Grupy dyskusyjne   »   pl.biznes.banki   »   Raiffi - zastrzeżenie karty

Raiffi - zastrzeżenie karty

Data: 2014-05-21 23:48:09
Autor: luc
Raiffi - zastrzeżenie karty
W związku ze zmianą sposobu rozliczania transakcji zagranicznych i pogorszeniem warunków zwolnienia z opłaty za kartę, postanowiłem zastrzec debetówkę. Wybieram odpowiednią opcję w tym flaszowym badziewiu, a tam:

=================Zastrzeżenie karty blokuje możliwość korzystania z niej i jest nieodwracalne. Użytkownik karty w terminie 14 dni od jej zastrzeżenia powinien dostarczyć do Banku: 1) pismo wyjaśniające okoliczności zgubienia lub kradzieży karty,
2) zaświadczenie o zgłoszeniu popełnienia przestępstwa kradzieży karty wydane przez Policję, jeżeli karta została skradziona. W przypadku odzyskania karty zastrzeżonej, należy ją niezwłocznie zwrócić do Banku.
=================
Już biegnę - pismo to im złoże, ale z wypowiedzeniem umowy...



pzdrwm
luc

'jak czlowiek umrze, to nie zyje' kurt vonnegut, jr.

Data: 2014-05-22 08:53:10
Autor: Raff
Raiffi - zastrzeżenie karty
luc pisze:


Już biegnę - pismo to im złoże, ale z wypowiedzeniem umowy...


Ja byłem w oddziale, wysłałem pismo, rozmawiałem z infolinią, a karty dalej nie zamknęli. Oni chyba już tak mają, że wolę klienta mają w dalekim poważaniu. Może nadzór bankowy im pomoże w odzyskaniu "słuchu".

Data: 2014-05-22 20:09:58
Autor: Borys Pogoreło
Raiffi - zastrzeżenie karty
Dnia Thu, 22 May 2014 08:53:10 +0200, Raff napisał(a):

Już biegnę - pismo to im złoże, ale z wypowiedzeniem umowy...

Ja byłem w oddziale, wysłałem pismo, rozmawiałem z infolinią, a karty dalej nie zamknęli. Oni chyba już tak mają, że wolę klienta mają w dalekim poważaniu. Może nadzór bankowy im pomoże w odzyskaniu "słuchu".

Ja mam za to po wypowiedzeniu kartę oznaczoną jako "nieaktywna", a działa
aż miło :)

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2014-05-22 21:31:57
Autor: mm
Raiffi - zastrzeżenie karty
Borys Pogoreło pisze:
Dnia Thu, 22 May 2014 08:53:10 +0200, Raff napisał(a):

Już biegnę - pismo to im złoże, ale z wypowiedzeniem umowy...

Ja byłem w oddziale, wysłałem pismo, rozmawiałem z infolinią, a karty dalej nie
zamknęli. Oni chyba już tak mają, że wolę klienta mają w dalekim poważaniu. Może
nadzór bankowy im pomoże w odzyskaniu "słuchu".

Ja mam za to po wypowiedzeniu kartę oznaczoną jako "nieaktywna", a działa
aż miło :)

Minął 16.05 i moja karta jest oczywiście aktywna. Zadzwoniłem po raz kolejny na infolinię i dowiedziałem się w końcu, że karta zostanie zamknięta "zgodnie z moim wnioskiem tj. 30 dni od dnia zmiany regulaminu". To, że się wkurzyłem to mało powiedziane. A jak jeszcze powiedziała mi ta dziewoja przez telefon, że to zgodnie z moją dyspozycją, którą "ona widziała w systemie", to nie wiedziałem czego się złapać, żeby nie trzasnąć telefonem o glebę. Więc jej odczytałem tę moją dyspozycję, ze szczególnym wskazaniem na podwójnie powtórzone zdanie o braku mojej akceptacji dla nowego regulaminu, a tym samym rozwiązaniem umowy z dniem wprowadzenia zmian. Jak zapytałem jak to w takim razie może oznaczać rozwiązanie 30 dni po dniu wprowadzenia zmian regulaminu, to mi odpowiedziała, że mam przestać na nią krzyczeć, bo ona tylko przyjmuje reklamacje i nie zajmuje się odpowiedziami na wnioski klientów. :O
Tylko patrzeć jak mi naliczą miesięczną opłatę za kartę.
Nawet kląć nie ma po co - żałośny bank, z żałośniejszą obsługą.



-- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2014-05-22 21:42:42
Autor: Imka
Raiffi - zastrzeżenie karty
Dnia Thu, 22 May 2014 21:31:57 +0200, mm napisał(a):

Borys Pogoreło pisze:

Ja mam za to po wypowiedzeniu kartę oznaczoną jako "nieaktywna", a działa
aż miło :)

Minął 16.05 i moja karta jest oczywiście aktywna.
<cut>
Tylko patrzeć jak mi naliczą miesięczną opłatę za kartę.
Nawet kląć nie ma po co - żałośny bank, z żałośniejszą obsługą.


Ja się na razie nie wypowiem w temacie, ponieważ "wymówienie" złożone w
oddziale ok. 10-go maja (pokwitowana kopia jest, a jakĹźe), karta
spłacona do zera 16-go maja, a dostęp via net nigdy nie był uruchomiony,
więc sprawdzić nie bardzo jest jak.

Natomiast z duĹźym zainteresownaiem czytam wszystkie Wasze wypowiedzi
"okołostaropolbankowe" i TZowi uprzejmie donoszę  z czym jeszcze
przyjdzie mu się zderzyć. Pobrania opłaty za miesiąc wypowiedzenia nie
przewidzieliśmy... ;->


--
Imka

Data: 2014-06-06 21:03:11
Autor: mm
Raiffi - zastrzeżenie karty
Ciekawi mnie co oznacza następująca sytuacja.
Wczoraj dostałem SMSa z Raif, że moja reklamacja dotycząca niezamknięcia rachunku karty z powodu sprzeciwu na zmiany regulaminu i TOiP, jest jeszcze rozpatrywana i to potrwa. Pomyślałem typowe - od 3 tygodni cisza, więc chcieli coś wysłać, aby ich klient nie wysłał w kosmos.
Ale...
Dzisiaj próbuje się zalogować do systemu , aby sprawdzić, czy kartę zamknęli i... mnie wywala. Zero komunikatu dlaczego, po prostu, trwa przez chwilę logowanie, po  czym pojawia się strona z informacją, że nastąpiło poprawne wylogowanie.?!

Czy ktoś wie, czy to oznacza, że oni mnie uznali już za byłego klienta i nie zaloguję się, czy to taka "szykana" wobec "awanturującego się klienta"?



-- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2014-06-07 02:18:54
Autor: quiris
Raiffi - zastrzeżenie karty
On Friday, June 6, 2014 9:03:11 PM UTC+2, mm wrote:

Czy ktoś wie, czy to oznacza, że oni mnie uznali już za byłego klienta i nie  zaloguję się, czy to taka "szykana" wobec "awanturującego się klienta"?

Na 95%  *nie* *jesteś* już klientem tego banku. Po szczegóły musisz zadzwonić na infolinię.

--
Robert

Data: 2014-06-08 12:22:16
Autor: darnok
Raiffi - zastrzeżenie karty
On 2014-06-06 22:03, mm wrote:

Czy ktoś wie, czy to oznacza, że oni mnie uznali już za byłego klienta i
nie zaloguję się, czy to taka "szykana" wobec "awanturującego się klienta"?

Ja dostalem papierowa odpowiedz na reklamacje ze zamkneli i wtedy juz nie moglem sie zalogowac (ok 3 dni po podanej dacie zamkniecia).

--
darnok
"TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

Data: 2014-06-08 11:38:48
Autor: mm
Raiffi - zastrzeżenie karty
darnok pisze:
On 2014-06-06 22:03, mm wrote:

Czy ktoś wie, czy to oznacza, że oni mnie uznali już za byłego klienta i
nie zaloguję się, czy to taka "szykana" wobec "awanturującego się klienta"?

Ja dostalem papierowa odpowiedz na reklamacje ze zamkneli i wtedy juz nie moglem
sie zalogowac (ok 3 dni po podanej dacie zamkniecia).


No tak. Tu wszystko było "po kolei". A u mnie. Najpierw SMS, że odpowiedź na reklamację się przedłuży, a następnego dnia brak możliwości zalogowania się. Papierowej odpowiedzi oczywiście nie ma.
"Ćwierćbank" to chyba zbyt wygórowane określenie.
Ciekawe jak się zachowa KNF w tej sprawie.


-- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2014-06-08 18:29:33
Autor: tom
Raiffi - zastrzeżenie karty
Najprawdopodobniej, jezli skladales skarge w KNF, KNF ja przekazal do banku i zamknieto karte, musisz poczekac na list z banku o tresci: byl to blad naszego pracownika, upomnielismy naszego pracownika, sytuacja nie powinna sie powtorzyc wiecej, przepraszamy.

Data: 2014-06-08 19:22:10
Autor: mm
Raiffi - zastrzeżenie karty
tom pisze:
Najprawdopodobniej, jezli skladales skarge w KNF, KNF ja przekazal do banku i
zamknieto karte, musisz poczekac na list z banku o tresci: byl to blad naszego
pracownika, upomnielismy naszego pracownika, sytuacja nie powinna sie powtorzyc
wiecej, przepraszamy.

Akurat bardziej zależy mi na pisemnym potwierdzeniu zamknięcia karty z wyraźnie zaznaczonym dniem, z którym to nastąpiło.
Ich przeprosiny niewiele wniosą - ja tę instytucję zamierzam omijać szerokim łukiem.


-- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2014-05-23 20:42:38
Autor: barmanq
Raiffi - zastrzeżenie karty
W dniu 2014-05-22 08:48, luc pisze:
Już biegnę - pismo to im złoże, ale z wypowiedzeniem umowy...



Dziwnie to wygląda, chyba jednak trochę rezygnacji z KK musieli dostać i
tak "czarują" zamiast zamknąć te karty.
Ja mam MC Standard, znaczy już powinienem nie mieć, ale nadal mam. 13
maja zadzwoniłem na infolinię, że chce skorzystać z prawa do złożenia
sprzeciwu do zmian regulaminu, Pani poinformowała mnie, że może zamknąć
kartę w ciągu 30 dni, albo w trybie natychmiastowym (?). Wybrałem to
drugie, tego samego dnia karta została spłacona.
Mija ok 10 dni, a karta nadal jest aktywna. W międzyczasie dzwoniłem na
infolinię ponownie (już po migracji), Pani stwierdziła, że mam nie
spłaconą kartę, poinformowałem, że się myli i mam saldo 0,0zł.
Stwierdziła, że zostanę powiadomiony telefonicznie co dalej, że musi się
skonsultować z "nadszyszkownikiem" :-). Minęło kilka dni, cisza.
Wygląda, na to, że będę płacił 4,5zł opłaty administracyjnej.
Ciekawostka po migracji, limit kredytowy 15000zł, saldo 0,0zł, dostępne
środki 14910,01zł (skąd to się wzięło?).

Kpiny sobie urządzają z ludzi.

Pozdrawiam,
Barmanq

Data: 2014-05-24 17:40:31
Autor: Pete
Raiffi - zastrzeżenie karty
W dniu 2014-05-23 20:42, barmanq pisze:
Ciekawostka po migracji, limit kredytowy 15000zł, saldo 0,0zł, dostępne
środki 14910,01zł (skąd to się wzięło?).

blokada na 89,99?

--
Pete

Data: 2014-05-25 11:09:11
Autor: barmanq
Raiffi - zastrzeżenie karty
W dniu 2014-05-24 17:40, Pete pisze:
W dniu 2014-05-23 20:42, barmanq pisze:
Ciekawostka po migracji, limit kredytowy 15000zł, saldo 0,0zł, dostępne
środki 14910,01zł (skąd to się wzięło?).

blokada na 89,99?

Na 99,99% nie. Karta ostatni raz używana 6 maja. W systemie rpolbanku
0zł blokad. Wygląda na bałagan po migracji.

Pozdrawiam,
Barmanq

Raiffi - zastrzeżenie karty

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona