Data: 2011-01-15 22:48:03 | |
Autor: Klin | |
Raport MAK - wstępne podsumowanie | |
http://ndb2010.salon24.pl/268222,raport-mak-wstepne-podsumowanie
Jedna z opinii: Ta cała katastrofa, to całe śledztwo to jedna, wielka mistyfikacja, która ma przykryć to, co naprawdę tam sie wydarzyło. A wydarzył się dramat na niewyobrażalną skalę! Pilotów celowo zmylono, wprowadzono umyślnie w pułapkę, by na odpowiedniej wysokości i w odpowiednim miejscu, dokonać dzieła zniszczenia. Po przeczytaniu polskich uwag do raportu już nikt rozsądny nie powinien mieć wątpliwości, wiec dziwie się, ze ci, którzy ponoć czytali te uwagi, jak Tusk, Klich, mogą mówić, ze owszem wina polskich pilotów jest, ale... Tu nie ma Żadnego ale!!! Jedyna winą polskiej załogi było to, ze zaufali sowieckim funkcjonariuszom na wieży kontroli!! Ale czy pacjent idący do szpitala podejrzewa, ze lekarz będzie chciał go odesłać na tamten świat, celowo wstrzykując truciznę??! |
|
Data: 2011-01-15 17:18:52 | |
Autor: Bruner | |
Raport MAK - wstępne podsumowanie | |
no co durnoty powtarzasz jak reszta kretynow z PISu
1. wylecieli pozniej bo byla pijacka libacja cala noc, gdyby wylecieli wczesniej to by wyladowali jak zaloga Jaka 2. Ruski samolot z ochrona rzadowa zawrocil pare minut wczesniej bo pilot nie mogl posadzic maszyny, byli madrzejszy. 3. informacje o niesprzyjajacych warunkach pogody dostali przed odlotem. 4. kto przy zdrowych zmyslach laduje po omacku i to w dodatku maszyna co pedzi 300 km/h. W ciagu sekundy pokonujesz 100 m przy widocznosci 200 m nie masz zadnych szans na manewr Ta caly wypadek jak najabrdzije sluzy tylko PISowi, ani Ruscy ani PO nie mialo zadnych korzysci ze smierci odchodzacego prezydenta, ktory po przegranych wyborach by byl opluty i zapomniany. |
|
Data: 2011-01-16 22:49:55 | |
Autor: Tomy M. | |
Raport MAK - wstÄpne podsumowanie | |
W dniu 2011-01-15 23:18, Bruner pisze:
Dla ruskich robisz? 1. wylecieli pozniej bo byla pijacka libacja cala noc, gdyby wylecieli Samolot odleciaĹ tak jak powienien. MyĹlÄ c Twoimi kategoriami to gdyby Pan Andriej NikoĹajewicz Tupolew nie skonstruowaĹ tego samolotu...to ta katastrofa nie miaĹaby miejsca. JesteĹ zwyczajnym NIEUKIEM, z LOGIKI masz u mnie paĹÄ z minusem. 2. Ruski samolot z ochrona rzadowa zawrocil pare minut wczesniej bo pilot Ruski samolot IĹ zrobiĹ dokĹadnie ten sam manewr co polski TU-154 ....i to kurwa DWA RAZY! 3. informacje o niesprzyjajacych warunkach pogody dostali przed odlotem. Pierdu pierdu, dostali informacje Ĺźe pogoda bÄdzie dostateczna do lÄ dowania, poza tym mieli mieÄ przygotowane lotniska zapasowe. 4. kto przy zdrowych zmyslach laduje po omacku i to w dodatku maszyna co Te kretynku, Protasiuk lÄ dowaĹ nocÄ podczas burzy pisakowej w Afganistanie, to wojskowy pilot, a nie cywilny poklepywacz tyĹkĂłw stewardes. Ta caly wypadek jak najabrdzije sluzy tylko PISowi, ani Ruscy ani PO nie .... dobrze jesteĹ jebniÄty. -- Tomy M. "...trawiĹem lata by poznaÄ prostackie tryby historii monotonnÄ procesjÄ i nierĂłwnÄ walkÄ zbirĂłw na czele ogĹupiaĹych tĹumĂłw przeciw garstce prawych i rozumnych" â Zbigniew Herbert |
|
Data: 2011-01-15 23:36:14 | |
Autor: obserwator | |
Raport MAK - wstępne podsumowanie | |
Klin <klin\@op.pl, > http://ndb2010.salon24.pl/268222,raport-mak-wstepne-podsumowanie dzieki panie Klin za ten link. Bardzo rzetelny, merotoryczny i interesujacy blog. Czlowiek ktory go prowadzi, to niezly pracus. Jakos wczesniej go nie zauwazylem. Dodaje do obserwowanych. -- |
|
Data: 2011-01-16 08:26:04 | |
Autor: Kontroler Ruchu | |
Raport MAK - wstępne podsumowanie | |
Użytkownik " obserwator" <darz_bor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:igtb1d$i3f$1inews.gazeta.pl...
Tylko nie zwariuj ze szczęścia! Czy nie przyszło ci do tego pustego łba, że ten blog to ruska prowokacja? Tak jak z pochówkiem na Wawelu! |
|
Data: 2011-01-16 09:55:47 | |
Autor: obserwator | |
Raport MAK - wstępne podsumowanie | |
Kontroler Ruchu <judwa@mazurskiezadupie.de> napisał(a):
Tylko nie zwariuj ze szczęścia! Czy nie przyszło ci do tego pustego łba, że ten blog to ruska prowokacja? Tak jak z pochówkiem na Wawelu!a kim ty w ogole jestes? zalozyles tchorzu, zdrajco i degeneracie prosowiecki kolejny nick i bohatera udajesz? Smiec ludzki jestes bez honoru i godnosci. -- |
|
Data: 2011-01-15 23:51:03 | |
Autor: Bogdan Idzikowski | |
Raport MAK - wstępne podsumowanie | |
Użytkownik "Klin" <""klin\"@op.pl, ,"> napisał w wiadomości news:igt4mr$fd$1news.onet.pl... http://ndb2010.salon24.pl/268222,raport-mak-wstepne-podsumowanie Jedna z opinii: Ta cała katastrofa, to całe śledztwo to jedna, wielka mistyfikacja, która ma przykryć to, co naprawdę tam sie wydarzyło. A wydarzył się dramat na niewyobrażalną skalę! Pilotów celowo zmylono, wprowadzono umyślnie w pułapkę, by na odpowiedniej wysokości i w odpowiednim miejscu, dokonać dzieła zniszczenia. Po przeczytaniu polskich uwag do raportu już nikt rozsądny nie powinien mieć wątpliwości, wiec dziwie się, ze ci, którzy ponoć czytali te uwagi, jak Tusk, Klich, mogą mówić, ze owszem wina polskich pilotów jest, ale... Tu nie ma Żadnego ale!!! Jedyna winą polskiej załogi było to, ze zaufali sowieckim funkcjonariuszom na wieży kontroli!! Ale czy pacjent idący do szpitala podejrzewa, ze lekarz będzie chciał go odesłać na tamten świat, celowo wstrzykując truciznę??! ================================================= A tu druga: Od kilku miesięcy było gdybanie, od kilku dni mamy czarno na białym napisane co jest. Nie interesuje mnie czy na wieży byli najlepsi kontrolerzy na świecie, czy pijany Miś Uszatek. Nie interesuje mnie czy piloci umieli zrobić GA czy nie, czy robili to w automacie czy nie. Czy Generał Błasik, Minister Kazana czy Prezydent Kaczyński, czy Bóg wie kto inny wywierali presję, też mnie nie interesuje. Nie interesuje mnie również czy kontroler z wieży dzwonił do Moskwy i jakiś nie sprecyzowany "szyszka" bojący się skandalu powiedział "jebut twoja mać" puść ich jak chcą, bo jak im zabronisz to będzie skandal na pół świata. Interesują mnie trzy cytaty z raportu, co do których chyba nikt nie ma obiekcji, a które mówią wszystko. pkt 1.1 ....... Kierownik lotów lotniska Smoleńsk "Północny" sprecyzował z załogą pozostałość paliwa (11 ton), lotniska zapasowe (Mińsk i Witebsk) i przekazał informację, że na "Korsażu" jest mgła, widzialność 400 metrów, warunków do przyjęcia samolotu nie ma. Dodatkowo przekazano temperaturę: plus 2 st.C i ciśnienie na lotnisku 745 mm Hg. Pomimo rzeczywistej pogody poniżej minimum lotniska, dowódcy statku powietrznego i samolotu, o 10.25 załoga poprosiła o "próbne" podejście. Kierując się ustaleniami AIP RF, kontroler zezwolił na wykonanie podejścia, ale następnie ostrzegł załogę o zniżaniu do wysokości nie niżej 100 m i gotowości do odejścia na drugi krąg z tej wysokości. Podczas dalszego zniżania i lotu na wysokości kręgu (500 m wg ciśnienia lotniska) załoga lotu PLF 101 prowadziła korespondencję z załogą Jak-40 (rejs PLF 031), która wylądowała wcześniej. Załoga Jak-40 kilka razy informowała załogę Tu-154M o złej pogodzie, ostatni raz przed podejściem do 4 zakrętu. Załoga Jak-40 przekazała, że widzialność na lotnisku wynosi 200 m. pkt 1.5.3 ...... (Z danych Kapitana Arkadiusza Protasiuka) Dopuszczony do podejścia do lądowania według RSP + OSP przy minimum: dolna podstawa chmur 100 m, widzialność 1200 m, rozkaz Nr Z-137/2008 z 15. 07. 2008 pkt 1.7 .....Po nawiązaniu łączności z załogą Tu-154M, załodze dwukrotnie była przekazana informacja o faktycznej widzialności 400 metrów. Moje auto nie ma minimum widzialności we mgle opisanego, ja nie mam minimum widzenia we mgle opisanego, i drogi po których jeżdżę nie mają opisanego minimum. Jednak mimo że żadne minima mnie nie obowiązują to mam jeszcze coś takiego jak łeb na karku, a w nim mózg który podpowiada że we mgle jak nic nie widzę, to nie wyprzedzam. Nawet wówczas gdy jadę podpisać ważna umowę i powinienem być punktualnie. Załoga natomiast nie musiała się nawet kierować głową, miała minima które nie miały możliwości być spełnione więc decyzja była jedna. Ktoś albo chciał pokazać że ma wielkie jaja, albo że ich nie ma wcale, że jest tchórzem i dał się zastraszyć. Tak czy inaczej dali ciała, a za to minister Klich powinien polecieć na zbity pysk, a w polskim wojsku należy przeprowadzić coś więcej niż reformy. -- J. Kaczyński - "musimy uzyskać właściwą odpowiedź" "Jak nie wyląduję(my), to mnie zabije(ją)" |
|
Data: 2011-01-16 08:24:49 | |
Autor: Kontroler Ruchu | |
Raport MAK - wstępne podsumowanie | |
Użytkownik "Klin" <""klin\"@op.pl, ,"> napisał w wiadomości news:igt4mr$fd$1news.onet.pl... http://ndb2010.salon24.pl/268222,raport-mak-wstepne-podsumowanie Jedna z opinii: Ta cała katastrofa, to całe śledztwo to jedna, wielka mistyfikacja, która ma przykryć to, co naprawdę tam sie wydarzyło. A wydarzył się dramat na niewyobrażalną skalę! Pilotów celowo zmylono, wprowadzono umyślnie w pułapkę, by na odpowiedniej wysokości i w odpowiednim miejscu, dokonać dzieła zniszczenia. Po przeczytaniu polskich uwag do raportu już nikt rozsądny nie powinien mieć wątpliwości, wiec dziwie się, ze ci, którzy ponoć czytali te uwagi, jak Tusk, Klich, mogą mówić, ze owszem wina polskich pilotów jest, ale... Tu nie ma Żadnego ale!!! Jedyna winą polskiej załogi było to, ze zaufali sowieckim funkcjonariuszom na wieży kontroli!! Ale czy pacjent idący do szpitala podejrzewa, ze lekarz będzie chciał go odesłać na tamten świat, celowo wstrzykując truciznę??! Rosja to nie szpital dla leczenia anyrosyjskich fobii! Trzeba być niespełna rozumu by po awanturze gruzińskiej latać nad terytorium rosyjskim jak nad plażą w Sopocie. W tym przypadku pacjenci udali się do znachora, który wczesniej leczył świnki morskie i chomiki skutecznie je utylizując. |
|
Data: 2011-01-16 10:38:52 | |
Autor: dK | |
Raport MAK - wstępne podsumowanie | |
Użytkownik "Klin" <""klin\"@op.pl, ,"> napisał w wiadomości news:igt4mr$fd$1news.onet.pl... http://ndb2010.salon24.pl/268222,raport-mak-wstepne-podsumowanie Jedna z opinii: Ta cała katastrofa, to całe śledztwo to jedna, wielka mistyfikacja, która ma przykryć to, co naprawdę tam sie wydarzyło. A wydarzył się dramat na niewyobrażalną skalę! Pilotów celowo zmylono, wprowadzono umyślnie w pułapkę, by na odpowiedniej wysokości i w odpowiednim miejscu, dokonać dzieła zniszczenia. Po przeczytaniu polskich uwag do raportu już nikt rozsądny nie powinien mieć wątpliwości, wiec dziwie się, ze ci, którzy ponoć czytali te uwagi, jak Tusk, Klich, mogą mówić, ze owszem wina polskich pilotów jest, ale... Tu nie ma Żadnego ale!!! Jedyna winą polskiej załogi było to, ze zaufali sowieckim funkcjonariuszom na wieży kontroli!! Ale czy pacjent idący do szpitala podejrzewa, ze lekarz będzie chciał go odesłać na tamten świat, celowo wstrzykując truciznę??! =================== PiSdolenie oparte na dowodach zauważonych w delirium alkoholowym majakach. dK |
|
Data: 2011-01-16 12:56:03 | |
Autor: Klin | |
Raport MAK - wstÄpne podsumowanie | |
http://ndb2010.salon24.pl/265382,analiza-mgly-w-smolensku-10-04-2010 SZTUCZNE CELOWE OGRANICZENIE WIDOCZNOĹCI MOĹťEMY PODZIELIÄ NA: * Zamglenie terenu * Zadymienie terenu Wbrew temu co mĂłwi polski rzÄ d takie coĹ byĹo juĹź w historii praktykowane: RzÄ dowi historycy powinni wiedzieÄ, Ĺźe mgĹa chroniĹa rumuĹskie rafinerie juĹź w 1943 roku. POLECAM TEN CHYBA NAJLEPSZY WPIS O MGLE Z SALONU 24, ktĂłry opisuje jak Niemcy w czasie drugiej wojny Ĺwiatowej stworzyli sztucznÄ mgĹÄ wokóŠrafinerii w Rumunii oraz opisuje pozostaĹe sposoby zamglenia lub zadymiania terenu !!!!!!! http://logiconly.salon24.pl/232144,il-76-zadymka-tumana âByĹo to bezchmurne niebo wĂłwczas, sĹoĹce ĹwieciĹo i pod nami byĹa taka pierzynka taka szarawa. To byĹa bardzo gÄsta mgĹa. WeszliĹmy w tÄ mgĹÄ juĹź majÄ c konfiguracjÄ do lÄ dowania. Klapy wypuszczone i podwozie. TakĹźe juĹź koĹcĂłwka lotu poniĹźej tych 400m byĹa juĹź w tych warunkach, w takiej gÄstej mgle.â http://www.tvn24.pl/-1,1657219,0,1,mowilismy-uwazajcie-strasznie-potem-slyszalem-trzask-i-huk,wiadomosc.html (âŚ)Hm, dziwne. Z tego co wiemy, por. Artur Wosztyl nie opisywaĹ sĹynnej operacji o kryptonimie Tidal Wave. Zapewne wiÄc to przypadek, Ĺźe opis pasuje do zdjÄcia(...)â(Logic Only)â Operacja Shingle dla odmiany bÄdÄ ca zaskoczeniem dla NiemcĂłw â Korpus wojsk chemicznych US utrzymywaĹ 25km mgĹy wokóŠportu przez 2 miesiÄ ce. Wspomniana powyĹźej operacja przedstawia zjawisko mgĹy z perspektywy âintruzaâ ale i z punktu widzenia âobroĹcyâ rĂłwnieĹź moĹźna dowiedzieÄ siÄ kilku poĹźytecznych, technicznych informacji. Np.: Jedna 200 litrowa beczka oleju moĹźe przesĹoniÄ 100km terenu w 15 minut co czyni siÄ min. w Afganistanie (...) |
|
Data: 2011-01-16 13:04:35 | |
Autor: wasabi | |
Raport MAK - wstÄpne podsumowanie | |
W dniu 16.01.2011 12:56, Klin > pisze:
naprawdÄ masz coĹ ze wzrokiem , sĹuchem ? przecieĹź pilot o wszystkim wiedziaĹ - mgle, widocznoĹci, jak siÄ robi na kogoĹ zamach z mgĹa to siÄ go tym przecieĹź nie informuje. |
|
Data: 2011-01-16 13:23:52 | |
Autor: the_foe | |
Raport MAK - wstÄpne podsumowanie | |
W dniu 2011-01-16 12:56, Klin > pisze:
POLECAM TEN CHYBA NAJLEPSZY WPIS O MGLE Z SALONU 24, ktĂłry opisuje jak i ta mgla rozbijali alianckie samoloty czy tylko uniemozliwiali im sprawne celowanie? -- the_foe |
|
Data: 2011-01-16 22:11:55 | |
Autor: Krzysiek | |
Raport MAK - wstępne podsumowanie | |
Hallo,
"Klin" schrieb im Newsbeitrag news:igt4mr$fd$1news.onet.pl... http://ndb2010.salon24.pl/268222,raport-mak-wstepne-podsumowanie .................ciach................ dzieki za link. Tu moze Pan sobie tez zajrzec: http://clouds.salon24.pl/268618,dwa-jaki-i-tupolew-kolejno-5-30-6-50-7-27 MFG Krzysiek -- Krzysztof Swierczynski krzysiek_@arcor.de |
|
Data: 2011-01-16 22:19:22 | |
Autor: Bogdan Idzikowski | |
Raport MAK - wstępne podsumowanie | |
Użytkownik "Krzysiek" <krzysiek_@arcor.de> napisał w wiadomości news:4d335f1d$0$6885$9b4e6d93newsspool2.arcor-online.net... Hallo, I ty to tak na poważnie> Czy dla jaj? -- J. Kaczyński - "musimy uzyskać właściwą odpowiedź" "Jak nie wyląduję(my), to mnie zabije(ją)" |
|
Data: 2011-01-17 19:21:52 | |
Autor: Krzysiek | |
Raport MAK - wstępne podsumowanie | |
Hallo,
"Bogdan Idzikowski" schrieb im Newsbeitrag news:4d3360e1$0$2459$65785112news.neostrada.pl... [...] I ty to tak na poważnie> Czy dla jaj? zalezy od tego, czego Pan szuka. O ile Pan czegos szuka... A mnie kiedys ciekawilo kto byl swiadkiem wylotu samolotu z Prezydentem, tzn jakie media podawane sa jako zrodlo i odpowiedz uzyskalem. Potem, co prawda, dlugo trwalo, ale sie doczekalem, latwo doczytac sie w w/w linku, ze zrodlo okazalo sie falszerstwem. MFG Krzysiek -- Krzysztof Swierczynski krzysiek_@arcor.de |
|