Data: 2015-01-27 10:57:15 | |
Autor: Robert Tomasik | |
Predkosc wznoszenia - jak sie wyznacza? | |
Użytkownik "mk4" <mk4@dev.nul> napisał w wiadomości news:m9me28$c8v$1usenet.news.interia.pl...
Witam, Po pierwsze trzebaby było się zagłębić w metodologię pomiarów. Bo jest istotna różnica, czy masz zwiększyć pułap z 2 km na 4 km, czy z 0 na 10 km. Inne opory powietrza, inne ciśnienie. Po za tym sądzę, że to są pomiary po najkorzystniejszym profilu, a to niekoniecznie musi być pionowo do góry - nawet jeśli dany typ samolotu ma możliwość takiego manewru. W tych różnych zakresach zmiany wysokości upatrywał bym źródeł "widełek" w podawanych przez autorów wynikach. |
|
Data: 2015-01-27 04:41:12 | |
Autor: Bruno | |
Predkosc wznoszenia - jak sie wyznacza? | |
W dniu wtorek, 27 stycznia 2015 11:07:04 UTC+1 u¿ytkownik Robert Tomasik napisa³:
U¿ytkownik "mk4" <mk4@dev.nul> napisa³ w wiadomo¶ci news:m9me28$c8v$1usenet.news.interia.pl... Pewnie trzeba by te¿ wzi±æ pod uwagê, czy podawane s± dane dla samolotu w konfiguracji bojowej (z paliwem i uzbrojeniem), czy te¿ s± to warto¶ci "katalogowe" - teoretycznie mo¿liwe do osi±gniêcia (brak uzbrojenia, minimalny zapas paliwa). -- Pozdrawiam! Bruno |
|