Proszę o pomoc w ustalenu marek pojazdów widocznych na filmach z monitoringu.

Data: 2011-12-04 08:50:57
Autor: Cezary Daniluk
W dniu 2011-12-04 03:51, wskaz_zleceniodawce pisze:
Proszę o pomoc w ustalenu marek pojazdów widocznych na filmach z
monitoringu.
Podejrzewam, że dla fachowców to pryszcz.
Zależy mi na określeniu marki (wersji) i ewentualnie rocznika.
Proszę o zapoznanie się rózniez z innymi filmami użytkownika.
Proszę o rozpowszechnianie tego materiału na Śląsku.

http://www.youtube.com/watch?v=3wQU29BlrhU
http://www.youtube.com/watch?v=KieMzyEwbVg

Odpowiedzi prosze kierowac na grupe ale rozniez na maila -
wskaz_zleceniodawce(AAAAA)interia.pl

Z tego to sobie można określać.
W pewnym momencie od tyłu pojazd wygląda jak coś na kształt Mondeo MK3 hatchback / Passat B4/5 hatchback.

Pozdrawiam !

Data: 2011-12-04 08:57:25
Autor: Grejon
W dniu 2011-12-04 08:50, Cezary Daniluk pisze:

W pewnym momencie od tyłu pojazd wygląda jak coś na kształt Mondeo MK3
hatchback

Raczej lift-back. :)

Passat B4/5 hatchback.

Eee...?

--
Grzegorz Jońca    GG: 7366919    JID:gzesiu@jabber.wp.pl
Green Trafic 140 dCi

Data: 2011-12-04 11:05:39
Autor: Cezary Daniluk
W dniu 2011-12-04 08:57, Grejon pisze:
[...]

No te z kufrem, a nie kombi :D
Prędzej sedan.
Ja tam się nie wyznaję w tych określeniach.

Ja tam wiem co to było Touren Limousine :D

Pozdrawiam !

Data: 2011-12-04 14:05:30
Autor: jerzu
Proszę o pomoc w ustalenu marek pojazdów widocznych na filmach z monitoringu.
On Sun, 04 Dec 2011 08:50:57 +0100, Cezary Daniluk
<czarek@nospamcedaniluk.com> wrote:

W pewnym momencie od tyłu pojazd wygląda jak coś na kształt Mondeo MK3 hatchback / Passat B4/5 hatchback.

IMHO jakaś Astra G albo Vectra C. Ale mnie się nasuwa jedno pytanie,
skąd wiadomo, że sprawca (sprawcy?) przyjechał tym autem?

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-12-04 15:35:20
Autor: wskaz_zleceniodawce

Użytkownik "jerzu" <to_jest_fajans.jerzu@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:2hrmd7lft0rgtrvol10psh4095us0ua5jt4ax.com...

| IMHO jakaś Astra G albo Vectra C. Ale mnie się nasuwa jedno pytanie,
| skąd wiadomo, że sprawca (sprawcy?) przyjechał tym autem?

Nie wiadomo
Ale sprawca wychodzi z tamtej ulicy a ulica prowadzi w ciemny las.
Podejrzewam że pierwszym samochodem przyjechał a kierowca drugiego musiałgo widzieć.
Szukamy obydwu kierowców
Ulica jest mało uszczęśczana i prowadzi do osiedla 30-40 domków więc w koncu coś się da ustalić.

Proszę o pomoc w ustalenu marek pojazdów widocznych na filmach z monitoringu.