Data: 2014-05-22 08:53:10 | |
Autor: Raff | |
Raiffi - zastrzeżenie karty | |
luc pisze:
Ja byłem w oddziale, wysłałem pismo, rozmawiałem z infolini±, a karty dalej nie zamknęli. Oni chyba już tak maj±, że wolę klienta maj± w dalekim poważaniu. Może nadzór bankowy im pomoże w odzyskaniu "słuchu". |
|
Data: 2014-05-22 20:09:58 | |
Autor: Borys Pogoreło | |
Raiffi - zastrzeżenie karty | |
Dnia Thu, 22 May 2014 08:53:10 +0200, Raff napisał(a):
Już biegnę - pismo to im złoże, ale z wypowiedzeniem umowy... Ja mam za to po wypowiedzeniu kartę oznaczon± jako "nieaktywna", a działa aż miło :) -- Borys Pogoreło borys(#)leszno,edu,pl |
|
Data: 2014-05-22 21:31:57 | |
Autor: mm | |
Raiffi - zastrzeżenie karty | |
Borys Pogoreło pisze:
Dnia Thu, 22 May 2014 08:53:10 +0200, Raff napisał(a):Min±ł 16.05 i moja karta jest oczywi¶cie aktywna. Zadzwoniłem po raz kolejny na infolinię i dowiedziałem się w końcu, że karta zostanie zamknięta "zgodnie z moim wnioskiem tj. 30 dni od dnia zmiany regulaminu". To, że się wkurzyłem to mało powiedziane. A jak jeszcze powiedziała mi ta dziewoja przez telefon, że to zgodnie z moj± dyspozycj±, któr± "ona widziała w systemie", to nie wiedziałem czego się złapać, żeby nie trzasn±ć telefonem o glebę. Więc jej odczytałem tę moj± dyspozycję, ze szczególnym wskazaniem na podwójnie powtórzone zdanie o braku mojej akceptacji dla nowego regulaminu, a tym samym rozwi±zaniem umowy z dniem wprowadzenia zmian. Jak zapytałem jak to w takim razie może oznaczać rozwi±zanie 30 dni po dniu wprowadzenia zmian regulaminu, to mi odpowiedziała, że mam przestać na ni± krzyczeć, bo ona tylko przyjmuje reklamacje i nie zajmuje się odpowiedziami na wnioski klientów. :O Tylko patrzeć jak mi nalicz± miesięczn± opłatę za kartę. Nawet kl±ć nie ma po co - żało¶ny bank, z żało¶niejsz± obsług±. -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- - |
|
Data: 2014-05-22 21:42:42 | |
Autor: Imka | |
Raiffi - zastrzeżenie karty | |
Dnia Thu, 22 May 2014 21:31:57 +0200, mm napisał(a):
Borys Pogoreło pisze: <cut>Ja mam za to po wypowiedzeniu kartę oznaczoną jako "nieaktywna", a działaMinął 16.05 i moja karta jest oczywiście aktywna. Tylko patrzeć jak mi naliczą miesięczną opłatę za kartę. Ja się na razie nie wypowiem w temacie, ponieważ "wymówienie" złożone w oddziale ok. 10-go maja (pokwitowana kopia jest, a jakże), karta spłacona do zera 16-go maja, a dostęp via net nigdy nie był uruchomiony, więc sprawdzić nie bardzo jest jak. Natomiast z dużym zainteresownaiem czytam wszystkie Wasze wypowiedzi "okołostaropolbankowe" i TZowi uprzejmie donoszę z czym jeszcze przyjdzie mu się zderzyć. Pobrania opłaty za miesiąc wypowiedzenia nie przewidzieliśmy... ;-> -- Imka |
|
Data: 2014-06-06 21:03:11 | |
Autor: mm | |
Raiffi - zastrzeżenie karty | |
Ciekawi mnie co oznacza następuj±ca sytuacja.
Wczoraj dostałem SMSa z Raif, że moja reklamacja dotycz±ca niezamknięcia rachunku karty z powodu sprzeciwu na zmiany regulaminu i TOiP, jest jeszcze rozpatrywana i to potrwa. Pomy¶lałem typowe - od 3 tygodni cisza, więc chcieli co¶ wysłać, aby ich klient nie wysłał w kosmos. Ale... Dzisiaj próbuje się zalogować do systemu , aby sprawdzić, czy kartę zamknęli i... mnie wywala. Zero komunikatu dlaczego, po prostu, trwa przez chwilę logowanie, po czym pojawia się strona z informacj±, że nast±piło poprawne wylogowanie.?! Czy kto¶ wie, czy to oznacza, że oni mnie uznali już za byłego klienta i nie zaloguję się, czy to taka "szykana" wobec "awanturuj±cego się klienta"? -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- - |
|
Data: 2014-06-07 02:18:54 | |
Autor: quiris | |
Raiffi - zastrzeżenie karty | |
On Friday, June 6, 2014 9:03:11 PM UTC+2, mm wrote:
Czy kto¶ wie, czy to oznacza, że oni mnie uznali już za byłego klienta i nie zaloguję się, czy to taka "szykana" wobec "awanturuj±cego się klienta"? Na 95% *nie* *jeste¶* już klientem tego banku. Po szczegóły musisz zadzwonić na infolinię. -- Robert |
|
Data: 2014-06-08 12:22:16 | |
Autor: darnok | |
Raiffi - zastrzeżenie karty | |
On 2014-06-06 22:03, mm wrote:
Czy kto¶ wie, czy to oznacza, że oni mnie uznali już za byłego klienta i Ja dostalem papierowa odpowiedz na reklamacje ze zamkneli i wtedy juz nie moglem sie zalogowac (ok 3 dni po podanej dacie zamkniecia). -- darnok "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..." |
|
Data: 2014-06-08 11:38:48 | |
Autor: mm | |
Raiffi - zastrzeżenie karty | |
darnok pisze:
On 2014-06-06 22:03, mm wrote: No tak. Tu wszystko było "po kolei". A u mnie. Najpierw SMS, że odpowiedĽ na reklamację się przedłuży, a następnego dnia brak możliwo¶ci zalogowania się. Papierowej odpowiedzi oczywi¶cie nie ma. "Ćwierćbank" to chyba zbyt wygórowane okre¶lenie. Ciekawe jak się zachowa KNF w tej sprawie. -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- - |
|
Data: 2014-06-08 18:29:33 | |
Autor: tom | |
Raiffi - zastrzeżenie karty | |
Najprawdopodobniej, jezli skladales skarge w KNF, KNF ja przekazal do banku i zamknieto karte, musisz poczekac na list z banku o tresci: byl to blad naszego pracownika, upomnielismy naszego pracownika, sytuacja nie powinna sie powtorzyc wiecej, przepraszamy.
|
|
Data: 2014-06-08 19:22:10 | |
Autor: mm | |
Raiffi - zastrzeżenie karty | |
tom pisze:
Najprawdopodobniej, jezli skladales skarge w KNF, KNF ja przekazal do banku i Akurat bardziej zależy mi na pisemnym potwierdzeniu zamknięcia karty z wyraĽnie zaznaczonym dniem, z którym to nast±piło. Ich przeprosiny niewiele wnios± - ja tę instytucję zamierzam omijać szerokim łukiem. -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- - |
|