Data: 2010-09-29 11:27:22 | |
Autor: J.F. | |
[ASB] Przyznaję rację kilku osobom. | |
Użytkownik "Filip KK" <nospam@nospam.pl> napisał w
Test 1: Ten KD to co to jest - jakis przelacznik pod pedalem ze trzeba wcisnac do dechy i jeszcze glebiej ? po kilku sekundach automat zmienił bieg na 4 i po chwili na 5. Dlugo mu to zajelo. Test 2: No ale zaraz - przeciez w poprzednim przykladzie po "kilku sekundach" redukowal do 4 .. po co, skoro, na 5 po 7 sekundach mamy juz 100km/h. No chyba ze to wyglada tak, ze przy 60 na V silnik prawie wcale nie przyspiesza, po 2s mamy juz 70 i przyspieszenie lepsze, ale nadal kiepskie, wiec automat po kolejnych 2s wrzuca IV i po nastepnych dwoch ma 100km/h, noga z gazu mozna wrzucic V. Test 3: No ale zaraz - czemy w tescie3 na I dupa nie skoczyla w bok ? :-) J. |
|
Data: 2010-09-29 15:33:39 | |
Autor: Filip KK | |
[ASB] Przyznaję rację kilku osobom. | |
W dniu 2010-09-29 11:27, J.F. pisze:
Ten KD to co to jest - jakis przelacznik pod pedalem ze trzeba wcisnacTy tego nie wiesz? Nie wierzę :) Trudno, żeby po 0,5 sekundy zamknął obrotomierz :) Spokojnie, Mpowera nie posiadam :Ppo kilku sekundach automat zmienił bieg na 4 i po chwili na 5. Nie redukował do 3, tylko do 3. Przeczytaj ze zrozumieniem poprzedni przykład, który wyciąłeś. :)Test 2: No chyba ze to wyglada tak, ze przy 60 na V silnik prawie wcale nieAle do którego testu się odnosisz? Wszystko ładnie opisałem kolejno w różnych testach. A skąd ja to mam wiedzieć? :) Koła zmieliły kałuże, liście, czy co tam było i nie poszła dupa w bok, tylko troszkę na lewo i prawo rzuciło, ale delikatną kontrą go wyprowadziłem. W teście 4 zbyt mocno poszła dupa w bok, krzywy asfalt, czyt nierówna przyczepność, czy coś, nie zagłębiam się, czasem tak jest z tylnym napędem jak startujesz na maxa, dobrze o tym wiesz.Test 3: Pozdrawiam |
|
Data: 2010-09-29 16:08:15 | |
Autor: J.F. | |
[ASB] Przyznaję rację kilku osobom. | |
Użytkownik "Filip KK" <nospam@nospam.pl> napisał w
W dniu 2010-09-29 11:27, J.F. pisze: Co samochod to przeciez inaczej moze byc, elektronika ma nieograniczone mozliwosci, a jeszcze jakies przyciski sport, overdrive itp :-) Nie redukował do 3, tylko do 3. Przeczytaj ze zrozumieniem poprzedni przykład, który wyciąłeś. :) W poprzednim przykladzie nic nie pisales o trojce :-) wiec zalozyzem ze sie kilka sekund meczyl na piatce. A skąd ja to mam wiedzieć? :) Koła zmieliły kałuże, liście, czy co tam było i nie poszła dupa w bok, tylko troszkę na lewo i prawo rzuciło, ale delikatną kontrą go wyprowadziłem. W teście 4 zbyt mocno poszła dupa w bok, krzywy asfalt, czyt nierówna przyczepność, czy coś, nie zagłębiam się, czasem tak jest z tylnym napędem jak startujesz na maxa, dobrze o tym wiesz.Test 3:No ale zaraz - czemy w tescie3 na I dupa nie skoczyla w bok ? :-) Ale taki potwor na jedynce to chyba powinien palic gume i na suchym asfalcie jak jest na jedynce i przy akurat srednich obrotach :-) J. |
|
Data: 2010-09-29 16:14:57 | |
Autor: Brzezi | |
[ASB] Przyznaję rację kilku osobom. | |
śro, 29 wrz 2010 o 16:08 GMT, J.F. napisał(a):
A skąd ja to mam wiedzieć? :) Koła zmieliły kałuże, liście, czy co tam było i nie poszła dupa w bok, tylko troszkę na lewo i prawo rzuciło, ale delikatną kontrą go wyprowadziłem. W teście 4 zbyt mocno poszła dupa w bok, krzywy asfalt, czyt nierówna przyczepność, czy coś, nie zagłębiam się, czasem tak jest z tylnym napędem jak startujesz na maxa, dobrze o tym wiesz.Test 4:No ale zaraz - czemy w tescie3 na I dupa nie skoczyla w bok ? :-) BMW 530 a ASB ciezko jest nawet na jedynce zabuksowac kolami na suchym asfalcie, jedyne co MI udalo sie osiagnac, to krotkie "piisk", ale kolami nie chcial zamielic... To samo nie jest mozliwe w moim obecnym MB C140 500, mimo 320KM nie da sie zamielic kolami na suchym asfalcie, ale to tez moze byc wina malego przelozenia jedynki, poniewaz na jedynce rozpedza sie do 70-80kmh Pozdrawiam Brzezi |
|
Data: 2010-09-29 16:59:20 | |
Autor: Filip KK | |
[ASB] Przyznaję rację kilku osobom. | |
W dniu 2010-09-29 16:14, Brzezi pisze:
BMW 530 a ASB ciezko jest nawet na jedynce zabuksowac kolami na suchymZapewniam Cię, że się da zmielić :) Ale nie spalisz gumy... Zamielić ? Co to za wyraz? :P Może testowałeś 182 konny motor? One są troszkę słabsze. To samo nie jest mozliwe w moim obecnym MB C140 500, mimo 320KM nie da sieMój się rozpędza do około 50 na jedynce. Ale ciekawe jest, że nie możesz zmielić opon... A jakiej masz szerokości? Pozdrawiam |
|
Data: 2010-09-29 17:15:45 | |
Autor: Brzezi | |
[ASB] Przyznaję rację kilku osobom. | |
śro, 29 wrz 2010 o 16:59 GMT, Filip KK napisał(a):
BMW 530 a ASB ciezko jest nawet na jedynce zabuksowac kolami na suchymZapewniam Cię, że się da zmielić :) Ale nie spalisz gumy... Na suchym asfalcie nie udalo mi sie zabuksowac, tzn na pewno nie wiecej niz jeden orbot kola, wiec to jest pomijalne Opony byly mialy szerokosc 235
Wersja 194KM
Tak, to jest strasznie denerwujace w dieslach, ze jedynka do 50, 2 do 80, 3 do 120, tak przynajniej bylo w mojej 530 Ale ciekawe jest, że nie możesz zmielić opon... A jakiej masz szerokości? Szerokosc opon 245, ale to raczej tez kwestia malego przelozenia biegow, 1 do 80, 2 do 130, 3 chyba do 180 czy 200. Szczegolnie smieszne jest przyspieszanie, tak jak pisalem juz obok, jezeli nie wcisne gazu od razu do konca to rusza mi z 2 biegu, i od zera do 130 mozna przyspieszyc na jednym biegu :) Pozdrawiam Brzezi |
|
Data: 2010-09-29 17:19:07 | |
Autor: Filip KK | |
[ASB] Przyznaję rację kilku osobom. | |
W dniu 2010-09-29 17:15, Brzezi pisze:
No to były za szerokie, w standardzie powinny być o szerokości 225. I takie też mam i zabuksuję więcej jak jeden obrót koła na suchym asfalcie.BMW 530 a ASB ciezko jest nawet na jedynce zabuksowac kolami na suchymZapewniam Cię, że się da zmielić :) Ale nie spalisz gumy... No to j/w.Zamielić ? Co to za wyraz? :P Jakoś tak mniej więcej jest.. Mnie to specjalnie nie denerwuje, nie lubię wiertarek. To chyba powinna być wystarczająca szerokość, żeby zmielić gumę na wyłączonych systemach?Ale ciekawe jest, że nie możesz Szczegolnie smieszne jest przyspieszanie, tak jak pisalem juz obok, jezeliBeka :) Pozdrawiam |
|
Data: 2010-09-29 17:40:02 | |
Autor: Brzezi | |
[ASB] Przyznaję rację kilku osobom. | |
śro, 29 wrz 2010 o 17:19 GMT, Filip KK napisał(a):
No to były za szerokie, w standardzie powinny być o szerokości 225. I takie też mam i zabuksuję więcej jak jeden obrót koła na suchym asfalcie.Zapewniam Cię, że się da zmielić :) Ale nie spalisz gumy... Nie pamietam czy to w zwyklej wersji tez byl jeden z rozmiarow standardowy, ale to byla wersja M Pakiet, i tam to byl standardowy rozmiar Jakoś tak mniej więcej jest.. Mnie to specjalnie nie denerwuje, nie lubię wiertarek.To samo nie jest mozliwe w moim obecnym MB C140 500, mimo 320KM nie da sieMój się rozpędza do około 50 na jedynce. Ale to nie ma nic wspolnego z wiertarka badz nie, tylko z doborem przelozen, w MB tez to nie jest wertarka, zdecydowanie nie, a predkosci max na poszczegolnych biegach sa jakie sa :) To chyba powinna być wystarczająca szerokość, żeby zmielić gumę na wyłączonych systemach?Ale ciekawe jest, że nie możesz Widocznie nie :) naped na tyl tez robi swoje, gdyby byl FWD to byloby duzo latwiej, ale duza waga samochodu 2.2t, szerokie opony i male przelozenia biegow mimo duzej mocy nie da sie zerwac przyczepnosci na suchym asfalcie Pozdrawiam Brzezi |
|
Data: 2010-09-29 18:11:20 | |
Autor: Filip KK | |
[ASB] Przyznaję rację kilku osobom. | |
W dniu 2010-09-29 17:40, Brzezi pisze:
A to wtedy zmienia postać rzeczy. Albo się ma Ferrari albo się ma replikę. Nie rozumiem ludzi, ktorzy kupują sobie m pakiety żeby udawać Mpowera. Bezsens.No to były za szerokie, w standardzie powinny być o szerokości 225. IZapewniam Cię, że się da zmielić :) Ale nie spalisz gumy... Do M pakietow wsadzali 235/45/17 przod i 255/40/17 tył :) Każda benzyna to wiertarka :PJakoś tak mniej więcej jest.. Mnie to specjalnie nie denerwuje, nieTo samo nie jest mozliwe w moim obecnym MB C140 500, mimo 320KM nie da sieMój się rozpędza do około 50 na jedynce. To chyba powinna być wystarczająca szerokość, żeby zmielić gumę naAle ciekawe jest, że nie możesz Proszę Cię, nawet nie probuj używać słow na F. :D ale duza waga samochodu 2.2t, szerokie opony i male przelozeniaUuu.. No to faktycznie, ciężki smok na szerokich laczkach... Pozdrawiam :) |
|
Data: 2010-09-29 18:45:37 | |
Autor: Brzezi | |
[ASB] Przyznaję rację kilku osobom. | |
śro, 29 wrz 2010 o 18:11 GMT, Filip KK napisał(a):
A to wtedy zmienia postać rzeczy. Albo się ma Ferrari albo się ma replikę. Nie rozumiem ludzi, ktorzy kupują sobie m pakiety żeby udawać Mpowera. Bezsens.No to były za szerokie, w standardzie powinny być o szerokości 225. IZapewniam Cię, że się da zmielić :) Ale nie spalisz gumy... Ale to sa na prawde kosmetyczne zmiany wizualne, tylko inny zderzak przedni i tylni, listwy, w srodku rzeczywiscie ladnie, bo ma aluminiowe wykonczenie, i fajna kierownica, felgi 17", stylistycznie na tym sie konczy, do tego ma obnizone i utwardzone zawieszenie, to na prawde super sie prowadzi, duzy plus, poza tym nikt, przynajmniej nie ja, nie zamierzam sie upodabniac do Mpower Do M pakietow wsadzali 235/45/17 przod i 255/40/17 tył :) Opony z przodu i z tylu sa identyczne Każda benzyna to wiertarka :PTak, to jest strasznie denerwujace w dieslach, ze jedynka do 50, 2 do 80, 3Jakoś tak mniej więcej jest.. Mnie to specjalnie nie denerwuje, nie 7-9krpm, to owszem wiertarka, ale nie nazwalbym tak 5l V8 Pozdrawiam Brzezi |
|
Data: 2010-09-30 09:51:06 | |
Autor: Mario | |
[ASB] Przyznaję rację kilku osobom. | |
Każda benzyna to wiertarka :P taka z pewnością też http://www.youtube.com/watch?v=8Df9aNkDggk&feature=related :-P pozdrawiam mario |
|
Data: 2010-09-30 09:00:55 | |
Autor: Bartek | |
[ASB] Przyznaję rację kilku osobom. | |
Użytkownik "Brzezi" <brzezi@gmail.com> napisał w wiadomości news:slrn.pl.ia6if1.r58.brzezibrzezi.chello.pl...
śro, 29 wrz 2010 o 16:08 GMT, J.F. napisał(a): niewiem o jakim aucie mowisz, ale w e60 535D [280 konny bodaj], bezproblemowo mieli;) oczywiscie po wylaczeniu systemow. -- Pozdrawiam, Bartek |
|
Data: 2010-09-30 09:45:34 | |
Autor: Brzezi | |
[ASB] Przyznaję rację kilku osobom. | |
czw, 30 wrz 2010 o 09:00 GMT, Bartek napisał(a):
Ale taki potwor na jedynce to chyba powinien palic gume i na suchym Ale zauwaz roznice miedzy 530 i 535 :) 194KM vs 280 :) I czy na pewno mowimy o automacie? BMW ma tez najprawdopodobniej krotsze przelozenia od MB, wiec jest mu duzo latwiej, bo ma wieksza moca na kolach Pozdrawiam Brzezi |
|
Data: 2010-09-30 10:51:36 | |
Autor: Mariusz Chwalba | |
[ASB] Przyznaję rację kilku osobom. | |
On Thu, 30 Sep 2010 09:45:34 +0200, Brzezi <brzezi@gmail.com> wrote:
Ale taki potwor na jedynce to chyba powinien palic gume i na suchym Zależy od modelu. W 170 mam na tyle krótką jedynkę, że spokojnie pokręci na suchym. Po wyłączeniu elektroniki, oczywiście. pozdrawiam, -- Mariusz 'koder' Chwalba |
|
Data: 2010-09-29 16:57:06 | |
Autor: Filip KK | |
[ASB] Przyznaję rację kilku osobom. | |
W dniu 2010-09-29 16:08, J.F. pisze:
Użytkownik "Filip KK" <nospam@nospam.pl> napisał wHeheh :) Jest przycisk pod pedałem gazu. :) Tam wyżej chyba jakąś literówkę popełniłem. Miało być "Nie redukował do 4, tylko do 3." :) Nie nie, nie męczył się, od razu zredukował do 3.Nie redukował do 3, tylko do 3. Przeczytaj ze zrozumieniem poprzedni Na manualnej skrzyni biegów, możesz mielić ile chcesz.. W automacie nie da się. Oczywiście zapiszczy, czasem nawet i zmieli ale gumy nie spalisz bez wciśniętego hamulca i wyciągniętych klocków z tyłu.A skąd ja to mam wiedzieć? :) Koła zmieliły kałuże, liście, czy co tamTest 3:No ale zaraz - czemy w tescie3 na I dupa nie skoczyla w bok ? :-) |