Problem z kontrolką oleju?

Data: 2009-11-17 15:19:35
Autor: Qwinto
Problem z kontrolką oleju?

"arch" <slazien@wp.pl> wrote in message news:5aae16fb-9c94-4f5b-9f6b-b3874539271fz41g2000yqz.googlegroups.com...
[...]
Ale właśnie nie bardzo wiem co się dzieje dlatego uderzam do was.
Otóż mam toyotę avensis verso, rocznik 2004, z benzynowym
silnikiem 2.0 VVT-I. Parę dni temu w czasie jazdy zaczęła
migać kontrolka ciśnienia oleju.
[...]

Brak (odpowiedniego) cisnienia oleju. Nie drozny filtr oleju?
Wymien od razu, bo zarzniesz pompe olejowa w silniku.

Qwinto
Czerwony Nissan Primera Invitation
www.nissanklub.pl

Data: 2009-11-17 23:18:32
Autor: arch
Problem z kontrolką oleju?

Brak (odpowiedniego) cisnienia oleju. Nie drozny filtr oleju?
Wymien od razu, bo zarzniesz pompe olejowa w silniku.

Qwinto
Czerwony Nissan Primera Invitationwww.nissanklub.pl

Witam.
Dzieki wszystkim za odpowiedzi. Olej wraz z filtrem wymieniłem wczoraj
wieczorem. Póki co wszystko wróciło do normy, samochód zaczął ciszej
pracować i wstapił w niego nowy duch mocy.
W sumie to teraz sam się sobie dziwię jak mogłem zaniedbać tak
postawową rzecz jak wymiana oleju. Mam trzy samochody i staram się o
nie dbać i w zasadzie nie mam problemów, poza tym wczorajszym
incydentem.

pozdrawiam wszystkich i dzięki

S.

Problem z kontrolką oleju?