Grupy dyskusyjne   »   pl.rec.motocykle   »   Różnice pomiędzy USA i Europa

Różnice pomiędzy USA i Europa

Data: 2011-10-26 15:32:44
Autor: marider
Różnice pomiędzy USA i Europa
W dniu 2011-10-26 11:43, Yogi(n) pisze:
Jakie są różnice pomiędzy motocyklem z USA a europejskim,

Troche ich jest, lacznie z airboxem czy ekologia z "kalafiorni" :)

Co jeszcze?

Komputer tj. ECU. Amerykanskie motocykle sa obciete (tzn. nie maja pelnej mocy jak ich europejskie odpowiedniki ale w ogloszeniach co drugi sciagniety z USA "dzwon po salcie" ma 200KM i wiecej hehehehe.. ). Poczytaj o ecu-reflash'ach :)

Pzdr
PS: czasami sprzety z US sa lepiej wyposazone w markowe dodatki niz EU.
--
marider
Wsciekla Rn22 + dodatki

Data: 2011-10-26 08:14:09
Autor: wide open
Różnice pomiędzy USA i Europa
On 10/26/2011 06:32 AM, marider wrote:
W dniu 2011-10-26 11:43, Yogi(n) pisze:
Jakie są różnice pomiędzy motocyklem z USA a europejskim,

Troche ich jest, lacznie z airboxem czy ekologia z "kalafiorni" :)

Co jeszcze?


w temacie, Amerykany moga byc wyposarzone w katalizatory. Po 2007, to juz chyba obowiazek.


Komputer tj. ECU. Amerykanskie motocykle sa obciete (tzn. nie maja
pelnej mocy jak ich europejskie odpowiedniki ale w ogloszeniach co drugi
sciagniety z USA "dzwon po salcie" ma 200KM i wiecej hehehehe.. ).
Poczytaj o ecu-reflash'ach :)

Wiekszosc ludzi ktoryh znam i tak instaluje PCIII na wejsciu. Co do ograniczen mocy - masz jakies przykladowe liczby albo linki?


A.

Data: 2011-10-26 23:11:33
Autor: marider
Różnice pomiędzy USA i Europa
W dniu 2011-10-26 17:14, wide open pisze:
On 10/26/2011 06:32 AM, marider wrote:
W dniu 2011-10-26 11:43, Yogi(n) pisze:
Jakie są różnice pomiędzy motocyklem z USA a europejskim,

Troche ich jest, lacznie z airboxem czy ekologia z "kalafiorni" :)

Co jeszcze?

Brak postojowki z przodu i generalnie brak "P" na stacyjce takze w razie awarii to spychasz z drogi i stawiasz gdzies w ciemnosciach ;)

w temacie, Amerykany moga byc wyposarzone w katalizatory. Po 2007, to
juz chyba obowiazek.

Europa tez to ma, przynajmniej niektore motki... A jak ma to y-pipe lub wydlubanie kata zalatwia sprawe.

Komputer tj. ECU. Amerykanskie motocykle sa obciete (tzn. nie maja
pelnej mocy jak ich europejskie odpowiedniki ale w ogloszeniach co drugi
sciagniety z USA "dzwon po salcie" ma 200KM i wiecej hehehehe.. ).
Poczytaj o ecu-reflash'ach :)

Wiekszosc ludzi ktoryh znam i tak instaluje PCIII na wejsciu. Co do
ograniczen mocy - masz jakies przykladowe liczby albo linki?

http://www.superbiketoystore.com/sportbike/ecu-re-flashing/cat_2129.html


Poza tym wpisz sobie w google "xxx dyno" gdzie xxx to dowolny model motocykla i poogladaj wykresy (grafika), w najnowszych R1 np. jest to roznica rzedu 8-10KM na samym ECU w oryginale miedzy wersja EU vs US a to b. duzo... Wiec smiesza mnie tymbardziej ogloszenia na Allegro gdzie byle moto z gownianymi dodatkami ma po 200KM :)


Amerykanskie motocykle troche ratuje reflash ECU za ok $450 USD ale to podnosi moc raptem o kilka koni... I w Polsce nikt tego nie oferuje.

Pzdr
--
marider
Wsciekla Rn22 + dodatki

Różnice pomiędzy USA i Europa

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona