Data: 2013-01-28 23:37:33 | |
Autor: Gotfryd Smolik news | |
Rzecznik konsumentów... | |
Zdaje się, że o tym, iż co poniektórzy klienci stosuj±cy się do opisów
rzeczników poprzegrywali sprawy w s±dach już było. To co¶ dla odmiany - mam pytanie, mianowicie - CZEGO NIE WIEM? Dane wej¶ciowe: http://szczecin.gazeta.pl/szczecin/1,34959,13060420,Przedswiateczne_sztuczki_sprzedawcow_ujawnia_rzeczniczka.html +++ Sklepy zachęcają nas do zakupów i piszą, że wysyłają towary np. w dwa czy trzy dni - mówi rzeczniczka. - Ale pamiętajmy, że zgodnie z przepisami sklep internetowy ma 30 dni na realizację zakupów. I zgodnie z ustawą za taki termin odpowiada. -- - http://isap.sejm.gov.pl/DetailsServlet?id=WDU20120001225&min=1 -> http://isap.sejm.gov.pl/Download?id=WDU20120001225&type=2 +++ Art. 12. 1. Jeżeli strony nie umówiły się inaczej, ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ ||||||||||||||||||||||||||||||||||||| przedsiębiorca powinien wykonać umowę zawartą na odległość najpóźniej w terminie trzydziestu dni ^^^^^^^^^^ |||||||||| po złożeniu przez konsumenta oświadczenia woli o zawarciu umowy. -- - Jaki przepis "znika" opcję skrócenia czasu realizacji, wg opisu p. rzecznik? pzdr, Gotfryd |
|