SB dziala Niebezpieczeństwa dyskusji w na forach...

Data: 2009-06-11 13:08:01
Autor: matusm
SB dziala Niebezpieczeństwa dyskusji w na forach...

Użytkownik "ontherun" <greatstud@hotmail.com> napisał w wiadomości news:4a3073b5$0$32346$5a62ac22per-qv1-newsreader-01.iinet.net.au...
Najpierw sprawdź ten link...

Wystarczy zajrzeć do tego linku, w którym można zobaczyć, co wiedzą o nas w momencie, kiedy logujemy się na jakąkolwiek grupę czy forum.

http://whatismyipaddress.com/

Potem przeczytaj uważnie to - http://www.zbawienie.com/pulapki_grup.htm

Tez mi nowosc,,,,,mnie tam  znaja od kilkunastu lat,nie mam co sie ukrywac ,moge udowodnic,ze nadal,,,,,,,,,,,,,,
Pozdrowienia
matusm

Data: 2009-06-11 13:18:11
Autor: Panslavista
Użytkownik "matusm" <matusm@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

Tez mi nowosc,,,,,mnie tam  znaja od kilkunastu lat,nie mam co sie ukrywac
,moge udowodnic,ze nadal,,,,,,,,,,,,,,

He..he, to jak mnie... I z miejsca wiadomo kto, czy eSBuce, czy mośki,
szwaby, czy inna swołocz...

SB dziala Niebezpieczeństwa dyskusji w na forach...