Data: 2010-09-29 20:23:57 | |
Autor: Jurand | |
[ASB] Przyznaję rację kilku osobom. | |
Użytkownik "Filip KK" <nospam@nospam.pl> napisał w wiadomości news:i7u5em$ja0$1news.task.gda.pl...
P.S> Z przykrością również informuję, że ludzie podpisujący się jako "Karolek" oraz "Jurand" wylądowali w moim filtrze, za zbyt "luźny" język jaki używali w dyskusji obrażając mnie. A ja nie mam ochoty i nie muszę czytać słów kogoś, kto mnie obraża i jest odważny tylko zza ekranu monitora. Oj będę płakał... Ciekawe, kiedy koleś zrobi testy wykazujące, że zmiana biegu na wyższy to jest z 4 na 3, a nie z 3 na 4 ;) Jurand. |
|
Data: 2010-09-29 20:29:44 | |
Autor: Lewis | |
[ASB] Przyznaję rację kilku osobom. | |
W dniu 2010-09-29 20:23, Jurand pisze:
Ciekawe, kiedy koleś zrobi testy wykazujące, że zmiana biegu na wyższy Hmm nie rozumiem dlaczego tak... Skoro mówi się o "redukcji" biegów przy zmianie np z 5->4 to wg logiki "redukcja" oznacza zmniejszenie czegoś (redukcja etatów np.), czyli zmniejszenie biegu/zmianę biegu z wyższego na niższy... Ale to tylko takie moje przemyślenia... -- Części do A6 C4 sprzedam http://allegro.pl/item1199963969.html Pozdrawiam Lewis |
|
Data: 2010-09-29 21:08:00 | |
Autor: Jurand | |
[ASB] Przyznaję rację kilku osobom. | |
Użytkownik "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i800ip$jvm$1news.onet.pl... W dniu 2010-09-29 20:23, Jurand pisze: Bo tak się przyjęło, jak piszesz - dlatego zmiana biegu o numerze wyższym na bieg o numerze niższym jest nazywana zmianą biegu na niższy. Ale Filip twierdzi że wszyscy się mylimy. Jurand. |
|