Data: 2011-10-26 15:10:05 | |
Autor: James | |
Różnice pomiędzy USA i Europa | |
"Yogi(n)" wrote...
Jakie są różnice pomiędzy motocyklem z USA a europejskim, uniemożliwiające przejście przeglądu w Polsce? *** Zazwyczaj trzeba wymienic lampe. Jezeli szklo jest gladkie to wystarczy odblysnik, jednak to trudno bedzie kupic. Najlatwiej jest wymienic calosc na taka, ktora ma na kloszu oznaczenie E z numerem. Niektore japonskie motocykle nawet na rynek USA maja lampe asymetryczna. Kilka lat temu ten rodzaj lamp zostal dopuszczony w USA. Trzeba sprawdzic oznaczenia na kloszu. - Kierunki świecące się cały czas - wystarczy odłączyć kabelek lub zaizolować styk? *** Zarowka z dwoma wloknami. Kierunki swieca sie tylko z przodu. Mozna odlaczyc przewod, migacze sa zawsze na wtyczkach, wyciagasz jeden przewod i izolujesz. To jednak znaczaco wplywa na bezpieczenstwo na drodze i ja zawsze mam migacze w wersji USA. Na przegladzie facet sie przyczepil, ale nie mial argumentu na to, ze policyjne Hondy takze maja swiecace sie migacze i puscil. W razie kontroli nie przyjal bym mandatu wlasnie dlatego, ze policyjne tak maja, a to poprawia moje bezpieczenstwo. Problemu nigdy nie mialem... - Licznik w milach (ale to chyba nie wyklucza przejścia przeglądu - czy się mylę?) *** Licznik nie ma znaczenia. Nie musi byc w kilometrach. Wiekszosc motocykli i wszystkie samochody w USA maja skale w km na szybkosciomierzu. HD jest tak amerykanski, ze ma zazwyczaj tylko milach. Jesli jest tylko w milach to po prostu musisz sie nauczyc przeliczac. Jest to dosc proste. Pamietasz, ze w miescie jezdzisz 30, 50 to nasze 80km, 62 to 100km i tyle. Jesli licznik i szybkosciomierz jest cyfrowy (LCD) to na 99,99999% jest przelaczenie na kilometry. Co jeszcze? Jakieś inne elementy o których nie wiem, tj. obecność lub brak czegoś co jest w Polsce wymagane? *** Zadne inne elementy nie sa niezgodne z naszym prawem / przepisami. Wszelkie swiatelka odblaskowe i inne elementy sa u nas dopuszczone i wskazane. Ja zawsze chce, aby mnie jak najlepiej bylo widac na drodze. Pozdrawiam -- James (ze wszystkimi pojazdami z USA ;) ) |
|
Data: 2011-10-26 21:12:49 | |
Autor: Piotr Rezmer | |
Różnice pomiędzy USA i Europa | |
James pisze:
Zarowka z dwoma wloknami. Kierunki swieca sie tylko z przodu. Mozna Możesz napisać dlaczego wpływa na bezpieczeństwo? Jakoś nie czuję tematu. -- pozdrawiam Piotr XLR250&bmw_f650_dakar |
|
Data: 2011-10-28 16:32:20 | |
Autor: James | |
Różnice pomiędzy USA i Europa | |
"Piotr Rezmer" wrote...
James pisze:Z moich wlasnych doswiadczen kiedy widze moto w nocy ze swiecacymi migaczami. Jedno swiatlo moze dac wrazenie, ze jest to pojazd bardzo daleko, albo gdzies zasloniety na poboczu. Kiedy widze migacze od razu wiem, ze to motocykl i latwiej mi obliczyc jego odleglosc/predkosc. Moim skromnym zdaniem swiecace migacze z przodu daja duzo. -- pozdro James |
|
Data: 2011-10-28 18:56:12 | |
Autor: marider | |
Różnice pomiędzy USA i Europa | |
W dniu 2011-10-28 16:32, James pisze:
Moim skromnym zdaniem swiecace migacze z przodu daja duzo. Popieram, tylko u nas politycy jeszcze do takich wnioskow niedorosli i z logicznym mysleniem maja problemy najwyrazniej. Lepiej uchwalic 100 bezsensownych ustaw niz 1 konkretna i cos wnoszaca. Pzdr PS: uwaga, zaczyna sie kolejna akcja "zniszcz" = Policja z prokuratura i sadami musza na zime zarobic... -- marider Wsciekla Rn22 + dodatki |
|
Data: 2011-10-29 12:54:40 | |
Autor: J_K_K | |
Różnice pomiędzy USA i Europa | |
W dniu 2011-10-28 18:56, marider pisze:
W dniu 2011-10-28 16:32, James pisze: Tak jak było z 3 światłem stopu w amerykańskich autach. W latach 90-tych wlepiali za nie mandaty, a potem zrobili wyposażenie standardowe w europejskich ;-) -- Pzdr JKK |
|