Raiffeisen, Alianz czy może coś innego "prestiżowego"?

Data: 2011-03-12 19:21:02
Autor: Borys Pogoreło
Raiffeisen, Alianz czy może coś innego "prestiżowego"?
Dnia Sat, 12 Mar 2011 17:59:26 +0000 (UTC), mick80@NOSPAM.gazeta.pl
napisał(a):

Istotne dla mnie są następujące kryteria - obsługa przez internet MUSI być wygodna (BOS, CITI, DB są niewygodne).

 Multibank AQ. Wygoda systemu to jeden z powodów dla których zostałem w
Multi. http://www.multibank.pl/dostep_do_uslug/internet/demo/

ostatnią zmianą. Nie wiem jak wygląda bankowość Raiffaisena ani Alianz (flash mnie nie odstrasza). Konto powinno być dostępne 24h - kiedyś bardzo sparzyłem się na Aliorze i nie chcę tego powtarzać.

 Z dostępnością Multi nigdy nie miałem problemów. System online 24/7 (z
dokładnością do nocnego przetwarzania, ale jedynym objawem tego w systemach
BRE był brak możliwości zrywania lokat jednodniowych po północy w mBanku).

Będzie mi potrzebne konto w EUR,

 Jest

Chcę żeby bank posiadał kilka placówek w Warszawie (odpadają totalnie wirtualne banki).

 Są i marmurki

Możliwość lokowania nadwyżek na czymś wyżej oprocentowanym będzie plusem (jak będą fundusze to super).

 Fundusze chyba te same co w mBanku, czyli sporo. Lokaty - tak sobie, BRE
nie zachwyca ostatnio.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2011-03-12 18:35:01
Autor:
Raiffeisen, Alianz czy może coś innego
Aquarius wygląda całkiem fajnie, WWW nie zmieniło się od czasu kiedy miałem tam konto studenckie :)
Jednak 12.000 to trochę dużo jak na kwotę zwalniającą z opłaty... A niższa taryfa mnie nie interesuje, w wymienionych wcześniej przeze mnie bankach limit wpływów zwalniających opłatę za prowadzenie konta jest znacznie niższy (8.000 Raiffeisen, 7.500 Allianz).

Data: 2011-03-12 20:43:14
Autor: Borys Pogoreło
Raiffeisen, Alianz czy może coś innego
Dnia Sat, 12 Mar 2011 18:35:01 +0000 (UTC), mick80.SKASUJ@gazeta.pl
napisał(a):

Aquarius wygląda całkiem fajnie, WWW nie zmieniło się od czasu kiedy miałem tam konto studenckie :)
Jednak 12.000 to trochę dużo jak na kwotę zwalniającą z opłaty... A niższa taryfa mnie nie interesuje,

 A w czym konkretnie Ci nie pasuje zwykły AQ (z wpływami >=5000), że
bierzesz pod uwagę tylko wersję Intensive? Bo ja do dzisiaj nie wiem jaka
jest różnica między nimi, która uzasadnia taką różnicę w opłatach i
warunkach zwolnienia. Tańsze operacje w oddziałach, tańsze o 10zł/mies.
ubezpieczenie medyczne i... ?

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2011-03-12 21:15:32
Autor: MarekZ
Użytkownik "BorysPogoreło" <borys@pl.edu.leszno> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:g19y48rxjuvo$.bhkqmz1rk4vn.dlg@40tude.net...

[...]

Podstawowa różnica to bezwarunkowa miesięczna opłata za kartę debetową główną oraz karty dodatkowe. W tej niższej taryfie jest to 3 zł miesięcznie od każdej karty.

Data: 2011-03-12 21:36:44
Autor: Borys Pogoreło
Dnia Sat, 12 Mar 2011 21:15:32 +0100, MarekZ napisał(a):

[...]

 To też bez szału, zważywszy, że opłaty za te konta to kolejno 19,50 PLN i
49,50 PLN. Musiałbyś mieć 10 tych kart, by to miało racjonalne uzasadnienie
:)

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2011-03-12 21:50:40
Autor: MarekZ
Użytkownik "BorysPogoreło" <borys@pl.edu.leszno> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:dezo2ra2gksp$.1kkex69fg0m3a$.dlg@40tude.net...

[...]

Ma to takie uzasadnienie, że opłata za karty jest nie do uniknięcia inaczej niż przez zamykanie kart, a opłata za rachunek jest do uniknięcia w dziecinnie prosty sposób. Ta niższa taryfa to po prostu kuriozum.

Data: 2011-03-13 01:00:18
Autor: Grzegorz Niemirowski
mick80.SKASUJ@gazeta.pl <mick80.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
Aquarius wygląda całkiem fajnie, WWW nie zmieniło się od czasu kiedy
miałem tam  konto studenckie :)
Jednak 12.000 to trochę dużo jak na kwotę zwalniającą z opłaty...

Więc np. przelewasz 4000 3 razy między AQ a kontem w innym banku.

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/

Data: 2011-03-13 01:26:58
Autor: Borys Pogoreło
Dnia Sun, 13 Mar 2011 01:00:18 +0100, Grzegorz Niemirowski napisał(a):

miałem tam  konto studenckie :)
Jednak 12.000 to trochę dużo jak na kwotę zwalniającą z opłaty...

Więc np. przelewasz 4000 3 razy między AQ a kontem w innym banku.

 Wskazany mBank, dzięki czemu można obrócić w kilka minut :)

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Raiffeisen, Alianz czy może coś innego "prestiżowego"?