@news.neostrada.pl...
Kończy się gwarancja. Kilka razy po włączeniu pojawił się komunikat: Psuje się i padnie po gwarancji a potem koszty? Sfotografowac, zglosic na pismie, zarchiwizowac - w razie czego bedziesz mial dowod, ze usterka wystapila w czasie gwarancji, i serwis nie naprawil. J. |
|
Data: 2016-03-21 12:08:27 | |
Autor: atm | |
SGS5-komunikat. | |
On 2016-03-21 09:48, J.F. wrote:
Użytkownik "neelix" napisał w wiadomości grup Moze tez poczytaj o niezgodnosci towaru z umowa, wtedy zrzucilbys problem na sprzedawce, nie pamietam jednak jakie w tym przypadku sa ograniczenia. |
|
Data: 2016-03-21 12:09:54 | |
Autor: neelix | |
SGS5-komunikat. | |
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:56efb582$0$662$65785112news.neostrada.pl... Użytkownik "neelix" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:56eea108$0$702$65785112@news.neostrada.pl... Teraz się uspokoił. Mam tylko spisany tekst. -- Pozdrawiam neelix |
|
Data: 2016-06-12 15:58:57 | |
Autor: neelix | |
SGS5-komunikat. | |
Telefon wrócił z serwisu. Wymiana obudowy i płyty głównej. Razem z obudową mam wymienioną klapkę od USB. W sklepie mówili, że klapki nie wymienią, bo to uszkodzenie mechaniczne choć dla mnie to wada fabryczna. Szybko odpadła i to wtedy kiedy już korzystałem z ładowania wireless. Taki plastik, że nawet się nie klei. Wymienili obudowę ze względu na klapkę czy nie chciało się bawić z uszkodzeniem? Ta operacja wygląda na nowy telefon, tyle że akumulator i akcesoria zostały stare. Może nie było wymiany podzespołów tylko przełożyli akumulator do nowego telefonu? Ciekawy jestem czy gwarancja biegnie od początku. Nie zapytałem.
neelix |
|
Data: 2016-06-19 21:53:10 | |
Autor: Animka | |
SGS5-komunikat. | |
W dniu 2016-06-12 o 15:58, neelix pisze:
Telefon wrócił z serwisu. Wymiana obudowy i płyty głównej. Razem z obudową mam wymienioną klapkę od USB. W sklepie mówili, że klapki nie wymienią, bo to uszkodzenie mechaniczne choć dla mnie to wada fabryczna. Szybko odpadła i to wtedy kiedy już korzystałem z ładowania wireless. Taki plastik, że nawet się nie klei. Wymienili obudowę ze względu na klapkę czy nie chciało się bawić z uszkodzeniem? Ta operacja wygląda na nowy telefon, tyle że akumulator i akcesoria zostały stare. Może nie było wymiany podzespołów tylko przełożyli akumulator do nowego telefonu? Ciekawy jestem czy gwarancja biegnie od początku. Nie zapytałem.To zapytaj ich. -- animka |
|