Data: 2013-06-28 13:52:34 | |
Autor: Yakhub | |
Rover i silniki serii K | |
Wszyscy, jak słyszą o Roverze, to od razu gadają o uszczelce pod
głowicą. Chciałbym zdementować: To nie prawda, że w Roverze to ciągle tylko uszczelka pada! W tym samochodzie jest jeszcze pierdyliard innych rzeczy, które może trafić szlag. Wazelina dla uszczelki pod głowicą w silnikach Rovera. Bo jest to chyba jedyna część w tym aucie, która się jeszcze nigdy nie zepsuła... -- Pozdrowienia, Yakhub |
|
Data: 2013-06-28 14:02:19 | |
Autor: Tengu | |
Rover i silniki serii K | |
W dniu 2013-06-28 13:52, Yakhub pisze:
Wszyscy, jak słysz± o Roverze, to od razu gadaj± o uszczelce pod Nie ciesz się tak - zepsuje się zaraz po tym gdy naprawisz wszystko inne :> -- Tengu |
|
Data: 2013-06-28 21:33:17 | |
Autor: Michał | |
Rover i silniki serii K | |
On 6/28/2013 1:52 PM, Yakhub wrote:
Wszyscy, jak słyszą o Roverze, to od razu gadają o uszczelce pod Siostra ma ten silnik K 1800 w swoim Rover 75 i jeszcze działa... i chyba tylko sprzęgło (jeśli pamiętam to koło 1.7k - coś jak w renault) robiła i tyle... i jest piłowanie do odcięcia bo mocy brak. Jedyny (i duży) minus tych silników to jakieś 14s do 100km/h i koło 180km/h vmax Generalnie awaryjność mechaniczna sporo mniejsza od renaulta, tylko elektryka nawala czasami - przez co raz się nie dało odpalić... (nie do pomyślenia w renault ;) ) ale to w końcu koncern BMW ;) |