Data: 2010-02-24 13:38:11 | |
Autor: szerszen | |
Problem z firmą dostarczającą internet.. | |
Użytkownik <luki2p@gmail.com> napisał w wiadomości news:afa0881e-e0ae-4f5d-87f3-862bac3148e5y17g2000yqd.googlegroups.com... Co by Państwo zrobili na moim miejscu? na poczatek przeczytali umowe, tam powinienes znalezc odpowiedzi na swoje watpliwosci, a przynajmniej na ich czesc |
|
Data: 2010-02-24 06:01:57 | |
Autor: luki2p@gmail.com | |
Problem z firmą dostarczającą internet.. | |
On 24 Lut, 13:38, "szerszen" <szers...@tlen.pl> wrote:
Użytkownik <luk...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:afa0881e-e0ae-4f5d-87f3-862bac3148e5y17g2000yqd.googlegroups.com... Przeczytałem. W mojej umowie znalazłem paragraf, który wyraźnie mówi, że jeśli przez 5 dni w ciągu roku klient nie będzie miał dostępu do internetu, to ma prawo do rozwiązania umowy. Co najciekawsze przeczytałem też umowę/regulamin, który można pobrać ze strony nPlay, i tam takiego paragrafu już nie ma... Pozdrawiam Łukasz Czerwiński - www.lukasz-design.pl |
|
Data: 2010-02-24 15:23:07 | |
Autor: szerszen | |
Problem z firmą dostarczającą internet.. | |
Użytkownik <luki2p@gmail.com> napisał w wiadomości news:787cc563-c2fd-460d-ac54-e8f2771885a5v25g2000yqk.googlegroups.com... Przeczytałem. W mojej umowie znalazłem paragraf, który wyraźnie mówi, no wiec jesli masz tam taki paragraf i rzeczywiscie nie miales dostepu przez tyle czasu, ale ciaglego dostepu, to piszesz rozwiazanie umowy z podaniem konkretnego punktu i czekasz co dalej |
|