Data: 2011-05-21 16:38:22 | |
Autor: | |
Rozwi±zanie umowy ramowej w Aliorze | |
m1ch4l.j <m1ch4l.j@gmail.com> napisa³(a):
prawda nie widz=EA =BFadnych produkt=F3w bo ju=BF ich nie mam) co mnie Wypowiada³em umowê w Aliorze i nawet dosta³em do rêki pisemne potwierdzenie , ale tego samego dnia zadzwoni³ do mnie pracownik z przeprosinami i pro¶b± by do niego podej¶æ, lub do dowolnej placówki i jeszcze raz z³o¿yæ wypowiedzenie, bo on zapomnia³ odwo³aæ tzw. lokatê nocn± (overnight) i system mu nie pozwoli³ czego¶ tam domkn±æ a procedury nie mo¿e sam powtórzyæ bez podpisu Klienta. Nie wiedzieæ czemu Alior to kolejny bank z systemem, który utrudnia ¿ycie chc±cym odej¶æ. Jakby informatyk nie móg³ napisaæ skryptu, który dla opcji 'wypowiedzenie umowy' sam sprawdza co klient ma aktywnego i co nalezy wczesniej odwolac (i ewent. wydrukowaæ do tego dokumenty). Ca³y czas mam dostêp do panelu, nie mam ¿adnych produktów ALE ca³y cza¶ mogê z³o¿yæ wniosek o jaki¶ produkty i zmieniæ swoje dane ;)) W sumie nie jest to z³e rozwi±zanie. Bank musi przechowywaæ dane przez 5 lat - mo¿e to byæ zapisane w regulaminie ale nie musi. Wystarcza zapisy w Ustawie Prawo Bankowe i odwo³anie do tego¿ w regulaminie/umowie. -- |
|