Data: 2012-07-31 23:10:04 | |
Autor: 7testdrive | |
Przywitanie i pytanie o *oilera i kufry .. i opony ;-) | |
Witam
Przywitanko i pozdrowienia od "nowego" :-) Ostatnio nabyłem CBR 1000F. Doprecyzowuj±c to nie do końca nowy (ani kierownik ani sprzęt ;-). To mój drugi moto po kilkuletniej eksploatacji 500ccm. Poprzedni rozpie¶cił mnie wałem i perspektywa szprejowania mnie przeraża. St±d pytania/pro¶by: 1. Proszę o namiary/oferty na montaż *oilera w Wawie lub okolicach (urz±dzenie + usługa). Rozważam motooilera ale się nie upieram. Byle działał. 2. Poszukuję zestawu kufrów (lub chociaż stelaży) Minimum to topcase. Mam szmaciane sakwy z poprzedniego więc jak kto¶ ma jaki¶ "patent" na ich zamocowanie będę wdzięczny za info. 3. Kończ± mi się opony. Wg. Wikipedii mam: przód 120/70VR17, tył 170/60VR17 Dodam, że po zakupie moto mam do¶ć luĽno w kieszeniach więc rozważam jakie¶ leżaki lub "prawie noofki" ;-) Pozdrawiam ponownie precli TestDrive CBR 1000F Wisłostrada + komin zone Czarno - szara(srebrna?) - muszę jakiej¶ kobiety zapytać ;-) |
|
Data: 2012-08-01 00:13:59 | |
Autor: mgawronski | |
Przywitanie i pytanie o *oilera i kufry .. i opony ;-) | |
W dniu ¶roda, 1 sierpnia 2012 08:10:04 UTC+2 użytkownik TestDrive napisał:
Witam Nosz kurde. Gugla Ci odcielo? http://www.scottoiler.com.pl/scottoiler_html.html Czyli MCS na Prymasa. Zadzwon i sie dopytaj. 2. Poszukuję zestawu kufrów (lub chociaż stelaży) Minimum to topcase. Mam szmaciane sakwy z poprzedniego więc jak kto¶ ma jaki¶ "patent" na ich zamocowanie będę wdzięczny za info. motobagaz.pl jesli chodzi o topcase. Pozdr Gawron AT |
|
Data: 2012-08-01 02:26:11 | |
Autor: TestDrive | |
Przywitanie i pytanie o *oilera i kufry .. i opony ;-) | |
Dzięki za info. Nie odcięło ... ale po cichu liczyłem na jakie¶ patenty typu ... miałem CBR 1000F, sprzedałem, został mi zestaw stelaży, albo ... kupiłem 3 kufry na allegro a Pan Ziutek z Błotnej 5 mi zamontował ... jeżdżę 3 lata i jest OK. Wiesz, czytam precle, żeby dostać rzeczywiste opinie użytkowników a nie reklamy. Dzięki jeszcze raz za namiary. Zadzwonię i pogadam. Czasem klasyka to najlepszy "patent". TestDrive |
|
Data: 2012-08-01 13:28:51 | |
Autor: Kuczu | |
Przywitanie i pytanie o *oilera i kufry .. i opony ;-) | |
W dniu 2012-08-01 08:10, 7testdrive@gmail.com pisze:
3. Kończą mi się opony. Wg. Wikipedii mam: przód 120/70VR17, tył 170/60VR17 Ja testowalem i polecam opony Shinko. Stosunem ceny do jakosci rewelacyjny. na tyle w HD mam 170/60ZR17 model R005 i jest bardzo fajnie, zwlaszcza po poprzedniej BT020R ktora byla taka se. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X |
|
Data: 2012-08-01 05:38:08 | |
Autor: mgawronski | |
Przywitanie i pytanie o *oilera i kufry .. i opony ;-) | |
W dniu ¶roda, 1 sierpnia 2012 13:28:51 UTC+2 użytkownik Kuczu napisał:
W dniu 2012-08-01 08:10, 7testdrive@gmail.com pisze: Na mokrym tez gitarrra? Gawron AT |
|
Data: 2012-08-01 16:13:40 | |
Autor: AZ | |
Przywitanie i pytanie o *oilera i kufry .. i opony ;-) | |
On 2012-08-01, Kuczu <qczu666@gmail.com> wrote:
Jak dla Ciebie BT020R jest taka se to mocno wymagajacy nie jestes ;-)3. Kończą mi się opony. Wg. Wikipedii mam: przód 120/70VR17, tył 170/60VR17 Ona nie jest taka se tylko jest mocno chujowa. -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2012-08-01 18:32:24 | |
Autor: Kuczu | |
Przywitanie i pytanie o *oilera i kufry .. i opony ;-) | |
W dniu 2012-08-01 18:13, AZ pisze:
Jak dla Ciebie BT020R jest taka se to mocno wymagajacy nie jestes ;-) tak. Zwroc tylko uwage iz ja FXRem nie zapierdalam po torze a normalnie jezdze po asfalcie. Tak jak 90% uzytkownikow motocykli. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X |
|
Data: 2012-08-01 16:35:48 | |
Autor: AZ | |
Przywitanie i pytanie o *oilera i kufry .. i opony ;-) | |
On 2012-08-01, Kuczu <qczu666@gmail.com> wrote:
Mialem Zygzaka zaraz po kupnie obutego w battlaxy wiec na tory nie jezdzilemJak dla Ciebie BT020R jest taka se to mocno wymagajacy nie jestes ;-) a i tez delikatnie obchodzilem sie z rollgazem. Jezdzilo mi sie na niej strasznie, w deszcz+wiatr zapewnia dodatkowe emocje potrafiac sie slizgac w bok. Dobra opona dla miszczow prostej i dalekich turystow bo jest to wieczna opona... -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2012-08-01 19:40:49 | |
Autor: Kuczu | |
Przywitanie i pytanie o *oilera i kufry .. i opony ;-) | |
W dniu 2012-08-01 18:35, AZ pisze:
Mialem Zygzaka zaraz po kupnie obutego w battlaxy wiec na tory nie jezdzilem TAK. W porownaniu do niej R005 jest milo-miekka i fajnie trzyma w zakretach. Akurat ten model to podroba Metzelera ME880 wiec opona raczej do ciezkiego motocykla turystycznego lub cruisera. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X |
|
Data: 2012-08-01 13:43:33 | |
Autor: Adam Wysocki | |
Przywitanie i pytanie o *oilera i kufry .. i opony ;-) | |
7testdrive@gmail.com wrote:
Poprzedni rozpie¶cił mnie wałem i perspektywa szprejowania mnie przeraża. Nie płacz, szprejowanie nie boli :) 3. Kończ± mi się opony. Wg. Wikipedii mam: przód 120/70VR17, tył 170/60VR17 Jeżeli na deszcz nie chowasz się do puszki, to bierz PilotRoady. -- Fiat Siena 1.6 HL 1998 r. & Suzuki GSX 750F 2001 r. PMS PJ- S+ p++ M- W P++: X++ L+ B M+ Z+++ T w+ CB+++ http://motogof.tumblr.com/ |
|
Data: 2012-08-01 15:20:03 | |
Autor: Mariusz Wozniak | |
Przywitanie i pytanie o *oilera i kufry .. i opony ;-) | |
Użytkownik <7testdrive@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:508ff540-0aa4-4693-b3c7-f5f78093bcba@googlegroups.com...
3. Kończ± mi się opony. Wg. Wikipedii mam: przód 120/70VR17, tył 170/60VR17 motogumy.pl Kupujesz, umawiasz sie na termin, przyjezdzasz i masz od reki wymienione. Obsluga mila i fachowa (pare razy opony tam robilem). X. Z750S |
|
Data: 2012-08-01 20:05:40 | |
Autor: Jasio | |
Przywitanie i pytanie o *oilera i kufry .. i opony ;-) | |
Użytkownik <7testdrive@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:508ff540-0aa4-4693-b3c7-f5f78093bcbagooglegroups.com...
Witam Przywitanko i pozdrowienia od "nowego" :-)
A który rocznik? St±d pytania/pro¶by: Scottoiler do wyrwania na alledrogo po ~120zł + wysyłka. W tej chwili nie ma, ale pojawiaj± się. Zamontować też dasz radę, je¶li nie masz dwóch lewych r±czek i potrafisz przeczytać ilustrowan± instrukcję po angielsku. 3. Kończ± mi się opony. Wg. Wikipedii mam: przód 120/70VR17, tył 170/60VR17 Nówki Pilot Roady ct2 ~970zł + montaż. mo to hu rt (niech się gugiel wali) na alledrogo ma najtaniej w Polsce. Używki (3-4 letnie) można kupić taniej - jakie¶ 400-600zł/komplet. Na priv mogę dać Ci namiar do go¶cia z Radomia, który ma całkiem niezłe. -- Jasio vfr vfr etz Jesli wyszlo Ci raz, sprobuj raz jeszcze. FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj |
|
Data: 2012-08-02 09:30:02 | |
Autor: Kamil Nowak 'Amil' | |
Przywitanie i pytanie o *oilera i kufry .. i opony ;-) | |
Jasio napisał(a):
Na priv mogę dać Ci namiar do go¶cia z Radomia, który ma całkiem niezłe. Ja chce na priv. Ale moj priv. Dzienkuje. -- Kamil Nowak 'Amil' rocker's not dead Krakuf sprzedam nerke |
|
Data: 2012-08-13 01:33:16 | |
Autor: darcdwa | |
Przywitanie i pytanie o *oilera i kufry .. i opony ;-) | |
'96
Obserwuję allegro, dzięki za info. Rozważam jeszcze motooilera ... zwykły olej przekładniowy, większy zasięg ... bo dopłacanie > 100 PLN za większy zbiorniczek z kawałka plastiq w skocie to IMO przesada. Co do montażu to problemem jest miejsce i trochę brak do¶wiadczenia więc raczej zlecę komu¶ kto już to robił. Dla mnie nie tylko robota jest nowa ale i moto :). Mam jaki¶ namiar w wawie za 150 PLN. > Tak się składa, że mam założone PR (nie wiem która wersja i nie wiem jak to sprawdzić) ale wg mechanika wcale nie s± takie słabe jak mi się wydawało. IMO przednia wygl±da gorzej ale może ten typ tak ma? Tak czy siak jeżeli co¶ będę zmieniał to na przód .. i chyba na to samo - PR. Opinie w necie powalaj± .. ale czy można im ufać?? ;-) Na suchym zamykam na mokrym mimo zachwytów jeszcze mam opór ale wszystko kwestia czasu :) Poproszę ten namiar na prv Pozdrawiam TestDrive |
|
Data: 2012-08-13 12:00:11 | |
Autor: Piotr Rezmer | |
Przywitanie i pytanie o *oilera i kufry .. i opony ;-) | |
darcdwa@gmail.com pisze:
Obserwuję allegro, dzięki za info. Rozważam jeszcze motooilera ... zwykły olej przekładniowy, większy zasięg ... bo dopłacanie> 100 PLN za większy zbiorniczek z kawałka plastiq w skocie to IMO przesada. Co do montażu to problemem jest miejsce i trochę brak do¶wiadczenia więc raczej zlecę komu¶ kto już to robił. Dla mnie nie tylko robota jest nowa ale i moto :). Mam jaki¶ namiar w wawie za 150 PLN. A ja rozważam jeszcze co¶ co się pojawiło na allegro jako lubrixa. To co jest na plus w tym rozwi±zaniu to dodatkowa integracja z kontrolk± luzu. Czyli przy wł±czonym silniku, nawet gdyby¶ bardzo długo czekał na zielone - kapać nie będzie. -- pozdrawiam Piotr XLR250&bmw_f650_dakar |
|
Data: 2012-08-13 10:24:32 | |
Autor: AZ | |
Przywitanie i pytanie o *oilera i kufry .. i opony ;-) | |
On 2012-08-13, Piotr Rezmer <piotr.rezmer_bez_spamu@ens.net.pl> wrote:
Sprzeciki dla bogatych :-) Mnie calosc wyniosla OIDP 150 PLN - z czegoObserwuję allegro, dzięki za info. Rozważam jeszcze motooilera ... zwykły olej przekładniowy, większy zasięg ... bo dopłacanie> 100 PLN za większy zbiorniczek z kawałka plastiq w skocie to IMO przesada. Co do montażu to problemem jest miejsce i trochę brak doświadczenia więc raczej zlecę komuś kto już to robił. Dla mnie nie tylko robota jest nowa ale i moto :). Mam jakiś namiar w wawie za 150 PLN. najdrozsza byla koncowka Scottoilera bo 120 PLN, elektrozawor 30 PLN, pare trytytek, zbiorniczek plynu taki jak w tej lubrixie - od plynu hamulcowego do ciagnika rolniczego za 1,60 PLN, troszke wezyka i kabelkow. Montujemy zbiorniczek, elektrozawor, laczymy to wezykiem ktory idzie pod wahacz, elektrozawor podpinamy sobie pod obwod zalaczany po wlaczeniu zaplonu albo swiatel w zadupku jak kto woli, wlaczamy zaplon, strzykawka przeciagamy olej na sam dol, podlaczamy koncowke Scottoilera ktorej teflonowy wezyk idealnie pasuje do przewodu 3mm i to wszystko. Roboty tyle samo co przy montowaniu innych wynalazkow a nawet mniej. Sterownik to tylko niepotrzebny bajer, tak samo jak podlaczanie pod kontrolke luzu, ot przesciganie sie producentow, kazdy ma cos bardziej zajebistego niz reszta. Tyle, ze niepotrzebnego. Chcialem zrobic sterowanie na podstawie przebytego dystansu, wydawalo sie to sensowne ale w rezultacie jest to tez niepotrzebne. Skad to wiem? Bo przelatalem na tym jeden naped (65 kkm) w kazdych mozliwych warunkach - ulewach, upalach 40 st C, w zimie, na torze i zawsze lancuch byl nasmarowany. Zuzylem przez ten czas pewnie 1l Hipola. Koncowka dual-injector Scottoilera przylega do zebatki z dwoch stron, wiec olej jest "rozwlekany" podczas jazdy, na postoju nie ma mozliwosci, ze cos wycieknie tak jak producent jednej z olejarek tutaj kiedys sugerowal. -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2012-08-13 10:28:30 | |
Autor: AZ | |
Przywitanie i pytanie o *oilera i kufry .. i opony ;-) | |
On 2012-08-13, AZ <artur.zabronski@gmail.com> wrote:
A no i przeloty autostradowe z nielegalnym predkosciami tez. Zapomnialem o jednym - w moim rozwiazaniu nie ma sie co psuc, tak samo jak w Scottoilerze sterowanym podcisnieniem, po co sobie komplikowac? -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2012-08-13 04:05:16 | |
Autor: darcdwa | |
Przywitanie i pytanie o *oilera i kufry .. i opony ;-) | |
> Skad to wiem? Bo przelatalem na tym jeden naped (65 kkm) w kazdych > mozliwych warunkach - ulewach, upalach 40 st C, w zimie, na torze i zawsze A może chciałby¶ się podj±ć montażu u mnie :). Dam feedback na grupę więc może więcej chętnych się pojawi? Zdroofka TestDrive |
|
Data: 2012-08-13 12:07:22 | |
Autor: AZ | |
Przywitanie i pytanie o *oilera i kufry .. i opony ;-) | |
On 2012-08-13, darcdwa@gmail.com <darcdwa@gmail.com> wrote:
Wyslalem Ci na priva info. -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2012-08-13 11:06:59 | |
Autor: Piotr Klimek | |
Przywitanie i pytanie o *oilera i kufry .. i opony ;-) | |
Dnia (Mon, 13 Aug 2012 10:24:32 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za AZ
wyklawiaturowal co nastepuje: On 2012-08-13, Piotr Rezmer <piotr.rezmer_bez_spamu@ens.net.pl> wrote: Już o tym kiedy¶ dyskutowali¶my, więc tylko się przypomnę, że w moim przypadku taki DYI oiler się nie sprawdzał, bo mam w SV jasne felgi i tylna choćbym na głowie stawał i tak była uwalona olejem z oilera. Jak kto¶ ma felgi na których nie będzie widać smaru (lub nie przeszkadza mu syf na feldze) to może sobie założyć dowolne rozwi±zanie gotowe lub zbudować je samemu. -- Pozdrawiam Piotr Klimek Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R http://bikepics.com/members/piko/ |
|
Data: 2012-08-13 13:03:19 | |
Autor: Piotr Rezmer | |
Przywitanie i pytanie o *oilera i kufry .. i opony ;-) | |
AZ pisze:
Sprzeciki dla bogatych :-) Mnie calosc wyniosla OIDP 150 PLN - z czego Idąc w tę stronę da się cały system jeszcze bardziej uprościć. Zamiast elektrozaworu zacisk taki jak na wężyku kroplówki... Ponoć działa, tyle że trzeba sobie wyrobić dodatkowy nawyk przy zakończeniu jazdy. PS: Czyli polecasz zakup podwójnej igły scottoilerowej? Na allegro jest używka za 50 zł. Da się taniej? -- pozdrawiam Piotr XLR250&bmw_f650_dakar |
|
Data: 2012-08-13 11:08:21 | |
Autor: Piotr Klimek | |
Przywitanie i pytanie o *oilera i kufry .. i opony ;-) | |
Dnia (Mon, 13 Aug 2012 13:03:19 +0200) ktos podajacy sie za Piotr Rezmer
wyklawiaturowal co nastepuje: PS: Czyli polecasz zakup podwójnej igły scottoilerowej? Na allegro jest używka za 50 zł. Da się taniej? Pewnie można sobie wydłubać tak± końcówkę samemu, ale moim zdaniem to jedyny element scotta za który warto zapłacić :) -- Pozdrawiam Piotr Klimek Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R http://bikepics.com/members/piko/ |
|
Data: 2012-08-13 11:22:51 | |
Autor: AZ | |
Przywitanie i pytanie o *oilera i kufry .. i opony ;-) | |
On 2012-08-13, Piotr Rezmer <piotr.rezmer_bez_spamu@ens.net.pl> wrote:
Nie popadajmy w skrajnosci, u siebie to co chcialem. Czyli komfort nieSprzeciki dla bogatych :-) Mnie calosc wyniosla OIDP 150 PLN - z czego smarowania lancucha a zarazem nie martwieniem sie w jakies przelaczanie deszcz, autostrada, szutry itp. Raz na miesiac zerknac pod siedzenie czy jest jeszcze olej i to wszystko. Nie wiem ja kupilem brand new za 120 PLN. Moim zdaniem jest duzo lepsza niz te rodzime konstrukcje i bajki o tym, ze wystarczy smarowac z jednej strony. Teflonowe koncowki zuzyly mi sie po 50 kkm i musialem zainwestowac cale 8 PLN w nowe, koszt do przezycia :-) -- Artur ZZR 1200 |