Data: 2011-12-27 12:11:24 | |
Autor: Norbi | |
R1 i GSX-R 1000 za i przeciw | |
W dniu 2011-12-26 10:30, rightbent80 pisze:
WItam, chciałbym poznać za i przeciw R1 i GSXR w jeździe poza torem - Standard - jak zwykle przy rozmowie o R1 schodzi na babcie :) Ogolnie - po roku 06 bardziej uniwersalny jest zdecydowanie gixer R1 nie posiada wcale dolu i pali jak glupia. Norbi BLACK XX'03 |
|
Data: 2011-12-27 13:15:56 | |
Autor: Arni | |
R1 i GSX-R 1000 za i przeciw | |
W dniu 27.12.2011 12:11, Norbi pisze:
W dniu 2011-12-26 10:30, rightbent80 pisze: oj zmienia się. Juz nikt nie pyta czy to na pierwsze moto. -- Arni Toruń '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb" '91 Volvo 940 D24TIC + '88 Burstner 420 '01 Chrysler PT Cruiser 2,4l automat '99 Mazda 323F 2,0 DiTD |
|
Data: 2011-12-27 06:03:11 | |
Autor: rightbent80 | |
R1 i GSX-R 1000 za i przeciw | |
motocykl może być albo za mocny albo za słaby,
na kole r1 ma trochę ponad 130kucy a gixer trochę ponad 140KM, już chyba niezależnie od charakterystyki silników to powinno pomóc przy podjazdach pod górkę. |
|
Data: 2011-12-27 14:12:29 | |
Autor: AZ | |
R1 i GSX-R 1000 za i przeciw | |
On 2011-12-27, rightbent80 <rightbent523@gmail.com> wrote:
motocykl moĹźe byÄ albo za mocny albo za sĹaby,O ile przy takich mocach mozna mowic o jakichs problemach podjazdu pod gorke... No i pod gorke sie wjezdza momentem a nie konmi a konie to moment x obroty. -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2011-12-27 15:26:51 | |
Autor: de Fresz | |
R1 i GSX-R 1000 za i przeciw | |
On 2011-12-27 15:12:29 +0100, AZ <artur.zabronski@gmail.com> said:
motocykl może być albo za mocny albo za słaby,O ile przy takich mocach mozna mowic o jakichs problemach podjazdu pod A to już zależy od górki. Może on chce brać udział w czymś takim: http://www.youtube.com/watch?v=-c_7fRq_19s&feature=related -- Pozdrawiam de Fresz |
|
Data: 2011-12-27 16:47:03 | |
Autor: marider | |
R1 i GSX-R 1000 za i przeciw | |
W dniu 2011-12-27 15:03, rightbent80 pisze:
motocykl może być albo za mocny albo za słaby, Albo tandetny. na kole r1 ma trochę ponad 130kucy a gixer trochę ponad 140KM, Dol mozna poprawic glupawa zmiana zebatek w najtanszej opcji za jakies 300zl wiec bierz to co bardziej wizualnie Ci sie podoba a reszte dopracujesz z czasem. Wszystko ma + i -. Porownaj tez serwis i koszty eksploatacyjne. http://www.factorypro.com/dyno/true1.html (wersje amerykanskie, europejskie daja lepsze wyniki). Poza tym i gixery i R1 maja swoje foruma wiec tam zapytaj o detale :) Pzdr -- marider Wsciekla Rn22 + dodatki Jog RR 50 LC (Lorenzo) |
|
Data: 2011-12-28 10:44:47 | |
Autor: ania | |
R1 i GSX-R 1000 za i przeciw | |
Użytkownik "Norbi" Ogolnie - po roku 06 bardziej uniwersalny jest zdecydowanie gixer i drgania na kierownicy prostuja palce niektorym o litrowej suce nic nie mowie, bo mi sie nigdy nie podobala, wiec nawet nie testowalam -- ania |
|
Data: 2011-12-28 11:07:57 | |
Autor: Norbi | |
R1 i GSX-R 1000 za i przeciw | |
W dniu 2011-12-28 10:44, ania pisze:
o litrowej suce nic nie mowie, bo mi sie nigdy nie podobala, wiec nawet nie 750 lepsze - nieprawdaz ? :) Norbi BLACK XX'03 |
|
Data: 2011-12-28 11:33:02 | |
Autor: ania | |
R1 i GSX-R 1000 za i przeciw | |
Użytkownik "Norbi" 750 lepsze - nieprawdaz ? :) do miasta, czy na turystyka - bez dwoch zdan ale jednak litr to litr :-P i na razie nie zmieniam zdania, chociaz nowe 3/4 jest znowu calkiem calkiem -- ania |
|