Data: 2018-06-24 12:37:17 | |
Autor: Bok | |
Pudełeczko od suzuki | |
Nowy JIMNY:
https://www.autoevolution.com/news/2018-suzuki-jimny-finally-revealed- engines-range-from-066-to-15-liters-126437.html |
|
Data: 2018-06-25 11:16:47 | |
Autor: m4rkiz | |
Pudełeczko od suzuki | |
On 2018-06-24 12:37, Bok wrote:
https://www.autoevolution.com/news/2018-suzuki-jimny-finally-revealed- silniki z kosmosu, gdyby przynajmniej zostawili wolnossacy 1.6 to mialby u nas jakies szanse, ale trzy cylindrowe 1.0 z turbo do takiego auta? nie wroze sukcesu |
|
Data: 2018-06-28 15:21:06 | |
Autor: Bok | |
Pudełeczko od suzuki | |
silniki z kosmosu, gdyby przynajmniej zostawili wolnossacy 1.6 to mialby u nas jakies szanse, ale trzy cylindrowe 1.0 z turbo do takiego auta? nie wroze sukcesu przecież ma być 1.5 benzyna klasyczny |
|
Data: 2018-06-29 23:04:40 | |
Autor: m4rkiz | |
Pudełeczko od suzuki | |
On 2018-06-28 15:21, Bok wrote:
rzeczywiscie, zafiksowalem sie na przedostatnim akapicie w ktorym bylo tylko o 1.0 i 1.2 jezeli wsadza tam m15a z ponad stoma konikami to jest to ciekawa opcja i jezeli bedzie kosztowalo ~60 to mozna sie zastanowic |
|
Data: 2018-06-30 02:14:37 | |
Autor: Iguan_007 | |
Pudełeczko od suzuki | |
On Saturday, June 30, 2018 at 7:04:34 AM UTC+10, m4rkiz wrote:
jezeli wsadza tam m15a z ponad stoma konikami to jest to ciekawa opcja i jezeli bedzie kosztowalo ~60 to mozna sie zastanowic Jesli bedzie to faktycznie samochod skierowany dla milosnikow jazdy w terenie to tam wcale 100 koni nie potrzeba. Pozdrawiam, Iguan -- Tu i tam: https://sites.google.com/site/iguan007/ |
|
Data: 2018-07-02 11:04:44 | |
Autor: m4rkiz | |
Pudełeczko od suzuki | |
On 2018-06-30 11:14, Iguan_007 wrote:
On Saturday, June 30, 2018 at 7:04:34 AM UTC+10, m4rkiz wrote: wez pod uwage ze jest to wolnossaca benzyna a nie diesel, jezeli silnik nie bedzie mial ani momentu ani mocy to do terenu zadna skrzynia i dyfer nie pomoze - chyba ze mowimy o toczeniu sie szutrowkami |
|
Data: 2018-07-02 14:28:35 | |
Autor: Iguan_007 | |
Pudełeczko od suzuki | |
m4kiz,
Uwierzybym gdybym nie jezdzil w terenie. Ale jezdzilem Suzuki Sierra/Samurai ktory pewnie i 50 koni juz nie mial. I wiesz co? W terenie bylo to bez znaczenia bo liczyly sie zdolnosci terenowe i waga. To byl zdecydowanie dzielniejszy samochod w terenie niz mocne ale ciezkie v6 czy v8, bez znaczenia czy to od Nissana,Toyoty czy LR. Wlasnie na podjazdach, szczegolne grzaskich/sypkich Suzuki wjezdzalo na gory gdzie ciezsze 4x4 musialy odpuscic. Przy reduktorze moc nie miala az takiego znaczenia. Do dzisiaj zaluje, ze ta zabawke sprzedalem :( |
|