Data: 2011-10-26 09:52:07 | |
Autor: AZ | |
Różnice pomiędzy USA i Europa | |
On 2011-10-26, Yogi(n) <Yogi_n@tlen.pl> wrote:
Jakie są różnice pomiędzy motocyklem z USA a europejskim, uniemożliwiające przejście przeglądu w Polsce?A odblysnik skad wezmiesz? Szklo tez swoje robi i co wazniejsze, na szkle jest homologacja ktorej to diagnosta moze sie przyczepic. Tam to chyba jest inna konstrukcja tego, nie wiem czy to czasem nie jest zarowka 21/5W, jezeli tak to wystarczy odciac kabelek. OIDP to tak. Licznik/drogomierz powinien byc w jednostkach stosowanych w PL. Sa jeszcze zolte odblaski po lewej/prawej ale nie wiem czy to w Polsce jest zabronione, zawsze mozna zdjac. -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2011-10-26 12:01:09 | |
Autor: Marcin N | |
Różnice pomiędzy USA i Europa | |
W dniu 2011-10-26 11:52, AZ pisze:
- Licznik w milach (ale to chyba nie wyklucza przejścia przeglądu - czy sięOIDP to tak. Licznik/drogomierz powinien byc w jednostkach stosowanych w O ile dobrze pamiętam, to licznik odległości może być w czym się chce. Prędkościomierz musi być w kilometrach na godzinę. |
|
Data: 2011-10-26 10:18:29 | |
Autor: AZ | |
Różnice pomiędzy USA i Europa | |
On 2011-10-26, Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:
Wydaje mie sie, ze urzadzenia na pokladzie powinny uzywac oficjalnych jednostek uzywanych w kraju, drogomierz jest obowiazkowym wyposazeniem. Bedzie Tytus to pewnie rozwieje wszelkie watpliwosci. -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2011-10-26 15:40:52 | |
Autor: szerszen | |
Różnice pomiędzy USA i Europa | |
Użytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:j88mpl$4t2$5@node2.news.atman.pl... Bedzie Tytus to pewnie rozwieje wszelkie watpliwosci. jeśli nie ma różnic pomiędzy przepisami dotyczącymi motocykli i samochodów, i przepisy się w ostatnich 10 latach nie zmieniły, to nie ma znaczenia jak jest wyskalowany licznik nie wiem też jak w przypadku motocykli, ale liczniki samochodowe w większości są skalowanie podwójnie, duże cyfry w milach i małe w km |
|
Data: 2011-10-26 12:04:57 | |
Autor: Yogi\(n\) | |
Różnice pomiędzy USA i Europa | |
Użytkownik "AZ" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:j88l86$4t2$2@node2.news.atman.pl...
On 2011-10-26, Yogi(n) <Yogi_n@tlen.pl> wrote: A odblysnik skad wezmiesz? Szklo tez swoje robi i co wazniejsze, naJasne, najprościej cała lampa, kilka stówek. - Kierunki świecące się cały czas - wystarczy odłączyć kabelek lub Tam to chyba jest inna konstrukcja tego, nie wiem czy to czasem nie jestOK, tak myślałem OIDP to tak. Licznik/drogomierz powinien byc w jednostkach stosowanych wNo i tu największy problem, bo cena zabija. Myślałem nad wymianą samej tarczy z milami na taką z kilometrami, ale z licznikiem większy problem, bo trzeba by "rzeźbić" zębatki. Sa jeszcze zolte odblaski po lewej/prawej ale nie wiem czy to w PolsceTo akurat nie powinien być problem,ale dzięki za info. -- Yogi(n) |
|
Data: 2011-10-26 03:23:30 | |
Autor: Szuwarek | |
Ró¿nice pomiêdzy USA i Europa | |
On 26 Pa¼, 12:04, "Yogi\(n\)" <Yog...@tlen.pl> wrote:
No i tu najwiêkszy problem, bo cena zabija. My¶la³em nad wymian± samej nobezjaj, my¶lisz ¿e diagnosta bêdzie sprawdza³ czy przebieg masz w milach czy w km? byleby¶ tylko nie pomerda³ czêstotliwo¶ci wymian oleum, bo to jednak spora róznica miêdzy km a milami. -- Pozdrv! Andrzej http://glajty.w.interia.pl http://ump.waw.pl 650 i125 |
|
Data: 2011-10-26 10:17:18 | |
Autor: AZ | |
Różnice pomiędzy USA i Europa | |
On 2011-10-26, Yogi(n) <Yogi_n@tlen.pl> wrote:
Ja bym zostawil, to nie anglik ze swieci bardziej w lewo. AmerykanceA odblysnik skad wezmiesz? Szklo tez swoje robi i co wazniejsze, naJasne, najprościej cała lampa, kilka stówek. swieca centralnie wiec wiekszej uciazliwosci niz EU nie powinno byc. Przeszkadza Ci to? -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2011-10-26 12:25:17 | |
Autor: Marcin N | |
Różnice pomiędzy USA i Europa | |
W dniu 2011-10-26 12:04, Yogi(n) pisze:
No i tu największy problem, bo cena zabija. Przypomnę, że żyjesz w Polsce. Mam "Anglika". Przeszedł 3 przeglądy w Polsce w różnych stacjach. Ostatnio pan mnie zaczepił, że wydech chyba za głośny - a był oryginalny. Rok wcześniej dopatrywał się podgiętej rejestracji - a była oryginalna. Wyglądało, że chce po prostu delikatnie do czegoś się przyczepić, żebym poczuł, że jestem sprawdzany. Światła świecące na lewo nikomu nie przeszkadzały. Sprawdzali tylko, czy świecą. Motocykl przezornie w czasie badania miałem postawiony na bocznej nóżce. |
|
Data: 2011-10-26 16:04:53 | |
Autor: Mat S | |
Różnice pomiędzy USA i Europa | |
Użytkownik "Yogi(n)" <Yogi_n@tlen.pl> napisał w wiadomości news:4ea7db45$0$5819$65785112news.neostrada.pl...
No i tu największy problem, bo cena zabija. Myślałem nad wymianą samej tarczy z milami na taką z kilometrami, ale z licznikiem większy problem, bo trzeba by "rzeźbić" zębatki. Jak już rozgrzebiesz zegar i będziesz miał dostęp do tarczy, to równie dobrze można przykleić kawałek innej tarczy z napisem km/h w miejscu, gdzie oryginalnie widać mph. Tylko potem będziesz się tłumaczył, że masz tylko "180 na liczniku" ;-) MS |
|
Data: 2011-10-26 14:11:48 | |
Autor: AZ | |
Różnice pomiędzy USA i Europa | |
On 2011-10-26, Mat S <fishbed@poczta.onet.pl> wrote:
Ja mam MPH i mniejsza KM/H a i tak dzieciaki ogladajace moto mowia "leeeeee, to tylko 180 leci". -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2011-10-26 16:21:55 | |
Autor: marider | |
Różnice pomiędzy USA i Europa | |
W dniu 2011-10-26 16:11, AZ pisze:
On 2011-10-26, Mat S<fishbed@poczta.onet.pl> wrote: Wydrukuj i naklej wersje dla idiotow ;D http://www.artofspeedproductions.com/images/buy_pics/Kmh_coversion_decal.gif Pzdr -- marider Wsciekla Rn22 + dodatki |
|
Data: 2011-10-26 16:22:12 | |
Autor: Mat S | |
Różnice pomiędzy USA i Europa | |
Jak już rozgrzebiesz zegar i będziesz miał dostęp do tarczy, to równieJa mam MPH i mniejsza KM/H a i tak dzieciaki ogladajace moto mowia łotym właśnie mówię ;-) MS |
|
Data: 2011-10-27 19:20:26 | |
Autor: Paweł.H. | |
Różnice pomiędzy USA i Europa | |
On 2011-10-26, Yogi(n) <Yogi_n@tlen.pl> wrote: U mnie we Freewindzie siedzi lampa angielska. Na jednej stacji odrzucili, na drugiej nie sprawdzali i podbili przegląd:) Po tym i tak przerobiłęm na wersję europejską posiłkując się instrukcją i świeci bardziej na prawo:) dodam, że ryfle w reflektorze są symetryczne. Oto instrukcja-(dotyczy tylko lamp z żarówką H4): http://caponord.cba.pl/?page_id=100 |
|
Data: 2011-10-27 21:39:14 | |
Autor: Marcin N | |
Różnice pomiędzy USA i Europa | |
W dniu 2011-10-27 19:20, Paweł.H. pisze:
Czy ten sposób działa na wszystkie "angliki", czy wyłącznie na Aprilię? |
|
Data: 2011-10-27 23:04:41 | |
Autor: Kuczu | |
Różnice pomiędzy USA i Europa | |
W dniu 2011-10-27 21:39, Marcin N pisze:
U mnie we Freewindzie siedzi lampa angielska. Na jednej stacji Wnioskujac z opisu na te ktore maja zarowke H4. Nie napisano nic o kloszu i odblysniku. Ale podejrzewam ze w lampach z kloszem profilowanym na lewa strone patent ten mozna rozbic o kant d... BTW. Mialem kiedys lampe od Multistrady. Byla tam m.in. soczewka od swiatla mijania, ktorej przeslone mozna bylo przestawiac na ruch lewo i prawostronny. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X |
|
Data: 2011-10-26 17:16:28 | |
Autor: Kuczu | |
Różnice pomiędzy USA i Europa | |
W dniu 2011-10-26 11:52, AZ pisze:
A odblysnik skad wezmiesz? Szklo tez swoje robi i co wazniejsze, na A gdzie swiatlo postojowe ? - Kierunki świecące się cały czas - wystarczy odłączyć kabelek lubTam to chyba jest inna konstrukcja tego, nie wiem czy to czasem nie jest j.w. Kierunki w USA robia za postojowki. Sa jeszcze zolte odblaski po lewej/prawej ale nie wiem czy to w Polsce Zolte sa ok i nawet kiedys byly u nas obowiazkowe. Problemem sa czerwone odblaski boczne na tyle motocykla. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X |