Data: 2013-09-30 03:47:51 | |
Autor: Prawy | |
Prostowanie kiery | |
Przegi±łem, jest żal i gorycz i teraz jak to wszystko wyprostować?
Dodam że wolałbym nie obracać ani jednej ¶ruby, nawet jakbym mial pasuj±ce kluczyki to już sie do¶ć naczytałem o zrywaniu gwintów. podaje zarys sytuacji: motor poleciał i wygieło kierownice grawitacyjnie. Obrazowo jakby na tył ale niewiele i byłoby ok gdyby nie to że dziwnie sie teraz jedzie. ps wygi±ł sie też selektor hamulca nożnego. |
|
Data: 2013-09-30 10:59:41 | |
Autor: AZ | |
Prostowanie kiery | |
On 2013-09-30, Prawy <rightbent523@gmail.com> wrote:
Przegiąłem, jest żal i gorycz i teraz jak to wszystko wyprostować?Slow wiele, ale nie wiadomo co za motur, kierownica jedna czy dwie... -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2013-09-30 04:05:20 | |
Autor: Prawy | |
Prostowanie kiery | |
Slow wiele, ale nie wiadomo co za motur, kierownica jedna czy dwie... a to proste mam napisane w dowodzie yamaha xt a kierownice raczej normalnie dwie, jedna po lewej zakończona lusterkiem, druga poprawej zakończona manetk± i już bez lusterka. |
|
Data: 2013-09-30 11:22:31 | |
Autor: AZ | |
Prostowanie kiery | |
On 2013-09-30, Prawy <rightbent523@gmail.com> wrote:
Masz taka:Slow wiele, ale nie wiadomo co za motur, kierownica jedna czy dwie... http://www.erre-sc.com/38849-9094-thickbox/handlebar-yamaha-xt600.jpg czy takie: http://usih.merchantrunglobal.com/ImageHosting/ViewImage.aspx?GlobalID=1004&MerchantID=10759&ImageID=14642&DisplaySize=400&ListingID=250878 Bo sie chyba nie do konca zrozumielismy. Jak ta pierwsza to dzialaj sila w przeciwnym kierunku niz dzialala sila gnaca, mozesz wspomoc sie rurka. Jak to alu to moze byc problem z odprostowaniem tego i byc moze trza bedzie wspomoc sie palnikiem. -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2013-09-30 04:44:03 | |
Autor: Prawy | |
Prostowanie kiery | |
kiera jest monolityczna (w odróżnieniu od kiery politycznej skaldaj±cej sie z dwoch osobnych raczek która każda każd± myje)
najprawdopodobniej jest to wła¶nie aluminium ale nie jakie¶ zwykłe puszkowe aluminium ale szczotkowane aluminium bo nie idzie tego odgi±ć. Przy czym moja logika jest taka że skoro zgieło sie w jedn± strone topowinno pój¶ć w przeciwn±. Stosowałem dĽwignie rurow± na kiere ale mam następuj±cy problem: martwie sie o gripy rollgazu a nie chce tego ¶ci±g±ć. Co gorsza podejrzewam że mogły zgi±c sie ¶ruby mocuj±ce w półce i to przez nie. |
|
Data: 2013-09-30 11:48:53 | |
Autor: AZ | |
Prostowanie kiery | |
On 2013-09-30, Prawy <rightbent523@gmail.com> wrote:
kiera jest monolityczna (w odróżnieniu od kiery politycznej skaldającej sie z dwoch osobnych raczek która każda każdą myje)Skoro sie boisz i drzysz na mysl o odkrecaniu srub to oddaj do kogos kto potrafi. Nikt Ci przez usenet tego nie wyprostuje. -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2013-09-30 05:05:42 | |
Autor: Prawy | |
Prostowanie kiery | |
Ha! wym¶liłem - już sie miałem poddać po tym co napisałe¶, bo to prawda, nawet dysponuj±c najlepszym ł±czem nikt zdalnie tego nie zrobi, ale jest co¶ jeszcze - jest potęga mysli, siła idei - jednostka władaj±ca tymi mocami jest potężniejsza niż cały warsztat z bajeranckim wyposażeniem.
dziękuje usenteowi że jest użyteczny, dziękuje tez forumowiczom tutaj którzy zainspirowali mnie, konstruktywnie krytykowali i pocieszali żartami w chwilach beznadziei. podsumowuj±c: użyje pręta, rurki s± dobre dla dziewczyn |
|
Data: 2013-09-30 20:17:41 | |
Autor: Kuczu | |
Prostowanie kiery | |
W dniu 2013-09-30 14:05, Prawy pisze:
Ha! wymśliłem - już sie miałem poddać po tym co napisałeś, bo to prawda, nawet dysponując najlepszym łączem nikt zdalnie tego nie zrobi, ale jest coś jeszcze - jest potęga mysli, siła idei - jednostka władająca tymi mocami jest potężniejsza niż cały warsztat z bajeranckim wyposażeniem. Silisz sie na humor ale slabo to Ci wychodzi. Pewnie po prostu przestawila Ci sie kiera na gumach w kierownicy, jak ma czesto w zwyczaju w endurakach (moja XT600Z miewala tak samo). A pretem to sobie mozesz w nosie podlubac. Prostuje sie rura bo jest sztywna, pret nie jest. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X |
|
Data: 2013-10-01 16:52:24 | |
Autor: ARO | |
Prostowanie kiery | |
Użytkownik "Prawy" <rightbent523@gmail.com> napisał :
[...] podsumowuj±c: użyje pręta, rurki s± dobre dla dziewczyn ....a w dupie byli¶ta i gówno widzieli¶ta. Jeżeli ma być zrobione dobrze, to kierę trzeba zdj±ć z motonga. Na moto ani nie zmierzysz "ile brakuje", ani nie utrzymasz motocykla podczas prostowania, o ewentualnych uszkodzeniach innego osprzętu nie wspominaj±c. Jestem wyznawc± metrowej rury hydraulicznej i solidnego imadla. Za pomoc± tego i kilku wymy¶lnych przekładek, gnie się dokładnie tam gdzie trzeba i ile trzeba, oraz nie rysuje. Stalowe kierownice id± bez problemu, nawet te z poprzeczk± jak w ędóro. Aluminum się nie dotykam, póki mi zęby i życie miłe. -- ARQ transalp |
|
Data: 2013-09-30 04:06:09 | |
Autor: zarafiq | |
Prostowanie kiery | |
On Monday, 30 September 2013 11:59:41 UTC+1, AZ wrote:
I co to ten selektor? Za przeproszeniem pedał? Pozdrawiam, zarafiq |
|
Data: 2013-09-30 11:18:06 | |
Autor: masti | |
Prostowanie kiery | |
Dnia pięknego Mon, 30 Sep 2013 04:06:09 -0700 osobnik zwany zarafiq
napisał: On Monday, 30 September 2013 11:59:41 UTC+1, AZ wrote: to jest taki dynks co wybierasz czy hamuje do przodu czy do tyłu :) -- BMW R1100GS '94 mst <at> gazeta <.> pl "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości? -Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett |
|
Data: 2013-09-30 18:17:00 | |
Autor: Adampio | |
Prostowanie kiery | |
W dniu 2013-09-30 13:06, zarafiq pisze:
I co to ten selektor? Za przeproszeniem pedał? O to samo miałem zapytać :) |