Data: 2012-10-28 16:45:02 | |
Autor: Q | |
Rozwi±zanie umowy | |
w Orange. Czy kto¶ z Was praktykowa³ ju¿ wypowiedzenie w tej firmie poprzez e-mail? Na ich stronie informuj± ¿e istnieje taka mo¿liwo¶æ, ale zastanawiam siê czy nie kryje siê za tym jaki¶ szwindel... Troche OT - w Playu nieraz mailem rozwiazywalem. I dzialalo. |
|
Data: 2012-10-28 17:31:12 | |
Autor: Michal Tyrala | |
Rozwi?zanie umowy | |
On Sun, 28 Oct 2012 16:45:02 +0100, Q wrote:
>w Orange. Czy kto? z Was praktykowa? ju? wypowiedzenie w tej firmie poprzez >e-mail? Na ich stronie informuj? ?e istnieje taka mo?liwo??, ale >zastanawiam si? czy nie kryje si? za tym jaki? szwindel... Po jakims oddzwonieniu etc? W sensie dodatkowej weryfikacji? Bo troche zbyt latwo sfalszowac nadawce maila, nie chcialbym zeby mnie oper odpial bo ktos mial klimat na dowcipy... -- Micha³ wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns |
|
Data: 2012-10-28 19:48:09 | |
Autor: Q | |
Rozwi?zanie umowy | |
Troche OT - w Playu nieraz mailem rozwiazywalem. Dzwonili, ale nie w sprawie weryfikacji, tylko, zeby nie odchodzic. zbyt latwo sfalszowac nadawce maila, nie chcialbym zeby mnie oper odpial Wyslalem maila a w za³±czniku umie¶ci³em pismo z podpisem w formie *.pdf oraz *.tif (niby-skan). |
|
Data: 2012-10-29 08:47:27 | |
Autor: Q | |
Rozwi?zanie umowy | |
Wyslalem maila a w za³±czniku umie¶ci³em pismo z podpisem OT + przypomnialo sie: W taki sam sposob rezygnowalem z OC w liberty direct i chyba link4... i to calkiem dawno, i tez dzialalo. |
|
Data: 2012-10-28 22:17:38 | |
Autor: Trybun | |
Rozwi±zanie umowy | |
W dniu 2012-10-28 16:45, Q pisze:
w Orange. Czy kto¶ z Was praktykowa³ ju¿ wypowiedzenie w tej firmie poprzezTroche OT - w Playu nieraz mailem rozwiazywalem. W Orange chyba jednak szwindel. Jak rozumieæ to co znajduje siê na ich stronie - z informacj± ¿e mo¿na z³o¿yæ wypowiedzenie po przez pocztê e-mail?: http://www.orange.pl/kid,4001126120,id,4000378163,title,Rozwiazanie-umowy-przez-klientow-PTK-Centertel,helparticle.html I ta sama strona gdzie nie ma nawet wzmianki o takiej mo¿liwo¶ci: http://www.orange.pl/kid,4001204405,id,4000377687,title,rozwiazanie-umowy-przez-klientow-PTK-Centertel,helparticle.html |
|
Data: 2012-10-29 08:45:58 | |
Autor: Q | |
Rozwi±zanie umowy | |
http://www.orange.pl/kid,4001126120,id,4000378163,title,Rozwiazanie-umowy-przez-klientow-PTK-Centertel,helparticle.html Ja tu i tu widze to samo czyli: Zlecenie rezygnacji z us³ug Orange jest mo¿liwe: - w salonie Orange - zg³o¶ dyspozycjê pracownikowi salonu - faksem pod numer 22 5887870 - poprzez e-mail na adres bok@orange.pl - listem poleconym - pismo prze¶lij na adres: PTK Centertel Sp. z o.o. ul. Jagielloñska 34 96-100 Skierniewice Pismo ze zleceniem rezygnacji powinno zawieraæ: - numer telefonu - nazwê i piecz±tkê firmy - imiê, nazwisko oraz czytelny podpis osoby upowa¿nionej. Napisali wyraznie - w czym masz problem? Jesli nie wiesz jak wyslac emailem podpis zrob jak ja- - wyslij emailem faks :). W Play dziala, w Orange tez powinno, no i masz dowod jakby co a z listami (nawet poleconymi) to jest roznie, no i wolniej. |
|
Data: 2012-10-29 09:18:51 | |
Autor: Trybun | |
Rozwi±zanie umowy | |
W dniu 2012-10-29 08:45, Q pisze:
http://www.orange.pl/kid,4001126120,id,4000378163,title,Rozwiazanie-umowy-przez-klientow-PTK-Centertel,helparticle.htmlJa tu i tu widze to samo czyli: U mnie widaæ tak± opcjê tylko w tym pierwszym linku. Sprawdza³em na IE Opera i Firefox. - wszêdzie to samo. Ale spróbuj mo¿e sprawdziæ to w inny sposób - wpisz adres www. orange.pl - zak³adka "obs³uga klienta" - "formalno¶ci" - "zmiany na koncie" - "rozwi±zanie umowy" - "rozwi±zanie umowy z PTTK Centertel" - "rezygnacja z us³ug". Je¿eli i tu zobaczysz opcjê wys³ania rezygnacji poprzez e-mail to ja chyba udam siê do lekarza.. od oczu.. Tzn. jak e-mail faksem? Ja my¶la³em to zrobiæ w nastêpuj±cy sposób - napisaæ e-maila, wydrukowaæ go, nastêpnie na wydruku podpisaæ, zeskanowaæ zapisaæ w kompie no i z takim podpisem wys³aæ. |
|
Data: 2012-10-29 11:50:24 | |
Autor: Q | |
Rozwi±zanie umowy | |
Tzn. jak e-mail faksem? Ja my¶la³em to zrobiæ w nastêpuj±cy sposób - napisaæ e-maila, wydrukowaæ go, nastêpnie na wydruku podpisaæ, zeskanowaæ zapisaæ w kompie no i z takim podpisem wys³aæ. Moze byc, ale ja z natury jestem leniwy - - po prostu zrobilem (komorka) zdjecie mojego podpisu i wkleilem do *.doc'a a z doc'a zrobilem pdf'a + tiff'a i wyslalem. Szybciej, mniej kartek, no i podpis mozna ladnie wyskalowac, hehe. |
|
Data: 2012-11-08 19:21:44 | |
Autor: Trybun | |
Rozwi±zanie umowy | |
W dniu 2012-10-29 11:50, Q pisze:
Tzn. jak e-mail faksem? Ja my¶la³em to zrobiæ w nastêpuj±cy sposób -Moze byc, ale ja z natury jestem leniwy - Wypowiedzenie posz³o tradycyjn± poczt±... i ju¿ ponad tydzieñ a ono jeszcze rzekomo do nich nie dotar³o.. |
|
Data: 2012-11-09 00:42:05 | |
Autor: Animka | |
RozwiÄ…zanie umowy | |
W dniu 2012-11-08 19:21, Trybun pisze:
W dniu 2012-10-29 11:50, Q pisze: Trzeba było wyslać listem poleconym za potwierdzeniem odbioru. -- animka |
|
Data: 2012-11-09 18:20:34 | |
Autor: Trybun | |
RozwiÄ…zanie umowy | |
W dniu 2012-11-09 00:42, Animka pisze:
W dniu 2012-11-08 19:21, Trybun pisze: Tak, teraz już jestem mądrzejszy. A swoją drogą nie sądziłem że niby taka poważna firma może chwytać się takich metod, byleby tylko w szachrajczy sposób naciągnąć klienta na jeszcze jeden miesiąc płacenia abonamentu. Chyba już nigdy nie nauczę się żyć w kapitalizmie. Gdzie się nie ruszyć tam dybią na moją kasę.. |
|
Data: 2012-11-09 22:14:03 | |
Autor: Bydlê | |
RozwiÄ…zanie umowy | |
On 2012-11-08 19:21:44 +0100, Trybun <rg@yahuoo.com> said:
W dniu 2012-10-29 11:50, Q pisze: Tradycyjn±, ale poleconym z potwierdzeniem odbioru? I z kopi± do siebie? -- Bydlê |
|
Data: 2012-11-10 10:24:42 | |
Autor: Trybun | |
Rozwi±zanie umowy | |
W dniu 2012-11-09 22:14, Bydlê pisze:
Nic z tych rzeczy, tylko list polecony w jednym egzemplarzu, i bez potwierdzenia. |
|
Data: 2012-11-10 11:43:02 | |
Autor: Maciej Bebenek | |
RozwiÄ…zanie umowy | |
Trybun <rg@yahuoo.com> wrote:
W dniu 2012-11-09 22:14, Bydlę pisze: W dwa tygodnie od daty wysłania idziesz na dowolną pocztę z potwierdzeniem nadania i składasz reklamację. Za kilkanaście dni dostajesz oficjalną odpowiedź, czy i kiedy list dostarczono. |
|
Data: 2012-11-10 10:50:12 | |
Autor: Waldek Godel | |
Rozwi±zanie umowy | |
Dnia Sat, 10 Nov 2012 11:43:02 +0100, Maciej Bebenek napisa³(a):
W dwa tygodnie od daty wys³ania idziesz na dowoln± pocztê z potwierdzeniem Oj, Maciek, taki du¿y ch³opczyk, a takie bajki opowiada. I kto siê t± informacj± przejmie? Nie pamiêtasz ju¿ jak sk³ada³em reklamacjê na dziennik podawczy TPSA na Twardej? Z³o¿y³em reklamacjê 29 pa¼dziernika na dziennik podawczy (g³ówny dziennik podawczy spó³ki). Na kopii jest stempel dzienny dziennika podawczego i podpis. Po czym przychodzi odpowied¼ na reklamacjê: "w odpowiedzi na pañsk± reklamacjê która wp³ynê³a 13 listopada..." -- Pozdrowienia, Waldek Godel Nie pytaj, co rz±d mo¿e zrobiæ dla ciebie. Zapytaj, czy móg³by tego nie robiæ. |
|
Data: 2012-11-11 09:31:42 | |
Autor: Trybun | |
RozwiÄ…zanie umowy | |
W dniu 2012-11-10 11:43, Maciej Bebenek pisze:
Dzięki z info o takiej możliwości. Jednak gra niewarta świeczki. Najwyżej będę płacił abonament przez miesiąc dłużej, w formie - "na czas nieokreślony". Znasz się może na tym - czy to obecnie złożone wypowiedzenie zadziała automatycznie w następnym okresie rozliczeniowym, w przypadku gdyby teraz nie zostało uznane z powodu niezmieszczenia się w czasie w którym można złożyć takie pismo? Czy może muszę pisać nową rezygnację? |
|
Data: 2012-11-11 09:59:05 | |
Autor: JoteR | |
RozwiÄ…zanie umowy | |
"Trybun" napisał:
czy to obecnie złożone wypowiedzenie zadziała automatycznie Zadziała. Nie musisz. Powinieneś się jednak upewnić, że w ogóle dotarło do operatora i zostało wprowadzone do systemu. I że w regulaminie, który obowiązywał wówczas, gdy podpisyswałeś cyrograf, jest faktycznie mowa o tym, że umowa po upłynięciu tzw. okresu zastrzeżonego przechodzi na czas nieoznaczony. Bo coraz częściej można spotkać regulaminy operatorów (Vectra!), wg których umowa jest automagicznie przedłużana na kolejne okresy określone, np. 6 miesięcy. JoteR |
|
Data: 2012-11-11 19:00:30 | |
Autor: ZBK | |
RozwiÄ…zanie umowy | |
W dniu 2012-11-11 09:59, JoteR pisze:
"Trybun" napisał: Jak ja mam w Play-u umowę do 15 grudnia 2012 r. to ta umowa sama wygaśnie, czy muszę iść do salonu , żeby zamknąć tę umowę? zbk |
|
Data: 2012-11-11 21:18:33 | |
Autor: Bydlê | |
RozwiÄ…zanie umowy | |
On 2012-11-11 19:00:30 +0100, ZBK <zbk@wp.pl> said:
Jak ja mam w Play-u umowê do 15 grudnia 2012 r. to ta umowa sama wyga¶nie, czy muszê i¶æ do salonu , ¿eby zamkn±æ tê umowê? Tê informacjê masz w umowie. Musisz j± przeczytaæ. -- Bydlê |
|
Data: 2012-11-12 00:34:37 | |
Autor: ZBK | |
RozwiÄ…zanie umowy | |
W dniu 2012-11-11 21:18, BydlÄ™ pisze:
On 2012-11-11 19:00:30 +0100, ZBK <zbk@wp.pl> said: Problem w tym, że dokumenty w teczkach mam spakowane, zafoliowane i zaszyte zszywkami, wrzucone na szafę. Będę miała gruntowny remont i modernizację mieszkania wkrótce. Mam nadzieję, że ten remont wreszcie się odbędzie. Już jestem z tego powodu chora. zbk |
|
Data: 2012-11-11 22:19:32 | |
Autor: JoteR | |
RozwiÄ…zanie umowy | |
"ZBK" napisał:
Jak ja mam w Play-u umowę do 15 grudnia 2012 r. to ta umowa Przed świętami do salonu? ;-/ Nie radzę, pamiętając co się tam działo w ubiegłym roku. Tym niemniej, jeśli masz takie doświadczenia, jakie opisałaś, a masz salon w zasięgu buta i nie zależy ci na tych bonusach za zakup bez internet, to wybierz się jeszcze teraz, póki luźno, aneks do umowy (przedłużenie cyrografu) przewiduje, że "W przypadku, gdy niniejszy aneks został zawarty do Umowy na czas określony, termin obowiązywania niniejszego aneksu liczony jest od dnia następukącego po ostatnim dniu obowiązywania umowy." Czyli podpisujesz np. jutro ze skutkiem od 16 grudnia. Albo tuż po Nowym Roku, gdy sprzedawcy siedzą i się nudzą. Można wtedy na spokojnie obadać i regulamin i telefon, nie czując na karku oddechu następnego w kolejce klienta, ogarniętego przedświątecznym amokiem. Ostatecznie te 2 tygodnie na taryfie bezpromocyjnej jakoś chyba wytrzymasz? JoteR |
|
Data: 2012-11-12 00:27:20 | |
Autor: ZBK | |
RozwiÄ…zanie umowy | |
W dniu 2012-11-11 22:19, JoteR pisze:
"ZBK" napisał: Na razie mam gdzieś ich święta. Najpierw jest zawsze moje święto-imieniny. Nikt mi nie będzie machał świętymi mikołajami przed moimi imieninami. Nie radzę, pamiętając co się tam działo w ubiegłym roku. W tamtym miesiącu mi wszystko pozmieniali na nowe chociaż pierwsza umowa się nie skończyła. Potem musieli wszystko wycofywać jak im umowe odesłałam, no i tak sobie czekałam do zamknięcia tej umowy miesiąc. Teraz, za drugim razem jest jeszcze gorzej. Nie dostałam na papierku, nawet mailem konkretnych informacji. Teraz też mi zaczęli zmieniać, ale to nie jest nawet w 50% to co powinno być jeśli chodzi o ten aneks. Zobaczę jutro czy coś się jeszcze zmieni na moim koncie. Albo tuż po Nowym Roku, gdy sprzedawcy siedzą i się nudzą. Można wtedy Jeszcze jestem "w ciemni". Nie wiem co mi tam namodzili i to mnie najbardziej denerwuje. zbk |
|
Data: 2012-11-12 01:22:47 | |
Autor: JoteR | |
RozwiÄ…zanie umowy | |
"ZBK" napisała:
Przed świętami do salonu? ;-/ O, to 25 listopada będzie niezła impreza na Sadybie... JoteR |
|
Data: 2012-11-12 19:24:03 | |
Autor: ZBK | |
RozwiÄ…zanie umowy | |
W dniu 2012-11-12 01:22, JoteR pisze:
"ZBK" napisała: Hahaha Fajne imiona :-) Ja w grudniu mam. zbk |
|
Data: 2012-11-12 20:51:05 | |
Autor: Trybun | |
RozwiÄ…zanie umowy | |
W dniu 2012-11-11 09:59, JoteR pisze:
"Trybun" napisał: Tak, ta umowa przechodziła na czas nieokreślony.. Jednak niesłusznie podejrzewałem Orange o próbę szachrajstwa, - dzisiaj zadzwoniłem do BOKu żeby się dowiedzieć czy dotarło do nich wypowiedzenie. No i jak się okazało - dotarło, i zostałem poinformowany że trwają przygotowania do "wyłączenia numeru" (cokolwiek to znaczy).. |
|
Data: 2012-11-12 21:35:40 | |
Autor: ZBK | |
RozwiÄ…zanie umowy | |
W dniu 2012-11-12 20:51, Trybun pisze:
W dniu 2012-11-11 09:59, JoteR pisze: Telefon będzie Ci działał jeszcze miesiąc po zakończeniu umowy, bo I płatność była za 2 miesiące (w tym jeden z góry). zbk |
|
Data: 2012-11-13 11:25:59 | |
Autor: Trybun | |
RozwiÄ…zanie umowy | |
W dniu 2012-11-12 21:35, ZBK pisze:
Nie bardzo rozumiem..? Okres rozliczeniowy kończy mi się 10tego grudnia, i sądziłem że z tym dniem skończy się mój jakikolwiek kontakt z firmą w której złożyłem wypowiedzenie.. Umowa była na 2 lata, i nie było żadnych płatności "z góry". PS. tak dla ścisłości - nie chodzi o telefon tylko o umowę na internet mobilny. |
|