Grupy dyskusyjne   »   pl.biznes.banki   »   Raiffi - zastrzeżenie karty

Raiffi - zastrzeżenie karty

Data: 2014-05-22 08:53:10
Autor: Raff
Raiffi - zastrzeżenie karty
luc pisze:


Już biegnę - pismo to im złoże, ale z wypowiedzeniem umowy...


Ja byłem w oddziale, wysłałem pismo, rozmawiałem z infolini±, a karty dalej nie zamknęli. Oni chyba już tak maj±, że wolę klienta maj± w dalekim poważaniu. Może nadzór bankowy im pomoże w odzyskaniu "słuchu".

Data: 2014-05-22 20:09:58
Autor: Borys Pogoreło
Raiffi - zastrzeżenie karty
Dnia Thu, 22 May 2014 08:53:10 +0200, Raff napisał(a):

Już biegnę - pismo to im złoże, ale z wypowiedzeniem umowy...

Ja byłem w oddziale, wysłałem pismo, rozmawiałem z infolini±, a karty dalej nie zamknęli. Oni chyba już tak maj±, że wolę klienta maj± w dalekim poważaniu. Może nadzór bankowy im pomoże w odzyskaniu "słuchu".

Ja mam za to po wypowiedzeniu kartę oznaczon± jako "nieaktywna", a działa
aż miło :)

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2014-05-22 21:31:57
Autor: mm
Raiffi - zastrzeżenie karty
Borys Pogoreło pisze:
Dnia Thu, 22 May 2014 08:53:10 +0200, Raff napisał(a):

Już biegnę - pismo to im złoże, ale z wypowiedzeniem umowy...

Ja byłem w oddziale, wysłałem pismo, rozmawiałem z infolini±, a karty dalej nie
zamknęli. Oni chyba już tak maj±, że wolę klienta maj± w dalekim poważaniu. Może
nadzór bankowy im pomoże w odzyskaniu "słuchu".

Ja mam za to po wypowiedzeniu kartę oznaczon± jako "nieaktywna", a działa
aż miło :)

Min±ł 16.05 i moja karta jest oczywi¶cie aktywna. Zadzwoniłem po raz kolejny na infolinię i dowiedziałem się w końcu, że karta zostanie zamknięta "zgodnie z moim wnioskiem tj. 30 dni od dnia zmiany regulaminu". To, że się wkurzyłem to mało powiedziane. A jak jeszcze powiedziała mi ta dziewoja przez telefon, że to zgodnie z moj± dyspozycj±, któr± "ona widziała w systemie", to nie wiedziałem czego się złapać, żeby nie trzasn±ć telefonem o glebę. Więc jej odczytałem tę moj± dyspozycję, ze szczególnym wskazaniem na podwójnie powtórzone zdanie o braku mojej akceptacji dla nowego regulaminu, a tym samym rozwi±zaniem umowy z dniem wprowadzenia zmian. Jak zapytałem jak to w takim razie może oznaczać rozwi±zanie 30 dni po dniu wprowadzenia zmian regulaminu, to mi odpowiedziała, że mam przestać na ni± krzyczeć, bo ona tylko przyjmuje reklamacje i nie zajmuje się odpowiedziami na wnioski klientów. :O
Tylko patrzeć jak mi nalicz± miesięczn± opłatę za kartę.
Nawet kl±ć nie ma po co - żało¶ny bank, z żało¶niejsz± obsług±.



-- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2014-05-22 21:42:42
Autor: Imka
Raiffi - zastrzeżenie karty
Dnia Thu, 22 May 2014 21:31:57 +0200, mm napisał(a):

Borys Pogoreło pisze:

Ja mam za to po wypowiedzeniu kartę oznaczoną jako "nieaktywna", a działa
aż miło :)

Minął 16.05 i moja karta jest oczywiście aktywna.
<cut>
Tylko patrzeć jak mi naliczą miesięczną opłatę za kartę.
Nawet kląć nie ma po co - żałośny bank, z żałośniejszą obsługą.


Ja się na razie nie wypowiem w temacie, ponieważ "wymówienie" złożone w
oddziale ok. 10-go maja (pokwitowana kopia jest, a jakĹĽe), karta
spłacona do zera 16-go maja, a dostęp via net nigdy nie był uruchomiony,
więc sprawdzić nie bardzo jest jak.

Natomiast z duĹĽym zainteresownaiem czytam wszystkie Wasze wypowiedzi
"okoĹ‚ostaropolbankowe" i TZowi uprzejmie donoszÄ™  z czym jeszcze
przyjdzie mu się zderzyć. Pobrania opłaty za miesiąc wypowiedzenia nie
przewidzieliśmy... ;->


--
Imka

Data: 2014-06-06 21:03:11
Autor: mm
Raiffi - zastrzeżenie karty
Ciekawi mnie co oznacza następuj±ca sytuacja.
Wczoraj dostałem SMSa z Raif, że moja reklamacja dotycz±ca niezamknięcia rachunku karty z powodu sprzeciwu na zmiany regulaminu i TOiP, jest jeszcze rozpatrywana i to potrwa. Pomy¶lałem typowe - od 3 tygodni cisza, więc chcieli co¶ wysłać, aby ich klient nie wysłał w kosmos.
Ale...
Dzisiaj próbuje się zalogować do systemu , aby sprawdzić, czy kartę zamknęli i... mnie wywala. Zero komunikatu dlaczego, po prostu, trwa przez chwilę logowanie, po  czym pojawia się strona z informacj±, że nast±piło poprawne wylogowanie.?!

Czy kto¶ wie, czy to oznacza, że oni mnie uznali już za byłego klienta i nie zaloguję się, czy to taka "szykana" wobec "awanturuj±cego się klienta"?



-- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2014-06-07 02:18:54
Autor: quiris
Raiffi - zastrzeżenie karty
On Friday, June 6, 2014 9:03:11 PM UTC+2, mm wrote:

Czy kto¶ wie, czy to oznacza, że oni mnie uznali już za byłego klienta i nie  zaloguję się, czy to taka "szykana" wobec "awanturuj±cego się klienta"?

Na 95%  *nie* *jeste¶* już klientem tego banku. Po szczegóły musisz zadzwonić na infolinię.

--
Robert

Data: 2014-06-08 12:22:16
Autor: darnok
Raiffi - zastrzeżenie karty
On 2014-06-06 22:03, mm wrote:

Czy kto¶ wie, czy to oznacza, że oni mnie uznali już za byłego klienta i
nie zaloguję się, czy to taka "szykana" wobec "awanturuj±cego się klienta"?

Ja dostalem papierowa odpowiedz na reklamacje ze zamkneli i wtedy juz nie moglem sie zalogowac (ok 3 dni po podanej dacie zamkniecia).

--
darnok
"TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

Data: 2014-06-08 11:38:48
Autor: mm
Raiffi - zastrzeżenie karty
darnok pisze:
On 2014-06-06 22:03, mm wrote:

Czy kto¶ wie, czy to oznacza, że oni mnie uznali już za byłego klienta i
nie zaloguję się, czy to taka "szykana" wobec "awanturuj±cego się klienta"?

Ja dostalem papierowa odpowiedz na reklamacje ze zamkneli i wtedy juz nie moglem
sie zalogowac (ok 3 dni po podanej dacie zamkniecia).


No tak. Tu wszystko było "po kolei". A u mnie. Najpierw SMS, że odpowiedĽ na reklamację się przedłuży, a następnego dnia brak możliwo¶ci zalogowania się. Papierowej odpowiedzi oczywi¶cie nie ma.
"Ćwierćbank" to chyba zbyt wygórowane okre¶lenie.
Ciekawe jak się zachowa KNF w tej sprawie.


-- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2014-06-08 18:29:33
Autor: tom
Raiffi - zastrzeżenie karty
Najprawdopodobniej, jezli skladales skarge w KNF, KNF ja przekazal do banku i zamknieto karte, musisz poczekac na list z banku o tresci: byl to blad naszego pracownika, upomnielismy naszego pracownika, sytuacja nie powinna sie powtorzyc wiecej, przepraszamy.

Data: 2014-06-08 19:22:10
Autor: mm
Raiffi - zastrzeżenie karty
tom pisze:
Najprawdopodobniej, jezli skladales skarge w KNF, KNF ja przekazal do banku i
zamknieto karte, musisz poczekac na list z banku o tresci: byl to blad naszego
pracownika, upomnielismy naszego pracownika, sytuacja nie powinna sie powtorzyc
wiecej, przepraszamy.

Akurat bardziej zależy mi na pisemnym potwierdzeniu zamknięcia karty z wyraĽnie zaznaczonym dniem, z którym to nast±piło.
Ich przeprosiny niewiele wnios± - ja tę instytucję zamierzam omijać szerokim łukiem.


-- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Raiffi - zastrzeżenie karty

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona