Data: 2015-04-29 11:49:28 | |
Autor: dizel | |
RBM- zmiana taryfy i problem | |
On Tue, 28 Apr 2015 21:54:45 +0200, McRella <address.is@invalid>
wrote: Witam. Od niedawna posiadam RBM na kartę w taryfie Energy. Można tam sobie włączyć stan darmowy do RBM i Play, co uczyniłem od razu po zakupie karty. Przyszedł sms, wszystko OK. Potem wykupiłem opcję "3 dni bez limitów" za 3 zł, a potem jeszcze "7 dni bez limitów" za 7 zł. Po upływie ważności tychże pakietów, zaczęło mi ubywać z konta przy sms-ach do Play, natomiast nie zauważyłem aby pobierało mi z konta przy połączeniach głosowych. Ki diabeł? Pytanie: czy zakupienie któregoś pakietu wyłącza całkiem lub częściowo (hmmm...) stan darmowy? Miał juz ktoś takie cuda? Nie ma takiej opcji żeby jakiś pakiet wyłączał stan darmowy. Rozumiem że uruchomiłeś sobie stan darmowy kodem *188# ? Sprawdź w play24 czy masz jako włączony. To co przychodzi mi do głowy: - albo piszesz smsy na numery które są przeniesione z play i pobiera zgodnie z cennikiem - albo to błąd systemu i po prostu źle nalicza, w takim wypadku reklamacja przez play24 i udanie się na forum play w celu przyspieszenia zgłoszenia Pozdrawiam |
|