Data: 2009-04-10 21:46:40 | |
Autor: silesiac | |
Prześwietlamy Play | |
Użytkownik <przeswietlamy@gmail.com> napisał w wiadomości news:4d728926-0b8d-4afa-b26a-7fdb410057c7q16g2000yqg.googlegroups.com...
Jakby ktoś miał propozycje, na co jeszcze należy zwracać uwagę korzystając z Play, co może nadać się do prześwietlenia, proszę o propozycje. Brawo... Proponuję też kilkukrotny kontakt z Obsługą Klienta. Styl, poziom, kompetencja... Tak sobie myślę, że super, że jest "rewolucja" - klient korzysta (i to klient raczej każdej sieci) więc jest ok. Ale już widzę te tasiemcowe dysputy za jakieś parę miesięcy, kiedy jeden, drugi, trzeci, będzie musiał przejść ten krok i zadzwonić do BOKu... Przerabiałem to z oczami jak spodki ze zdziwienia. Pozdr. sil |
|
Data: 2009-04-10 21:54:37 | |
Autor: ToMasz | |
Prześwietlamy Play | |
silesiac pisze:
Użytkownik <przeswietlamy@gmail.com> napisał w wiadomościnagraj taką rozmowe i wystaw na youtube, pośmiejemy sie.... JAk sie rozniesie, to moze podniosą kompetencje bokistów....... ToMasz |
|
Data: 2009-04-10 21:55:43 | |
Autor: silesiac | |
Prześwietlamy Play | |
Użytkownik "ToMasz" <twitek4@gazzeetta.pl> napisał w wiadomości news:gro75j$qtq$1news.interia.pl...
silesiac pisze: ;-) pomysł dobry... ale ja już do nich nie zadzwonię - nie ma mowy życie mi miłe a i na ciśnienie trzeba uważać pozdr sil |
|