Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   "Przyczyna katastrofy smoleńskiej jest arcyboleśnie prosta"

"Przyczyna katastrofy smoleńskiej jest arcyboleśnie prosta"

Data: 2011-01-02 10:45:38
Autor: mkarwan
"Przyczyna katastrofy smoleńskiej jest arcyboleśnie prosta"
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:ifooil$d95$1mx1.internetia.pl...
- W katastrofie smoleńskiej najważniejsze było to, że podjęto próbę
lądowania w  warunkach klimatycznych (...)

co mają do tego warunki klimatyczne? http://www.poland.gov.pl/Warunki,klimatyczne,6209.html

braku widoczności, w których
absolutnie ta próba  lądowania nie powinna mieć miejsca.

Na wszystkich lotniskach cywilnych i wojskowych samoloty latają i lądują przy braku widoczności.
Gdyby zabroniono latania i lądowania przybraku widoczności lotnictwo wojskowe i cywilne by zamarło.

B. Komorowski wypowiada się w sprawach, o których nie ma pojęcia.

Data: 2011-01-02 11:37:00
Autor: Bogdan Idzikowski
"Przyczyna katastrofy smoleńskiej jest arcyboleśnie prosta"

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ifphg4$mav$1news.onet.pl...
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:ifooil$d95$1mx1.internetia.pl...
- W katastrofie smoleńskiej najważniejsze było to, że podjęto próbę
lądowania w  warunkach klimatycznych (...)

co mają do tego warunki klimatyczne? http://www.poland.gov.pl/Warunki,klimatyczne,6209.html

braku widoczności, w których
absolutnie ta próba  lądowania nie powinna mieć miejsca.

Na wszystkich lotniskach cywilnych i wojskowych samoloty latają i lądują przy braku widoczności.
Gdyby zabroniono latania i lądowania przybraku widoczności lotnictwo wojskowe i cywilne by zamarło.

B. Komorowski wypowiada się w sprawach, o których nie ma pojęcia.


Ty też.

Data: 2011-01-02 13:41:51
Autor: cyc
"Przyczyna katastrofy smoleńskiej jest arcyboleśnie prosta"

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4d20554d$0$2447$65785112news.neostrada.pl...

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ifphg4$mav$1news.onet.pl...
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:ifooil$d95$1mx1.internetia.pl...
- W katastrofie smoleńskiej najważniejsze było to, że podjęto próbę
lądowania w  warunkach klimatycznych (...)

co mają do tego warunki klimatyczne? http://www.poland.gov.pl/Warunki,klimatyczne,6209.html

braku widoczności, w których
absolutnie ta próba  lądowania nie powinna mieć miejsca.

Na wszystkich lotniskach cywilnych i wojskowych samoloty latają i lądują przy braku widoczności.
Gdyby zabroniono latania i lądowania przybraku widoczności lotnictwo wojskowe i cywilne by zamarło.

B. Komorowski wypowiada się w sprawach, o których nie ma pojęcia.


Ty też.

No i jak tu nie wierzyc w rozpowszechniana teze , ze wszyscy w PiSie to idioci ? .Mkarwan pisze normalnie tylko wtedy kiedy spauje cytatami , jak sam cos splodzi to musi byc glupie .

cyc

Data: 2011-01-02 14:28:06
Autor: mkarwan
"Przyczyna katastrofy smoleńskiej jest arcyboleśnie prosta"
Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:ifprqk$jj0$1news.onet.pl...
- W katastrofie smoleńskiej najważniejsze było to, że podjęto próbę
lądowania w  warunkach klimatycznych (...)
co mają do tego warunki klimatyczne? http://www.poland.gov.pl/Warunki,klimatyczne,6209.html
braku widoczności, w których
absolutnie ta próba  lądowania nie powinna mieć miejsca.
Na wszystkich lotniskach cywilnych i wojskowych samoloty latają i
lądują  przy braku widoczności.
Gdyby zabroniono latania i lądowania przybraku widoczności lotnictwo wojskowe i cywilne by zamarło.
B. Komorowski wypowiada się w sprawach, o których nie ma pojęcia.
Ty też.
No i jak tu nie wierzyc w rozpowszechniana teze , ze wszyscy w PiSie to idioci ? .Mkarwan pisze normalnie tylko wtedy kiedy spauje cytatami , jak sam cos splodzi to musi byc glupie .

Jęsli ciebie uważają za idotę, nie musi oznaczać, że inni też są idotami.
Nie porównuj innych do siebie, nie każdy jest ci podobny!

Data: 2011-01-02 15:03:05
Autor: cyc
"Przyczyna katastrofy smoleńskiej jest arcyboleśnie prosta"

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ifpuh7$uun$1news.onet.pl...
Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:ifprqk$jj0$1news.onet.pl...
- W katastrofie smoleńskiej najważniejsze było to, że podjęto próbę
lądowania w  warunkach klimatycznych (...)
co mają do tego warunki klimatyczne? http://www.poland.gov.pl/Warunki,klimatyczne,6209.html
braku widoczności, w których
absolutnie ta próba  lądowania nie powinna mieć miejsca.
Na wszystkich lotniskach cywilnych i wojskowych samoloty latają i
lądują  przy braku widoczności.
Gdyby zabroniono latania i lądowania przybraku widoczności lotnictwo wojskowe i cywilne by zamarło.
B. Komorowski wypowiada się w sprawach, o których nie ma pojęcia.
Ty też.
No i jak tu nie wierzyc w rozpowszechniana teze , ze wszyscy w PiSie to idioci ? .Mkarwan pisze normalnie tylko wtedy kiedy spauje cytatami , jak sam cos splodzi to musi byc glupie .

Jęsli ciebie uważają za idotę, nie musi oznaczać, że inni też są idotami.
Nie porównuj innych do siebie, nie każdy jest ci podobny!

No i jak u mkarwana , stary jednakowo brzmiacy tekst . Zadnej inwencji , zero polotu . Schemat , sztampa i iscie rydzykowy szajs .

cyc

Data: 2011-01-02 14:26:57
Autor: mkarwan
"Przyczyna katastrofy smoleńskiej jest arcyboleśnie prosta"
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4d20554d$0$2447$65785112news.neostrada.pl...
Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ifphg4$mav$1news.onet.pl...
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:ifooil$d95$1mx1.internetia.pl...
- W katastrofie smoleńskiej najważniejsze było to, że podjęto próbę
lądowania w  warunkach klimatycznych (...)
co mają do tego warunki klimatyczne? http://www.poland.gov.pl/Warunki,klimatyczne,6209.html
braku widoczności, w których
absolutnie ta próba  lądowania nie powinna mieć miejsca.
Na wszystkich lotniskach cywilnych i wojskowych samoloty latają i lądują przy braku widoczności.
Gdyby zabroniono latania i lądowania przybraku widoczności lotnictwo wojskowe i cywilne by zamarło.
B. Komorowski wypowiada się w sprawach, o których nie ma pojęcia.
Ty też.

a konkretnie?

Data: 2011-01-02 15:38:25
Autor: Bogdan Idzikowski
"Przyczyna katastrofy smoleńskiej jest arcyboleśnie prosta"

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ifpuf2$uoj$1news.onet.pl...
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4d20554d$0$2447$65785112news.neostrada.pl...
Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ifphg4$mav$1news.onet.pl...
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:ifooil$d95$1mx1.internetia.pl...
- W katastrofie smoleńskiej najważniejsze było to, że podjęto próbę
lądowania w  warunkach klimatycznych (...)
co mają do tego warunki klimatyczne? http://www.poland.gov.pl/Warunki,klimatyczne,6209.html
braku widoczności, w których
absolutnie ta próba  lądowania nie powinna mieć miejsca.
Na wszystkich lotniskach cywilnych i wojskowych samoloty latają i lądują przy braku widoczności.
Gdyby zabroniono latania i lądowania przybraku widoczności lotnictwo wojskowe i cywilne by zamarło.
B. Komorowski wypowiada się w sprawach, o których nie ma pojęcia.
Ty też.

a konkretnie?

Co konkretnie? Nie rozumiesz?

Data: 2011-01-02 17:57:40
Autor: mkarwan
"Przyczyna katastrofy smoleńskiej jest arcyboleśnie prosta"
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4d208de2$0$2456$65785112news.neostrada.pl...
- W katastrofie smoleńskiej najważniejsze było to, że podjęto próbę
lądowania w  warunkach klimatycznych (...)
co mają do tego warunki klimatyczne? http://www.poland.gov.pl/Warunki,klimatyczne,6209.html
braku widoczności, w których
absolutnie ta próba  lądowania nie powinna mieć miejsca.
Na wszystkich lotniskach cywilnych i wojskowych samoloty latają i
lądują  przy braku widoczności.
Gdyby zabroniono latania i lądowania przybraku widoczności lotnictwo wojskowe i cywilne by zamarło.
B. Komorowski wypowiada się w sprawach, o których nie ma pojęcia.
Ty też.
a konkretnie?
Co konkretnie? Nie rozumiesz?

Pytałem o konkrety, ale ty ich nie potrafisz podac co oznacza, że zabierasz głos w sprawach, o których nie masz pojęcia.

Data: 2011-01-02 19:11:09
Autor: Bogdan Idzikowski
"Przyczyna katastrofy smoleńskiej jest arcyboleśnie prosta"

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ifqaqe$enl$1news.onet.pl...
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4d208de2$0$2456$65785112news.neostrada.pl...
- W katastrofie smoleńskiej najważniejsze było to, że podjęto próbę
lądowania w  warunkach klimatycznych (...)
co mają do tego warunki klimatyczne? http://www.poland.gov.pl/Warunki,klimatyczne,6209.html
braku widoczności, w których
absolutnie ta próba  lądowania nie powinna mieć miejsca.
Na wszystkich lotniskach cywilnych i wojskowych samoloty latają i
lądują  przy braku widoczności.
Gdyby zabroniono latania i lądowania przybraku widoczności lotnictwo wojskowe i cywilne by zamarło.
B. Komorowski wypowiada się w sprawach, o których nie ma pojęcia.
Ty też.
a konkretnie?
Co konkretnie? Nie rozumiesz?

Pytałem o konkrety, ale ty ich nie potrafisz podac co oznacza, że zabierasz głos w sprawach, o których nie masz pojęcia.

O jakie konkrety pytasz?

Data: 2011-01-02 19:59:44
Autor: mkarwan
"Przyczyna katastrofy smoleńskiej jest arcyboleśnie prosta"
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4d20bfbe$0$2489$65785112news.neostrada.pl...
Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ifqaqe$enl$1news.onet.pl...
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4d208de2$0$2456$65785112news.neostrada.pl...
- W katastrofie smoleńskiej najważniejsze było to, że podjęto próbę
lądowania w  warunkach klimatycznych (...)
co mają do tego warunki klimatyczne? http://www.poland.gov.pl/Warunki,klimatyczne,6209.html
braku widoczności, w których
absolutnie ta próba  lądowania nie powinna mieć miejsca.
Na wszystkich lotniskach cywilnych i wojskowych samoloty latają i
lądują  przy braku widoczności.
Gdyby zabroniono latania i lądowania przybraku widoczności lotnictwo wojskowe i cywilne by zamarło.
B. Komorowski wypowiada się w sprawach, o których nie ma pojęcia.
Ty też.
a konkretnie?
Co konkretnie? Nie rozumiesz?
Pytałem o konkrety, ale ty ich nie potrafisz podac co oznacza, że zabierasz głos w sprawach, o których nie masz pojęcia.
O jakie konkrety pytasz?

Stawiasz zarzut i nie wiesz jaki?
Robisz z siebie durnia czy nim jesteś?

Data: 2011-01-02 20:19:41
Autor: Bogdan Idzikowski
"Przyczyna katastrofy smoleńskiej jest arcyboleśnie prosta"

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ifqhv2$8na$1news.onet.pl...
Pytałem o konkrety, ale ty ich nie potrafisz podac co oznacza, że zabierasz głos w sprawach, o których nie masz pojęcia.
O jakie konkrety pytasz?

Stawiasz zarzut i nie wiesz jaki?
Robisz z siebie durnia czy nim jesteś?

Jeśli zaczynasz po picowsku, odpowiem w tym samym tonie.

Czy ty rżniesz głąba czy też nim jesteś?
Zarzuciłeś, że B. Komorowski wypowiada się w sprawach, o których nie ma pojęcia.
Ja stwierdziłem, że ty też. Czyli że wypowiadasz się w sprawie Komorowskiego nie wiedząc (nie mając pojęcia), jakie pojęcie w tych sprawach ma B. Komorowski.
Tu nie ma nic do sprecyzowania, chyba że jesteś głąbem i trzeba ci wyłożyć kawę na ławę.


--
J. Kaczyński - "musimy uzyskać właściwą odpowiedź"
"Jak nie wyląduję(my), to mnie zabije(ją)"

Data: 2011-01-02 20:35:10
Autor: mkarwan
"Przyczyna katastrofy smoleńskiej jest arcyboleśnie prosta"
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4d20cfd0$0$2484$65785112news.neostrada.pl...
Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ifqhv2$8na$1news.onet.pl...
Pytałem o konkrety, ale ty ich nie potrafisz podac co oznacza, że zabierasz głos w sprawach, o których nie masz pojęcia.
O jakie konkrety pytasz?
Stawiasz zarzut i nie wiesz jaki?
Robisz z siebie durnia czy nim jesteś?
Jeśli zaczynasz po picowsku, odpowiem w tym samym tonie.
Czy ty rżniesz głąba czy też nim jesteś?
Zarzuciłeś, że B. Komorowski wypowiada się w sprawach, o których nie ma pojęcia.
Ja stwierdziłem, że ty też.

I nie potrafisz tego uzasadnić.
Pytam po raz kolejny.
Robisz z siebie durnia czy nim jesteś?

Data: 2011-01-02 13:42:16
Autor: cytryna
"Przyczyna katastrofy smoleńskiej jest arcyboleśnie prosta"
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości

news:ifooil$d95$1mx1.internetia.pl...
> - W katastrofie smoleńskiej najważniejsze było to, że podjęto próbę
> lądowania w  warunkach klimatycznych (...)
co mają do tego warunki klimatyczne? http://www.poland.gov.pl/Warunki,klimatyczne,6209.html



> braku widoczności, w których absolutnie ta próba  lądowania nie powinna
mieć miejsca.
Na wszystkich lotniskach cywilnych i wojskowych samoloty latają i lądują przy braku widoczności. Gdyby zabroniono latania i lądowania przybraku
widoczności lotnictwo wojskowe i cywilne by zamarło. B. Komorowski wypowiada się w sprawach, o których nie ma pojęcia. ***********************

Wypowiedzi gajowego czyta się jak  Cierpienia młodego Rojera - blaga, próba zatuszowania skoku na stanowiska po udanym zamachu stanu o wynikach którego powiadomił gajowego Dimka. Nawet się wahał gajowy czy zrobić skok na biurko Prezydenta ale po zezwoleniu z Moskowi pogrążył się w studiowaniu II części raportu o likwidacji WSI. Czego nie zrozumiał to wyjaśnili mu konsultanci z SOWY i TW Wolski.



--


Data: 2011-01-02 13:26:39
Autor: obserwator
cytryna <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał(a):
Wypowiedzi gajowego czyta się jak  Cierpienia młodego Rojera - blaga, próba zatuszowania skoku na stanowiska po udanym zamachu stanu o wynikach którego powiadomił gajowego Dimka. Nawet się wahał gajowy czy zrobić skok na biurko Prezydenta ale po zezwoleniu z Moskowi pogrążył się w studiowaniu II części raportu o likwidacji WSI. Czego nie zrozumiał to wyjaśnili mu konsultanci z SOWY i TW Wolski.


Osoby wymienione w Raporcie o WSI nie zostaly pociagniete do odpowiedzialnosci
karnej, mimo ze sprawa zostala przekazana do Prokuratury Wojskowej. Komorowski jako Minister ON oraz gen. Dukaczewski byly szef WSI, zamiast byc
sadzeni za niesamowite zaniedbania ktorych sie dopuscili w Ministerstwie ON,
powrocili spokojnie do politycznej gry i coraz bardziej pograzaja i destabi
lizuja Polske.

Warto przypomniec fragment Raportu WSI w ktorym jest opisana ta ich
destruktywna dzialalnosc. W raporcie podane sa tez nazwiska osob, ktore wspolnie z nimi, doprowadzili do rozkladu polskich sluzb specjalnych:
 Ministrami ON w opisanym okresie byli: Bronisław Komorowski, Jerzy Szmajdziński.

Z posiadanych przez Komisję Weryfikacyjną informacji wynika, iż do tej pory
nie skierowano postępowań karnych w niniejszej sprawie w stosunku do żołnierzy
WSI, którzy nie dopełnili obowiązków, także kierownictwo MON nie zostało
pociągnięte do stosownej odpowiedzialności. W związku z tym Komisja
Weryfikacyjna skierowała do Naczelnej Prokuratury Wojskowej zawiadomienie o
podejrzeniu popełnienia przestępstwa stosownie do art. 304 § 2 kodeksu
postępowania karnego. Ponadto materiały uzyskane przez Komisję Weryfikacyjną
mogą być użyteczne w rozpoczętych już postępowaniach karnych.
Strona 150 z 374

Wojskowych Służbach Informacyjnych nadzór nad działaniem tych służb ponosił
Minister Obrony Narodowej, który wyznaczał na stanowisko służbowe i zwalniał z
niego szefa WSI.

Na mocy art. 9 ust 1 tej ustawy szef WSI podlegał bezpośrednio Ministrowi
Obrony Narodowej. Ministrami ON w opisanym okresie byli: Stanisław Dobrzański,
Janusz Onyszkiewicz, Bronisław Komorowski Jerzy Szmajdziński.

Przytoczone w niniejszym rozdziale fakty powodują wątpliwość co do legalności
postępowania żołnierzy WSI, w związku z powyższym Komisja Weryfikacyjna
skierowała do Naczelnej Prokuratury Wojskowej zawiadomienia o podejrzeniu
popełnienia przestępstw stosownie do art. 304 § 2 kodeksu postępowania karnego.
Strona 139 z 374

Ministrów z dnia 9 lipca 1996 roku w sprawie szczegółowego zakresu działania
Ministra Obrony Narodowej. Nakładał on na Ministra Obrony Narodowej obowiązek
sprawowania nadzoru nad działalnością Wojskowych Służb Informacyjnych, w tym
zwłaszcza nad ich działalnością operacyjno rozpoznawczą. Zgodnie z ustawą z
dnia 9 lipca 2003 roku o Wojskowych Służbach Informacyjnych nadzór nad
działaniem tych służb ponosił Minister Obrony Narodowej, który wyznaczał na
stanowisko służbowe i zwalniał z niego szefa WSI.

Na mocy art. 9 ust 1 tej ustawy szef WSI podlegał bezpośrednio Ministrowi
Obrony Narodowej. Ministrami ON w opisanym okresie byli: Stanisław Dobrzański,
Janusz Onyszkiewicz i Bronisław Komorowski.
Strona 77 z 374

sytuacja posłużyła WSI jako pretekst do podjęcia rozpracowania Bronisława
Komorowskiego i Macieja Rayzachera. W trakcie czynności operacyjnych WSI
zebrały m.in. charakterystykę Rayzachera oraz informacje na temat pobytu
Komorowskiego w obozie internowanych w Olesznie115. W toku tego rozpracowania
kpt. Piotr Lenart wypytywał ws. &#8222;TOMASZEWSKI&#8221; m.in. o okoliczności poznania
Komorowskiego i wydarzenia z okresu internowania116).

Działania te podejmowano, mimo że ws. &#8222;TOMASZEWSKI&#8221; podkreślał, że nie chce
brać udziału w rozpracowywaniu polityków117. Służby interesowały się również
kontaktami finansowymi Komorowskiego i Rayzachera z Januszem Paluchem, który
prowadził tzw. &#8222;działalność parabankową&#8221;. Komorowski, Rayzacher i Benedyk
mieli zainwestować w przedsięwzięcie Palucha 260 tys. DEM.

Płk Janusz Paluch działał wśród oficerów, a jego pośrednikiem w przyjmowaniu
lokat był m.in. ppłk Janusz Rudziński118. Po bankructwie Palucha (wiosną 1992
r.) ws. &#8222;TOMASZEWSKI&#8221;, Bronisław Komorowski i Maciej Rayzacher chcieli
odzyskać zainwestowane pieniądze przy pomocy wynajętych firm
detektywistycznych, które wkrótce wycofały się z umowy, obawiając się powiązań
politycznych Palucha. Komorowskiemu sugerowano, że pieniądze może odzyskać
kontrwywiad WSI, który pomógł innym oszukanym w ten sposób wysokim oficerom
WP119).

&#8222;TOMASZEWSKI&#8221; twierdził, że fundusze zbierane nieoficjalnie przez Palucha
mogły 115 W sprawie rozpracowania &#8222;M&#8221; stwierdzono: &#8222;Po ogłoszeniu stanu
wojennego, w Olesznie utworzono ośrodek dla internowanych działaczy
&#8222;Solidarności&#8221;, wśród których znaleźli się Bronisław Komorowski i Maciej
Rayzacher. Zadaniem WSW w tym czasie było odizolowanie internowanych od wpływu
z zewnątrz, przez co również zapewnienie im wojskowej opieki lekarskiej. W
zakresie leczenia stomatologicznego funkcjonował ws. &#8222;Tomaszewski&#8221;, który miał
bieżące kontakty z w/w dysydentami z racji ich leczenia, a następnie również
charakteru osobistego. Kontakty takie łatwo nawiązywał mając wesołe
usposobienie i będąc otwartym, chętnym do udzielania pomocy. Z tej sytuacji
korzystał niejednokrotnie por. Henryk Gut, będący w tym czasie oficerem KW w
Olesznie. Jego prośby wobec ws. &#8222;Tomaszewski&#8221; dot. ustalenia wypowiedzi,
zachowania internowanych - były przez źródło spełniane. Podrzucał np. prasę
zachodnią internowanym i informował o ich reakcji na powyższe, itp. Por. Gut
nie starał się jednak uformalnić praktycznie istniejącego kontaktu operacyjnego&#8221;.



-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

116) Pytania zadawano WS &#8222;Tomaszewskiemu&#8221; w trakcie badania poligraficznego
mającego zdecydować o jego wiarygodności i przydatności do służby: &#8222;w trakcie
odbywanego spotkania - pisze Lenart - powróciłem do kwestii kontaktów
&#8222;Tomaszewskiego&#8221; z członkami elit politycznych i okoliczności ich poznania w
1981/82. WS &#8222;Tomaszewski&#8221; zrelacjonował mi bardziej szczegółowo swoją rolę w
utrzymywaniu kontaktu internowanych z ich rodzinami i w ogóle ze światem
(...).tą drogą doszedł list papieża do internowanych. Wtedy nie zdawał sobie
sprawy z faktu, że brał udział w przedsięwzięciu, które mogło by się dla niego
bardzo źle skończyć (...)&#8221;.

117) &#8222;WS Tomaszewski wywołał spotkanie w trakcie którego przekazał swoje
wątpliwości odnośnie wykorzystania jego kontaktów w toku wykonywania złożonych
zadań kontrwywiadowczych. Stwierdził, że aktualnie posiada jedynie ograniczony
kontakt z Komorowskim i Rayzacherem więc trudno mu będzie zarekomendować swoja
osobę posiadanymi kontaktami w środowiskach politycznych i gospodarczych.&#8221;

118) Według &#8222;Notatki służbowej&#8221; z 14.04.1995 r., sporządzonej przez kpt.
Piotra Lenarta z Wydziału 2 Oddziału KW POW, Bronisław Komorowski i Maciej
Rayzacher w okresie 1991-92 powierzyli WS. &#8222;Tomaszewski&#8221; wysokie sumy
pieniędzy, aby ten wpłacił je do tzw. &#8222;banku Palucha&#8221; za pośrednictwem płk.
Janusza Rudzińskiego. Cała suma opiewała na 260 tys. DM. Z odnalezionych
dokumentów nie wynika, że WSI interesowały się źródłem pochodzenia
zgromadzonego kapitału. Według rozpoznania Kontrwywiadu Wojskowego, pieniądze
wpłacali także inni wyżsi oficerowie WP.

119) W notatce WSI stwierdzono, że Rayzacher i Komorowski nie mieli
&#8222;możliwości żądania zwrotu pieniędzy drogą prawną&#8221;. WS Tomaszewski dowiedział
się, że &#8222;generałom udało się odzyskać pieniądze przy pomocy kontrwywiadu
wojskowego&#8221;. Próbą odzyskania pieniędzy zajął się w imieniu Komorowskiego i
Rayzachera WS &#8222;Tomaszewski&#8221;. Podjął się on obserwować Demola, w zamian za
pomoc w odzyskaniu od Palucha pieniędzy. W aktach nie ma informacji, czy próby
odzyskania zainwestowanych pieniędzy przez ws. &#8222;Tomaszewski&#8221;, Komorowskiego i
Rayzachera w &#8222;Bank Palucha&#8221; powiodły się. Brak też informacji, skąd tak dużą
sumę posiadali wyżej wymienieni. Nie wiadomo też, jak zakończyło się
rozpracowanie Komorowskiego, Rayzachera oraz wyższych oficerów WP.
Strona 98 z 374

Obrony Narodowej. Nakładał on na Ministra Obrony Narodowej obowiązek
sprawowania nadzoru nad działalnością Wojskowych Służb Informacyjnych, w tym
zwłaszcza nad ich działalnością operacyjno rozpoznawczą. Zgodnie z ustawą z
dnia 9 lipca 2003 roku o Wojskowych Służbach Informacyjnych nadzór nad
działaniem tych służb ponosił Minister Obrony Narodowej, który wyznaczał na
stanowisko służbowe i zwalniał z niego szefa WSI.

Na mocy art. 9 ust 1 tej ustawy szef WSI podlegał bezpośrednio Ministrowi
Obrony Narodowej. Ministrami ON w opisanym okresie byli: Stanisław Dobrzański,
Bronisław Komorowski i Jerzy Szmajdziński. Przytoczone w niniejszym rozdziale
fakty powodują wątpliwość co do legalności postępowania żołnierzy WSI, w
związku z powyższym Komisja Weryfikacyjna skierowała do Naczelnej Prokuratury
Wojskowej zawiadomienie o podejrzeniu popełnienia przestępstwa stosownie do
art. 304 § 2 kodeksu postępowania karnego.
Strona 131 z 374

W opisanym okresie Szefem WSI był gen. bryg. Marek Dukaczewski. W art. 5 ust.
1 ustawy z dnia 14 grudnia 1995 roku o urzędzie Ministra Obrony Narodowej
zawarto regulację, że Wojskowe Służby Informacyjne podlegały bezpośrednio ww.
ministrowi. Uszczegółowieniem tego przepisu był §1 pkt 16 rozporządzenia Rady
Ministrów z dnia 9 lipca 1996 roku w sprawie szczegółowego zakresu działania
Ministra Obrony Narodowej. Nakładał on na Ministra Obrony Narodowej obowiązek
sprawowania nadzoru nad działalnością Wojskowych Służb Informacyjnych, w tym
zwłaszcza nad ich działalnością operacyjno rozpoznawczą. Zgodnie z ustawą z
dnia 9 lipca 2003 roku o Wojskowych Służbach Informacyjnych nadzór nad
działaniem tych służb ponosił Minister Obrony Narodowej, który wyznaczał na
stanowisko służbowe i zwalniał z niego szefa WSI.

Na mocy art. 9 ust 1 tej ustawy szef WSI podlegał bezpośrednio Ministrowi
Obrony Narodowej. Ministrami ON w opisanym okresie byli: Bronisław Komorowski
i Jerzy Szmajdziński.
Strona 162 z 374

Ministra Obrony Narodowej obowiązek sprawowania nadzoru nad działalnością
Wojskowych Służb Informacyjnych, w tym zwłaszcza nad ich działalnością
operacyjno rozpoznawczą. Jednolity zapis został umieszczony dopiero w ustawie
z dnia 9 lipca 2003 roku o Wojskowych Służbach Informacyjnych, na mocy której
odpowiedzialność za działanie tych służb ponosił Minister Obrony Narodowej,
który wyznaczał na stanowisko służbowe i zwalniał z niego szefa WSI. Zgodnie z
art. 9 ust 1 tej ustawy Szef WSI do czasu ustawy z 9 czerwca 2006 podlegał
bezpośrednio Ministrowi Obrony Narodowej.

Ten stan prawny wskazuje, iż za nieprawidłowości i zaniechania wskazane w
raporcie szczególną odpowiedzialność ponoszą:

&#8226;&#61472;Prezydent RP Lech Wałęsa

&#8226;&#61472;Prezydent RP Aleksander Kwaśniewski

&#8226;&#61472;Szef Sztabu Generalnego WP gen. broni Tadeusz Wilecki (w okresie podległości
WSI pod SG WP)

&#8226;&#61472;Minister ON Piotr Kołodziejczyk

&#8226;&#61472;Minister ON Janusz Onyszkiewicz

&#8226;&#61472;Minister ON Zbigniew Okoński

&#8226;&#61472;Minister ON Stanisław Dobrzański

&#8226;&#61472;Minister ON Bronisław Komorowski

&#8226;&#61472;Minister ON Jerzy Szmajdziński

oraz następujący Szefowie WSI:

&#8226;&#61472;kadm. Czesław Wawrzyniak

&#8226;&#61472;gen. Bolesław Izydorczyk

&#8226;&#61472;gen. Konstanty Malejczyk

&#8226;&#61472;gen. Kazimierz Głowacki

&#8226;&#61472;gen. Marek Dukaczewski http://www.raport-wsi.info/komorowski.html


--


Data: 2011-01-02 16:15:33
Autor: boukun
"Przyczyna katastrofy smoleńskiej jest arcyboleśnie prosta"

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ifphg4$mav$1news.onet.pl...
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:ifooil$d95$1mx1.internetia.pl...
- W katastrofie smoleńskiej najważniejsze było to, że podjęto próbę
lądowania w  warunkach klimatycznych (...)

co mają do tego warunki klimatyczne? http://www.poland.gov.pl/Warunki,klimatyczne,6209.html

braku widoczności, w których
absolutnie ta próba  lądowania nie powinna mieć miejsca.

Na wszystkich lotniskach cywilnych i wojskowych samoloty latają i lądują przy braku widoczności.
Gdyby zabroniono latania i lądowania przybraku widoczności lotnictwo wojskowe i cywilne by zamarło.

B. Komorowski wypowiada się w sprawach, o których nie ma pojęcia.

??????????????
Dlaczego głupoty opowiadasz?
Codziennie słychać w telewizji, że samolot jakiś skierowano na inne lotnisko, bo ze względu na mgłę nie mógł wylądować.
Co to za "odpowiedzialny" prezydent, który wymyślił taki lot z taką ekipą i zgodził się na lądowanie w takich warunkach tamże...

EOT.

boukun

Data: 2011-01-02 16:58:09
Autor: jadrys
"Przyczyna katastrofy smoleńskiej jest arcyboleśnie prosta"
W dniu 2011-01-02 10:45, mkarwan pisze:
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:ifooil$d95$1mx1.internetia.pl...
- W katastrofie smoleńskiej najważniejsze było to, że podjęto próbę
lądowania w  warunkach klimatycznych (...)

co mają do tego warunki klimatyczne? http://www.poland.gov.pl/Warunki,klimatyczne,6209.html

braku widoczności, w których
absolutnie ta próba  lądowania nie powinna mieć miejsca.

Na wszystkich lotniskach cywilnych i wojskowych samoloty latają i lądują przy braku widoczności.
Gdyby zabroniono latania i lądowania przybraku widoczności lotnictwo wojskowe i cywilne by zamarło.

B. Komorowski wypowiada się w sprawach, o których nie ma pojęcia.

Nie słyszałeś o zamkniętych lotniskach z powodu mgły? Nawet tych największych lotniskach na świecie. Mieszkam już parę lat w bezpośrednim sąsiedztwie lotniska wojskowego i nie przypominam sobie żeby w mglisty dzień odbywały się loty..

--
Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2011-01-02 18:36:28
Autor: mkarwan
"Przyczyna katastrofy smoleńskiej jest arcyboleśnie prosta"
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:ifq7di$3io$1news.onet.pl...
- W katastrofie smoleńskiej najważniejsze było to, że podjęto próbę
lądowania w  warunkach klimatycznych (...)
co mają do tego warunki klimatyczne? http://www.poland.gov.pl/Warunki,klimatyczne,6209.html
braku widoczności, w których
absolutnie ta próba  lądowania nie powinna mieć miejsca.
Na wszystkich lotniskach cywilnych i wojskowych samoloty latają i lądują przy braku widoczności.
Gdyby zabroniono latania i lądowania przybraku widoczności lotnictwo wojskowe i cywilne by zamarło.
B. Komorowski wypowiada się w sprawach, o których nie ma pojęcia.
Nie słyszałeś o zamkniętych lotniskach z powodu mgły? Nawet tych największych lotniskach na świecie. Mieszkam już parę lat w bezpośrednim sąsiedztwie lotniska wojskowego i nie przypominam sobie żeby w mglisty dzień odbywały się loty..

Poczytaj co to są loty bez widoczności i zastanów się zanim znowu zabierzesz głos.
Zastanów się też nad tym czym sie róznia warunki klimatyczne od warunków meteorogicznych.

Data: 2011-01-02 18:42:38
Autor: boukun
"Przyczyna katastrofy smoleńskiej jest arcyboleśnie prosta"

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ifqd2u$o9l$1news.onet.pl...
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:ifq7di$3io$1news.onet.pl...
- W katastrofie smoleńskiej najważniejsze było to, że podjęto próbę
lądowania w  warunkach klimatycznych (...)
co mają do tego warunki klimatyczne? http://www.poland.gov.pl/Warunki,klimatyczne,6209.html
braku widoczności, w których
absolutnie ta próba  lądowania nie powinna mieć miejsca.
Na wszystkich lotniskach cywilnych i wojskowych samoloty latają i lądują przy braku widoczności.
Gdyby zabroniono latania i lądowania przybraku widoczności lotnictwo wojskowe i cywilne by zamarło.
B. Komorowski wypowiada się w sprawach, o których nie ma pojęcia.
Nie słyszałeś o zamkniętych lotniskach z powodu mgły? Nawet tych największych lotniskach na świecie. Mieszkam już parę lat w bezpośrednim sąsiedztwie lotniska wojskowego i nie przypominam sobie żeby w mglisty dzień odbywały się loty..

Poczytaj co to są loty bez widoczności i zastanów się zanim znowu zabierzesz głos.
Zastanów się też nad tym czym sie róznia warunki klimatyczne od warunków meteorogicznych.

A pisze tam o lotach prezydentów ze świtą bez widoczności?

boukun

Data: 2011-01-02 20:00:51
Autor: mkarwan
"Przyczyna katastrofy smoleńskiej jest arcyboleśnie prosta"
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:ifqdrc$t1u$1mx1.internetia.pl...
- W katastrofie smoleńskiej najważniejsze było to, że podjęto próbę
lądowania w  warunkach klimatycznych (...)
co mają do tego warunki klimatyczne? http://www.poland.gov.pl/Warunki,klimatyczne,6209.html
braku widoczności, w których
absolutnie ta próba  lądowania nie powinna mieć miejsca.
Na wszystkich lotniskach cywilnych i wojskowych samoloty latają i
lądują  przy braku widoczności.
Gdyby zabroniono latania i lądowania przybraku widoczności lotnictwo wojskowe i cywilne by zamarło.
B. Komorowski wypowiada się w sprawach, o których nie ma pojęcia.
Nie słyszałeś o zamkniętych lotniskach z powodu mgły? Nawet tych
największych  lotniskach na świecie. Mieszkam już parę lat w
bezpośrednim sąsiedztwie  lotniska wojskowego i nie przypominam
sobie żeby w mglisty dzień odbywały się  loty..
Poczytaj co to są loty bez widoczności i zastanów się zanim znowu
zabierzesz  głos.
Zastanów się też nad tym czym sie róznia warunki klimatyczne od warunków meteorogicznych.
A pisze tam o lotach prezydentów ze świtą bez widoczności?
boukun

Loty są z widocznościa lub nie, niezaleznie od tego kto leci statkiem powietrznym.

Data: 2011-01-02 20:27:38
Autor: boukun
"Przyczyna katastrofy smoleńskiej jest arcyboleśnie prosta"

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał
Poczytaj co to są loty bez widoczności i zastanów się zanim znowu
zabierzesz  głos.
Zastanów się też nad tym czym sie róznia warunki klimatyczne od warunków meteorogicznych.
A pisze tam o lotach prezydentów ze świtą bez widoczności?
boukun

Loty są z widocznościa lub nie, niezaleznie od tego kto leci statkiem powietrznym.

Pisze tam w tych artykułach, co to tam niby czytasz, o lotach prezydentów z całą generalicją i ogromną elitą polityczną jednego kraju w gęstej mgle i lądowaniu na nieznanym i niewidocznym lotnisku?

boukun

Data: 2011-01-02 20:43:37
Autor: mkarwan
"Przyczyna katastrofy smoleńskiej jest arcyboleśnie prosta"
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:ifqk09$tt8$1mx1.internetia.pl...
Poczytaj co to są loty bez widoczności i zastanów się zanim znowu
zabierzesz  głos.
Zastanów się też nad tym czym sie róznia warunki klimatyczne od
warunków  meteorogicznych.
A pisze tam o lotach prezydentów ze świtą bez widoczności?
boukun
Loty są z widocznościa lub nie, niezaleznie od tego kto leci statkiem powietrznym.
Pisze tam w tych artykułach, co to tam niby czytasz, o lotach
prezydentów z całą  generalicją i ogromną elitą polityczną jednego kraju
w gęstej mgle i lądowaniu  na nieznanym i niewidocznym lotnisku?
boukun

Oceniałem wypowiedź B. Komorowskiego, czytaj dokładniej zanim zabierzesz głos.

Data: 2011-01-02 20:58:33
Autor: boukun
"Przyczyna katastrofy smoleńskiej jest arcyboleśnie prosta"

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ifqkhb$hi8$1news.onet.pl...
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:ifqk09$tt8$1mx1.internetia.pl...
Poczytaj co to są loty bez widoczności i zastanów się zanim znowu
zabierzesz  głos.
Zastanów się też nad tym czym sie róznia warunki klimatyczne od
warunków  meteorogicznych.
A pisze tam o lotach prezydentów ze świtą bez widoczności?
boukun
Loty są z widocznościa lub nie, niezaleznie od tego kto leci statkiem powietrznym.
Pisze tam w tych artykułach, co to tam niby czytasz, o lotach
prezydentów z całą  generalicją i ogromną elitą polityczną jednego kraju
w gęstej mgle i lądowaniu  na nieznanym i niewidocznym lotnisku?
boukun

Oceniałem wypowiedź B. Komorowskiego, czytaj dokładniej zanim zabierzesz głos.

I błędnie i głupio oceniłeś...

boukun

Data: 2011-01-02 20:14:48
Autor: obserwator
Bokun przestal byc antysemita i zapomnail ze zona K. to Zydowka?


> Oceniałem wypowiedź B. Komorowskiego, czytaj dokładniej zanim zabierzesz głos
.

I błędnie i głupio oceniłeś...

 a coz to sie stalo, ze jakos zyciorys i geny zony Komorowskiego przestaly byc
nagle dla ciebie problemem???


--


Data: 2011-01-03 00:18:20
Autor: boukun
Bokun przestal byc antysemita i zapomnail ze zona K. to Zydowka?

Użytkownik " obserwator" <darz_bor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ifqmbo$7m5$1inews.gazeta.pl...


> Oceniałem wypowiedź B. Komorowskiego, czytaj dokładniej zanim zabierzesz > głos
.

I błędnie i głupio oceniłeś...

a coz to sie stalo, ze jakos zyciorys i geny zony Komorowskiego przestaly byc
nagle dla ciebie problemem???

Przecież tu nie ma nic o jego życiorysie i genach jego żony? Co ma jedno z drugim wspólnego. Ja nie głupek z psp, co z nienawiści do jednych farbowańców, liże dupę drugim, na swoje i Polski nieszczęście...

boukun

Data: 2011-01-02 23:08:38
Autor: mkarwan
"Przyczyna katastrofy smoleńskiej jest arcyboleśnie prosta"
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:ifqlq8$7ue$1mx1.internetia.pl...
Poczytaj co to są loty bez widoczności i zastanów się zanim znowu
zabierzesz  głos.
Zastanów się też nad tym czym sie róznia warunki klimatyczne od
warunków  meteorogicznych.
A pisze tam o lotach prezydentów ze świtą bez widoczności?
boukun
Loty są z widocznościa lub nie, niezaleznie od tego kto leci statkiem powietrznym.
Pisze tam w tych artykułach, co to tam niby czytasz, o lotach
prezydentów z całą  generalicją i ogromną elitą polityczną jednego kraju
w gęstej mgle i lądowaniu  na nieznanym i niewidocznym lotnisku?
boukun
Oceniałem wypowiedź B. Komorowskiego, czytaj dokładniej zanim
zabierzesz głos.
I błędnie i głupio oceniłeś...

Potrafisz konkretnie uzasadnić dlaczego?

Data: 2011-01-03 00:19:03
Autor: boukun
"Przyczyna katastrofy smoleńskiej jest arcyboleśnie prosta"

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ifqt18$dr3$1news.onet.pl...
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:ifqlq8$7ue$1mx1.internetia.pl...
Poczytaj co to są loty bez widoczności i zastanów się zanim znowu
zabierzesz  głos.
Zastanów się też nad tym czym sie róznia warunki klimatyczne od
warunków  meteorogicznych.
A pisze tam o lotach prezydentów ze świtą bez widoczności?
boukun
Loty są z widocznościa lub nie, niezaleznie od tego kto leci statkiem powietrznym.
Pisze tam w tych artykułach, co to tam niby czytasz, o lotach
prezydentów z całą  generalicją i ogromną elitą polityczną jednego kraju
w gęstej mgle i lądowaniu  na nieznanym i niewidocznym lotnisku?
boukun
Oceniałem wypowiedź B. Komorowskiego, czytaj dokładniej zanim
zabierzesz głos.
I błędnie i głupio oceniłeś...

Potrafisz konkretnie uzasadnić dlaczego?

Własnych słów nie potrafisz czytać?

boukun

Data: 2011-01-03 12:28:36
Autor: mkarwan
"Przyczyna katastrofy smoleńskiej jest arcyboleśnie prosta"
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:ifr1ia$5i5$1mx1.internetia.pl...
Poczytaj co to są loty bez widoczności i zastanów się zanim znowu
zabierzesz  głos.
Zastanów się też nad tym czym sie róznia warunki klimatyczne od
warunków  meteorogicznych.
A pisze tam o lotach prezydentów ze świtą bez widoczności?
boukun
Loty są z widocznościa lub nie, niezaleznie od tego kto leci
statkiem  powietrznym.
Pisze tam w tych artykułach, co to tam niby czytasz, o lotach
prezydentów z całą  generalicją i ogromną elitą polityczną
jednego kraju w gęstej mgle i lądowaniu  na nieznanym i
niewidocznym lotnisku? boukun
Oceniałem wypowiedź B. Komorowskiego, czytaj dokładniej zanim
zabierzesz głos.
I błędnie i głupio oceniłeś...
Potrafisz konkretnie uzasadnić dlaczego?
Własnych słów nie potrafisz czytać?

Czyli, ze nie potrafisz uzasadnić.
Robisz z siebie durnia nie po raz pierwszy zresztą i pewnie nie po raz ostatni.

Data: 2011-01-03 17:07:10
Autor: cyc
"Przyczyna katastrofy smoleńskiej jest arcyboleśnie prosta"
Najwyzszy czas aby mowic o katasrofie smolenskiej glosem jaki zaproponowal prezydent . Najwyzszy czas . Nie moze dominowac w swiadomosci poglad lansowany przez idiotow , poglad zamachu !.
Mysle , ze ocena proezydenta byla powsciagliwa i politycznie rozwazna  bo mowil prawda a ta jest taka , ze wine  ponosi nie tylko pilot , lecz rowniez a moze przedewszystkim  glowny pasazer samolotu i to wlasnie jego " zasluga " jest smierc 96 osob !!.
Tego jednak , poki co , wypowiedziec prezydent nie mogl . Mam jednak nadzieje , ze wkrotce beda mowic o tym glosno wszyscy z rownoczenym wskazywaniem drugiego winnego , konusa blizniaka rozmawiajacego tuz przed tragedia z Lechem namawiajac go do ladowania !.

cyc

Data: 2011-01-02 20:14:59
Autor: jadrys
"Przyczyna katastrofy smoleńskiej jest arcyboleśnie prosta"
W dniu 2011-01-02 18:36, mkarwan pisze:
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:ifq7di$3io$1news.onet.pl...
- W katastrofie smoleńskiej najważniejsze było to, że podjęto próbę
lądowania w  warunkach klimatycznych (...)
co mają do tego warunki klimatyczne? http://www.poland.gov.pl/Warunki,klimatyczne,6209.html
braku widoczności, w których
absolutnie ta próba  lądowania nie powinna mieć miejsca.
Na wszystkich lotniskach cywilnych i wojskowych samoloty latają i lądują przy braku widoczności.
Gdyby zabroniono latania i lądowania przybraku widoczności lotnictwo wojskowe i cywilne by zamarło.
B. Komorowski wypowiada się w sprawach, o których nie ma pojęcia.
Nie słyszałeś o zamkniętych lotniskach z powodu mgły? Nawet tych największych lotniskach na świecie. Mieszkam już parę lat w bezpośrednim sąsiedztwie lotniska wojskowego i nie przypominam sobie żeby w mglisty dzień odbywały się loty..

Poczytaj co to są loty bez widoczności i zastanów się zanim znowu zabierzesz głos.
Zastanów się też nad tym czym sie róznia warunki klimatyczne od warunków meteorogicznych.

O czym ty chłopie pieprzysz??

--
Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2011-01-02 19:27:05
Autor: obserwator
Jadrys sie jak zwykle wymadrza, bo len mu nie pozwala sprawdzic.
jadrys <andrzej203@op.pl> napisał(a):
> Poczytaj co to są loty bez widoczności i zastanów się zanim znowu > zabierzesz głos.
> Zastanów się też nad tym czym sie róznia warunki klimatyczne od > warunków meteorogicznych.

O czym ty chłopie pieprzysz??

a ty o czym pieprzysz? Dobrze ci napisal mkarwan, zebys sobie najpierw sprawdzil, a potem pisal. Len jest i nic dziwnego, ze wymyslasz na tej grupie brednie. To jest grupa
publiczna, a nie gadanie u ciebie w chalupie, wiec uwazaj na to co piszesz, bo
mozesz kogos wprowadzic w blad. A to juz jest DEZINFORMACJA. Ponial?

Voila:

http://www.pasazer.com/in-5950-raport,bezpiecznie,we,mgle.php

--


Data: 2011-01-02 20:44:22
Autor: mkarwan
"Przyczyna katastrofy smoleńskiej jest arcyboleśnie prosta"
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:ifqisb$bv0$1news.onet.pl...
W dniu 2011-01-02 18:36, mkarwan pisze:
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:ifq7di$3io$1news.onet.pl...
- W katastrofie smoleńskiej najważniejsze było to, że podjęto próbę
lądowania w  warunkach klimatycznych (...)
co mają do tego warunki klimatyczne? http://www.poland.gov.pl/Warunki,klimatyczne,6209.html
braku widoczności, w których
absolutnie ta próba  lądowania nie powinna mieć miejsca.
Na wszystkich lotniskach cywilnych i wojskowych samoloty latają i lądują przy braku widoczności.
Gdyby zabroniono latania i lądowania przybraku widoczności lotnictwo wojskowe i cywilne by zamarło.
B. Komorowski wypowiada się w sprawach, o których nie ma pojęcia.
Nie słyszałeś o zamkniętych lotniskach z powodu mgły? Nawet tych największych lotniskach na świecie. Mieszkam już parę lat w bezpośrednim sąsiedztwie lotniska wojskowego i nie przypominam sobie żeby w mglisty dzień odbywały się loty..
Poczytaj co to są loty bez widoczności i zastanów się zanim znowu zabierzesz głos.
Zastanów się też nad tym czym sie róznia warunki klimatyczne od warunków meteorogicznych.
O czym ty chłopie pieprzysz??

Czyli zabierasz głos w sprawach o których nie masz pojęcia.

Data: 2011-01-02 18:13:57
Autor: the_foe
"Przyczyna katastrofy smoleńskiej jest arcyboleśnie prosta"
W dniu 2011-01-02 10:45, mkarwan pisze:
Na wszystkich lotniskach cywilnych i wojskowych samoloty latają i lądują
przy braku widoczności.
Gdyby zabroniono latania i lądowania przybraku widoczności lotnictwo
wojskowe i cywilne by zamarło.

nie jest to prawda. Systemy pozwalaja ladowac samolotom przy braku widocznosci ale jest to procedura specjalna bo caly czas w locie jest masa statkow powietrznych i musza gdzies wyladowac. Gdy jednak wiadomo ze nia ma widocznosci pozwalajacej na ladowanie samolot nawet nie startuje.

--
the_foe

Data: 2011-01-02 17:43:52
Autor: obserwator
the_foe <the_foe@wupe.pl> napisał(a):
nie jest to prawda. Systemy pozwalaja ladowac samolotom przy braku widocznosci ale jest to procedura specjalna bo caly czas w locie jest masa statkow powietrznych i musza gdzies wyladowac.

i kosmicznych:)

 Gdy jednak wiadomo
ze nia ma widocznosci pozwalajacej na ladowanie samolot nawet nie startuje.

a skad wiadomo? Byles w tym samolocie wojskowym? --


Data: 2011-01-02 17:48:32
Autor: obserwator
the_foe

Kapitan Protasiuk, to byl pilot najwyzszej klasy. Bardzo zdolny lotnik.
Tacy jak on w USA, sa pilotami oblatywaczami samolotow wojskowych i pojazdow
kosmicznego.


--


Data: 2011-01-02 19:51:59
Autor: pluton
the_foe
Kapitan Protasiuk, to byl pilot najwyzszej klasy. Bardzo zdolny lotnik.

Widac do ladowania na slepo we mgle zabraklo mu trzech albo 4 klas.

Tacy jak on w USA, sa pilotami oblatywaczami samolotow wojskowych i
pojazdow
kosmicznego.

I dlatego w USA nie dopuszczają takich do lotnictwa cywilnego, a już na
pewno
nie do AF1.


--
pozdrawiam
P.L.U.T.O.N.: Positronic Lifeform Used for Troubleshooting and Online
Nullification

Data: 2011-01-02 19:03:35
Autor: obserwator
the_foe
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):
> Kapitan Protasiuk, to byl pilot najwyzszej klasy. Bardzo zdolny lotnik.

Widac do ladowania na slepo we mgle zabraklo mu trzech albo 4 klas.

> Tacy jak on w USA, sa pilotami oblatywaczami samolotow wojskowych i
pojazdow
> kosmicznego.
 
I dlatego w USA nie dopuszczają takich do lotnictwa cywilnego, a już na
pewno
nie do AF1.

nie pierdziel, dezinformatorze.


--


Data: 2011-01-02 20:03:57
Autor: mkarwan
the_foe
Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ifqhfa$klu$1inews.gazeta.pl...
Kapitan Protasiuk, to byl pilot najwyzszej klasy. Bardzo zdolny lotnik.
Widac do ladowania na slepo we mgle zabraklo mu trzech albo 4 klas.
Tacy jak on w USA, sa pilotami oblatywaczami samolotow wojskowych i
pojazdow
kosmicznego.
I dlatego w USA nie dopuszczają takich do lotnictwa cywilnego, a już na
pewno
nie do AF1.

Kto pilotuje AF1?

Data: 2011-01-02 20:46:16
Autor: the_foe
the_foe
W dniu 2011-01-02 20:03, mkarwan pisze:
Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:ifqhfa$klu$1inews.gazeta.pl...
Kapitan Protasiuk, to byl pilot najwyzszej klasy. Bardzo zdolny lotnik.
Widac do ladowania na slepo we mgle zabraklo mu trzech albo 4 klas.
Tacy jak on w USA, sa pilotami oblatywaczami samolotow wojskowych i
pojazdow
kosmicznego.
I dlatego w USA nie dopuszczają takich do lotnictwa cywilnego, a już na
pewno
nie do AF1.

Kto pilotuje AF1?


"Ale nie chodzi tylko o jakość samolotów i ich obsługi. Nie tylko o pieniądze. - Bezpieczeństwo to kultura - mówi Hagin. Dlatego do 89. skrzydła przyjmowani są piloci nie ci z myśliwców lecz z samolotów transportowych: - Trzeba ucinać w zarodku próby wpływania na pilotów podczas lotu. Trzeba wymienić choćby cały silnik lub samolot, jeśli coś jest nie tak z jedną częścią. Zasada jest jedna: w sprawie bezpieczeństwa nie ma żadnych kompromisów."

http://wyborcza.pl/1,75477,7970723,Pilot_prezydenta_USA_nie_moze_isc_na_kompromisy_w.html

--
the_foe

Data: 2011-01-02 20:11:19
Autor: obserwator
the_foe
the_foe <the_foe@wupe.pl> napisał(a):
>> I dlatego w USA nie dopuszczają takich do lotnictwa cywilnego, a już na
>> pewno
>> nie do AF1.

> Kto pilotuje AF1?

"Ale nie chodzi tylko o jakość samolotów i ich obsługi. Nie tylko o pieniądze. - Bezpieczeństwo to kultura - mówi Hagin. Dlatego do 89. skrzydła przyjmowani są piloci nie ci z myśliwców lecz z samolotów transportowych: - Trzeba ucinać w zarodku próby wpływania na pilotów podczas lotu. Trzeba wymienić choćby cały silnik lub samolot, jeśli coś jest nie tak z jedną częścią. Zasada jest jedna: w sprawie bezpieczeństwa nie ma żadnych kompromisów."

http://wyborcza.pl/1,75477,7970723,Pilot_prezydenta_USA_nie_moze_isc_na_komprom
isy_w.html

no i sam sie podlozyles:)) Zapomiales kto za to wszystko co sie dzieje w
lotnictwi od ponad 3 lat odpowiada? Kto od trzech lat rzadzi w Polsce?

Aby moc cokolwiek oceniac, to nie siedzi sie w nosem wbitym w GW lub TV ,
ktore to osrodki dezinformacyjne naleza do postkomunistycznych sluzb (caly
czas sie pisze, ze to sa tylko polskojezyczne media, a nie dzialajace dla z
suwerennego panstwa polskiego), tylko szuka sie informacji ktore pozwalaja
wyrobic sobie jakas opinie obiektywna na dany temat polityczny.

Czyta sie np.informacje pochodzace od strony opozycyjnej. Po to wlasnie jest
opozycja, aby kazda brednie rzadu, wyciagala na swiatlo dzienne.

I pod tym linkiem wszystko na temat tego kto przygotowal lot do Smolenska jest
opisane:

http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,47943.html?group=pl.soc.polityka&tid=2059876&MID=%3Cifkldu%245q9%241%40inews.gazeta.pl%3E

Jesli czlowiek ze strony rzadzacej partii jest dociekliwy, to sobie jeszcze
takie informacje  pochodzace od opozycji dokladnie sprawdza, a nie cytuje GW, ktora jest tylko polskojezyczna gazeta, kompletnie nie zainteresowana suwerennoscia Polski i ktora skloca wszelkimi tylko mozliwymi sposobami Polakow. Jej szef Michnik, nie jest w ogole Polakiem. Ma obywatelstwo polskie,
ale jest sowietem.

Jesli czlowiekowi nie chce sie poglebiac swojej wiedzy, to lepiej siedziec
cicho i sie nie kompromitowac publicznie, nawet jako anonim.


--


Data: 2011-01-02 23:24:48
Autor: mkarwan
the_foe
Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:ifqkm3$jri$1news.dialog.net.pl...
W dniu 2011-01-02 20:03, mkarwan pisze:
Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:ifqhfa$klu$1inews.gazeta.pl...
Kapitan Protasiuk, to byl pilot najwyzszej klasy. Bardzo zdolny lotnik.
Widac do ladowania na slepo we mgle zabraklo mu trzech albo 4 klas.
Tacy jak on w USA, sa pilotami oblatywaczami samolotow wojskowych i
pojazdow
kosmicznego.
I dlatego w USA nie dopuszczają takich do lotnictwa cywilnego, a już na
pewno
nie do AF1.
Kto pilotuje AF1?
"Ale nie chodzi tylko o jakość samolotów i ich obsługi. Nie tylko o pieniądze. - Bezpieczeństwo to kultura - mówi Hagin. Dlatego do 89. skrzydła przyjmowani są piloci nie ci z myśliwców lecz z samolotów transportowych: - Trzeba ucinać w zarodku próby wpływania na pilotów podczas lotu. Trzeba wymienić choćby cały silnik lub samolot, jeśli coś jest nie tak z jedną częścią. Zasada jest jedna: w sprawie bezpieczeństwa nie ma żadnych kompromisów."
http://wyborcza.pl/1,75477,7970723,Pilot_prezydenta_USA_nie_moze_isc_na_ko
mpromisy_w.html

nie interesuja mnie informacje pochodzące z GW.
Dla mnie ich wiarygodność jest delikatnie mówiąc wątpliwa.

Data: 2011-01-02 18:37:48
Autor: mkarwan
"Przyczyna katastrofy smoleńskiej jest arcyboleśnie prosta"
Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:ifqbog$ecd$4news.dialog.net.pl...
W dniu 2011-01-02 10:45, mkarwan pisze:
Na wszystkich lotniskach cywilnych i wojskowych samoloty latają i lądują
przy braku widoczności.
Gdyby zabroniono latania i lądowania przybraku widoczności lotnictwo
wojskowe i cywilne by zamarło.
nie jest to prawda. Systemy pozwalaja ladowac samolotom przy braku widocznosci ale jest to procedura specjalna bo caly czas w locie jest masa statkow powietrznych i musza gdzies wyladowac. Gdy jednak wiadomo ze nia ma widocznosci pozwalajacej na ladowanie samolot nawet nie
startuje.

Zastanów sie nad tym co to są loty bez widoczności i zastanów się zanim znowu zabierzesz
głos.

Data: 2011-01-02 19:00:00
Autor: the_foe
"Przyczyna katastrofy smoleńskiej jest arcyboleśnie prosta"
W dniu 2011-01-02 18:37, mkarwan pisze:
Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości
news:ifqbog$ecd$4news.dialog.net.pl...
W dniu 2011-01-02 10:45, mkarwan pisze:
Na wszystkich lotniskach cywilnych i wojskowych samoloty latają i lądują
przy braku widoczności.
Gdyby zabroniono latania i lądowania przybraku widoczności lotnictwo
wojskowe i cywilne by zamarło.
nie jest to prawda. Systemy pozwalaja ladowac samolotom przy braku
widocznosci ale jest to procedura specjalna bo caly czas w locie jest
masa statkow powietrznych i musza gdzies wyladowac. Gdy jednak wiadomo
ze nia ma widocznosci pozwalajacej na ladowanie samolot nawet nie
startuje.

Zastanów sie nad tym co to są loty bez widoczności i zastanów się zanim
znowu zabierzesz
głos.


a po co Ci do lotu widocznosc? raczej ty sie zastanow co piszesz.

--
the_foe

Data: 2011-01-02 20:02:56
Autor: mkarwan
"Przyczyna katastrofy smoleńskiej jest arcyboleśnie prosta"
Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:ifqeer$g93$1news.dialog.net.pl...
Na wszystkich lotniskach cywilnych i wojskowych samoloty latają i
lądują przy braku widoczności.
Gdyby zabroniono latania i lądowania przybraku widoczności lotnictwo
wojskowe i cywilne by zamarło.
nie jest to prawda. Systemy pozwalaja ladowac samolotom przy braku
widocznosci ale jest to procedura specjalna bo caly czas w locie jest
masa statkow powietrznych i musza gdzies wyladowac. Gdy jednak wiadomo
ze nia ma widocznosci pozwalajacej na ladowanie samolot nawet nie
startuje.
Zastanów sie nad tym co to są loty bez widoczności i zastanów się zanim
znowu zabierzesz
głos.
a po co Ci do lotu widocznosc? raczej ty sie zastanow co piszesz.

Komentowałem wypowiedź B. Komorowskiego.
Z jego wypowiedzi wynika, że zabiera głos w sprawach, o których nie ma pojęcia.
Z twojej także wynika, że zabierasz głos w sprawach, o których nie ma pojęcia.

"Przyczyna katastrofy smoleńskiej jest arcyboleśnie prosta"

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona